

Valvoja: Moderators
Sopii kaikkiin. Sitä minä olen sinne aikanaan laitettu.Finest kirjoitti:Myös jäähdytysnestettä pitää lisätä, taidan laittaa MaxLifea, pitäisi sopia lähes kaikkien jäähdytinnesteiden kanssa.
Avainsana kuvan perusteella näyttäs kylläkin olevan "jarruttaminen" ennen kuin kippaaSkodisti kirjoitti:Älähän lannistu, kyllä tuokin este on ylitettävissä. Jyrkempi rinne hakuseen ja vauhti on avainsana.
"uusi" moottori löysi paikkansa eilen. 4-5 tuntia meni ja puolet kului moottorin takakannakkeen vaihtamiseen.Satakuusnelonen kirjoitti:seuraavaksi kone pois ja toinen tilalle.
Legendaarisen "suomiauton" arvo ymmärretään viimein myös muualla maailmassa???Savo kirjoitti:^Joo, eikä jää Suomeen.
Proppu on kuusiokolo, jonka kokoa en nyt muista ja suodattimen kansi aukeaa 36mm hylsyllä.Marutei kirjoitti:ˆItalialaisten insinöörien suunnittelemassa autossa kuuma ilmakin valuu alaspäin.(Säätilakin lienee edestauttanut paistumista.)
Kysymys: Minkäkokoinen hylsy tarvitaan proppuun ja suodattimen kanteen 159:ssä?