Jame kirjoitti:Pasi kirjoitti:159:n TOISELLE puolelle asennettu kuraläppä.... Enviikolla toinen puoli, jahka aikaa riittää helman etureunan paikkaamiseen.
Pitäisi ryhtyä samaan hommaan. Tarttiko tossa ottaa pyörä irti? Eilen iltasella sain ahaa-elämyksen, että ne pienet kiveniskuteipin palasethan voisi napata kokonaan pois kun läpät laittaa. Ne kun nyt repsottaa joka tapauksessa etureunasta. Eikös se läppä peitä sen verta, ettei niistä enää mitään käytännön hyötyä ole läpän kanssa?
Laitoin sinne pienet palat alareunaan teippiä.... Se läppä heiluu jonkun verran ja saattaapi pitkällä aikavälillä hinkata maalin puhki sieltä alareunasta. Töpöttelin vielä sen välin täyteen ruosteensuoja mössöä "just in case"....
Vinkki klipsien asennukseen..... Taivuta niitä pikkusen auki (mulla oli niin tiukat, ettei ne yksinkertasesti mahtuneet paikalleen ilman taivutusta), laita kohdilleen ja vedä pihdeillä paikalleen samalla läppää sisäänpäin työntäen.
Toista ruuvia ei voinut RST/HST versioon vaihtaa kun tulee peltiin kiinni, mutta toisen (ulomman) vaihdoin HST ruuviin.
Jos on tarpeeks pienet kädet ja kalut, niin kait ton voi tehdä rengas paikallaan.... veikkaan vaan että enemmän vaivaa on jos rengas on kiinni kuin mitä siitä renkaan irrottamisesta tulee
Samalla hinkkailin jarrusatulat puhtaaksi vannehappomätön avulla... kyllä kelpaa
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4