Carlos kirjoitti:Nyt on kyllä ponkailtu paljolti Alfoja.
22.9 147:ja Kehä-1 kolme 2 hopeaa ja 1 musta 16:30 aikoihin menivät itään päin.
164 viininpun/musta FBU-XXX kehä-2 16:40.
164 viininpunainen FCG-XXX tais olla QV Ruoholahdessa 20:10.
166 ja 156 velihopeat Caloniuksenkadulta.
156 GTA SW tummansininen Mamma Rosan edestä.
23.9 164 "Valkonen Vallilasta" paljonkohan sitä onpi laskettu?
Eihän tuolla liikenteessä näykkään muuta kuin Alfoja
Siksipä tämä osio onkin FOORUMILAISTEN bongausketju
alfa 156 v6 kirjoitti:'155156' bongattu 23.9 jixillään Opelin liikkeen kohdalla seppälänkankaalla klo 16:12
Ihailtavaa tarkkuutta . Olin menossa tietenkin ohi Opelin liikkeestä. Näin jäsenen alfa 156 v6 vielä about puoli tuntia myöhemmin Delta-auton kohdalla olevassa risteyksessä. Ei ole siis 156 mennyt vielä kaupaksi..
Oliko Maho kun morjesti takaisin eilen illalla (olisko ollu jotain klo 19 tai vähän ennen) Pakkalan suunnalla (Jumbon nurkilla)? Itse olin liikenteessä 33:lla.
alfa 156 v6 kirjoitti:'155156' bongattu 23.9 jixillään Opelin liikkeen kohdalla seppälänkankaalla klo 16:12
Ihailtavaa tarkkuutta . Olin menossa tietenkin ohi Opelin liikkeestä. Näin jäsenen alfa 156 v6 vielä about puoli tuntia myöhemmin Delta-auton kohdalla olevassa risteyksessä. Ei ole siis 156 mennyt vielä kaupaksi..
Juuei... kaikki kun mielellään antaisi jonkun vaihtoauton ja minä kun en ottais kun diesel farkun
Pepperoni kirjoitti:Oliko Maho kun morjesti takaisin eilen illalla (olisko ollu jotain klo 19 tai vähän ennen) Pakkalan suunnalla (Jumbon nurkilla)? Itse olin liikenteessä 33:lla.
MInähän se, harvemmin enää täälläpäin morjestellaan kun ei koskaan saa kun pitkiä katseita. Tässä tapauksessa homma kuitenkin toimi kuin elokuvissa!
Eipä noussut lapa valkoisessa 75ts tänään uimahallin nurkalla (siis kouvolassa)
Sen sijaan mustan 156sw:n omistajan kanssa morjesteltu taas välillä useamman kerran päivässä. Ei enää kolmannella kerralla samana päivänä ole varma että nouseeko lapa, mutta miksikäs ei nousisi
Paikallisen esson pitäjällä tuntuu olevan punainen 156sw kun on aina seinän vieressä ohi mennessä. Saiskohan sieltä alfa alennusta
Punainen uudempi korinen 33 alfa bongattu lappeenrannan citymarketin alakerran parkkikselta meidän 33 alfan viereisestä ruudusta...rek.nro oli muistaakseeni AFO-???. Carfin tarrat oli ainakin autossa, onkohan foorumilaisia...?
meillä oli kokoontumisajot!!! Ei näkyny teikäläisen 166:ta, mut jonkun punainen 156 tuli JKL:stä päin...
Oltiin ihan Alfalla Multialta tulossa, ja Mäntän kautta kotiin menossa, perhettä kyydissä ja vielä anoppi piti siitä vähänmatkan päästä ottaa kyytiin.
Huomasin autonne vasta Mäntän tielle käännyttyäni, yksin jos olisin ollut niin olisin varmasti kurvannut takaisin.
Onneksi ei vielä 3.0V6:sia ihan kiusaksi asti... Täytyy kyllä käydä päivittämässä uusimpaan GTV-04:seen heti parin vuoden päästä kun saksanmaalla alkaa löytymään käytettyinä. Vaikka eipä siinäkään nyt muuta muutosta kuin tilavuus nostettu 3.2:seksi ja tuo facelift keulassa.
Suurella todennäköisyydellä jknracing "Möysän ympyrässä" vähän ennen kolmea . Itse olin testailemassa uutta Pandaa, joten ei siinä viitsinyt heilutella.
Panda on muuten aika kiva auto, melkein ottaisin tuollaisen mieluummin kun Punton jos uuteen kakkosautoon olis varaa... kun ei ole uuteen ykköseenkään (lue: Alfaan).
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Alfissimo kirjoitti:
Panda on muuten aika kiva auto, melkein ottaisin tuollaisen mieluummin kun Punton jos uuteen kakkosautoon olis varaa... kun ei ole uuteen ykköseenkään (lue: Alfaan).
EVOhan tuota suitsutti, että jos olisi pakko ajaa tehottomalla autolla niin Panda on hyvä valinta, käyttäytyy loogisesti mutkissa ja kaasulla pystyy säätelemään käytöstä kun on niin kapeat renkaat ja vähän pitoa etc.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Lahtessa ponkattu tänään melkein kokonainen jkn-racinkin Alfa- suku,
puuttui vain se pösöö-setä.
Äippä haki jo paarista himaan, joten ilta jäi taas puolitiehen.
JRA kirjoitti:Onneksi ei vielä 3.0V6:sia ihan kiusaksi asti... Täytyy kyllä käydä päivittämässä uusimpaan GTV-04:seen....
Mää paanin jo tillauksseen 166:eeni Laatan tehatailta 1200 sss:n suoran nelosen. Ei tuu pääkaupunkisetutulla toista vastaan, kele Tähän ei ole köyhillä varaa
Ja lisää... tampereella n. klo 21.15 Särkänniemen kohdilla oli rinnalla keltainen oiskohan Alfasud (anteeksi vanhojen alfojen tietämättömyyteni), mutta näytti aikas paljon gtv6:lta.
Lasissa oli carfin tarra ja rekkari NN-x. Kaverini koitti hirveesti päästä kisaileen valoista lähdettäessä.... minä heiluttelin ja näytin peukkua takalasista . Niin ja itse olin civicin kyydissä
Liikuitko tänä aamuna/aamuisin espoossa vihdintien tuntumassa röylään päin??
Vielä auto siirtokilvissä?
Tulin tosin hopeisen farkku avensiksen kyydillä vastaan kun nyt sattui kortti hieman kuivahtamaan viikoksi pariksi. Mutta reittiä kuljen joka aamu.
Kukahan mahtoi tulla rosso proteo 156:lla vastaan aamusella hieman ennen puol kymmentä Pälkäneen paikkeilla. Lapa oli pystyssä jo ennen kuin itsekään ehdin nostaa.
Ettei olis JTD tullut Hämeenkoskella vastaan, oli hopeinen 166 heti rekan takana, enkä ehtinyt tarkemmin huomaamaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Liikuitko tänä aamuna/aamuisin espoossa vihdintien tuntumassa röylään päin??
Vielä auto siirtokilvissä?
Tulin tosin hopeisen farkku avensiksen kyydillä vastaan kun nyt sattui kortti hieman kuivahtamaan viikoksi pariksi. Mutta reittiä kuljen joka aamu.
Minähän se... Oikaisen siitä läpi usein työmatkallani, joten kun saat kortin takaisin (ja AUTON käyttöön) niin hanska nousee. Siirtokilvistä voisi tosiaan hankkiutua jo eroon, kunhan tullin sedät ja tädit vaan arpoisivat sen verolaskelman.
Nonniih, vähän ajattelinkin että pakko olla forumilaisia
Maanantaina pääsee taas ajelemaan Tassu pystyssä varmasti
Itsekin odottelen veroarvausta mutta saa nyt nähdä millon tulee..
Alfissimo kirjoitti:
Ettei olis JTD tullut Hämeenkoskella vastaan, oli hopeinen 166 heti rekan takana, enkä ehtinyt tarkemmin huomaamaan.
Sori, joku muu, kun oma auto oli vielä korjattavana Siltasella. Baijerin "tuonti"helmi tuli päivän Suomessa olleena innoissaan kylkeen marketin pihalla.
Kenen Rosso Proteo värinen Spideri oli tänään siinä hietalahti/ruoholahti akselilla..
Oli parkkeerattuna siinä kioskin kulmalla. Vaalea katto ja nahat. Carfin tarrat ja rekkari alkoi J:llä
Bongattu mahdollisesti edellisen kerran etäisyydeltä espan lähettyvillä..
Samaiseen autoon jo useaan kertaan kampissa törmänneenä totean, ettei taida olla palstalainen tai ainakaan ei ole ilmoittautunut edellisiinkään kyselyihin.
Sama vika, siis kuulun CARFiin ja viime aikaiset bongaukset on ARTESALA Kylmäkoskella, 2TS Tapiolan nurkalla ja HerraR:n Alfa harvasa aamu tosin isäntää ei ole näkyny kerran.
Kehä kolmosella nähty parikin kertaa kesän ja syksyn aikana saksan kilvissä oleva 75 3.0 V6:n koneella. Takaluukussa Kanadan lippu. Ratissa joka kerta nainen. Hyvässä kunnossa näytti olevan
Tänään havaittu Karamalmi/Karakallio akselilla hieman madallettu vihreä 156 2.5 koneella.