
Jeremy Clarkson tosin oli aikalailla asian ytimessä, kun loppukaneettina totesi Sevillestä, että sellaisen ostettuaan joutuisi kertomaan tutuilleen ostaneensa Cadillacin

Valvoja: Moderators
Word!lerppu kirjoitti: Cadillac - Standard of the world!
Perusteesi ketjun kaappamiselle on minusta varsin pätevälerppu kirjoitti:Summaten: 2005 vuodesta eteenpäin olevat Mustangit ovat kaikki vallan mainioita autoja, jos ymmärtää mihin tarkoitukseen moinen vekotin on tehty eikä vertaa esim. Alfaan. Tämä oli itselleni melkoinen yllätys! (Kauppoja en tehnyt, kokeilemassani yksilössä ei ollut ABSeja, luiston estoa tahi perälukkoa, ja ajattelin ajaa autolla ympäri vuoden... Lisäksi Alfan hyvityshinta oli sietämättömän matalalla, tosin sinänsä realistinen!)
Pahoittelen pientä ketjun kaappaamista, mutta otsikon alle tämä ainakin putoaa, kun haluaisin itselleni V6 Mustangin! Sitä kummallisemmaksi ei mieliteko aikuisella miehellä helpolla mene!
Tuommoisissa on sitä jotain, mitä monesta autosta puuttuu. Kelpaisi itsellenikin.Tazio kirjoitti:Oma katse taas on viimeaikoiha harhaillut huolestuttavan usein hiustenkuivaajilla varustettujen Buick Regalien suuntaan....
Keskustelu täällä näköjään vähän harhailee, mutta ei yhtään huonoon suuntaanAlbertolli kirjoitti:Tuommoisissa on sitä jotain, mitä monesta autosta puuttuu. Kelpaisi itsellenikin.Tazio kirjoitti:Oma katse taas on viimeaikoiha harhaillut huolestuttavan usein hiustenkuivaajilla varustettujen Buick Regalien suuntaan....
Muistelisin, että tuota korjattiin kahdesti, 2000 ja sitten 2004. Lopullinen ratkaisu taisi olla lohkon yläpinnan uudelleen muotoilu jotta kansi asettui paremmin. Muutakin tuossa tehtiin matkan varrella, myös alumiininlaatu kohentui, olikohan se nyt tuo my 2000 fix, valu siihen asti kaiketi oli kohtalaisen huonolaatuista.lerppu kirjoitti:Tuosta Tuomas K hakemaan myöhempien aikojen kestävämpää Northstaria:
http://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/5645602" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Näissä ei kansiongelmia pitäisi enää olla. En muista mitä tekivät koneelle, ehkä Tazio voi moottorivelhona raottaa tämän "mysteerin" verhoa?
Ite en kyllä tykkää vuosituhanteen vaihteen Käkkylän muotokielestä, mutta kuvia maukkaampi ilmestys on tämäkin luonnossa!
Muoviosista ja viimeistelystä välittävien kannattaa tosiaan valita tarkkaan mikäli uuden mantereen tuotteita muutoin halajaa!
Mulla oli vasta 25v mittarissa kun hankin Veten. Ferrariin ei riittäny rahat, joten eurot riviin ja sit jännintä alle mitä sillä saa.Tazio kirjoitti:Siispä: eikös ole itsestään selvää, että neljänkympin jälkeen mies haluaa Mussen, Veten tai Harrikan?
Räppivideoissahan noita yhdistelmiä taitaa nähdä. Ei ehkä ole ihan justiinsa sitä, mitä Enzo tarkoitti.Tazio kirjoitti: Esim. Ferrari yli 40-vuotiaalla ei ole sopivaa (oliko itse Enzo joka sanoi, että hänen autojaan tulisi komentaa vain parhaissa voimissaan olevien nuorten urhojen)
Tampereen kaupungin Liikennelaitoksen varikolla tulee pyörittyä tiiviisti( vaikka nysseä en ajakaan...) ja eräällä TKL:n huoltomiehellä on erittäin hieno GMC Typhoon......Oliks tää nyt sit 4.3:nen joillain kasin palikoilla ja Mitsubishin puhaltimella??( Korjatkaa !!) Japsituonti kuulemma ja HITUSEN nopea.....Bones kirjoitti:GMC typhoonkaan ei olisi ollenkaan paha, mielestäni samaa asennetta ja henkeä kuin tuossa regalissa..
Ei. Aion tuon todistaa, kun aika tulee kohdalleTazio kirjoitti: Siispä: eikös ole itsestään selvää, että neljänkympin jälkeen mies haluaa Mussen, Veten tai Harrikan?