Aquatica kirjoitti:Rekolantiellä lapailtu mustan 147FL:n kuljettajan kanssa, n. 07:42. Ensin oli vähän varovainen reaktio, mutta nousihan se lapa sieltä kuten asiaan kuuluukin
Solin mä. Pitää aina noita vanhempia Alfoja katsoo tarkemmin, ennen räpylännostoa.
Ja miten mää katoin, että mieskuski Pitäis varmaan oikeesti käydä optikolla jo kohta.... Ei pahalla
Tuollainen vehje majailee Kivistönmäen näkö-alamestalla. Ajelin ohi tässä viikko sitten niin tuijoteltiin toisiamme
Kivirok ehkäpä bongattu tänään Lahden keskustassa
Aquatica kirjoitti:Rekolantiellä lapailtu mustan 147FL:n kuljettajan kanssa, n. 07:42. Ensin oli vähän varovainen reaktio, mutta nousihan se lapa sieltä kuten asiaan kuuluukin
Solin mä. Pitää aina noita vanhempia Alfoja katsoo tarkemmin, ennen räpylännostoa.
Ja miten mää katoin, että mieskuski Pitäis varmaan oikeesti käydä optikolla jo kohta.... Ei pahalla
Sunnuntaina ennen kuutta bongattu punainen 156sw JTD Kuopiossa Päivärannan sittarin parkissa, oltiin emännän civicillä liikkellä niin ei tullu moroteltua.
Tänään aamull puol ysin aikaan motarilla kallansiltojen työmaalla tuli musta 159 vastaan, en kerenny huomata nousiko lapa...
Meteant, dum obient.
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)
Tänään iltapäivällä Hämeentiellä, ei paljoa Tuusulasta pohjaiseen tuli morotettua punasen pre-facelift 156:sen kanssa, foorumilaisia? Taisi olla sama auto, jonka kanssa tuli morotettua joitakin viikkoja sitten samoilla tienoilla Hyrylän liikenneympyrässä.
En oikein ymmärtänyt.. Eikös ne just ajaudu yleensä todennäköisemmin harrastajien (=foorumilaisten?) käsiin kuin MiTo:t ja Giuliettat. Vanhemmanpuoleiset Alfat ei kovin herkästi varmastikaan kauppaansa tee muille kuin asiasta jotain tietäville
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Eksyy noita vanhoja tämmösille täyskäsillekin. Willi pyörii siellä Hyrylän ympyrässä ainakin, eli jos kolmen jälkeen bongattu niin ehkä. Sillä on elämä hankittuna niin se ei roiku netissä.
Eilistä hämeentien bongausta en ainakaan tunnusta. Muisti pätkii Mutta puoli viiden aikoihin taisin hämeentietä ajella, tosin tuusulan puolella.
Tänään aamulla hämeenlinnanväylällä hopea 147 sekä carf-tarralla varustettu valkoinen giulietta. Giuliettan etumatkustaja katsoi hieman oudoksuen, kuski ei tainnut huomata.
Ykköskehällä itään oli tunneliruuhkassa klo 8 punainen 147 2.0 TS teledialit paksissa. En huomannut moikkasiko, kun satuin olemaan takapuskurissa kiinni. Näytti olevan kauniimman sukupuolen edustaja puikoissa. Tai sitten melko pitkätukkainen miekkonen.
Tuli nähtyä länsikeskuksen cittarin risteyksessä punainen 159 berlina, 3.2 Q4. Nainen ratissa, muksu kaukalossa takapenkillä. Lieneeköhän tämä sama V6, kun on myös parkissa duunipaikan parkkihallissakin joka päivä...
Joskus ennen iltakuutta kehä 3:sta länteen mennessä ohi lipui 156 sedan bussolla. Värinä se metallihohtopunainen. Kaasua näytti annostelevan naiskuski.
Tunnustaako joku vai käytetäänkö kolmatta astetta:
Tulin kakkoskehältä ykköstielle länttä kohti eilen iltakasin tienoilla. Asvalttiviidakon suunnalta tuli punainen 156, kuski näki minut (tarkka havainnointikyky), vaikka olin vasta siinä neulansilmässä, ja koetti joko tehdä tahallista hitlerelettä, koettaa tuleeko lasille lämmintä tai moikata. Itse veikkaan viimeisintä. Kiihdyttelin peräänsä ja väläytin pitkiä siirtyessäni tiluksiamme kohti vievälle erkanemiskaistalle. Jostain syystä opasteessa taitaa lukea Tuomarila!
Olin tulossa Suomalaistentieltä juustokupumestareiden banaanivarastolta, siellä oli parkissa punainen 159 SW punaisilla etujarrusatuloilla ja nätimmillä vanteilla, oisko hevonkenkäsellaist nimeltään. Mallitarkenteeksi bongasin lastiruuman kannesta tekstin Delta-Auto.
quppe kirjoitti:Oiskohan ollu peräti sininen 156 GTA takana pomppimassa hidasteissa mun kanssa puol 8 aikoihin Espoon Lintuvaarassa?
Aika ja paikka saattas hyvinkin osua meikäläiseen, varsinkin jos mentiin Pikkulinnunreittiä. Havainnointikyky tuohon aikaa aamulla ei mulla välttämättä ole ihan vielä parhaimmillaan
quppe kirjoitti:Oiskohan ollu peräti sininen 156 GTA takana pomppimassa hidasteissa mun kanssa puol 8 aikoihin Espoon Lintuvaarassa?
Aika ja paikka saattas hyvinkin osua meikäläiseen, varsinkin jos mentiin Pikkulinnunreittiä. Havainnointikyky tuohon aikaa aamulla ei mulla välttämättä ole ihan vielä parhaimmillaan
aikasemminkin bongasin sut siitä vähän takasin hiekkatiellä monttuja väistellen :d
musta gt iso omenan parkissa klo nyt punaisilla nahoilla?
Tossa puoli viiden tienoilla moikat punaisesta 159 SW:stä Urheilutien päässä. Bembölentiellä viiden huitteilla punaisesta 159:stä, joka meni kohti Jorvia ja perääni Kasavuorentielle kääntyi mustanpuhuva MiTo. Vilkautin hälle hätiksiä ennen kuin käännyin pois tieltä.
Harmaa 159 bongattu ja morotettu E18 tiellä Pyhtään kirkonkylän kohdalla. Moikkasin takaisin, mutta pienellä viiveellä... Eli moi vaan vielä täälläkin, jos satut foorumia selaamaan!
aikasemminkin bongasin sut siitä vähän takasin hiekkatiellä monttuja väistellen :d
Joo, tolla GTA:n alustalla ei mielellään aja teräviin monttuihin
Klaukkalasta Perttulaan päin mennessä samaiselle tielle liittyi hopeanvärinen 166 pyrkimyksenään kulkea Klaukkalan suuntaan. Huitaisin morot Volvon ratista.
Näin jotain hienoa, minkä missasinkin sitten pahasti, että mikä piru oli. Keulaprofiilin tajusin katsoa, kuten värin + sen, että kunnon morot tuli.
Eli Tuusulan Itäväylä joskus siinä 19 tuntumissa, ensin punainen 159 (ei moroa) ja hetkeä myöhemmin Kukkatalon nurkilla hopeinen... *drumroll* arvaus: GTV, josta komiasti nousi lapa. Nyt, kuka tunnistaakin itsensä jälkimmäisestä ja haluaa nirhata minun kyvyttömyyteni reagoida tarkemmin auton malliin (etenkin, kun se kuitenkin meni huti), niin tervetuloa Ajomiittiin antamaan nekkuun
Mikäs ryhmä rämä oli matkalla Kotkasta etelään E18sta tossa kahden nurkilla?
Musta 159 keulilla ja paku perässä trailerin kanssa, jossa näytti olevan punainen 156. Oliko kyseessä se nettiautossa ollut kotkan levoton vaihdekeppi V6?
Tänään harrasteltu pongauksia aika paljonkin, etenkin Veikkolan Nesteellä ja siitä sitten kohti Tammelaa. Vastaan tuli yksi punainen 159 jossain pikkukylässä, jonka naiskuski ei selvästi ymmärtänyt pätkääkään, miksi kymmenkunta Alfaa ajaa vastaan lapa ojossa...
Kun muut menivät nauttimaan ateriointia Isoon Piippuun, lähdimme jatkamaan matkaa. Vastaan tulikin kakkostiellä joskus 13 paikkeilla, Tammelan nurkilla, ensin punainen joku (soriii) lapailtu, hetkeä myöhemmin hopea 156 josta myös asiallinen moro.
Keravan suunnalla sitten Hautausmaan/Savustamo-risteyksen nurkilla hopea 159 (AVG-xxx) siinä 15:15 ja asialliset lapailut tuli taas. Saman kanssa lapailtu vähän myöhemmin Keravan Prisman viereisen alikulun alla. Mahtaako vielä(kään) olla foorumilaisia? Lapa ainakin nousee asiallisesti!
Kahdeksan jälkeen Kolmenkulman ABC:n nurkilla pyyhälsi vastaan punainen 155:nen......huomasin vasta kohdilla, mutta kuski näytti katsovan myös.....Tuosta "vääränmerkkisestä" nyt morjestella kehtaa, mutta sattuiko olemaan täältä joku??