DSG-askejahan on kolme. Ensimmäinen kehityversio oli 6+1 ja märkä monilevykytkin. Toinen oli 7+1 ja kuiva kytkin. Uusin, eli kolmas kehitysversio tuli 2010 ja kehitettiin näihin "työkaluihin" eli caddy,transporte,amarok jne. Kestää 500nm vääntöä ja on 7+1 ja taas märkäkytkin. Kahdessa ekassa on ollut pirusti ongelmia, ilmeisesti tämä viimeisin (kolmas) on toiminut ihan ok. En tiedä johtuuko siitä että on niin uus vielä..jansku kirjoitti:willez kirjoitti:^^ Kyllähän se aski itsessään on ihan susi. Oli just koulutus DSG ja VAG-COM väylätekniikasta. Siellä puhuttiin että olis laatikon akseleissa laakerinkaula ongelmia. Tulee ns. "täystuho" sitten kun laakeri hajoaa yms.
Eli tuohon asiaan kiteytettynä, sekä ohjainyksikkö ongelmat sekä kaksoismassavauhtipyörä ongelmat, niin tuho on valmis.
Tiedä sitten onko noi uudemmat DSG:t (7) kestävämpiä? Oliko se niin et ne on ns. kuivalla kytkimellä vai mahtuuko sekaan myös ns. märkäkytkimiä?
Muiden merkkien murheita.
Valvoja: Moderators
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Muiden merkkien murheita.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Muiden merkkien murheita.
Ainakin minun mielestäni typerä kysymyksen asettelu tuossa jutussa-"onko ongelmista puhuttu jo liikaa?". Hah , niistä todellakaan ei ole puhuttu tarpeeksi, enemmänkin vaiettu salaisuus, jonka nyt vain valitettavasti jotkut jo tietävät.Isola kirjoitti:Keltaisen lehdistön panettelua : Suomalaisten ykkösauto saksalaiskuluttajien hampaissa: “Ongelmia ja valituksia päivittäin”
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Re: Muiden merkkien murheita.
En ole vielä tähän mennessä paneutunut tähän ongelmaan. Viiksi tuntuu itsessään pelaavan muttei siitä mene käskyt ollenkaan eteenpäin. Viiksessä on myös nopeusrajoitintoiminta joka toimii normaalisti.UupunutRomeo kirjoitti:Putoaako pois päältä jossain tietyssä nopeudessa ?gYdEbUh kirjoitti: Vakkari pitäisi ensinnä saada pelaamaan.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Muiden merkkien murheita.
Volvon öljyherja "varmistui" paskaa anturissa -viaksi. Eli uusien öljyjen myötä herja katosi kokonaan.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Muiden merkkien murheita.
^
mikäs siinä karkkeja poimiessa onkohan toi joku ulkomaalanen auto kun rekkarin sumennokses näkyy jotain keltasta?
mikäs siinä karkkeja poimiessa onkohan toi joku ulkomaalanen auto kun rekkarin sumennokses näkyy jotain keltasta?
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Muiden merkkien murheita.
Tai sitten ne on koekilvet, setä on juuri koeajamassa uutta mersuajkk kirjoitti:^
mikäs siinä karkkeja poimiessa onkohan toi joku ulkomaalanen auto kun rekkarin sumennokses näkyy jotain keltasta?
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Muiden merkkien murheita.
^nojoo, sekin voi olla, käsirahaks nameja
- jansku
- Viestit: 517
- Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Muiden merkkien murheita.
Selkeästi karkkipäivä...Riccardo kirjoitti:Mersu vie rahasi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln
Hyvää kommenttia.
jostain luin rivien välistä otsikon mikä perustui abien penkkariajeluun kehä 3 sisällä, ja mitenkäs sikainfluenssa kuin päiväkodin lapset poimivat karkkeja maasta...sori ot...
itse asiaan...huomasin juuri että mini pitäisi katsastaa 11.3 mennessä..muistin samalla että raidetangonpää pitää vaihtaa...kummalta puolelta ei mtn hajua...mutta siinä oli välystä kun auton mittarissa oli 36 *** km ja nyt mittarissa on 51 ***
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien murheita.
Inssi kertoo n. 15 euron hinnalla, kumpi niistä pitää vaihtaa.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Muiden merkkien murheita.
Todennäköisesti se toinenkin puoli on jo väljä, joten välttämättä ei ole pöllömpi ajatus vaihtaa ne molemmat. Vai onko ne hinnoiteltu unobtaniumin kilohinnalla?
Järkiautoilija
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Muiden merkkien murheita.
Kävi siinä tuttu edustaja kyselemässä dkw:n kulmiensäätöä, kun jotain kränää on merkkiliikkeen kanssa suoralla tiellä ajamisesta. Säätöaikaa nyt ei kumminkaan sattunu olemaan.
Kävin tuolla dkw-kerhon voorumilla vakoilemassa ja siellä höpistään jostain "mutteriohjauksesta". Onko ne ny saanu ohjauksenkin mutterille.
Kävin tuolla dkw-kerhon voorumilla vakoilemassa ja siellä höpistään jostain "mutteriohjauksesta". Onko ne ny saanu ohjauksenkin mutterille.
Re: Muiden merkkien murheita.
^Joo sama vika mun Penarissa, ohjaus kun menee mutterin kulman yli, pitää kääntää takasin kulman yli ja taas takasin kulman yli toisellle puolelle.
Ihme nytkytystä suoraan ajaminen.
Ihme nytkytystä suoraan ajaminen.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Muiden merkkien murheita.
Se on se saksalainen täsmällisyys, mitä autolehdissäkin kehutaan. Kun ohjaus on portaittainen, auto ei vaella pienten ohjausliikkeiden mukana.
Järkiautoilija
- WWWVespa
- Viestit: 1742
- Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
- Car(s): 159 SW
ex 147 1.6 - Paikkakunta: Helsinki
Re: Muiden merkkien murheita.
Saksalaisella täsmällisyydellä ovat nämä portaat taatusti vakioituja ja kuljettaja voi hyödyntää moista ominaisuutta tarkkuutta parantaen.
Auto alkaa A-kirjaimella ja loppuu O:hon.
- jansku
- Viestit: 517
- Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Muiden merkkien murheita.
Kait se maksaa jos laakkoselle vie…tosin autolla on ajettu sen verran "vähän", ja tässä on muutenkin huolto edessä, (viisas ilmaisin kertoo takajarrujen huollosta), joten enköhän mä kiikuta ton vekottimen sinne laakkoselle, saavat sitten hoitaa kaikki kerralla kuntoon, + jos jtn skeidaa sattuis tapahtuu, on kuitenkin huollot tehty aina siellä missä "pitääkin"…Isola kirjoitti:Todennäköisesti se toinenkin puoli on jo väljä, joten välttämättä ei ole pöllömpi ajatus vaihtaa ne molemmat. Vai onko ne hinnoiteltu unobtaniumin kilohinnalla?
(reilu 50eur/kpl maksais raidetangon päät mister autossa. Tosin kulmathan täytyy sen jälkeen säätää.)
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Muiden merkkien murheita.
Japsit osanneet tonkin kopioda. Tutun avensiksen ohjausta ihmettelin luokkaa 12 vuotta sitten, et kuulluuko siinä olla tommoset "naksut"? Se sit huollossa kyseli siitä. Ei kuulema ollut vika vaan ominaisuus.Isola kirjoitti:Se on se saksalainen täsmällisyys, mitä autolehdissäkin kehutaan. Kun ohjaus on portaittainen, auto ei vaella pienten ohjausliikkeiden mukana.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Muiden merkkien murheita.
Sen verran tuttu vehje tuo 1st gen Avensis, että pakko kommentoida. Ohjauksen mahdollinen kitinä tai naksunta kuului isolla todennäköisyydellä ohjausakselin kuivasta läpivientikumista. Lääkkeenä tuohon oli ruiskaus teflonrasvaa tai vastaavaa , ja johan hiljeni. Jos on ollut selviä pykäliä niin tuolloin on ollut vikaakin.jknracing kirjoitti:Japsit osanneet tonkin kopioda. Tutun avensiksen ohjausta ihmettelin luokkaa 12 vuotta sitten, et kuulluuko siinä olla tommoset "naksut"? Se sit huollossa kyseli siitä. Ei kuulema ollut vika vaan ominaisuus.Isola kirjoitti:Se on se saksalainen täsmällisyys, mitä autolehdissäkin kehutaan. Kun ohjaus on portaittainen, auto ei vaella pienten ohjausliikkeiden mukana.
Ihme essonbaarijuttu tämä japsien kopiontiuskomus.. kyllä ne nipponin poijaat ovat osanneet tehdä omiakin vikoja ja ominaisuuksia.
Jt
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Re: Muiden merkkien murheita.
Kaverin Golfista napsahti jakohihna poikki tänä aamuna. Vuosimallista ei tietoa, mutta ilmeisesti aikaisempaa saapumiserää. Kone 1.4. Hihnalla ajettu n. 15tkm, mutta vaihdosta yli 4v. Korjauksen hinta-arvio vähintään 2 tonnia.
Osaako joku kertoa, mikä noissa Kolopalloissa on hihnan vaihtoväli?
Osaako joku kertoa, mikä noissa Kolopalloissa on hihnan vaihtoväli?
Ride on!
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Muiden merkkien murheita.
Suoli24:n ja muiden vähän faktuaalisimpien lähteiden perusteella 2000-luvun alkupäässä ainakin:
90tkm. Kaiketi ei aikarajaa lainkaan? Huolto-ohjelman mukaan myös heitelty ilmoille sellaista, että vaihto 120tkm välein (Suomessa suositellaan 90tkm) - mutta tarkastus 30tkm välein.
Vagarenalla 1.4:llä näemmä 90tkm on se, mitä suositellaan ja sekin jo vähän ilmeisesti onnen koettamista. Ajasta en löydä mitään mainintaa, jakopäästä van se, että sinne pitäisi vaihtaa kaikki mitä vaihdettavissa on - erityisesti kiristin, joka ei internetin taustatiedon perusteella kuullu normaalijakopäähuollon yhteydessä vaihdettavaksi ilman erillistä pyyntöä?!
90tkm. Kaiketi ei aikarajaa lainkaan? Huolto-ohjelman mukaan myös heitelty ilmoille sellaista, että vaihto 120tkm välein (Suomessa suositellaan 90tkm) - mutta tarkastus 30tkm välein.
Vagarenalla 1.4:llä näemmä 90tkm on se, mitä suositellaan ja sekin jo vähän ilmeisesti onnen koettamista. Ajasta en löydä mitään mainintaa, jakopäästä van se, että sinne pitäisi vaihtaa kaikki mitä vaihdettavissa on - erityisesti kiristin, joka ei internetin taustatiedon perusteella kuullu normaalijakopäähuollon yhteydessä vaihdettavaksi ilman erillistä pyyntöä?!
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien murheita.
Laadunvalvonta kannattaa:
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1402624955
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1402624955
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Vainio
- Viestit: 650
- Liittynyt: 16 Syys 2010, 17:50
- Car(s): 159 2.4JTDM
Kehonsiirrin Tojota - Paikkakunta: Lahti
Re: Muiden merkkien murheita.
Polforean linkkiä katsoessa osui tämä uutinen silmiin:
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1402634885
Onkohan toikin samaa linjaa mitä saksalaisten yleinen perversio tehdä mahdollisimman monimutkaisia valosysteemejä autoihin joilla ei kuitenkaan näe kunnolla ajaa?
Tuonkin kehityksen lopputulos on luultavasti sellainen, että kuski ei näe pimeässä ajaa kun samalla vastaantulijan verkkokalvot palaa karrelle
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1402634885
Onkohan toikin samaa linjaa mitä saksalaisten yleinen perversio tehdä mahdollisimman monimutkaisia valosysteemejä autoihin joilla ei kuitenkaan näe kunnolla ajaa?
Tuonkin kehityksen lopputulos on luultavasti sellainen, että kuski ei näe pimeässä ajaa kun samalla vastaantulijan verkkokalvot palaa karrelle
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Muiden merkkien murheita.
^Niin, tuossahan se sanotaan:
"Siten ne parantavat näkyvyyttä..." eli oma auto näkyy mahdollisimman kaukaa.
"Siten ne parantavat näkyvyyttä..." eli oma auto näkyy mahdollisimman kaukaa.
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Muiden merkkien murheita.
Tuossa Astonin takaisinkutsu-uutisessa mainitaan asiat kaasupolkimen varsi ja muovi
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
Re: Muiden merkkien murheita.
Jos tuon näköinen jakopää niin "hyvällä" mäihällä lyhempi hihna poikki niin ei ole niin paljon venttiileitä solmussadoublesix kirjoitti:Kaverin Golfista napsahti jakohihna poikki tänä aamuna.
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: Muiden merkkien murheita.
Uutisessa mainittiin kymmenkertainen valoteho, mutta hehkutetiin "digitaalista" systeemiä joka estää häikäisyä.Vainio kirjoitti:vastaantulijan verkkokalvot palaa karrelle
Jotenkin en usko että se systeemi täydellisen aukottomasti löytäisi vastaantulevan liikenteen ja jättäisi häikäisemättä...
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Muiden merkkien murheita.
Eikös Mersulla ole ollut vastaava häikäysynestohässäkkä jo vuosia?
Muistelen joskus lukeneen vanhaa Huulilasia lekurin odotushuoneessa ja siinä suitsutettiin tuota järjestelmää joka tunnistaa edellä ajavat ja vastaantulevat ja peittää umpiosta sopivan osan, jolloin valoa ei tule naapurin silmiin.
Muistelen joskus lukeneen vanhaa Huulilasia lekurin odotushuoneessa ja siinä suitsutettiin tuota järjestelmää joka tunnistaa edellä ajavat ja vastaantulevat ja peittää umpiosta sopivan osan, jolloin valoa ei tule naapurin silmiin.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Re: Muiden merkkien murheita.
Ei tietenkään mitään Alfaan verrattavaa myöhästelyä uusien mallien suhteen mutta Audikaan ei ole ihan pysynyt aiktaulussaan http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... ign=Boksi3
Re: Muiden merkkien murheita.
Tunnetusti Saksasta tulee "hyviä" autoja, kun ne yli-suunnitelmia tekevät yli-insinöörit puskevat ulos vähän liian nopeasti uutta mallia.
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Muiden merkkien murheita.
Tarkastus ensimmäisen kerran 90tkm kohdalla - ei tosin kannata pelleillä, normaalisti tässä kohtaa on hihnat vaihdettu - ja 90 jälkeen tarkastus 30tkm välein. Kiristimen vaihtoväli taisi olla 180tkm. Ainahan nuo myydään jakohihnasarjalla, jossa on kaikki tarvittavat kilkkeet.Aquatica kirjoitti:Suoli24:n ja muiden vähän faktuaalisimpien lähteiden perusteella 2000-luvun alkupäässä ainakin:
90tkm. Kaiketi ei aikarajaa lainkaan? Huolto-ohjelman mukaan myös heitelty ilmoille sellaista, että vaihto 120tkm välein (Suomessa suositellaan 90tkm) - mutta tarkastus 30tkm välein.
Vagarenalla 1.4:llä näemmä 90tkm on se, mitä suositellaan ja sekin jo vähän ilmeisesti onnen koettamista. Ajasta en löydä mitään mainintaa, jakopäästä van se, että sinne pitäisi vaihtaa kaikki mitä vaihdettavissa on - erityisesti kiristin, joka ei internetin taustatiedon perusteella kuullu normaalijakopäähuollon yhteydessä vaihdettavaksi ilman erillistä pyyntöä?!
Periaatteessa hihnalla ei ole vaihtoväliä jos tarkastuksessa hihnasta ei löydy vikaa. rohkea rokan syö - tai volkkarin ostaa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Muiden merkkien murheita.
^
Juurikin näin. Rohkeahan ajaa JTS:n tai TS:n hihnallakin sen 120tkm... tai 5v.
Juurikin näin. Rohkeahan ajaa JTS:n tai TS:n hihnallakin sen 120tkm... tai 5v.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Muiden merkkien murheita.
^ja harrastuksiin kuuluu myös venäläinen ruletti, härkätaistelu yms.
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Re: Muiden merkkien murheita.
Kuullut juurikin noista moottoreista ettei kannata ylittää hihnan vaihtoväliä tai edes yrittää sinne asti päästä. (Olikos se nyt 90tkm?) ja kokemuksen perusteella (vaimolla vastaavaan moottorin omaava Bora) huohotin suht jäätymisherkkä, muutamassa minuutissa pumppasi öljyt pihalle viime talvena, toisaalta yksi talvi meni ilman ongelmia, nyt sillon tällöin putsannut huohottimen, tiedä sitten onko oikeesti ollut apua, kun ei sitä joka kuukausi jaksa putsailla.äölkjhgf kirjoitti:Jos tuon näköinen jakopää niin "hyvällä" mäihällä lyhempi hihna poikki niin ei ole niin paljon venttiileitä solmussadoublesix kirjoitti:Kaverin Golfista napsahti jakohihna poikki tänä aamuna.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Muiden merkkien murheita.
Kuinkas monelle vanhan kansan autoilijalle tuo "stack overflow" sanoo yhtään mitään?"Michael Barr recently testified in the Bookout v. Toyota Motor Corp lawsuit that the likely cause of unintentional acceleration in the Toyota Camry may have been caused by a stack overflow. Due to recursion overwriting critical data past the end of the stack and into the real time operating system memory area, the throttle was left in an open state and the process that controlled the throttle was terminated. How can users protect themselves from sometimes life endangering software bugs?"
Koodi: Valitse kaikki
Toyota::MovingForward encountered an unhandled exception
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Muiden merkkien murheita.
Uh. Tuo on jo... Mitenhän tän sanois. Nolo bugi? Luulisi olevan muistia vähän suojattu juurikin tällaisten tilanteiden varalle... Ilmeisesti ei kuitenkaan
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Muiden merkkien murheita.
Eikös se tarkoita tätä tilannetta?Pasi kirjoitti:Kuinkas monelle vanhan kansan autoilijalle tuo "stack overflow" sanoo yhtään mitään?
Järkiautoilija
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Muiden merkkien murheita.
Taitaa olla ennemminkin overloading-toteutus...
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Muiden merkkien murheita.
Fordilla kova usko omiin tuotteisiinsa:
Huolloille on varattu 11 ruutua + 1 luovutushuollolle, mutta muille korjauksille 18....?
Näin uuden karheassa mondeossa...
Huolloille on varattu 11 ruutua + 1 luovutushuollolle, mutta muille korjauksille 18....?
Näin uuden karheassa mondeossa...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Re: Muiden merkkien murheita.
Kuinkahan nopeasti,tai jopa ennen "nykyistä"alkaa uuden sukupolven mallin suunnitelmat?Tarkoitan näitä kuolemattomia malleja,joilla jatkumo lähes varma:puntot,golfit,corollat ymsunknown kirjoitti:Tunnetusti Saksasta tulee "hyviä" autoja, kun ne yli-suunnitelmia tekevät yli-insinöörit puskevat ulos vähän liian nopeasti uutta mallia.
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Re: Muiden merkkien murheita.
En lähtis sieltä VAG, Subaru, Saab liikkeen puolelta mitään huutelee.DaViega kirjoitti:Fordilla kova usko omiin tuotteisiinsa:
Huolloille on varattu 11 ruutua + 1 luovutushuollolle, mutta muille korjauksille 18....?
Näin uuden karheassa mondeossa...
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Muiden merkkien murheita.
Kuka tietää millanen homma on vaihtaa alapallonivel vuosimallin 2004 Honda Accordiin? .... Lupasin harkita josko auttaisin toveria mäessä ko. projektissa!
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Muiden merkkien murheita.
^paaliin
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Muiden merkkien murheita.
Mitäs siellä on tapahtunu,väljänä ?? Ei voi olla mahdollistaPasi kirjoitti:alapallonivel vuosimallin 2004 Honda Accordiin?
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Re: Muiden merkkien murheita.
10v vaan kesti,menee kait vielä takuuseen
Re: Muiden merkkien murheita.
ai, ai! Tää on niin tätä!! Mihin tää maailma on menossa?
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
Re: Muiden merkkien murheita.
Hyvä provo. Vai oliko kirjoitusvirhe? 1984 Accord?Pasi kirjoitti:Kuka tietää millanen homma on vaihtaa alapallonivel vuosimallin 2004 Honda Accordiin? .... Lupasin harkita josko auttaisin toveria mäessä ko. projektissa!
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Muiden merkkien murheita.
Saattoi olla Kasarijapseissa tekniikka kestää pitkään, pitempään kuin pellit ympärillä... tämän takia niitä viedäänkin vielä europpalaisittainRiccardo kirjoitti:Hyvä provo. Vai oliko kirjoitusvirhe? 1984 Accord?Pasi kirjoitti:Kuka tietää millanen homma on vaihtaa alapallonivel vuosimallin 2004 Honda Accordiin? .... Lupasin harkita josko auttaisin toveria mäessä ko. projektissa!
" puoliraatona" Afrikkaan.
JT
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Ricambi
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Re: Muiden merkkien murheita.
Bemarin uusinta tekniikkaa "Kuulamutteriohjaus"....stoichiometric kirjoitti: Kävi siinä tuttu edustaja kyselemässä dkw:n kulmiensäätöä, kun jotain kränää on merkkiliikkeen kanssa suoralla tiellä ajamisesta. Säätöaikaa nyt ei kumminkaan sattunu olemaan.
Kävin tuolla dkw-kerhon voorumilla vakoilemassa ja siellä höpistään jostain "mutteriohjauksesta". Onko ne ny saanu ohjauksenkin mutterille.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Re: Muiden merkkien murheita.
Tänään pääsin näkemään ja kuulemaan uudenkarhean Golfin liikkeellelähtörituaalia, kun viereisessä parkkiruudussa kyseiseen vekottimeen kömpi vanhempi herrasmies. Ruudusta ei päässyt pois kun peruuttaen, mutta ilmeisesti pakki ei meinannut mennä silmään. Vaihdelaatikko rääkäisi muutaman kerran todella ikävän kuuloisesti. Yrityskertoja oli toista kymmentä, autoa käynnisteltiin uudelleen pari kertaa ja aikaakin kului joku minuutti. Olin juuri kömpimässä ulos autosta tarjotakseni työntöapua, kun pakki löytyi ja volkkari nytkähti liikkeelle. Kaverin huulilta pystyi lukemaan selvästi ainakin sanan P**RRRKELE. Kieltämättä koominen tapahtuma. Ei ehkä olisi niin paljoa omalle kohdalle sattuessaan hauskuuttanut.