Vai sijoitanko vielä 400€ ja ostan lattiavapaan mallin? Silloin kyllä pitää vähän tallin seiniä korottaa.... Mutta vielä ehtii
Valvoja: Moderators
kannattaa... ainakin toistaiseksi. Kiinalaisethan tulee vielä kilpailemaan markkinasta mutta sitten hintakin on lähellä eurooppalaista.vesamaan kirjoitti:Vai kannattaako pysyä kaiken kaikkiaan erossa noista kiinanpeleistä?
Eipä varmaan kauheeta toivoa päästä seisomaan auton alla, mutta jos edes makuullaan sellaisen pyörillä olevan lavetin päällä ettei tarvii tunkin tai pukkien varassa tehdä ja hieman enemmän tilaa olis. Sais ainakin kaikki kulmat irti maasta.yms Siis aika normikokonen okt:n talliAquatica kirjoitti:Tuossahan on hyvä laskea vaikkapa: auton korkeus maasta + oma pituus (jos haluaa kyyristelemättä auton alle päästä). Ja toki turvarajaa vähäsen ja muistaa sen, että iso osa pilarinostimista ei nosta pilareiden yläreunaan saakka, vaan esim. 1,2metriä pilarin huipusta alaspäin... eli siis auton katto on joissakin tapauksissa aika lähelle pilarien huippua kun yläasennossa on.
Yleisesti CE-merkkinnän laittanut valmistaja vakuuttaa, että laite täyttää konedirektiivin vaatimukset. Ei se valmistaja todellakaan niitä vaatimuksia itse ole keksinyt. Samalla tapaa kun autoilija itse vastaa nopeusrajoituksen mukaan ajamisesta. Hieman eri asia kuin se, että autoilija itse olisi sen rajoituksen asettanut.Aquatica kirjoitti: CE-merkinnästähän vastaa tuotteen valmistaja ja valmistaja itse asettaa laatuvaatimukset laitteelle, eli jos valmistajan mielestä laatuvaatimus täyttyy Ö-luokan osilla, niin sitten siinä on CE-lätkä, vaikka pultit olisi muovia ymv. Eli siinä mielessä tuo CE-merkki on turha.
=Hallihuoraksikin kutsuttuMarcusV kirjoitti:Eipä varmaan kauheeta toivoa päästä seisomaan auton alla, mutta jos edes makuullaan sellaisen pyörillä olevan lavetin päällä ettei tarvii tunkin tai pukkien varassa tehdä ja hieman enemmän tilaa olis. Sais ainakin kaikki kulmat irti maasta.yms Siis aika normikokonen okt:n talliAquatica kirjoitti:Tuossahan on hyvä laskea vaikkapa: auton korkeus maasta + oma pituus (jos haluaa kyyristelemättä auton alle päästä). Ja toki turvarajaa vähäsen ja muistaa sen, että iso osa pilarinostimista ei nosta pilareiden yläreunaan saakka, vaan esim. 1,2metriä pilarin huipusta alaspäin... eli siis auton katto on joissakin tapauksissa aika lähelle pilarien huippua kun yläasennossa on.