Itsestä tuntuu että ku kerran tuollaisen entisöi niin helpompi se on pitää kunnossa kuin uusi (varsinkin jos itse osaa korjata).Mekaanikkaa ja varsinkin sähköä ja elektroniikkaa 100-200kg vähemmän (sähkökin siis painaa).Ruoste toki on noiden pahin ongelma. Mutta osaavissa käsissä sekin voitettavissa pitkäksi aikaa.
Ja todella kaunis. Tosin on muokattu jonkin verran omaan makuun. Keulakolmio ei liene alkuperäinen? Puskurit pois. Kaksväri maalaus. Ja tuohon keulaan ei passaisi suomikilpi lainkaan. Mutta kaunis kokonaisuus.
ps..todella onnistuneet kuvatkin
Asiallinen. Näkeehän noita klassikoita Suomessakin, joskin yleensä vain klubien tapahtumissa.
GTA kirjoitti:Ne Evo:t ja WRX:t joista jotkut tietämättömät kuolaa voi kärrätä sinne lähimmälle kaatopaikalle ihan vaikka samantien
Vastataan vielä tähänkin, koska minä eilen yhden Evo-ketjun avasin. Minähän en tuollaisen Mitsun perään kuolaa - mielummin ottaisin 156 GTA:n tai integralen - mutta pakko se on italoautoilijankin myöntää, että hienoja autoja osataan tehdä muuallakin. Täytyyhän sitä komeaa tekniikkaa arvostaa, vaikka joskus koville ottaakin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Kyllä on hieno...vielä kun olisi punainen, mutta menee tuokin väri. Tollanen ja Integrale Evo talliin niin se on siinä...ei muuta sitten tarviiskaan.
Kyllä on vaikeeta elää ikuisessa autohuumassa...nytkin himottaisi käydä ostamassa yksi 16V Turbo Thema. Parempi kun ei lähde edes katsomaan, tulee vaan huono mieli...
Pakko kommentoida tuota Gtv 2000 asiaa. Kyllä tekniikka on helppo noihin uudenpiin verrattuna, ja kun kerran on poistanut ruosteet niin ei se tule takaisin, ainakaan jos ajaa ainoastaan kesäkeleillä. Kuulostaa varmaan myyntipuheilta kun mulla on yksi -73 2000 Gtv myynnissä, mutta totta tämä kuitenkin on. Kolme kesää jo takana omalla gt juniorilla ja hyvin on toiminut.. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi vain yksi on soittanut, ei se minun auto nyt kuitenkaan mikään romu ole. Alkuperäinen suomi-auto kun luulis olevan hyvä projekti. Syy myyntiin tuloon on mobilisti lehden, minä kun olin ymmärtänyt että Montreal on kaksipaikkainen, mutta nyt kävi ilmi että auto on virallisesti 2+2. Eli tarkoittaa että saan molemmat kersat kyytiin! Pakko saada v8. Ei ollut tarkoitus kertoa myynnin syytä, mutta kun tuo yksi edullinen Montreal pitäisi hakea kotiin ennenkuin joku muu ehtii ostaa sen.
PS Oisko jollain tietoa mistä näkisi Montrealin takapenkistä kuvaa?
Montrealin on kyllä tuon ES 30:sen kanssa härskeimpiä Alfoja. Itse tykkään kyllä Montrealista todella paljon, luonnossa vielä kauniimpi ku kuvissa. Ku vielä näkis livenä mustan sellaisen. Pikkuveli himoitsee ko.värkkiä. Sillä vaan ei rahat ja kädet vielä ainkaan riitä. Mulla riittäis toki. Mutta ku on ES 30 rahat pitää kasata ensiksi.