seuraatteko futista?
Valvoja: Moderators
seuraatteko futista?
kunnon alfisti on myös futiksen seuraaja, ja periaatteessa kannatta milania tai interia. minä tosin kannatan juventusta...
Fiat /////
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- MarcusV
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Re: seuraatteko futista?
Eikä mitään, ja kunnon Toyota kuski seuraa sitten vissiin sumopainiacola kirjoitti:kunnon alfisti on myös futiksen seuraaja
Kiinnostaa kynpillä, eipä tule paljon hehkutettua
-
Pyörin mukana Fc Kuusysin organisaatiossa, joten potkupallo kuuluu
perheeni harrastuksiin. Tytär 15v. ja poikalapsi 16v. harrastaa lajia.
Kivaa ja hauskaa on riittänyt vuosikaudet, eikä viellä loppua näy nuorison
harrastukseen.
Tsemppiä kaikille, jotka jaksaa kuljetella lapsiaan ja osallistua pienen ihmisen kasvuun kunnon Alfistiksi
perheeni harrastuksiin. Tytär 15v. ja poikalapsi 16v. harrastaa lajia.
Kivaa ja hauskaa on riittänyt vuosikaudet, eikä viellä loppua näy nuorison
harrastukseen.
Tsemppiä kaikille, jotka jaksaa kuljetella lapsiaan ja osallistua pienen ihmisen kasvuun kunnon Alfistiksi
164ts-89 400tkm
Näin on (Itse aikoja sitten pelanneena ja junnuja valmentaneena tiedän mistä on kyse).TKalfa kirjoitti:Pientä taistelua on varmaan tiedossa kun menen näin sanomaan, mutta pakko heittää että todellista nurmikenttien shakkia on amerikkalainen jalkapallo. Ei nopeasti katsottuna uskoisi, mutta jos joku jenkkifutari foorumia seuraa niin yhtyköön!
Niin, tuleehan sitä jalkapalloakin seurattua viikottain ja eniten Englannin Valioliigaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
Jos englanti vähänkin taipuu ja calcio kiinnostaa, niin kannattaa lukea Simon Parksin A Season with Verona. Pääosassa on Veronan toinen joukkue Hellas ja sen fanit, joiden kanssa Parks risteilee ympäri Italiaa. Loistava kirja! Pokkaria löytyy ainakin Akateemisesta.Chievo kirjoitti:EHDOTTOMASTI!!!
PELIEN KUNINGAS, NURMIKENTTIEN SHAKKIA!
btw. Tulin juuri Roomasta, missä seurasin
kun AS Roma teurasti Cagliarin 5-1.
Suosikkiseurani taas on suoraan johdettavissa nimimerkistä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Vittorio Jano
- Moderator
Harmi homma, että Bella Italian kanssa samana päivänä olisi tarjolla italialaista huippufutista Tampereella, kun paikallinen United pelaa Intertoto-cupissa toisen osa-ottelun roomalaista SS Laziota vastaan. Jos en olisi illanviettoon jo ilmoittautunut, niin Ratinaan kyllä suuntaisin.
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Pasi
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Kaikista urheilulajeista tylsintä...
...Katsoo kun hikiset äijät kirmaa niityllä ja potkii palloa....
ei kiitos
...Katsoo kun hikiset äijät kirmaa niityllä ja potkii palloa....
ei kiitos
Viimeksi muokannut Pasi, 19 Heinä 2005, 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
No mikäs sitten on motoristille sopivaa urheilua sun mielestä? Tikanheitto?Sauer kirjoitti:Kunnon motoristi ei kusekkaan mitään tuollaista "urheilua" päin
Itse pelaan futista ja tuleehan sitä myös seurattua paljon. On niitä tylsiäkin matseja mutta ei niitä ole pakko katsoa. Hyvät pelit on miljoona kertaa parempaa viihdettä kuin jääkiekko, jossa enimmäkseen vain kahvataan. (Seuraan kyllä lätkääkin, ei herneitä kiitos) Äkkiseltään tulee mieleen Confederation Cupin ottelu Saksa-Argentiina, jossa Argentiinan pojat pelasivat todella suurella itseluottamuksella eivätkä piilotelleet henkilökohtaisia taitojaan.
Parhaiten jäi mieleen tilanne jossa mies oli aivan sivurajan päällä pallon kanssa. Odotti kädet lanteilla ja jalka pallon päällä niin kauan että kolme saksan pakkia tuli aivan iholle. Pisti pallon ensimmäisen kaverin puikoista ja sen jälkeen niputti ne 2 muuta. Aivan uskomattoman hienoa pallonhallintaa.
Tuossa otteita futismatseista:
http://www.putfile.com/media.php?n=fussball
Mulle on ainakin turha sanoa että futis olisi tylsää.
- Vittorio Jano
- Moderator
Ei se olekaan, jos pelistä jotain ymmärtää. Viihdyttävyys kun ei välttämättä riipu tehdyistä maaleista. Suomi taitaa muuten olla ainoa maa Euroopassa, jossa jääkiekko on palloilulajien ykkönen.liekki kirjoitti:Mulle on ainakin turha sanoa että futis olisi tylsää.
Mutta ei kaikkien tarvitse tykätä. Minäkin hyväksyn ihmiset, jotka jaksavat katsella formuloiden pörinää. Bröm, bröm.
- -tommi-
- Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Tulee seurattua... Itse pelaillu joskus ja telkkarista tulee katottua sillointällöin.
Seurasiko kukaan suojalkapallon MM kisoja viikonloppuna???
Itse olin pelaamassa ja aivan hulvaton meno... Kaks pelikaverii pääs Kainuun Sanomien etusivulle...
Se jos mikä on kuningaslaji....
-FC KiLJu-
ÄfCee Kiimaiset Lihavat Jullit
Seurasiko kukaan suojalkapallon MM kisoja viikonloppuna???
Itse olin pelaamassa ja aivan hulvaton meno... Kaks pelikaverii pääs Kainuun Sanomien etusivulle...
Se jos mikä on kuningaslaji....
-FC KiLJu-
ÄfCee Kiimaiset Lihavat Jullit
Äänestän kyllä varmasti kyllä. Hieno laji.
Pitäisikö kirjoittaa tähän: Juventus.... No, ainakin se on hieno ja perinteikäs seura.
Viime syksynä piti mennä katsomaan Serie A:n avausta Stadio Olimpicolle, Rooma vastaan Napoli, mutta kun halvimmat (kälyisimmät) paikatkin olisivat kahdelta hengeltä kustantaneet noin 250 euroa, niin harkittiin toisin. Mikä oli sitten onni sen puoleen, että napolialiset saivat aikaan kaaoksen, joukkotappelun ja yleisen kalabaliikin jalkapallo-otteluiden turvallisuudesta Italiassa.
Matsia seurasimme katubaarin jätti-näytöltä. Tasapaeli muuten: 1-1.
Tästä pysyy kärryillä Serie A:n tapahtumista kotimaisesta näkökulmasta ja äidinkielellä (jos aiti on esimerkiksi savolainen).
http://www.futismaailma.com/sarjat/sarja.php?lg=SerieA
Pitäisikö kirjoittaa tähän: Juventus.... No, ainakin se on hieno ja perinteikäs seura.
Viime syksynä piti mennä katsomaan Serie A:n avausta Stadio Olimpicolle, Rooma vastaan Napoli, mutta kun halvimmat (kälyisimmät) paikatkin olisivat kahdelta hengeltä kustantaneet noin 250 euroa, niin harkittiin toisin. Mikä oli sitten onni sen puoleen, että napolialiset saivat aikaan kaaoksen, joukkotappelun ja yleisen kalabaliikin jalkapallo-otteluiden turvallisuudesta Italiassa.
Matsia seurasimme katubaarin jätti-näytöltä. Tasapaeli muuten: 1-1.
Tästä pysyy kärryillä Serie A:n tapahtumista kotimaisesta näkökulmasta ja äidinkielellä (jos aiti on esimerkiksi savolainen).
http://www.futismaailma.com/sarjat/sarja.php?lg=SerieA
Kyllä, lähinnä UEFAa.
Suosikit on Real ja Manu .
Suomessa oon seurannut lähinnä tyttö ja naispalloilua 20 vuotta.
Tyttö kun kolusi kaikki sarja- ja maajoukkuetasot läpi ja keräsi mitalit pois.
Naisten SM tosin täytyi käydä voittamassa Pietarsaaressa.
Nyt ei enää Suomessa, kun hän siirtyi poikapuolelle valmentamaan.
Vielä tuli käytyä jokunen Ilveksen B-tyttöjen peli katsottua, kun valmensi tytöille kultamitskun kolme vuotta sitten.
Suosikit on Real ja Manu .
Suomessa oon seurannut lähinnä tyttö ja naispalloilua 20 vuotta.
Tyttö kun kolusi kaikki sarja- ja maajoukkuetasot läpi ja keräsi mitalit pois.
Naisten SM tosin täytyi käydä voittamassa Pietarsaaressa.
Nyt ei enää Suomessa, kun hän siirtyi poikapuolelle valmentamaan.
Vielä tuli käytyä jokunen Ilveksen B-tyttöjen peli katsottua, kun valmensi tytöille kultamitskun kolme vuotta sitten.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kyllä.
Ehdoton suosikki Glasgow Celtic FC, jonka pääsin näkemään viime keväänä Barcelonassa Champions Liigan semifinaaleissa (joo tais ne ne olla)... tosin peli oli karmeaa katsottavaa. Viime viikolla käväisinkin hiihtolomalla sitten Glasgowissa ihan alkujuurilla...
Muista seuroista suuri rakkaus on HIFK, ja kotiseudun SaiPaa tulee kannatettua.
Ehdoton suosikki Glasgow Celtic FC, jonka pääsin näkemään viime keväänä Barcelonassa Champions Liigan semifinaaleissa (joo tais ne ne olla)... tosin peli oli karmeaa katsottavaa. Viime viikolla käväisinkin hiihtolomalla sitten Glasgowissa ihan alkujuurilla...
Muista seuroista suuri rakkaus on HIFK, ja kotiseudun SaiPaa tulee kannatettua.
-
- Car(s): 155,156, Maserati V6
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Cloverleaf
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
Joskus tuli Veikkausliigan pelejä käytyä katsomassa Vaasassa. Ei vain oikein napannut palella katsomossa toppatakki päällä. Pelaisivat enemmän kesällä, niin ei syksyllä tarttisi.
Nykyään en seuraa yhtään koko lajia. Paitsi että yliopistolla yksi luennoitsija on todellinen fani ja se esittää aina futisaiheisia tietokilpailukysymyksiä luentojen alussa ja kertoo vastaukset lopussa.
Nykyään en seuraa yhtään koko lajia. Paitsi että yliopistolla yksi luennoitsija on todellinen fani ja se esittää aina futisaiheisia tietokilpailukysymyksiä luentojen alussa ja kertoo vastaukset lopussa.
-
- Car(s): AR 156 2.0TS -98(ex), AR GT 2.0 JTS -06
Kyllä tulee jalkapalloa seurattua, varsinkin italialaista. Suosikkiseura on ollut jo vuosikymmeniä Juventus, mutta aivan viime aikoina olen huomannut itsessäni jonkin verran kääntymystä romanistaksi.
Reilu viikko sitten lauantai-iltana olin Stadio Olimpicolla katsomassa AS Roman kotiottelua Sienaa vastaan. Kotijoukkue voitti pelin 1-0. Olin eteläkaarteessa aivan Roman kannattaja-alueen vieressä ja täytyy sanoa, että meno siellä oli sen verran meikäläisestä poikkeavaa, että yleisön seuraaminen vaati ainakin yhtä paljon huomiota kuin itse pelin. Palelijoille muistuttaisin, että jalkapallo on oikeastaan talvipeli. Yleisö pukeutuu sään mukaan.
Reilu viikko sitten lauantai-iltana olin Stadio Olimpicolla katsomassa AS Roman kotiottelua Sienaa vastaan. Kotijoukkue voitti pelin 1-0. Olin eteläkaarteessa aivan Roman kannattaja-alueen vieressä ja täytyy sanoa, että meno siellä oli sen verran meikäläisestä poikkeavaa, että yleisön seuraaminen vaati ainakin yhtä paljon huomiota kuin itse pelin. Palelijoille muistuttaisin, että jalkapallo on oikeastaan talvipeli. Yleisö pukeutuu sään mukaan.
- Vittorio Jano
- Moderator
Roomaan on tiistaina lähtö ja keskiviikkona olisi aikamoisia jännitteitä omaava Lazio-Livorno Olimpicolla.
Matsipäivänä liput pitää vissiin hakea jostain stadionin lähellä olevasta kioskista ja kaikkien peliin lähtijöiden pitää olla niitä henkilökohtaisesti lunastamassa? Vai onko jotain helpompaa käytäntöä - esim ostopaikkaa jossain keskustassa?
Matsipäivänä liput pitää vissiin hakea jostain stadionin lähellä olevasta kioskista ja kaikkien peliin lähtijöiden pitää olla niitä henkilökohtaisesti lunastamassa? Vai onko jotain helpompaa käytäntöä - esim ostopaikkaa jossain keskustassa?