^^^ Tossa on aika lailla meikäläisen suunnitelmat , GTA pidetään TÄYSIN alkuperäisenä niinkuin Luigi on sen parhaaksi nähnyt. Pidetään erittäin siistinä ja pidetään kunnossa. Pikkubusso saa jäädä "german look" tuning laitteeksi. Emäntäkin oli erittäin innoissaan kun saa "oman auton"
Mielessä käynyt jopa GTA:n "muuttaminen" kesäautoksi. Eli joka talveksi ostaa vanhan micran,jonka voi paalata talven jälkeen
Älkää peljätkö , tämä GTA saa hoivaa ja pidetään siistinä. Ei mitään amis-räpellyksiä
Tämä ei oikeastaan ole minun viimeisin hankinta, mutta tänään käytiin hakemassa kaverille Ex. Eero ja Ex. MacKaiwer -164 Super!! Carbonfiber- nimimerkki valoittanee halutessaan tarinaansa enemmän, mutta auto meni todella hyviin käsiin Itse tuli ajeltua kanssa hieman tuolla Superilla tänään, toivon olevani seuraava omistaja.....
Willez perkele! GTA:n hankkimista suunnitellut itsekkin ja ei ole ollut kaukana etten olisi tuota lähtenyt katsomaan.. Nyt olen kateellinen.. V***ttaa tälläänen saamattomuus. Mutta onnea ja katsokkin että pidät tuosta parempaa huolta kuin minä olisin pitänyt. Pitää varmaan suunnata katseet Saksan suuntaan..
Onneksi olkoon! Mulla on samanvärinen
Oma GTA on kanssa varsin siistinä pysynyt niin saa levätä tallissa talven. 155 saa kärsiä pakkasista ja maantiesuolasta.
Nyt menee pikkasen asian vierestä..joku mahdottoman halpa tabletti (tietokone) on jo lähellä "viimeisintä hankintaa". Tällainen kauppa löytyi interwebistä, mutta luotettavuudesta en ole saanut positiivista kuvaa http://www.gadgetsdealer.com/smlclass1336.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Teistä kukaa ostanut mistään netin syövereistä halpoja tabletteja? Kenties jopa tuosta kaupasta?
Mokomakin kirjoitti:Nyt menee pikkasen asian vierestä..joku mahdottoman halpa tabletti (tietokone) on jo lähellä "viimeisintä hankintaa". Tällainen kauppa löytyi interwebistä, mutta luotettavuudesta en ole saanut positiivista kuvaa http://www.gadgetsdealer.com/smlclass1336.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.
Teistä kukaa ostanut mistään netin syövereistä halpoja tabletteja? Kenties jopa tuosta kaupasta?
Kannattaa etsiä esim briteistä BlackBerry Playbookia. Itsellä on semmonen ja aivan loistava kone. Jaksaa pyörittää moniajoa, upea käyttis, paljon softaa saatavilla ja täysi Flash tuki. Voi saada jopa satasen tietämillä kun tarjouksen löytää. Itse ostin Win läppärin korvikkeeksi ja toimii
Ite hommasin kanssa joulun alla "tallikäyttöön" tollasen halpistabletin 10" näytöllä, wifillä, gps:llä ja 3G:llä. Hienosti pelaa, ei moitteen sijaa. Jos kalliimpiin vertaa niin erot on lähinnä tuon kosketusnäytön herkkyydessä ja akun kestossa. Tuossa kestää n.3-3,5h riippuen mitä tekee.
Viimeisin hankinta: Jarrulevyt + palat eteen ja vasen ylätukivarsi. Yht. 168,62€. Ei tuo nyt ihan kaamea hinta tainnu olla, varsinkin kun viime aikoina kuunnellut parinkin Audi-henkilön rahan menoa
EDIT: Tukivarsi ja jarrulevyt olivat QH, eli Quinton Hazell -merkkisiä. Onko kellään kokemusta laadusta? Brittifoorumeilta lueskelin ja ainoastaan positiivisia kommentteja sattui silmään. Itselleni uusi merkki, vaikka vuosikymmeniä tuntuu osia jo tehneenkin.
Pari Philipsin X-tremeVision Xenon polttimoita, kuusi litraa Castrolin Edge 0W-30 öljyä ja jakopään ja apulaitehihnan palikat Vulvaan. Sinne se 600€ sitten menikin. Seuraava hankinta onkin sitten katsastus joka on ainakin vielä hieman edullisempaa hommaa.
164:ssä oli alla QH:n laatikosta levyt ja Ahvenistolla kävin muutaman rauhallisen kierroksen kokeilemassa ja siltikin meinasi jarru häipyä peräkkäisissä jarrutuksissa ja lisäksi ns. pitkä jarru motarilta rampin päähän sai jarrut häviämään. Ei kaikkein hauskin fiilis.
Tälle ei koskaan löytynyt muuta syytä, kuin levyt tai palat tai niiden yhdistelmä, sillä jarrunesteet ilmattiin ja uusittiin toiseenkin kertaan, kun ensimmäisen kerran kävi tuo motarirampilla häipyminen.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
^No saas nähä sitten... Vaan eiköpähän nuo normaaliajossa toimi. Luulis että palat vaikuttaa vähän enemmän. Niiden merkkiä en edes muista. Sitäpaitsi emäntähän tuolla Alfalla nykyisin enempi ajelee ku minä.
Viimeisin hankinta: Jabra BT2080 bluetooth-handsfree. Virtanapin sijoitus vähän hankala, muuten istuu meikäläisen korvaan oikein mukavasti ja ihan hyvinhän tuosta kuuluukin. Ja kuulemma myös vastapuoli kuulee.
4kpl autonsiirtovaunuja tai mitälie dollyja nuo renkaiden alle tulevat kelkat ovat.
Uusi työpöytä mittalaitteita, juotinasemia ja hituvitu-työkaluja varten el-työpisteeseen.
Äitimuorille piti katsella joku nättiruokainen eläkeläis-kauppakassi entisen diiselifolkkarin tilalle..
Tänään vein sitten hankinnan näytille: turbo-saab.
Ei tämä nyt ehkä mennyt ihan niinkuin piti tuon bensankulutuksen osilta, mutta tyytyväisenä tulokas otettiin vastaan, kunhan pääsi kokeilemaan kuljetinta.
Jakke kirjoitti:^No saas nähä sitten... Vaan eiköpähän nuo normaaliajossa toimi. Luulis että palat vaikuttaa vähän enemmän. Niiden merkkiä en edes muista. Sitäpaitsi emäntähän tuolla Alfalla nykyisin enempi ajelee ku minä.
Viimeisin hankinta: Jabra BT2080 bluetooth-handsfree. Virtanapin sijoitus vähän hankala, muuten istuu meikäläisen korvaan oikein mukavasti ja ihan hyvinhän tuosta kuuluukin. Ja kuulemma myös vastapuoli kuulee.
Mitäs tuollainen Bluetooth Jabra kustantaan? USB-liitäntäinen on jo hyväksi todettu.
Epämukava lentsu ja WRC2. Jälkimmäinen hankinta on kyllä ollut ihan helvetin hauska, vaimon kanssa tahkottu puolet championshipistä läpi. Huomenna sitten lekuriin.
Vanha juotin pääsee eläkkeelle, tuli kliksuteltua matkaan Portasol Superpro kaasujuotinsetti ja pari millistä kärkeä. Lisäksi korvia varten pari levyllistä Vanessa Maen viulunsoitantaa.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Jakke kirjoitti:^No saas nähä sitten... Vaan eiköpähän nuo normaaliajossa toimi. Luulis että palat vaikuttaa vähän enemmän. Niiden merkkiä en edes muista. Sitäpaitsi emäntähän tuolla Alfalla nykyisin enempi ajelee ku minä.
Viimeisin hankinta: Jabra BT2080 bluetooth-handsfree. Virtanapin sijoitus vähän hankala, muuten istuu meikäläisen korvaan oikein mukavasti ja ihan hyvinhän tuosta kuuluukin. Ja kuulemma myös vastapuoli kuulee.
Mitäs tuollainen Bluetooth Jabra kustantaan? USB-liitäntäinen on jo hyväksi todettu.
TommiS kirjoitti:Takaisin Alfakantaan. AK:n dumppausmyynnistä ajamaton 2012-mallinen Mito Multiair 135 viiden tonnin alennuksella.
Onnittelut
Ja samaan hengenvetoon avautuminen - yhden tempun hevonen AK on taas vaihteeksi kaunistellut myynti/rekisteröintitilastoja ostamalla autoja varastoon ja rekisteröimällä ne omiin/liikkeiden nimiin. Mikähän tällä kertaa oli syynä? Sopimukset tehtaan kanssa taas katkolla tai päästönormit kiristyivät eikä vanhempien speksien mukaisia enää saa myydä uutena. Siinä mielessä kehitystä kyllä on tapahtunut, että 3 k€ alennukset on korvattu 5, jopa 10 k€ alennuksilla.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Ovat kuulemma tehtaalta saaneet nipun autoja juurikin jonkun päästöteknisen syyn vuoksi. Näin paikallinen AR-kauppias ainakin jutteli. Onko sitten taustalla jotain muutakin vielä, sitähän ei tiedä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
insinörtti kirjoitti:Ja samaan hengenvetoon avautuminen - yhden tempun hevonen AK on taas vaihteeksi kaunistellut myynti/rekisteröintitilastoja ostamalla autoja varastoon ja rekisteröimällä ne omiin/liikkeiden nimiin. Mikähän tällä kertaa oli syynä? Sopimukset tehtaan kanssa taas katkolla tai päästönormit kiristyivät eikä vanhempien speksien mukaisia enää saa myydä uutena. Siinä mielessä kehitystä kyllä on tapahtunut, että 3 k€ alennukset on korvattu 5, jopa 10 k€ alennuksilla.
Uusimmassa TM:n autohinnastossa on hinnoiteltuna kuusi erilaista versiota 159:stä. Onkohan niitä oikeasti olemassa? Ei sillä että olisin ostamassa mutta jokuhan täällä tiesi että noita ei ole enää valmistettu pariin vuoteen.