
Talvilomalla kait voi yhden päivän olla pois?
Sensijaan makasin hierojalla tunnin. Kyllä teki eetvarttia! Vielä neljä kertaa jäljellä.

Talviloman suhteen arki koittaa ensi maanantaina

Valvoja: Moderators
Happy end?Pele kirjoitti:
Sensijaan makasin hierojalla tunnin. Kyllä teki eetvarttia!
Hmm.. no khyyl jossain mielessä.italia kirjoitti:Happy end?Pele kirjoitti:
Sensijaan makasin hierojalla tunnin. Kyllä teki eetvarttia!
En halua masentaa, mutta kuvan perusteella väittäisin, että ei ole vika tuossa. Näyttäis ainakin, että on se ollut ihan tinalla kiinni molemmista päistään jo ennen sinun kolvailujasi. Komponentti näyttää muuten olevan 10 kOhm vastus.Jonzan kirjoitti:
Avasin ecun ja löysin sieltä yhden pintaliitoskomponentin joka on jo valmistusvaiheessa jäänyt toisesta päädystä kolvaamatta kiinni ja oli vielä aika paljon vinossakin. Sen verta kuitenkin kosketti siitä toisesta päästä piirilevyyn, että saattaa jopa toimia, mutta varmasti aiheuttaa häiriöitä - jos ei nyt, niin tulevaisuudessa.
Kolvasin siihen sitte tommosella tarjoustalon mörkökolvilla pienen lällin tinaa, että kontakti on varmasti hyvä. Vähän kylmäjuotokseksi se jäi, kun kolvi oli mitä oli ja tinakin oli 2mm paksusta kamaaTäytyy vaikka joku päivä käyttää jossain elektroniikkaliikkeessä, että ottavat komponentin irti, suoristavat ja tinaavat kunnolla kiinni. Tai sit tossa ois hyvä syy hankkia itelle kunnon tarkkuuskolvi lämmönsäädöillä
Saa nähä vaikuttiko mihinkään tuo korjaus. Täytyy vielä kattoa tuo sisätilan lämpöanturi, että missä kunnossa on.
Löytyihän se.... pitkän magneettivarsihässäkän kanssa ongin sitä sieltä.... Ihan ku olis kalastamassa olluIsola kirjoitti:^Tuohan on ihan hyvä ajankäytön suhde - olettaen, että se ruuvi löytyi...
UupunutRomeo kirjoitti:Pökkäsin kesägummit alle... kai se talvi jo meni
Kuinkas tämä jaksaa? Ja mikäs se tarkalleen on?MK kirjoitti:Kuva tallista on jo muutaman viikon takaa, mutta rojekti on kestänyt jo useita vuosia, ilmanohjauspeltien ja moottoripahvien sovittelua
Voisikohan tämän puhaltimen toimimattomuus aiheuttaa virhetilaa?Jonzan kirjoitti: Tänään yritin keskittyä tohon huurteenpoistolaitteen sielunelämään. Ongelma mulla on se, että jos lämmöt on jossain muualla kun "Hi" tai "low", niin yleensä kesken ajon heittää "Air conditioner faulty" ja sen jälkeen lämmönsäätö/puhaltimen nopeuden säätö lakkaa toimimasta ja rupee puhaltamaan ihan tulikuumaa. Jos taas heität lämmöt johonkin 22-asteeseen ja tuon virheilmotuksen jälkeen käynnistät auton uudestaan, puhaltaa lämmityslaite suurinpiirtein tuota 22-asteista ilmaa - kunnes jonkin ajan päästä heittää todennäkösesti taas virheilmotusta. Jos lämmöt säätää täysille, ei virheilmotusta tule.
Täytyy vielä kattoa tuo sisätilan lämpöanturi, että missä kunnossa on.
Joo ei ole.... niitä saa vain erikoisliikkeistä. 33:n koneeseen on tullut aika paljon metsästeltyä näitä.Albertolli kirjoitti:Etsin 8mm tiheäkierteistä mutteria postilaatikon lukkoon. Tuloksetta. Arvatenkaan paikallisessa rautakaupassa ei ole kuin normaalilla kierteellä varustettuja.
itse olen saanut tiheäkierteiset ostettua IKH:sta. heillä on aika hyvät valikoimat.Pasi kirjoitti:Joo ei ole.... niitä saa vain erikoisliikkeistä. 33:n koneeseen on tullut aika paljon metsästeltyä näitä.Albertolli kirjoitti:Etsin 8mm tiheäkierteistä mutteria postilaatikon lukkoon. Tuloksetta. Arvatenkaan paikallisessa rautakaupassa ei ole kuin normaalilla kierteellä varustettuja.
Kone on Fournier RF-4D, tulee experimentaliksi suuren vauriokorjauksen vuoksi, moottori on mahdollisimman yksinkertainen, alunperin 1200 kuutioinen volkkari, yksinkertaisella sytytyksellä, kaasari Zenith 28RXZ, remontissa kneeseen on vaihdettu 1400cc sylinterit ja männät.Jiitee kirjoitti:^^Pik 21 eli Super Sytkykö .... experimental VW 1600-boxerilla lentokaasareilla ja tulpasytytyksellä varustettunako ?
Hieno projekti ! Milloin nousee siivilleen ...noin![]()
jt
Tänx. Näyttääkö tutuilta?Juhako kirjoitti:^ Asialliset
Joko jakohihna vaihtui? Vai seuraavaksi tärkeämpien asioiden jälkeen?äMKoo kirjoitti:Pitää kokeilla neulaa. Lämpöä kokeilin mutta tuntui, että kuplat vaan lisääntyi
Pidän jännityksestä niin meinasin ajaa remmiin vielä vähän lisää metrejä.Joko jakohihna vaihtui?