^^
En ole Possu-ihmisiä, mutta eiköhän se tuo GT3 ollut. Tuo kolmonen suluissa siksi, etten ole varma (en tarkistanut) oliko noita Carrera GT-numeroita muitakin. Mielikuva on, että jonkin autoliikkeen lätkissä ja siirtokilvissa pyöri joskus ihan Carrera GTkin - en vaan ole ihan varma. Harvoin possuja näkee ja vielä harvemmin niitä kovin tarkkaan luotaan, vaikka pidänkin varsin makoisina laitteina.
Tukholmassa n. 15 min välein ensin Aston Martin Vanquish ruotsin rekkarella ja sitten viereen ajoi Aston Martin DB9, suomen rekkareilla. Hienoja molemmat mutta ruman ja arkipäiväisen värisiä.
Suomalaisittain mielenkiintoinen havainto kun pääsi uuden Theman näkemään luonnossa viime viikolla Riccionessa.
Kiva tunkea hotellin pihaan kuvailemaan jonkun asiakkaan autoa ihan muina miehinä.
Ihan komea peli, mutta kyllähän siitä hampurilainen paistaa läpi, ei siitä oikein samaa italialaisfiilistä tule kuin alkuperäisestä.
VMTD kirjoitti:Tiedä mielenkiintoisesta, mutta Hikiäntiellä tuli vastaan ML-mersu missä rekisterikilpi Paasata.
Kyseinen auto on Mersun GL ja rekkari tosiaan PAA-"sata". Auton omistaja asuu Hyvinkäällä ja on muuan Sauli Koskisen isä. Samassa perheessä ainakin aikaisemmin kilpi JEE-"sata" ja jokin toinen vastaava (ei muista)...
Mä en tiedä muuta kuin, että se oli syntymässä hyvinkäällä samaan aikaan kun allekirjoittaneen vaimo. Melkein sukua turhakkeelle?
Topikkiin paremmin liittyen jokunen päivä sitten Tikkurilantiellä perässä ajeli punainen Fiat 500 (?). Fiiu oli sitä aiempaa saapumiserää. Komia peli kyllä tuollainen
Tallilta tullessa poikkesin Pyynikin näkötornilla kaffella ja rivissä oli hopeinen "murtoluku" Fiat.....Tampereella pyörii yksi aikas karvaisessa kunnossa oleva harmaa yksilö mutta tämä oli hieno!
VT 12 Hollolassa puol seiskan nurkilla Ford GT40. Melkoinen möhkö livenä nähtynä, eikä siltikään oikein mitekään erikoinen, muuten kuin että kiinnitti kuitenkin huomion.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Juuei kuitenkaan aito GT40, ihan GT siis vaan ja saman värinen yksilö, kuin tuossa videossa, ehkä siis jopa sama. Eipä tarttunut ajatukseen, että eihän tässä uudessa ollut tuota numeroa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Kaupasta tullessa oli ihan pakko vaihtaa parkkiruutua ja napata foto:
...mielenkiintoinen siksi, että en usko toverin olevan foorumilainen. Minusta tuo on se 159, joka on tullut mua vastaan monta kertaa morottamatta kertaakaan.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Todella asiallisen näköinen Morgan +4 tuli bongattua fillarilenkillä. Aika just samanlainen vaalean kermanvärinen kuin tässä. Kuski ja matkustajakin oli asianmukaisesti brittihenkeen pukeutuneet tweedhattuineen. Liekö olleet paikalliselta country clubilta tulossa Iso hatunnosto tyylistä! Näky oli kuin suoraan Sydämen asialla sarjasta
Tämän lähteen mukaan niitä olisi tehty "joitakin kymmeniä tuhansia". http://en.wikipedia.org/wiki/W8_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
lamborghini gallardo, ferrari 458 kovakattosena ja avona, ferrari F430, california ja 599 gtb, mb sls AMG, mb a AMG, pari avomallista bentleytä. oli eksynyt noiden ssekaan yks 156 2,4 jtd:kin
ihan kivan näkösiä noi vähäosasten lelut puhumattakaan niistä pienistä veneistä
1969 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 ”Waxenberger” http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/30.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mobiliassa lasivitriinissä, eli en päässyt ottamaan kylmätyyppejä
Vehoniemessä kun tulee poikkeiltua silloin tällöin ja....no Leila (museon Emäntä) on myynyt minulle penoismallin jos toisenkin, niin joskus kiinnitin huomioni lasivitriinissä majailevaan noin abaut 1/18 MB 300 6.3 SEL:ään....Tämän joku oli ihan omin kätösin itselleen rakentanut ja jälki oli ensiluokkainen!.....Hämäriin muistikuviin jäi että mahdollisesti saattaisi samanlaisen jollekin muulle tilauksesta myöskin seppäillä???? Hinta tosin saattanee olla jäätävä, mutta käsityö aina maksaa.....Kannattaa, siis ehkä jos kiinnostaa, tiedustella museokahvilassa emännältä asiasta....
Albertolli kirjoitti:1969 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 ”Waxenberger” http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/30.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Mobiliassa lasivitriinissä, eli en päässyt ottamaan kylmätyyppejä
Hienoa, että edes on Suomessa, koska tuota on kuulemma yritetty ostaa useamman kerran Saksaan Mersun toimesta. Taitaa olla yksi arvokkaimpia autoja maassamme (jos arvoa nyt edes pystyy mittaamaan).
Tuosta "waxenberg"stä oli juttua toisella foorumilla ja ei se ihan niin jännittävä, eikä historiallinen auto ole. Kyse on kuitenkin rakennetusta autosta, millä on normaali rungonumero, eikä mikään tehtaan kilpa-auton numero. Normaalina autona se on linjalta putkahtanut ja ymmärtääkseni myöhemmin "tuunattu" käytettynä autona.