Löpö loppu!
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Löpö loppu!
Kysely: Kuinka monta kertaa matkasi on katkennut polttoaineen loppumiseen (kun olet itse ollut kuljettajana)?
Yhden kerran on sattunut omalle kohdalle, ja silloinkin oli 33:ssa rikkinäinen polttoainemittari.
Yhden kerran on sattunut omalle kohdalle, ja silloinkin oli 33:ssa rikkinäinen polttoainemittari.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 03 Syys 2013, 11:03
- Car(s): Ex Alfa Romeo Mito QV
Porsche 944
Bmw 318D Touring xDrive
Re: Löpö loppu!
Kuplan kanssa loppui useammankin kerran vaikka siinä oli sellainen varatankki vipu jalkatilassa Moderneilla autoilla ei sentään koskaan.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Löpö loppu!
Ei ole loppunut koskaan, vaikka ex-tessulla oli äärettömän lähellä. Eli alkoi nykimään ja kaarteissa syöttö jo katkesikin... Tilanne oli se, että Itellan palkanmaksut oli "hieman" myöhässä ja bensa yksinkertaisesti läheni loppuaan. Lopussa bensamittari ei enää hievahtanutkaan, mihinkään suuntaan laisinkaan. Tällöin olin ajanut kaksi päivää höyryillä, kuitenkin jakeluajoa eli auto kävi jatkuvasti ja pakkastakin oli. Lopuksi oli pakko lainata työkaverilta 20eur bensarahaa, jotta pääsi edes kotia asti - onneksi juuri samana päivänä pöllähti palkat tilille, joten selvittiin ilman loppumista.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Löpö loppu!
Nolla on hyvä olla - tässä asiassa
Joskus tosin pitäisi varmaan kokeilla, kuinka pitkälle pääsee sen jälkeen, kun mittari on mennyt nollaan
Joskus tosin pitäisi varmaan kokeilla, kuinka pitkälle pääsee sen jälkeen, kun mittari on mennyt nollaan
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Löpö loppu!
2 kertaa.
Seiskafemman tankkia ei voinut panna täyteen ja tuli vedeltyä aika pienilla litkuilla.
Seiskafemman tankkia ei voinut panna täyteen ja tuli vedeltyä aika pienilla litkuilla.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Re: Löpö loppu!
Thesis on siitä kakkamainen että polttoainemittariin voi ja PITÄÄ luottaa. Alfojen kanssa tottui siihen että kun mittari alkoi mennä punaiselle niin pienellä kopautuksella tai seuraavalla käynnistyksellä tankkiin mystisesti aina ilmestyi "lisää" ainetta.....Nyt ajoin häpeäkseni eräs yö töihin lähtiessä tankin tyhjäksi, kas kun edellisenä päivänä havaitsin polttonesteen olevan hyvin vähissä, mutta totesin itsekseni; "Kyllä sillä nyt töihin ja tankille aina pääsee"....Mutta mutta, kun neula näyttää tyhjää, niin se myös tarkoittaa TYHJÄÄ. Ja tyhjästä on paha nyhjäistä. (onneksi on varakanisteri ja toimivat jalat! )
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Löpö loppu!
Just pari viikkoa sitten ja ensimmäistä kertaa elämässäni loppui lennosta, kun oli tulkkausvirhe mittarin näytön ja todellisuuden kanssa. JTD:n ja TS:n mittarit käyttäytyvät eri lailla ja viisarin asento, jossa JTD:llä ajoi vielä helposti mittarille, tarkoittikin TS:ssa tyhjää .
Lisäksi kerran on loppunut aiemmin, mutta sitä ei lasketa, kun valutin auton suoraan mittarille, kuten olin muutenkin menossa. Bensa ei oikeasti siis loppunut, tankkaus vain oli täydellisesti ajoitettu .
Lisäksi kerran on loppunut aiemmin, mutta sitä ei lasketa, kun valutin auton suoraan mittarille, kuten olin muutenkin menossa. Bensa ei oikeasti siis loppunut, tankkaus vain oli täydellisesti ajoitettu .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Löpö loppu!
No ei koskaan..
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Löpö loppu!
Kahdesti.
Silloin joskus kun olin nuori ja hölmö, uskoin veljen väitteisiin siitä, kuinka pitkälle faijan Toledolla pääsee valon sytyttyä. Onneksi hyytyi lähelle huoltoasemaa.
Volvossa (740) puolestaan on tunnetusti hyvä polttoaineviisari, joten siihen ei voi luottaa, mutta hyvä tankkausväli oli n. 700km. Perän kosahdettua ja taka-akselin näin vaihduttua ei mittarin anturikehä ollut ihan entisensä, vaan nopeusmittari pyöri 2-4x nopeudella ja matka- ja trippimittarit 4x nopeudella. Mielestäni trippi pyöri vasta toista kierrosta sitten tankkauksen (n. 1900km), mutta se olikin jo kolmannella kierroksella (n. 2900km) ja niin tiilikeula hyytyi tienvarteen. Hetken keksi jopa hoksata mistä on kyse ja faija oli jo matkalla apuun, kun hoksasin soittaa että varulta hakee matkan varrelta kannullisen Volvon voimajuomaa mukaan.
Silloin joskus kun olin nuori ja hölmö, uskoin veljen väitteisiin siitä, kuinka pitkälle faijan Toledolla pääsee valon sytyttyä. Onneksi hyytyi lähelle huoltoasemaa.
Volvossa (740) puolestaan on tunnetusti hyvä polttoaineviisari, joten siihen ei voi luottaa, mutta hyvä tankkausväli oli n. 700km. Perän kosahdettua ja taka-akselin näin vaihduttua ei mittarin anturikehä ollut ihan entisensä, vaan nopeusmittari pyöri 2-4x nopeudella ja matka- ja trippimittarit 4x nopeudella. Mielestäni trippi pyöri vasta toista kierrosta sitten tankkauksen (n. 1900km), mutta se olikin jo kolmannella kierroksella (n. 2900km) ja niin tiilikeula hyytyi tienvarteen. Hetken keksi jopa hoksata mistä on kyse ja faija oli jo matkalla apuun, kun hoksasin soittaa että varulta hakee matkan varrelta kannullisen Volvon voimajuomaa mukaan.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
-
- Viestit: 345
- Liittynyt: 13 Syys 2005, 11:33
- Car(s): 2x75 ts,156 jtd sw, Kappa sw turbo, Quattroporte biturbo, 130 3.2 v6. Vaimon Giulia, Barzetta ja 500
- Paikkakunta: Nurmes
Re: Löpö loppu!
Aika monta kertaa....
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Löpö loppu!
pari kertaa, kerran 75 2.0 TC:n puikoissa ja kerran pösön, no 75.ssa bensamittari eli ihan omaa elämäänsä ja tuolla yksilöllä tulikin ajeltua lähinnä trippimittarin varassa, pökötin kanssa ne kuuluisat viimmeiset sanat eli "kyllä sillä vielä pääsee"..
Viimeksi muokannut 90, 28 Marras 2013, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Re: Löpö loppu!
Autolla ei ole koskaan loppunut, mutta traktorilla pääsi kerran loppumaan muutama kilometri ennen tankkaus pistettä. Sitten vaan tankattiin kansterista, ilmattiin puolituntia ja matka jatkui.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
-
- Viestit: 835
- Liittynyt: 10 Kesä 2013, 22:38
- Car(s): ...Alfa etsinnässä.
Re: Löpö loppu!
Todellakin Otsikon mukaisesti LÖPÖ on loppunut kerran, sekin oli tahallinen koe kun piti oikeasti tietää missä kohtaa löpö loppuu ja mukana olikin jerry ja lisäakku. Bensa ei ole ikinä loppunut matkalle, kerran huoltamon pihaan ~10m ennen mittaria...liukumalla perille.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Löpö loppu!
Mä tulkkasin finnidatsunin perusteella Golf LD:n mittaria. Ei ois kannattanu, löpö loppui Bembölessä siihen koulun kohdalle. Liu'utus ylämäkeen ei olisi onnistunut, joten auto pientareelle ja hakemaan lisää. Varakannun asemesta asema lahjoitti mulle tyhjän öljygangsterin. Tietåvämmät kertoivat, että vm 1980 olisi pitänyt tehdä jotain, jotta polttoaine olisi noussut koneeseen, 1981 oli feisliftattu siltä osin.Alfissimo kirjoitti:Just pari viikkoa sitten ja ensimmäistä kertaa elämässäni loppui lennosta, kun oli tulkkausvirhe mittarin näytön ja todellisuuden kanssa. JTD:n ja TS:n mittarit käyttäytyvät eri lailla ja viisarin asento, jossa JTD:llä ajoi vielä helposti mittarille, tarkoittikin TS:ssa tyhjää .
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Löpö loppu!
^ Sen ainoon kerran kun auto hyyty järvenpäässä, niin ei huoltoasemalla ollut kanisteria myytävänä eikä lainata! Aivan käsittämätöntä menoa nykyhuoltamoilla.......
Läheinen halpahalli kuitenkin yllätti tarjonnallaan.
Läheinen halpahalli kuitenkin yllätti tarjonnallaan.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Löpö loppu!
^Oliko kuitenkin abc:n liikenneasema vai ihan oikea huoltoasema?
Joskus ajoin testimielessä Sierran aivan tyhjäksi, mutta kannu oli mukana.
Ensimmäinen autoni Taunus -75 hyytyi liikennevaloihin bensa-asemaa vastapäätä, lähti kuitenkin vielä käyntiin sen verran, että sain rykästyä liikkeelle ja valutettua mittarille.
Matka ei siis ole tyssännyt kertaakaan aineen loppumiseen.
Joskus ajoin testimielessä Sierran aivan tyhjäksi, mutta kannu oli mukana.
Ensimmäinen autoni Taunus -75 hyytyi liikennevaloihin bensa-asemaa vastapäätä, lähti kuitenkin vielä käyntiin sen verran, että sain rykästyä liikkeelle ja valutettua mittarille.
Matka ei siis ole tyssännyt kertaakaan aineen loppumiseen.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Löpö loppu!
Taisi olla ABC (josta ei meinaa löytää mitään autoille tarkoitettua enää nykyään).
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- -TTY-
- Viestit: 1442
- Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
- Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00 - Paikkakunta: Mikkeli
Re: Löpö loppu!
Ei ole koskaan loppunut, mutta edellisellä 924S:llä oli kyllä ihme ettei koskaan loppunut. Matkamittari ei meinaan toiminut, ja bensamittari toimi siten että kun tankkasi täyteen, mittari näytti puolta ja sitten kun ajoi tankin puolilleen, niin näytti tyhjää. Tietysti tuli tankkailtua aina vähän varman päälle, mutta monta reissua tuli kyllä tehtyä siten että vaikka näyttää tyhjää, niin "enhän ole vasta kuin pari reissua heittänyt, kyllä siellä vielä on." Pietarissa moottoriradalta lähtö vähän jännitti kun näytti tyhjää ja tiesi että kulutus on voinut olla jotain vähän muuta kuin se 8.02l/100km.
Mikä piru sieltä taas on rikki?
Re: Löpö loppu!
Unohdin vetästä 2 CV:n nahkaisen mittatikun ja katsoa paljonko bensaa tankissa.
Kävely opetti pitään muutamaa litraa kannussa takakontissa.
Kävely opetti pitään muutamaa litraa kannussa takakontissa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Re: Löpö loppu!
Kerran mulla loppu oikeesti talliin bensa. Ajoin sen sinne normaalisti mutta seuraavalla kerralla ei käyntiin millään. Asiaintilan toteutuminen vaikeutui siitä että bensamittarin anturi oli viallinen (minun sitä tietämättä) ja mittari näytti 1/4-tankkia. Ei muuta kuin hinaus korjaamolle josta sitten soittivat että ei se ilman bensaa kulje No olihan siinä korjattavaakin, se anturi. Auto 166 TS.
- Tiphookki
- Viestit: 504
- Liittynyt: 14 Kesä 2013, 14:38
- Car(s): Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16v 2005
- Paikkakunta: Espoo/Karstula
Re: Löpö loppu!
Kerran loppui Pirkkalassa liikennevaloihin polttoaine, koska 405:n mittari valehteli ihan kivasti. Toisella kerralla loppui bensa 10 metrin päästä kotipihasta.
Muut: Citroën Xsara 1.6i 16v SX Break 2001 (Huoltovastaava), Moskvitš 402-425 1.2
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: Löpö loppu!
Äänestin vahingossa 0, kun piti laittaa 1. Kaverin Ventosta loppui soppa kesken matkan(mittari rikki).
Vaimolta kerran loppunut.
Vaimolta kerran loppunut.
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Löpö loppu!
Oikeastaan 1,5 kertaa, silloin nuorena...
Turbo Unossa moottoritiellä reippaassa ylinopeudessa loppui yhtäkkiä veto. Onneksi sitä vauhtia oli kuitenkin sen verran, että vapaalla rullaten pääsin huoltiksen pihaan. Tämän siis lasken puolikkaaksi, kun pääsinhän mä kuitenkin tankille asti ilman kävelyreissua.
Toisen kerran sitten Integralessa loppui meno ihan kotinurkille, kun en vielä tuntenut mittarin italialaista logiikkaa ja melkein tyhjä tarkoittikin totaalisen tyhjää.
Turbo Unossa moottoritiellä reippaassa ylinopeudessa loppui yhtäkkiä veto. Onneksi sitä vauhtia oli kuitenkin sen verran, että vapaalla rullaten pääsin huoltiksen pihaan. Tämän siis lasken puolikkaaksi, kun pääsinhän mä kuitenkin tankille asti ilman kävelyreissua.
Toisen kerran sitten Integralessa loppui meno ihan kotinurkille, kun en vielä tuntenut mittarin italialaista logiikkaa ja melkein tyhjä tarkoittikin totaalisen tyhjää.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Löpö loppu!
Yhden kerran auton kanssa (markka-viis-vitonen) , opiskeluaikana kun bensavalo paloi aina muutenkin Pari kolme kertaa mopolla/kevarilla myös
- BigShowMan
- Viestit: 227
- Liittynyt: 14 Syys 2005, 09:30
- Car(s): AR GTV 3.2 V6 -04
- Paikkakunta: Tervakoski
Re: Löpö loppu!
Kerran on ekalla autollani (Ford Escort LX -85) menny tankki tyhjäksi.. tämäkin siitä syystä, että kuskattava kaveri sekotti ajatuksen ja jatkoin matkaa vaikka piti kääntyä tankille... onneks ei tarvinu ku alle kilometri hinata koslaa... mainittakoon, että ko. autossa ei se bensamittari koskaan toiminut...
toisen kerran olen melkein jäänyt polttoaineen takia tielle, kun kiltti ABC:n tankin täyttäjä oli laittanut bensiiniä diiselimittariin... Scudon tankki 90% täys 98:ia ja eikusta kotiopäin... ihmettelin vähä huonoa käyntiä ja internetsin ihmeellisestä maailmasta selvisi, että oli enemmänki autoja hyytyny ko. aseman litkuista. Noh eikun soitto aseman kautta vakuutusyhtiölle, hinuri pihaan, auto pukeille ja eikun polttoainejärjestelmää huuhtelemaan... tuli kyllä kuntoon ja on edelleen varmatoimisin fiiatti, minkä olen omistanut...
toisen kerran olen melkein jäänyt polttoaineen takia tielle, kun kiltti ABC:n tankin täyttäjä oli laittanut bensiiniä diiselimittariin... Scudon tankki 90% täys 98:ia ja eikusta kotiopäin... ihmettelin vähä huonoa käyntiä ja internetsin ihmeellisestä maailmasta selvisi, että oli enemmänki autoja hyytyny ko. aseman litkuista. Noh eikun soitto aseman kautta vakuutusyhtiölle, hinuri pihaan, auto pukeille ja eikun polttoainejärjestelmää huuhtelemaan... tuli kyllä kuntoon ja on edelleen varmatoimisin fiiatti, minkä olen omistanut...
Tempra 1.6 iE ->147 2.0 TS ->Croma 1.9 JTD ->Scudo 2.0 ->Bravo 1.9 JTD ->GTV 3.2 V6
- WWWVespa
- Viestit: 1742
- Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
- Car(s): 159 SW
ex 147 1.6 - Paikkakunta: Helsinki
Re: Löpö loppu!
Kahdesti olen jäänyt ja kummallakin kerralla auto on ollut sama 99 eikä matkaa huoltsikalle ollut kuin vajaa kilometri. Ensimmäisellä kerralla moka oli oma, kun faija sanoi olevan syytä tankata menomatkalla, kun olin hoitamassa asiaansa. Suhtkoht tuoreena kortillisena hoidin sen homman ensin ja jäin 300 metrin päähän. Toisella kerralla evästyksenä olivat melkein samat sanat, mutta silloin menovesi ei riittänyt kotoa lähimmälle mittarille, vaan meno tyssäsi noin 700 metriä liian aikaisin.
Auto alkaa A-kirjaimella ja loppuu O:hon.
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 18:03
- Car(s): Lancia Delta -09 ja vääränmaalaiset lelut: 2 x V8 ja tukankuivain MR2 ZZW30
ex: 159 2.4 JTDm -07,156 1,9 JTDm -05 ja pari Fiatia + kasa vääränmaalaisia - Paikkakunta: Otava (Mikkeli)
Re: Löpö loppu!
EX työromun sain kerran jätettyä ison tien varteen keskelle ei-mitään.. Olikohan viikko-pari ko. pelin ostosta, kun ihmettelin ettei polttoainemittari tunnu hirveästi liikkuvan vaikka kilometriä on tullut jo reippaasti. Kun asiaa auton myyjältä ja diilanneelta kysyin, niin viisaat miehet vaan hoki, että ei se kuluta paljon mitään niin siitä johtuu
Trippimittari piti myös olla täydestä tankista nollattuna, mitä se ei sitten kuitenkaan ollut
Trippimittari piti myös olla täydestä tankista nollattuna, mitä se ei sitten kuitenkaan ollut
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: Löpö loppu!
Äänestin yhtä, mutta sitten muistin että onhan se toisenkin kerran loppunut... Ensimmäisen kerran joskus opiskelijana kun tuli aina ajeltua höyryillä, jäin maantien varteen ja soitin kaverille joka toi kanisterilla bensaa. Toisen kerran muutama vuosi sitten, oli tankki vähän huono eikä voinut tankata edes puolilleen, katsoin että kyllä tuolla viellä hetken pääsee, eikä päässytkään. Takakontissa oli tyhjä kanisteri, joten hain kävellen puolentoista kilometrin päästä lisää soppaa. Myöhästyin töistä.
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: 19 Marras 2012, 19:20
- Car(s): 156 2.0 TS -98
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Löpö loppu!
Pari kertaa olen jäänyt. Ex-Mazda 626:n bensamittari ei toiminut, joten trippimittarin mukaan ajeltiin. Pari kertaa laskupää sitten petti, yhden kerran vieläpä keskelle ruuhkaista risteystä. Eipä sillä, ei 156:n bensamittari paljoa paremmin toimi. Tähän asti olen mennyt laskemalla niin että 12 litraa kaupungissa riittää sadalle kilsalle, seka-ajossa sitten se kymppi. Toistaiseksi menovesi ei ole kesken loppunut (äänekäs puun koputus).