
Mulloli tompas saksankielinen selostus ku suomenkielinen puhu eestiaksentilla ja mul tuli koko ajan mieleen, et koht se tarjoo pilua.

Valvoja: Moderators
Oho meni tuo alffa kaupaksi. En tiedä sitten menikö tuolla 5500€,vai tingattiinko.wekkuli kirjoitti:Roimasti yläkanttiin hintapyynti mielestäni, mutta se on vain mun mielipide. Neljätonnia voisin nippanappa maksaa, jos oikeasti kunto olisi liki virheetön. edit joo, päivitinpä tilanteen nettiautosta ja tuohan on selvällä marginaalilla kallein mitä löytyy ja eihän noita veekutosia muita yli 4000€ hintapyynnillä löydykään, joten sanoisin kyllä pyyntiä ihan epärealistiseksi, olkoot vaikka mitä hilavitkuttimia lisävarusteena. Tuosta ylöspäin ollaankin jo GTA-reviirillä ja tuonkin katsastus on puolen vuoden sisään edessä.
Muistaakseni faceliftejäkin on näkynyt alta 4000€ hintapyynnin.
Muista myös se, että 2001 ja uudemmat menevät päästöpohjaisella verolla, joka on 156-v6lle yli 400€/vuosi. 2000 ja vanhemmat menevät kokonaispainon mukaan ja vuosivero on 202€.
Nojuu samaa aattelin,mutta ku tua mulle sanottii et hinta roimasti yläkanttiin niin en sitten mennyt kaupoille. Toivotaan et noita nyt tulee...stoichiometric kirjoitti:Niin no, ei tuo 5500 pyyntinä siististä bose-bussosta nyt hirvittävä ole. Siis jos siisti ja perusehjä niin kaupaksihan nuot menevät. Vanhoissa autoissa alkaa se kunto jo oikeasti merkittemään ja vaikuttamaan hintaan tonneja. Tuo ilmoitus oli muutenkin aikast rehdin oloinen "tuommoinen olis myytävänä" jne. Ei tullu heti semmosta oloa, että jotain paskaa kaupiteltais.
Monta olet myynyt?stoichiometric kirjoitti:Niin no, ei tuo 5500 pyyntinä siististä bose-bussosta nyt hirvittävä ole. Siis jos siisti ja perusehjä niin kaupaksihan nuot menevät.
Mitä se mies itkee? Onhan siellä vastaavia parikin myynnissä.joku kirjoitti:Nojuu samaa aattelin,mutta ku tua mulle sanottii et hinta roimasti yläkanttiin niin en sitten mennyt kaupoille. Toivotaan et noita nyt tulee...
Kyllä niitä tulee ja menee. Ota vaan rauhallisesti. Sen kyllä huomaa, että sulla on autokuume, mutta siinäpä se onkin, että innoissaan luulee että joku tietty oli "ainutkertainen tilaisuus". Ja sitten tulee ostettua turhan kalliilla.joku kirjoitti:Nojuu samaa aattelin,mutta ku tua mulle sanottii et hinta roimasti yläkanttiin niin en sitten mennyt kaupoille. Toivotaan et noita nyt tulee...
En mä mitään itkehagger16 kirjoitti:Monta olet myynyt?stoichiometric kirjoitti:Niin no, ei tuo 5500 pyyntinä siististä bose-bussosta nyt hirvittävä ole. Siis jos siisti ja perusehjä niin kaupaksihan nuot menevät.Itse väittäisin, että peruskuntoisen, vaikka siistinkin 156 V6:n myynti tuohon hintaan on tuurista kiinni. Eihän se tyhmä joka pyytää.. Hyvän, siistin ja varustellun (nahkasisustaa, kattoluukkua, xenon tuikkua) hinta voisi olla tuota luokkaa ja siinä olisi jo sen verran jotain, että hinta olisi perusteltu.
Enkä usko, että kyseistä autoa myytiin pyyntihinnalla.
Mitä se mies itkee? Onhan siellä vastaavia parikin myynnissä.joku kirjoitti:Nojuu samaa aattelin,mutta ku tua mulle sanottii et hinta roimasti yläkanttiin niin en sitten mennyt kaupoille. Toivotaan et noita nyt tulee...
Ok, voidaan tehdä näin. Ostan tuon 3500€ maksavan vähemmän ajetun V6:n. Laitan siihen alustasarjan ja myyn auton sinulle 5500€, etkä sinä tingi hinnasta yhtään?
Ja veit sanat suustani.stoichiometric kirjoitti:Tuo "kallis" vs se 3500,- maksava niin huomioitavaa pari seikkaa: tuossa halvemmassa on remmillä menty jo 40000km joten vaihto on edessä helposti heti/pian ja miksei tuota halvempaa ole myyty jo? Tuo kalliimpi on ollut "ajossa" joten se remminvaihto voi olla vasta vajaa parinvuoden päästä. Kytkin on myös sitten jo vaihdettu. Aika paljon myös noita alustasarjoja ja helmojakin noihin nysväillään, siellä ovat jo valmiina. Miten mahtaa olla maalipinta/ruosteet, tekee hintaan selvästi. Todennäköisesti tossa kalliimmassa on tosiostajalle ollut tinkivaraa, mutta kauppa on saattanut syntyä sillä ~5000,- mitä en pidä kunnossa olevasta ruokottomana.
Jos se on vieläkin liian kallis? Ei näitä niin helppo ole myydä. Pitäisi olla kaikki vaihdettuna ja silti hintaa pari tonnia. Tai sitten joku erikoisempi yksilö, joista voi näköjään pyytää ihan mitä hyvänsä ja ihmiset ovat silti kiinnostuneita.stoichiometric kirjoitti:miksei tuota halvempaa ole myyty jo?
Aika paljon oli huomioitu. Tämähän on tietysti oma mielipide ja mieltymys. Meillähän ei muuten vieläkään ole tietoa siitä, että missä kunnossa nämä autot oikeasti ovat, eli sikäli on turhaa näitä paremmuusjärjestykseen laittaa.joku kirjoitti:toki jos autoa on alustasarjoilla ja novitec osilla laitettu niinkuin tuota yksilöä,se hinnassa pitää huomioida ja se on mielestäni varsin ymmärrettävää.
Etuvetoisuus voi johtua verkkosivun ymmärryksestä GTV-mallimerkintää kohtaan. Ainakin Nettiauto on tehnyt saman monelle mallille, jonka mallinimi on uudistunut eri vetotavalla, eli tarjoaa mallille X pelkkää uudempaa vetotapaa, kun sivuston ylläpitäjä ei vanhempaa versiota tunne.Rasvis kirjoitti:Etuvetoinen, nelivaihteinen GTV 1300 moottorilla?
Samaa mieltä... vedätystä isolla todennäköisyydellä.Rasvis kirjoitti:Etuvetoinen, nelivaihteinen GTV 1300 moottorilla? Yksi kuva jossa ei näy rekisterikilpiä ja maisemakaan ei vaikuta härmäläiseltä, ei mitään lisätietoja ja halpa hinta.
Hiukan nyt haiskahtaa tämä.
Eiks tämä ole jo pelastunut, kun ei ole ruostunut vielä pois tähän päivään mennessä