Mahtoikohan Niki tulla eilen vastaan koulukadun nesteen kohdilla joskus kolmen aikaan. Kohtaaminen tuli niin yllättäen että ainakin itsellä käden heiluttelu jäi vähemmälle.
EdotL kirjoitti:Mahtoikohan Niki tulla eilen vastaan koulukadun nesteen kohdilla joskus kolmen aikaan. Kohtaaminen tuli niin yllättäen että ainakin itsellä käden heiluttelu jäi vähemmälle.
Hyvin mahdollista, siitä tulee ajettua harva se päivä kotimatkalla.. Nyt on vaan sellainen blackout klo 13-17 välillä, etten muista yhtään, místä kohtaa olen mihinkin aikaan ajanut. Olin varmaan niin keskittynyt johonkin muuhun, etten itsekään ehtinyt sinua huomata
MarcusV kirjoitti:Todennäköisesti olin minä Onhan tässä päässyt jo kokeilemaankin GTV:n ajo-ominaisuuksia lumella.. Kait sen talven tälläkin ajelee
Hieno talviautohan GTV on!
Offtopic:
Yllättävän hieno Tosi kiva ajaa lumellakin
Toissa aamuna joutu turvautumaan starttikaapeleihin mutta nyt on pelannut, oisko jääny kattolamppu sillon päälle
Tarkoitus oli vain peruuttaa auto tallista ulos kääntääkseni sen toisin päin, mutta ilmeisesti eksyin matkalla. Pahoittelen myös puuttuvista helma- ja kaarilevikkeistä mahdollisesti aiheutunutta esteettistä haittaa. Jos toisen helman vielä jaksaisi ruopata puhtaaksi, auton voisi saada piankin nippuun ja sillä kehtaisi ajellakin enemmän.
Bongasinko tänään JRA:n mustassa GTV:ssä tulossa helsinki motor showsta parkkipaikalla? Kävelin vastaan ja vilkuilin aika pitkään kävellessäni omalle alfalleni..
Et bongannut. En perkele ehtinyt koko Motor Show:hun...
MarcusV kirjoitti:Bongasinko tänään JRA:n mustassa GTV:ssä tulossa helsinki motor showsta parkkipaikalla? Kävelin vastaan ja vilkuilin aika pitkään kävellessäni omalle alfalleni..
Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Musta GTV oli.. Kättä yritin nostella mutta ihme jos siinä pimeydessä näki mitään
MarcusV kirjoitti:Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Musta GTV oli.. Kättä yritin nostella mutta ihme jos siinä pimeydessä näki mitään
harmaa tai hopea (voi olla sinertävä tai vihertävä)156 SW meni viiden aikoihin iltasella ohitseni kun kävelin tampereen motonetin edessä nekalassa, tästä kiitos opelille joka ei käynnistynyt liikkumisen kannalta tuikitärkeällä hetkellä
Mahtoiko olla BSTR liikenteessä äsken Sörkan rantatiellä - Itäväylällä? Punaisen GTAn kanssa joka tapauksessa ajeltiin peräkkäin ja vierekkäin pitkät tovit Hertsikanrannan liittymään asti. Onneksi oli sysipimeää niin ei varmaan kovin hyvin näkynyt kuinka saastainen meikäläisen auto taas on...
MarcusV kirjoitti:Tänään oli melko varmasti JRA joka tuli aamun hämäryydessä vastaan ennen ysiä vihdintiellä ennen petikon risteystä vihdistä päin??
Tuolloin sunnuntaina liikuin Bostonissa ilman alfaa Joten jos oli mun auto, niin toivottavasti oli emäntä eikä joku hemmo ratissa
Mutta tänään taisi Sassicaia näkyä Espalla lounasaikaan... itse olin liikkeellä jalan... ja kyllähän tuo alfa melko likainen olikin.
Ei ollut emäntä ratissa, olisiko sitten ollut emännän salarakas tai jonkun muun auto
Ja meikäläistäkään ei ole voinut espalla bongata tuolloin, tai ehkä ilman autoa, joten vissiin muillakin on puhtaanapito-ongelmia.
Sassicaia kirjoitti:Ja meikäläistäkään ei ole voinut espalla bongata tuolloin, tai ehkä ilman autoa, joten vissiin muillakin on puhtaanapito-ongelmia.
Jep. Keli on ollut aika palkitseva...
Juu aivan mahtava... Nyt tosin on ollut lämmintä eli tossa äsken piti ottaa urakaksi toi puhtaanapito.. Kunnon pesut että tiesuolat ja muu skeida lähtee pois ja sitten kovavaha pintaan.. Ei sitten vastaisuudessa tartu niin hyvin.. Viimestään sillon teki mieli pestä auto kun muutama tyyppi on huoltoasemalla räntäsateessa kuittaillut että "Hieno auto, kantsis pestä useemmin"
Mutta tosiaan, yleisesti omaa autoanikin bongaa erittäin likaisena keliolosuhteiden johdosta No kohta tulee kesä...Ehkä
Joensuussa bonkailtu su 12.12 illalla Anttilan edessä punainen 155 TS ja tänään maanantaina Mustan Pörssin/Kissa & Tussu -eläinkaupan edessä musta 156 GTA. Harvemmimpa noita täällä korvessa putkahtelee vastaan...
Mää pongailin monta GTA:ta Tampereen Deltan huoltohallissa eilen. On se vaan niin pirun ronskin näköinen vehje, tahtoo sellaisen. Emäntä on tosin kyllästynyt Alfan huoltokustannuksiin ja tahtoo autosta kokonaan eroon.