Olisikohan nyt halvempaa tuoda 166 FL 3,2 voimamoottorilla suomeen? himottais kovasti

Valvoja: Moderators
eanna kirjoitti: sovittuna kahvitreffit Hannu Palinin kanssa
Porvoon Robinhoodwillez kirjoitti:^ biltema ?
Omien kokemuksien perusteella Vantaanportin K-raudasta sitä saa hyvinkin helposti. Toisenlaiset kokemukset taasen Klaukkalan ja Njärven kirkonkylän Rautioista.Aquatica kirjoitti:Sain Palvelua(TM) rautakaupassa.
Kyllä näistäkin, ainakin yleensä, palvelua saa jos vaan onnistuu pääsemään jonkun kanssa juttusille.Albertolli kirjoitti:Toisenlaiset kokemukset taasen Klaukkalan ja Njärven kirkonkylän Rautioista.
azorblade kirjoitti:Micrasta päästy eroon ja alfa palasi huollosta. Puoli vuotta ja 7700 km ajettu nissani, mutta en ois uskonu ilman rek.otetta. Sen verta kiikkerä ja kovaääninen koppero..
Ei tietenkään pitäisi udella, mutta itsepäs aloitit. No?pitkämies kirjoitti:treffit daamin kans....Nyt näyttää hyvältä
Paritkin deitit jo takana.....Seuraavat ilmeisesti perjantaina.....Jotta että ei pahalta vaikutaAlfissimo kirjoitti:Ei tietenkään pitäisi udella, mutta itsepäs aloitit. No?pitkämies kirjoitti:treffit daamin kans....Nyt näyttää hyvältä
En mä muuten, mutta kun en osaa pitää turpaani kiinni ja olen ilmeisesti itsekin jonkinlajin treffit taas mennyt uuden naisihmisen kanssa sopimaanTässä ajautuu pian johonkin ahdinkoon, jos tätä jatkaa. Vai pitäisikö sitä vaan olla hiljaa, ettei ukkomiehet tule kateelliseksi
game over.jkk kirjoitti: mun naisella on "mun rahat on mun rahat ja sun rahat on mun rahat ja meidän rahat on mun rahat"
+1, mutta ei tuokaan nyt toisaalta maailmanloppu ole. Eipähän tarvitse itse päättää mistään ja rahallahan siitä selviääCarlos kirjoitti:game over.jkk kirjoitti: mun naisella on "mun rahat on mun rahat ja sun rahat on mun rahat ja meidän rahat on mun rahat"
PRO kirjoitti:JES!
1. Loma alkaa huomenna!
2. Lento Miami Beachia kohti heti lauantai-aamuna!
3. Tarjous meni läpi, eli uuteen kämppään!
Eikö niille kelpaa sun rahat vai mikähän mahtaa olla?Pasi kirjoitti:FBI lähetti mulle just meiliä, että nigerian hallitus palauttaa mulle 10,5 miljoonaa euroa!
Ja ne lähettää kätevästi tän palautuksen jonkunsortin pankkikortilla ja mun pitää vaan lähettää niille 250$ lähetyskuluihin!!!
Niin ja tietty myös yhteystiedot ja kopio passista
ONNEN PÄIVÄ!!!
Vähemmästäkin sitä ihminen riemastuu! Pyydä niitä vähentämään se 250$ saamastasi 10,5 miljoonasta!Pasi kirjoitti:FBI lähetti mulle just meiliä, että nigerian hallitus palauttaa mulle 10,5 miljoonaa euroa!
Ja ne lähettää kätevästi tän palautuksen jonkunsortin pankkikortilla ja mun pitää vaan lähettää niille 250$ lähetyskuluihin!!!
Niin ja tietty myös yhteystiedot ja kopio passista
ONNEN PÄIVÄ!!!
No toihan kuulostaa tosi reilulta!Aquatica kirjoitti:...Lisää avautumisketjussa...
Myyjä lupasi tulla kytkinrempassa vastaan n. 50%, "ihan jees" kun kyseessä on kuitenkin jo melkein tasan 5kk sitten ostettu käytetty auto ja noinkni kuluva osa, toisaalta en vaatinut ensimmäisestäkään pakkorempasta mitään takasinpäin...