puuha kirjoitti:Harmaa GTV bongattu tänään n. klo 11 Hippoksentiellä kääntyen jäähallille. Kuskina hemaiseva pitkätukkainen blondi.
Morjestelin kyllä mutta en saanut osakseni edes sitä tuijotusta, mitä tuokin tuossa nyt heiluttelee....
Mutta tämän näköisiä blondeja morjestelee kyllä ilolla!
Itse olen nähnyt ko. blondin saman GTV:n ratissa varmaan 4 kertaa, blondinkin parin metrin päästä livenä. Ei paha...
Eipä vaan ole morjenstellut kertaakaan vaikka kuinka olen huitonut
Ei nyt sentään. Keskiviikkona klo 16:00 jälkeen punainen GTV (MarcusV?) Espoossa Kulloonmäen liittymästä kääntymässä Kehä3:lle päin. Taisi olla katse niin tiukasti tiessä, ettei mustaa autoa huomattu...
Jep, enemmän kun mahdollista
Mistä suunnasta itse tulit, liekö taas olen sokeana liikuskellut ?
Rupeaa kohta GTV olemaan yleinen malli täällä suomessa. Tänään bongattu Rajatorpantiellä Pähkinärinteen kohdilla siirtokilvissä ollut hopeinen GTV. Oliko joku foorumilaisista? Lapa ei noussut, taisi puhua puhelimeen? Mahdollisesti bongattu sama peli myöskin muutama viikko sitten Lähderannassa.
EVO kirjoitti:Rupeaa kohta GTV olemaan yleinen malli täällä suomessa. Tänään bongattu Rajatorpantiellä Pähkinärinteen kohdilla siirtokilvissä ollut hopeinen GTV. Oliko joku foorumilaisista? Lapa ei noussut, taisi puhua puhelimeen? Mahdollisesti bongattu sama peli myöskin muutama viikko sitten Lähderannassa.
En mene takuuseen mutta saattaa olla sama kaveri jonka kanssa juttelin lähdenrannan essolla joku aika sitten..
Hopeinen 3.0 GTV punaisilla nahoilla ja phonedialeilla, keski iän kieppeillä oleva mieshenkilö joka ei ole kertomansa mukaan foorumilaisia tai klubilaisia..
MarcusV kirjoitti:En mene takuuseen mutta saattaa olla sama kaveri jonka kanssa juttelin lähdenrannan essolla joku aika sitten..
Varmaan sama kaveri. Tuolla Lähderanta-Laaksolahti-Lippajärvi-Viherlaakso akselilla pyörii muuten aika paljon Alfoja. Muutamalla on lapakin noussut.
Pitää kohta varmaan ruveta puuhaamaan jotain meettingia lähderannan essolle tai seston pihaan.
Oletko itse jostain täältä päin??
Itse pyörin päivittäin tällä akselilla entisenä Laaksolahtelaisena
Järvenperässä ajelen itse aika paljon, kannatetaan esso miitinkiä
Olenko mahdollisesti joskus tullut vastaankin??
MarcusV kirjoitti:Oletko itse jostain täältä päin??
Asun Lippajärvellä joten kyllä näillä nurkilla tulee pyörittyä joka päivä. Ei kyllä tule mieleen, että olisin sinua bongannut...
Täytyy ruveta puuhaamaan tuota esso meettinkiä johonkin väliin. Pyöriiköhän tällä akselilla mahdollisesti muitakin foorumilaisia? Käsi pystyyn. Ainakin Alfoja pyörii paljon...tuossa vieressä pyörii esim. hopeinen 166 2.5:n koneella.
MarcusV kirjoitti:Oletko itse jostain täältä päin??
Asun Lippajärvellä joten kyllä näillä nurkilla tulee pyörittyä joka päivä. Ei kyllä tule mieleen, että olisin sinua bongannut...
Täytyy ruveta puuhaamaan tuota esso meettinkiä johonkin väliin. Pyöriiköhän tällä akselilla mahdollisesti muitakin foorumilaisia? Käsi pystyyn. Ainakin Alfoja pyörii paljon...tuossa vieressä pyörii esim. hopeinen 166 2.5:n koneella.
Hienoa Niin pyörin muuten itsekin päivittäin täällä, asun siinä järvenperästä muutama kilometri kehä kolmosen ulkopuolelle...
Eilenkin tuli tossa kulloonsillan jälkeen punanen 156 vastaan, saatto olla kutonenkin. Eipä lapa noussut kyllä
Pistetään ihmeessä joskus miitti pystyyn, täydellisiä miittipaikkoja olisi esim Järvenperän Esso tai esim Bembölen kahvitupa
No niin, johan rupeaa olemaan kiinnostuneita. Pistäkääs ehdotuksia ajankohdalle ja hieman paikkaehdotuksia.
Itselle käy vaikka jo ensi vk:loppuna tietysti joillakin rajoituksilla. Tuo Vanhankartanon esso voisi olla ihan jees meettinki paikka esimerkiksi?
On se kumma kun tämän seudun Alfistit on lakanneet morjestamasta. Lapa heiluu niin pirusti eikä mitään vastausta
(Sori oli pakko avautua kun luki iloisia kohtaamisia)
Yhden kanssa juttelin huoltsikan pihassa ja koitin foorumia mainostaa, mutta ei tuntunut kovin tuulta ottavan...taisi kyllä carf:iin kuuluakin
Kukapa lie tuli tänään minua mustalla GTV:llä vastaan aamulla siinä kymmenen pintaan kehä ykkösellä pikkusen ennen itäkeskusta??
Olisko ollu JRA?? Ainakaan vanteet ei näyttänyt siltä miltä viimeksi
MarcusV kirjoitti:Kukapa lie tuli tänään minua mustalla GTV:llä vastaan aamulla siinä kymmenen pintaan kehä ykkösellä pikkusen ennen itäkeskusta??
Olisko ollu JRA?? Ainakaan vanteet ei näyttänyt siltä miltä viimeksi
En ollut minä, kuka lienee ollut? Auto on ollut viikon työnantajan tallissa ja on ajeltu emännän 156 JTS SW:lla. Talvikumit pitäisi saada alle tällä viikolla. Mugellot eivät sitten sopineetkaan, etujarrusatula otti kiinni vanteeseen. Tilasin Alession 16" Fusionit ja pitäisi sopia, mutta antaas katsoa...
Eli auto taas tien päällä viimeistään ensi viikolla, mutta teledialit on silloin jo talvisäilytyksessä.
Oulun suunnalla ainoat moikkaukset taitaa olla tullu tummasta GTA:sta, viimeks yliopiston lähellä liikennevaloissa. Tunnistaako joku itsensä? Ite ajelen siis limen vihreellä 147:lla.
Hopea GTV Arkadiankadulla komeasti parkeerattu suoraan kadulle. Samalla kadulla vaikka kuinka usein musta 156. Musta widebody 155 kurvasi Runeberginkadulle, olipa päivä
jahans bongasimpas tummanvihreän 156:n täällä oulaisissa ruokatunnilla käydessä..olisko forumilaisia sillä tuskin on täältä tuppukylästä lähtöisin tuo..
Bongattu punainen GTV turbo Lahdessa ti illtapäivänä. Ajoi ohitseni, soitti torvea ja tervehti. Ratapäiviltä tuttu, mutta ei taida vaikuttaa forumissa. Juttuhaluja näytti olevan, mutta ikävä kyllä ei ollut aikaa pysähtyä.
puuha kirjoitti:Harmaa GTV bongattu tänään n. klo 11 Hippoksentiellä kääntyen jäähallille. Kuskina hemaiseva pitkätukkainen blondi.
Morjestelin kyllä mutta en saanut osakseni edes sitä tuijotusta, mitä tuokin tuossa nyt heiluttelee....
Mutta tämän näköisiä blondeja morjestelee kyllä ilolla!
Itse olen nähnyt ko. blondin saman GTV:n ratissa varmaan 4 kertaa, blondinkin parin metrin päästä livenä. Ei paha...
Eipä vaan ole morjenstellut kertaakaan vaikka kuinka olen huitonut
Vittu sentään!
Mäkin näin sen tuossa eilen... Ei todellakaan huono! Mutta miksi se ei moikkaa? Vilkaisi kyllä kohti ja hymyili pirullisesti...
Jos mä sen vielä jossain nään, ni kiillaan sen takuuvarmasti ojaan ja uhkailen sitä GTV:n vaitumisella MB 200 D:hen niin kauan että suostuu mukaan miittiin! Makso miä makso...
mml kirjoitti:
Mäkin näin sen tuossa eilen... Ei todellakaan huono! Mutta miksi se ei moikkaa? Vilkaisi kyllä kohti ja hymyili pirullisesti...
Syy miksi se ei morjestele on varmaan se että se on käynyt foorumilla ja nähnyt kuvia Turun miiteistä ja raukkaparka pelästynyt meidän miehistä sisäistä kauneutta
Eiköhän nuo Piipot ja kumppanit nimenomaan lahjoittele rahojansa meille vähempiosaisille ostaessaan kalliita autoja. Taitaa tuosta Porchestakin mennä melkoinen autovero meidän tavallisten ihmisten teatter, maantie, jäähalli, koulu, sairasvakuutus ja muita menoja rahoittamaan. Eli lisää GT Porcheja suomeen ja tuloverot sitä myöten alas!!!
tänään hopea 147 gfe-xxx hämeellinnantiellä martsarin kohilla
ja hopia 156 ilman perän merkkejä tais jja-xxx öllä lahden tien lähettyvillä helsingissä niin ja oikee takavalo pimeenä
bongasin shamppanajan värisen 75 TS:n eilen keskiviikkona kärkkäisen parkkipaikalta ylivieskassa, ajoi ohi kun olin tankkaamassa, olisikohan ollut nimim Teeäs Raahesta...
jeps..bongasin muuten saman alfan tänään oulaisissa, olin tupakalla tuossa työpaikanpihalla niin ajeli ohi tuonne sairaalalle päin..olisikohan oulaisen alfa kanta kasvussa..
Savo kirjoitti:Oliko Sassicaian GTA Automilanon pihassa aamulla 18.11. ?
Oli. Vuosi täynnä ja piti huoltaa. Olikin mielenkiintoista matkata sieltä keskustaan bussilakon takia. 71 kulki kyllä (ainoana vissiin sen suunnan linjoista), mutta meni täytenä pysäkin ohi ja pysäkillä seisseet tantat kiroilivat että oli jo kolmas joka teki näin. Käppäilin Lahdentien ali ja menin sitten 57:lla jaffa-areenalle ja siitä pasilan asemalle ja junalla loput. Eikä kestänyt kauaa. Eläköön julkiset.
Sassicaia kirjoitti:Oli. Vuosi täynnä ja piti huoltaa. Olikin mielenkiintoista matkata sieltä keskustaan bussilakon takia. 71 kulki kyllä (ainoana vissiin sen suunnan linjoista), mutta meni täytenä pysäkin ohi ja pysäkillä seisseet tantat kiroilivat että oli jo kolmas joka teki näin. Käppäilin Lahdentien ali ja menin sitten 57:lla jaffa-areenalle ja siitä pasilan asemalle ja junalla loput. Eikä kestänyt kauaa. Eläköön julkiset.
Jos tuo matkasi tapahtui 18.11, niin tultiin melkein vastakkain. Minä kävelin Pasilan asemalta (lähdin ehkä 8:20) Automilanoon. Jos olisin tullut aikaisemmin, olisin toki voinut tarjota kyydin.
Savo kirjoitti:Jos tuo matkasi tapahtui 18.11, niin tultiin melkein vastakkain. Minä kävelin Pasilan asemalta (lähdin ehkä 8:20) Automilanoon. Jos olisin tullut aikaisemmin, olisin toki voinut tarjota kyydin.
No näin taisi käydä, lähdin AM:stä vähän yli 8 ja olin areenan pysäkillä about 8:45 josta lähdin talsimaan. Oli kyllä sen verran liikennettä ja osa pöhköistä vielä kesärenkailla, että olisi voinut ytimeen meno hiukan kestää Alfallakin, mutta kiitos tarjouksesta
MarcusV taisi ajella tänään kehä kolmosen vierttä menevällä tiellä siinä Järvenperän esson lähettyvillä about viiden kieppeillä? Olin kehällä matkassa kakkosautolla, tarkkasilmäinen kun huomaa Alfan missä vaan.
Tuli hommattua Thema taas vaihteeksi. Sillä olisi tarkoitus ajella talvi.
Alfa lähtee lepäilemään talliin sunnuntaina jotenka mut bongaa hopean värisen Theman ratissa ainakin toistaiseksi.