Onnea ja toivotaan parasta.Toner kirjoitti:Jeah, pääsen ensi viikosta alkaen yhteen rakennusfirmaan työharjoitteluun loppukoulun ajaksi. Toivotaan, että poikisi työpaikan!

Valvoja: Moderators
Onnea ja toivotaan parasta.Toner kirjoitti:Jeah, pääsen ensi viikosta alkaen yhteen rakennusfirmaan työharjoitteluun loppukoulun ajaksi. Toivotaan, että poikisi työpaikan!
Tuttu tilanne.Toner kirjoitti:Perskutarallaa tätä meikäläisen tuuria. Kouluhan loppuu parin viikon kuluttua ja sain hyvän työharjoittelupaikan tossa parisen viikkoa sitten. Nyt kun oli tarkoitus näyttää kyntensä oikein kunnolla ja saada hommatuksi töitä koulun päätyttyä, iski sitten nuhakuume päälle.Vähän vaikea näyttää näitä rakentamistaitoja kotisohvalta käsin!
Mun edellinen työantaja sanoi, ettei palkaa ihmistä joka väittää olevansa aina terve ja töissä.Pele kirjoitti:Tuttu tilanne.Toner kirjoitti:Perskutarallaa tätä meikäläisen tuuria. Kouluhan loppuu parin viikon kuluttua ja sain hyvän työharjoittelupaikan tossa parisen viikkoa sitten. Nyt kun oli tarkoitus näyttää kyntensä oikein kunnolla ja saada hommatuksi töitä koulun päätyttyä, iski sitten nuhakuume päälle.Vähän vaikea näyttää näitä rakentamistaitoja kotisohvalta käsin!
Itsellä myös nousi kova kuume heti ekan työpäivän jälkeen, ja jouduin olemaan pois muutaman päivän.
Olin ihan varma silloin että "tää oli nyt tässä", ja v...tti kyllä ankarasti.
Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt, ja edelleen olen samassa työpaikassa.
Tammikuun alussa tuli 17 vuotta täyteen.![]()
Eiköhän sitä sentään tänäkin päivänä ole työnantajia jotka huomaavat jos ihminen on oikeasti kipeä näin influenssa kauden jyllätessä, eivätkä siksi torppaa heti.
No joo, rajansa tietysti tässäkin.Tuskin kukaan voi ennustaa etukäteen ettei tule milloinkaan olemaan sairauslomalla..koltiainen kirjoitti:Mun edellinen työantaja sanoi, ettei palkaa ihmistä joka väittää olevansa aina terve ja töissä.Pele kirjoitti:Tuttu tilanne.Toner kirjoitti:Perskutarallaa tätä meikäläisen tuuria. Kouluhan loppuu parin viikon kuluttua ja sain hyvän työharjoittelupaikan tossa parisen viikkoa sitten. Nyt kun oli tarkoitus näyttää kyntensä oikein kunnolla ja saada hommatuksi töitä koulun päätyttyä, iski sitten nuhakuume päälle.Vähän vaikea näyttää näitä rakentamistaitoja kotisohvalta käsin!
Itsellä myös nousi kova kuume heti ekan työpäivän jälkeen, ja jouduin olemaan pois muutaman päivän.
Olin ihan varma silloin että "tää oli nyt tässä", ja v...tti kyllä ankarasti.
Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt, ja edelleen olen samassa työpaikassa.
Tammikuun alussa tuli 17 vuotta täyteen.![]()
Eiköhän sitä sentään tänäkin päivänä ole työnantajia jotka huomaavat jos ihminen on oikeasti kipeä näin influenssa kauden jyllätessä, eivätkä siksi torppaa heti.
Kyllähän tuo osansa rasittaa ja maksaa, mutta kun kattot että alla on auto, jonka kuskinpukilla viihtyy, niin ei se maailmaa kaada.Toner kirjoitti:Tosin joutuisin ajamaan töiden takia n. 140km päivässä, että tälläkin kolikolla on ikävä kyllä se oma kääntöpuolensa...
Ei tuo niin erikoista ole. Kyllä työnantajat ymmärtää, kun vaan sitten selvität tilanteen tarvittaessa.Alfissimo kirjoitti:Vapaasti ajatuksia puolesta ja vastaan...
HienoaToner kirjoitti:Puhelin soi alkuillasta ja paikka on mun!!!![]()
![]()
![]()
Huomenna kirjoittelemaan sopimukset kuntoon ja keskiviikkona klo 7 alkaa!
Meikäläinen on nyt sitte Loimaalainen. Hyvä niin, koska turkulainen onkin kuulostanut aina kirosanalta korvaani...
HIENOA!!!Toner kirjoitti:Puhelin soi alkuillasta ja paikka on mun!!!![]()
![]()
![]()
Meikäläinen on nyt sitte Loimaalainen. Hyvä niin, koska turkulainen onkin kuulostanut aina kirosanalta korvaani...
Onnittelut työpaikasta ja pahoittelut loimalaisuudesta! Mutta ei hätää, kyllä Suur-Turku vielä tuollaisen pitäjän vasallikunnakseen nielaisee!Toner kirjoitti:Puhelin soi alkuillasta ja paikka on mun!!!![]()
![]()
![]()
Meikäläinen on nyt sitte loimaalainen. Hyvä niin, koska turkulainen onkin kuulostanut aina kirosanalta korvaani...