Tuo 147 diesseli oli aikaisemminkin myynnissä. Muistelisin, että jopa kahteen kertaan on ollut... Itse kyselin sitä kanssa, hinta oli silloin parhaimmillaan 6990e
Tosin väittivät heti, että on myyty, kun tarjosin autoa vaihdossa- ilmoitus kyllä lojui ainakin viikon vielä sen
Jossain brittien lehdissä ja ohjemlmissa ovat ihan hunajaa kun näkevät tuollaisen, mutta mulla olisi tollasen kanssa hauskaa korkeintaan puolikkaan päivän ajan. taitaisi seisoa tyhjän panttina ison osan elämäänsä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Tuossa on projektiketju toisen avo-Croman (niitä valmistettiin vain kaksi) kunnostuksesta: http://www.autopareri.com/forum/auto-de ... abrio.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ensin ajettu taksissa 399tkm, joten ei kai koppa ihan letku ole. Mielenkiintoista olisi kyllä tutustua vahvistuksiin, kun umpikattoinen Cromakaan ei niitä jäykimpiä koppia koskaan ollut. Tuossa projektiketjussa oli kuvia muistakin erikoisuuksista, kuten:
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
RedJohn kirjoitti:Mites tämä?? Oli mun mielestä samassa liikkeessä myynnissä keväällä ja poistui myynnistä ja nyt taas...haiskahtaisiko tämä. Siistin näköinen ja oloinen ja nahkat kovasti houkuttais! http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/5642459" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Minä kävin ostamassa tuon pois. Ei haiskahtanut ja kaikki huollot on tehty säännöllisesti huoltokirjan mukaan. Tuotu 2010 Ranskasta Suomeen tuo yksilö.
Huomasin kanssa että oli aikaisemmin myynnissä halvemalla tuo auto ja kysäisin siitä. Siihen on tehty jotain remonttia ja siksi kovempi hinta. En tosin maksanut lähellekkään pyyntihintaa tuosta.
^ Ihan liipaisimella että alan hieroa vaihtoa omaani Kilometrimäärä on kyllä suurehko ja saiskohan halvennusta kun näyttää jouset puuttuvan. Ainakin alkuperäiset
Toi GTA tais olla pari viikkoa yksityisellä myynnissä ja nyt kamux on haalinut sen halliinsa Hehe , näyttää erittäin siistiltä kuvissa. Vois käydä huomen potkimas renkait ja ottaa kaffet samalla
Joku madallus-setti taitaa olla , pitäsköhän itekkin ostaa joku alusta-sarja
Kelpais. Valitettavaa vaan, kun nyt ei rahatilanne anna moiselle ihmeydelle periksi. Taino, ehkä se pitäisi kysyä kuitenkin ensin, mutta enpä usko Olisi niin muikea konekombo ja sisutakin silmää miellyttää ja hienot vanteet ja ja ja ja ...
Ootko ajanut nokivasara 156? Ei se niin huono ole miltä kuulostaa, eikä noi sportwagonit tai sedanit nyt niin urheilullisia ole etteikö vois olla diesel. Ehkä diesel GTV ois jo outo, tai 4C...
Jurin kirjoitti:^ Ihan liipaisimella että alan hieroa vaihtoa omaani Kilometrimäärä on kyllä suurehko ja saiskohan halvennusta kun näyttää jouset puuttuvan. Ainakin alkuperäiset
willez kirjoitti:Toi GTA tais olla pari viikkoa yksityisellä myynnissä ja nyt kamux on haalinut sen halliinsa Hehe , näyttää erittäin siistiltä kuvissa. Vois käydä huomen potkimas renkait ja ottaa kaffet samalla
Joku madallus-setti taitaa olla , pitäsköhän itekkin ostaa joku alusta-sarja
willez kirjoitti:^Ei alfaa voi tosissaan ostaa tupaöljyllä.... Ei mun mielestä oikeesti mitenkään ! Mersun 200D on sitä varten
Näin minäkin ajattelin, ennen kuin kokeilin. Kuten tuossa sanottu: kulutus olisi noin puolet 2.4JTD:llä vrt. 1.8TS, käytännön teho/voima triplat ja koneen luonnekin mukava. Yhtä yksilöä ajanut (oli se Akaan 156SW 2.4JTD), en sitäkään montaa kilometriä, mutta tiedän haluavani moisella koneella. Ehkä jopa 1.9JTDm kelpaisi 156:n keulalle, mutta unelmakombo olisi 156 Berlina + 2.4JTD(m).
Makunsa kullakin, minä ajaisin mieluummin hiukkaskiihdyttimellä kuin millään Twin Sparkin versiolla. Kuutoset ovat tietty kivoja mutta jo 1.9 JTDm kiskoo alarekisterissä riuskemmin kuin pikku-Busso ja lisäksi siinä on parempi painonjakauma. Kierroksia tarjottaessa se tietty jää katselemaan takavaloja mutta normaaleissa liikennetilanteissa tuntuu liikkuvan aika kevyesti. Vakionakin vetää jopa vähän penkkiin.
mä oon ajanu 2,4 diesel 156:sta ja eilen kokeilin uudempaa 156:sta 2,5 v6. täytyy kyl sanoa ettei diesel haittaa yhtään kun ei edes kuullosta traktorilta ja kulkee paremmin kuin v6. kulkeehan toi v6 ihan kivasti varsinkin 80kmh eteenpäin kiihtyy suht hauskasti, muuten jäi hieman pettymykseks vrt. 2.0 ts. mun mielest. voihan se johtua siitäkin etten vaan osaa ajaa manuaalia kunnolla kun oma on sele ja duunissa dsg.
tätä kävin ajamassa, oli kyllä tosi hyvä, hiljainen, ei nitise eikä natise ja hyvin siisti ja vitsi mikä ero istuimissa oikein napakat ja hyvin tukevat vrt. 99 malliin. täytyy sanoa että oli paras auto ajaa tähän mennessä, alusta oli loistava. harmi kun muija ei oikein lämmennyt toiselle 156:lle ja punaisena.
DaViega kirjoitti:Mä en ole ikinään ymmärtnnyt noiden viehätystä
Jossain brittien lehdissä ja ohjemlmissa ovat ihan hunajaa kun näkevät tuollaisen, mutta mulla olisi tollasen kanssa hauskaa korkeintaan puolikkaan päivän ajan. taitaisi seisoa tyhjän panttina ison osan elämäänsä
Itellä vastaavan tyyppisestä parin kesän kokemukset ja selkeesti prätkää mielekkäämpi vehje. Pystyy kuskaamaan skidin päiväkotiin duunimatkalla, kuljettamaan ostokset jne korvaamaan arkiajot hauskanpidolla. Ei tartte kypärää, mikä tekee ison eron fiboihin ja helppokäyttöisyyteen. Atomia ihmetellyt 2 autoksi, mutta kilvitys askarruttanut. Mobilessa alle 30keur alkaen hinnat houkuttaisi.
Jokos tämä vähän ajettu farkku on täällä käsitelty? http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/5539853" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Heti tuli toinen 147 diesel myyntiin kun sain omani ostettua ja tuumasin, että noita on harvemmin tarjolla. Siistin näköinen ainakin kuvien perusteella.
Tazio kirjoitti:^
Prey, do tell!Joku Seven inkarnaatio vai mikä?
-Tazio
Smart Crossblade oli valinta monestakin syystä jos tosin hinnan puolesta se ainut mahdollinen. Sinällään kruisailuun se on osuva sillä kahvinjuontiin ja tupakointiin varusteet ja suorituskyky ovat riittäviä.
Polforea kirjoitti:rausku, jos kilvität Suomeen Atomin, tarjoan sulle pullakahvit. Ihan vaan motivoidakseni moista kulttuuritekoa.
Käsitin, että yksi Atom jo ennestään suomessa olisi, mutta kilvettä. Toivottavasti tämän yksilön osalta Sipilä hoitaisi raivauksen tieliikennekelpoisuuteen. Sen jälkeen uskaltanen alkaa kyttäilemään Mobilea. Itsellä ei riitä rahat ottaa riskiä ja asioida trafin kanssa vaan pitäisi saada varmasti ajoon asti. Pullakahvit toki maistuvat, vaikka ei pioneeriksi ryhtyisikään.
rausku kirjoitti:Käsitin, että yksi Atom jo ennestään suomessa olisi, mutta kilvettä. Toivottavasti tämän yksilön osalta Sipilä hoitaisi raivauksen tieliikennekelpoisuuteen.
Siltähän tuo tosiaan ilmoituksen perusteella vaikuttaa. Hieman harmittaa, ettei Sipilä roudannut Atomia eilen Kakskertaan - olisi sopinut ympäristöön.
rausku kirjoitti:
Sen jälkeen uskaltanen alkaa kyttäilemään Mobilea. Itsellä ei riitä rahat ottaa riskiä ja asioida trafin kanssa vaan pitäisi saada varmasti ajoon asti. Pullakahvit toki maistuvat, vaikka ei pioneeriksi ryhtyisikään.
Juu, ei tarvi olla pioneeri että lupaukseni lunastan, mutta jos rajoitetaan ensimmäisen 20 joukkoon, ettei ihan corollaluokkaan ehdi mennä .
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:
Siltähän tuo tosiaan ilmoituksen perusteella vaikuttaa. Hieman harmittaa, ettei Sipilä roudannut Atomia eilen Kakskertaan - olisi sopinut ympäristöön.
:.
Eiku sori kirjoitin epäselvästi. Siis tuota Sipilän yksilöä ennen on tuotu jo ainakin yksi.