Nyt täytyy kyllä sanoa, että pirun huonoja VAG konsernin yksilöitä teidän kavereilla ja tutuilla!
Vag konsernin vehkeet on minun mielestä ollut kautta aikojen tunnettuja hyvästä kestävyydestä ja laadusta sekä hyvästä virityspotentiaalista. Toki vikoja kaikissa on, mutta ei nuo konsernin vehkeet kyllä ihan ekana ole hajonnut meilläpäin ainakaan
Omia kokemuksia vaggilaisista: 1.9tdi ahu kone seatissa kiinni, mittarissa nyt 460tkm. Öljyä ja jakoremmiä vaihdeltu. kone avaamaton. Öljyä vie aikalailla just sen verran mitä öljypohjan välistä sillon tällön tihkuttaa ja mitä rättiin jää kun niitä tarkastaa. Ihan mahtava laite. Ja hei se kulutus... 4-4,5l/100km.... yli 5 on vaikee päästä vaikka ajelis reippaasti.
Sitten: Audi tt 1.8t quattro. mittarissa oli myydessä 290tkm. Isommalla ahtimella yms. +300hp, ajettu viritettynä reilusti yli 100tkm.Ei mitään ongelmia, Eikä vienyt tippaakaan mitään nesteitä.
Kavereilla ja tuttavilla melkein kaikkilla vaggilaset ja ei kyllä ole ollut mitään kummempia ongelmia ja moottoreiden kanssa ei mitään...
Nyt kyllä viimeistään kivitätte minut

mutta äitin 156 jts alffan kone luovutti savun ja kolinan saattelemana 150tkm kohdalla.... ja oli sitten varmasti huollettu. Äidin aikaisemmasta autosta fiat coupesta 1.8 16v katkesi jakohihna ennenaikojaan... delta-auton korjauksen hinta arvio 3500e...
Mutta kaikista autoista löytyy heikot kohdat sitä en kiistä! mutta katotaan niitä juttuja joskus ilman taikalasejakin
