Tänään asentuu luultavasti viimeistä kertaa minun toimesta Windows XP ... Paras Windows versio tähän mennessä
On se jännää että asiakkaat haluu edelleen että sivut testataan IE 6:lla.... jolla alkaa olla ikää jo 12 vuotta (= ikuisuus IT-alalla)... Noh, tästähän mulle maksetaan
Mieluummin noin päin. Jatkuvasti tulee vastaan sivustoja, jotka eivät toimi oikein firman koneen IE8:llakaan. Hiljattain tilasin tavaraa Ranskan Amazonista ja piti kikkailla mobile firefoxin kanssa, jotta sain tilauksen jätettyä.
Joo, moni ei halua testailua enää sillä, kun (yllättävää kyllä) se maksaa .... eikä se testailukaan, vaan se että sivut sitten "korjataan" toimimaan myös IE 6:lla.
Tässäkin tapauksessa, katsotaan miten paha tilanne on IE6:lla ja tehdäänkö sille mitään.
Ja nyt kun sitä olen tässä katsellut niin aika pahalta näyttää IE7:ssa sivusto on testattu "toimivaksi".
Albertolli kirjoitti:Mieluummin noin päin. Jatkuvasti tulee vastaan sivustoja, jotka eivät toimi oikein firman koneen IE8:llakaan. Hiljattain tilasin tavaraa Ranskan Amazonista ja piti kikkailla mobile firefoxin kanssa, jotta sain tilauksen jätettyä.
Kyllä tuo kasikin alkaa melko dinosaurus olemaan. Ylipäätään IE ja webkehitys moderneilla tekniikoilla ei vaan sovi yhteen. Aina saa olla tekemässä IE:lle omat css:ät ym. Jostain ihmeen syystä IE haluaa aina olla erilainen ja joka versiossa joku juttu on eritavalla mitä kaikissa muissa selaimissa.
Mikkisoftan jutut ja nettisivujen/sovellusten tekeminen on muutenkin aika huono yhdistelmä....
Esim asiakas menee itse muokkaamaan jotain PHP tiedostoa notepadilla... Jos tiedosto on UTF-8 formaatissa, niin Notepad lisää alkuun microsoftin ns. multibyte merkinnän, joka ei tietenkään näy minään "fyysisenä" merkkinä ikinä siellä tiedoston alussa.
Tämä aiheuttaa sen että PHP heittää virheen jos yritetään asettaa headereita tms sen jälkeen. Näitä näkymättömiä merkkejäon tullut metsästettyä jokusen kerran.
Vihdoin ja VIIMEIN, uusi kattoluukkku systeemi löytyi ja saapui 156:seen. Sainkin näemmä koko setin vaikka pelkästä lasiluukusta luulinkin maksaneeni.
Harmi vain kun nyt on autoon tullut katkenneen iskunvaimentimen vuoksi enemmän murhetta, niin tämä kauan metsästämäni luukku ei kuitenkaan päivääni kirkastanut kovin paljoa
masaboy kirjoitti:Vihdoin ja VIIMEIN, uusi kattoluukkku systeemi löytyi ja saapui 156:seen. Sainkin näemmä koko setin vaikka pelkästä lasiluukusta luulinkin maksaneeni.
Harmi vain kun nyt on autoon tullut katkenneen iskunvaimentimen vuoksi enemmän murhetta, niin tämä kauan metsästämäni luukku ei kuitenkaan päivääni kirkastanut kovin paljoa
Tuuppaa se iskari sinne tilalle nyt vain ihmettelemättä.
Kyllä sillä jonkun aikaa ajelee.
Mitkä tuon lasi?luukun mitat on (oliko saman kokoinen kuin mun k:ssa)
Sain viimeinkin aikaiseksi tilata Kemppi MinarcMig 200 EVO:n.... nyt vaan pitää keksiä että mitä kaikkea oheistuotetta sitä pitänee ostaa... maski, haalari, hanskat, lankaa..... suojakaasua?
Osta sitten sopivasti kaikkia lankoja mitä (ehkä) tulet joskus käyttämään .
Osta ainakin pari settiä hanskoja, koska kuitenkin heti kun pitäisi jotain tehdä, ne hanskat on "siellä jossain muualla", eikä nuo nyt kuitenkaan maksa niin paljoa. Ja sitten se suojakaasu, miksei vaikka uudet pihdit/sivuleikkurit langan poikkimista ja kärkien putsailua varten?
Mitenkäs tuollainen Quusysteemi toimii arkiajossa?? Onko vaivaton ja pehmeä vai toimiiko "kulmikkaasti"?? Olikos tässä nyt myös se perinteinen H-kaavio 1234 jos halua kepinnysää heilutella?? Utelen vaan kun tuossa taannoin olisin moisen voinut hankkia puoli-ilmaiseksi.....
Mitenkäs tuollainen Quusysteemi toimii arkiajossa?? Onko vaivaton ja pehmeä vai toimiiko "kulmikkaasti"?? Olikos tässä nyt myös se perinteinen H-kaavio 1234 jos halua kepinnysää heilutella?? Utelen vaan kun tuossa taannoin olisin moisen voinut hankkia puoli-ilmaiseksi.....
Mukavasti pelaa, laatikkohan on perinteinen automaatti ja kepin heiluttelu on turhaa monessa automaatissa voi tökkiä keppiä eteen/taakse ns.manuaalipuolella
mutta tässä H-kaavio...
Kai tämäkin on pakko laittaa myyntiin tai vaihtaa dieseliin, ensiviikosta lähtien tulee kilometrejä työmatkoista n.500km/viikko+muut ajot päälle
Reilu viikko lomaa edesssä Kamoja pikkuhiljaaa pakkaillen ja kun rouva tulee töistä niin kissan keula savoa kohti. Lienee kuitenkin kesälelun ajokauden viimeisiä pidempiä reissuja
Omaa kivaa: Tiistaina olis mahdollisesti tulevaan omaan kotiin kuntotarkastus. Toivottavasti on kivaa vielä tarkastuksen jälkeenkin, eikä joudu siirtymään avautumis-ketjun pariin.
Alfa vihdoin huollossa. Omalle vakiasentajalle saa yleensä tilata sen minimissään 3 aikaa ennen kuin onnistuu... Tuntitaksa on niin edullinen, ettei köyhällä muuhunkaan ole varaa, ja laatu on kyllä ykkösluokkaa. "Jonkin verran" remppaa luvassa. Aluksi jakopäänhihnat + lisälaitehihna + vesipumppu + kytkinnesteet + tulpat + öljyt + öljynsuodatin + etupyörän laakeri, siinä taisi olla kaikki. Tuon operaation jälkeeen Volvo jakopään hihnan vaihtoon. Tuossa kyllä köyhtyy jo ihan kohtuullisesti halvallakin tuntitaksalla.
Niin ja Hifit hommattu! Genesiksen profile five vahvistin, konkkaa, subia, DLS Reference erkkarajaa, Audison BitOnea yms "pientä"...
Työpaikalla oli kevyesti paksuin nippu leffalippuja jonka olen ikinään nähnyt, ei tavinnut kysyä kehtaako ottaa viittä vaan suorastaan tuputtivat niitä
Sunnuntaina Rushia kattomaan kun porukoiden kanssa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
^Vähän sitä romahdusta kokoajan odottaa, ei tässä nyt keulia parane. Sen verran syvällä käyty... Kieltämättä silti tuntuu melko hyvältä. varsinkin kun pelikin kulee oikeasti, eikä ole mitään tuurivoittoja tullut.
Ilves- ja Saipa-miehillä on sama homma - alkukauden sarjataulukosta kannattaa ottaa kuvakaappauksia, jotta voi fiilistellä sitten helmikuussa.
40:n ensimmäisen pelin menestyksellä ei oo oikeastaan mitään merkitystä (paitsi lipputuloissa ym.). Jos pudotuspelipaikan saa lätkittyä, niin se riittää - sen jälkeen niitä paukkuja sitten tarvitaan.
Cuore Sportivo kirjoitti:
40:n ensimmäisen pelin menestyksellä ei oo oikeastaan mitään merkitystä (paitsi lipputuloissa ym.). Jos pudotuspelipaikan saa lätkittyä, niin se riittää - sen jälkeen niitä paukkuja sitten tarvitaan.
Tähän eriävä mielipide. Viimeakausina on siinä 40 pelin kohdalla ollut melko selvää että ollaan jo karsimassa keväällä ja toiven tai kolmas valmentaja kierrossa. Näihn aikoihn on alkanut se 10 pelin tappioputki jossa viimeistään on asetelmat sinetöity. Vaikka nyt sekin toteutuisi niin silti Ilves ei välttämättä valahda viimeiseksi. Kyllä tässä jalat maassa ollaan
Cuore Sportivo kirjoitti:Ilves- ja Saipa-miehillä on sama homma - alkukauden sarjataulukosta kannattaa ottaa kuvakaappauksia, jotta voi fiilistellä sitten helmikuussa.
40:n ensimmäisen pelin menestyksellä ei oo oikeastaan mitään merkitystä (paitsi lipputuloissa ym.). Jos pudotuspelipaikan saa lätkittyä, niin se riittää - sen jälkeen niitä paukkuja sitten tarvitaan.
Lahtelaisnäkökulmasta jääkiekkoon liittyen vaikken juuri seuraakaan, enkä sen enempää ole kiinnostunutkaan. Pelikaani lintuna kuvaa ko. joukkuetta hyvin; joko ei päästä massu täynnä ja toiveet korkealla lentoon ollenkaan tai päinvastoin ensin lennetään korkealla ja sitten tullaan tonttiin kovaa. Pari vuotta takaperin onnistuivat olemaan sössimättä hyvää alkukautta ja pääsivät melko pitkällekin, olivatko jopa finaaleissa, mutta seuraava kausi(viime kausi?) olikin sitten taas jo ihan tuttua pelikaania...
Itselleni EVVK, mutta nähty niin moneen kertaan.
Yo. kommentti siis kaverilta, joka ei googlaamatta tiedä viime kauden SM-liiga mestaria. Tätä kirjoittaessani tajusin, ettei kiinnosta edes tarkistaa
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Nyt on pakko tehdä tuplaviästit. Mondeon avaimet löytyi yhdestä käsilaukusta. Sivutaskun yläreunassa reikä, josta valunut paksuun vuoreen. Paistaa se arska risukasaankin
Huomenna Turkkiin, Istanbul. Ekaa kertaa Italiaa etelämmäksi, aasian rajalle. En kyllä omasta tahdosta koskaan olisi sinne lähtenyt, mutta mennään nyt kun työn puolesta joutuu
Keittiömestareiden "työmatka"
Tälle kesälle viimeiset saaristotien mutkat kilometrimittarin täytteeksi. Hieno auto 156 on vaan ajaa noilla teillä. Tunnelmaa ei pilannut edes lauttaruuhkaan jumittuminen tunniksi. Oli joku muukin spotannut säätiedotuksesta että kannattaa käydä mökillä nauttimassa. Enpä ole kuunaan moiseen jonoon joutunut, varmaan liikkumispäivät on tullut valittua sattumalta hyvin.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Taidanpa alkaa maahantuomaan välikausirenkaita ja lobbaamaan lakiesitystä joka velvoittaa käyttämään keväällä ja syksyllä välikausirenkaita... eli ns. "keskieuroopan kitkoja"
Tällä saadaan sellainen kierto aikaiseksi kivasti että renkaat on vaihdettava 4 kertaa vuodessa