Volvoa kansalle

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Alfa Romeo plussat ja miinukset:
+Hyvä ajaa
+Halpoja
+omaperäinen muotoilultaan
+ettei tule vastaan jokaisessa kadun kulmassa
-saa mulkun maineen :fist:
Volvon plussat ja miinukset
+Turvallinen
+hyvä hinta/laatusuhde
+hyvät varustelut
+tyylikäs
+todella hyvät moottorivaihtoehdot
-herättää kateellisia tunteita
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Alfissimo kirjoitti:
MM kirjoitti:...Oman vessani...
Vessa on aivan liian virtaviivainen nimitys 850:lle :silly: .
(Kukaan ei saa ottaa itseensä, oli vaan pakko...)
heh, tuo kantikas muotoiluhan on ajatonta ja kun tarpeeksi pitkään pitöää niin tulee jo modernin näköiseksi. Ei tuo sun profiilin Alfa ja Pököttikään niitä muotoilun kukkasia ole :mrgreen:
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 08:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sam69 kirjoitti:mutta ennemmin perustellut mielipiteet ja se että on kans kokemusta niistä asioista mistä puhutaan,eikä vaan kerro "Paska on,en ajais" jne.
Joka toinen täältähän on ajanut Volvoja tusinakaupalla, ja miten voi paremmin perustella omia mielipiteitään kuin sanomalla mitä mieltä on? Eivät kulje suoraan edes suoralla ja mutkiin ei uskalla mennä -> en tykkää. Matka-ajossa vallan mainio mutta 50 ikävuoteen on vielä aikamoinen matka.
No,mitä oon vertaillu Volvolandian ja AlfaBBS:n tasoa,niin Volvolandiassa taso on huomattavasti korkeampaa.
Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)
Ja tuon perustelet sillä että Volvolandiassa ei syrjitä volvoja? :lol:

Vaikea tuota kateusaspektia on nähdä kun volvot ovat halvempia, turvallisempia, suorituskykyisempiä, isompia, halvempia huoltaa ja tietenkin parempia. Eli vähän niinkuin kalliimman tason toyotat. Alfoissa vain on sitä jotain, mitä sinä et ilmeisesti ole vielä huomannut. Eli käsityksemme Autoista lienee aika lailla erilainen.

Se että pitää tulla toiselle sanomaan että olet tyhmä tai kateellinen on jo aika heikkoa keskustelua, eiköhän ihminen osaa itse päättää mitä rahoillaan tekee. Täällä vaan ihmeteltiin miksi vaihtaa tulisieluinen auto tavalliseen massa-autoon, eli mitä mahtaa päässä liikkua. Se on sitten oma ongelmasi jos tulkitset sen jotenkin vittuiluksi ja menetät sen takia yöuniasi. Kuitenkin mielestäni vastasit kysymykseen aika nopeasti että turvallisuus oli ykkösjuttu, josta sitten toiset oli erimieltä ja siitähän se riemu repesi..

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Sam69 kirjoitti:No,mitä oon vertaillu Volvolandian ja AlfaBBS:n tasoa,niin Volvolandiassa taso on huomattavasti korkeampaa :wink:
Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)
Pakko osallistua kun rupesi taas niin hymyilyttää.
Volvolandian tasosta en osaa sanoa mitään, mutta hienoa on jos taso on vielä tätäkin parempaa.

Hinnasta:

S40 T5 (220 hv) Kinetic (2004) 37900€
ALFA ROMEO 156 2.5 V6 24V 4d 36900 €

Ihmettelen kovasti miksi ei olisi varaa Volvoon jos on varaa Alfaan?
Tuskin se ainakaan tuosta tonnista jää kiinni :roll:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Sam69 kirjoitti: Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)


Aika jännä juttu, että kaikilla Volvopalstoilla törmää tuohon samaan kateus -väitteeseen. Taitaa olla niin, että Volvolla ajavat vain luulevat että muut ovat heille kateellisia. Esim. jos itse haluaisin Volvon, minulla olisi sellainen. Tilanne on vaan se, että omasta näkökulmasta tarkasteltuna Volvon plussat ja miinukset tällä hetkellä eivät käänny plussanpuolelle. Sen takia Volvo ei herätä minussa mitään omistuksenhalua. Tutuilla niitä on, yhdellä jopa XC90 ja takuulla olettaa että olen hänelle kateellinen. Kun katselen sitä kaupunkimaasturia ja kuuntelen kaverin Volvokehua niin hymyhän siinä huuleen tulee. Sitten vaan juu juu, hieno peli kommenttia ja oman Selen rattiin nauttimaan ajosta. Ei ne Volvot varmastikaan huonoja autoja ole. Kyllä Ford hyvän käyttöauton osaa tehdä. Volvohan on 100%:sti Ford Motor Companyn omistama tuotemerkki. Vanha kunnon ruotsalaisvolvo on raskaan- ja maansiirtokaluston valmistaja nykyään. Tämä ei ollut tarkoitettu negatiivisena asiana vaan että kannattaa Volvomiestenkin tarkistaa mielipiteet Belgiasta autonvalmistusmaana ja että Fordia ei enää kannata haukkua rautaromun kemialliseksi kaavaksi (vaikka mihinkä se siitä muuttuisi, sehän paistaa läpi kaikista Focuksista ja Mondeoista) :) En ole muuten edes Mersumiehille kateellinen. Mersumiehethän perinteisesti olettavat, että kaikki Volvomiehet ovat heille kateellisia kun ei ole Mersuun varaa.

Alfistit ovat tod.näk. vähiten muille merkeille kateellista oleva autokansa. He ovat nimittäin ostaneet autonsa nimenomaan auton ja sen ominaisuuksien perusteella. Poikkeuksia tietysti on. Näkeehän sen jo tämänkin threadin kommenteista. Huumorillahan ne on heitetty. Autas jos joku kehuisi toista merkkiä volvopalstalla. Kyllä porukalla menisi herne syvälle takapuoleen ja äkkiä. Kateusväitteet tulisivat ensimmäisinä. Ei terve ihminen Volvosta kateelliseksi tule, ainakaan terve Alfisti, piste
Viimeksi muokannut Giri, 05 Tammi 2005, 08:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Sam69 kirjoitti:Alfa Romeo plussat ja miinukset:
-saa mulkun maineen :fist:
Kuinka tätä haluaisit perustella ?

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Maho kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:No,mitä oon vertaillu Volvolandian ja AlfaBBS:n tasoa,niin Volvolandiassa taso on huomattavasti korkeampaa :wink:
Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)
Pakko osallistua kun rupesi taas niin hymyilyttää.
Volvolandian tasosta en osaa sanoa mitään, mutta hienoa on jos taso on vielä tätäkin parempaa.

Hinnasta:

S40 T5 (220 hv) Kinetic (2004) 37900€
ALFA ROMEO 156 2.5 V6 24V 4d 36900 €

Ihmettelen kovasti miksi ei olisi varaa Volvoon jos on varaa Alfaan?
Tuskin se ainakaan tuosta tonnista jää kiinni :roll:
Katos,vertailehan tuota S80 T6 -05 ja V70 T5 AWD:tä tuohon 156:seen,niin sitten huomaat sen todella ison eron hinnassa,sit ymmärrät,ettei varaa ole. :D
En ole muistaakseeni maininnut,etteikö mulla olisi varaa uuteen S40.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

rim kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:Alfa Romeo plussat ja miinukset:
-saa mulkun maineen :fist:
Kuinka tätä haluaisit perustella ?
Huomaahan tuon jo metrien päästä.
Saa sellasen kässän että jos ei vahingossa satukaan pitämään alfoista,niin jo rupeaa herjoja satelemaan :mrgreen:
Ei toki kaikki alfistit ole mulkkuja :wink:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

rim kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:Alfa Romeo plussat ja miinukset:
-saa mulkun maineen :fist:
Kuinka tätä haluaisit perustella ?
Tietyt ihmiset saavat tuon maineen ajavat sitten millä pelillä tahansa. Se ei riipu automerkistä.
Ei enää Alfaa... eipä

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Luulenpa että tuo kateellisuus sekä katkeruus on suomalaisissa default oletus. Riippumatta minkä merkkisen ja mallisen auton omaa tai jonkin muun kalliin vekottimen, huonekalun jne..niin ne joilla on neekerimallisempi tai huonompi auto/vekotin koettavat löytää kaikki mahdolliset aspektit puolustellakseen omaa valintaansa jopa niin että yöunet on kuitenkin mennyt koska naapurilla on mageempi ja nopeampi kuin itsellä.

Samaa kateutta on Volvolandia pullollaan ja hyvin usein tulee esille nimenomaan vittuiluna siis sellaisena katkerana vittuiluna.

Kyllä Alfoja Volvolandiassa Alfoja arvostetaan, eräs Landialainen hankki 156 2.5V6 Alfan ja porukka oli iloisia hänen valinnastaan sillä hän hankki hyvän auton joka miellyttää jopa volvoilijoita (tai ainakin monia)

Itselle on sama millä merkillä ajan kunhan istuu lapaseen ja koneessa on riittävästi paukkuja. Niinkauan kuin mulla ei ole maseratia niin ajan Volvolla tai esim. GTV 3.2 kun sellaisia aikanaan alkaa jopa täältäkin saamaan.
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 08:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Sam69 kirjoitti:
Maho kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:No,mitä oon vertaillu Volvolandian ja AlfaBBS:n tasoa,niin Volvolandiassa taso on huomattavasti korkeampaa :wink:
Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)
Pakko osallistua kun rupesi taas niin hymyilyttää.
Volvolandian tasosta en osaa sanoa mitään, mutta hienoa on jos taso on vielä tätäkin parempaa.

Hinnasta:

S40 T5 (220 hv) Kinetic (2004) 37900€
ALFA ROMEO 156 2.5 V6 24V 4d 36900 €

Ihmettelen kovasti miksi ei olisi varaa Volvoon jos on varaa Alfaan?
Tuskin se ainakaan tuosta tonnista jää kiinni :roll:
Katos,vertailehan tuota S80 T6 -05 ja V70 T5 AWD:tä tuohon 156:seen,niin sitten huomaat sen todella ison eron hinnassa,sit ymmärrät,ettei varaa ole. :D
En ole muistaakseeni maininnut,etteikö mulla olisi varaa uuteen S40.
Samaa mieltä Samin kanssa. S40 on ihan erijuttu kuin S80 T6 tai V70 T5, rupeaa summat olemaan sitä tasoa että GTV 3.2 on pocket moneytä kun Volvon hankkii ja varustaa sen asiaankuuluvilla hebeneillä. Tästä pitää huolen suomen verottaja :twisted:

ei pitäisi verrata erikokoluokan autoja koskaan keskenään
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 08:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Sam69 kirjoitti:
Maho kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:No,mitä oon vertaillu Volvolandian ja AlfaBBS:n tasoa,niin Volvolandiassa taso on huomattavasti korkeampaa :wink:
Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta ;)
Pakko osallistua kun rupesi taas niin hymyilyttää.
Volvolandian tasosta en osaa sanoa mitään, mutta hienoa on jos taso on vielä tätäkin parempaa.

Hinnasta:

S40 T5 (220 hv) Kinetic (2004) 37900€
ALFA ROMEO 156 2.5 V6 24V 4d 36900 €

Ihmettelen kovasti miksi ei olisi varaa Volvoon jos on varaa Alfaan?
Tuskin se ainakaan tuosta tonnista jää kiinni :roll:
Katos,vertailehan tuota S80 T6 -05 ja V70 T5 AWD:tä tuohon 156:seen,niin sitten huomaat sen todella ison eron hinnassa,sit ymmärrät,ettei varaa ole. :D
En ole muistaakseeni maininnut,etteikö mulla olisi varaa uuteen S40.
Niihin onkin hyvä verrata. Täysin saman kokoluokan autoja. :crazyeyes:
Jos hintaa pitää verrata, niin eikö pidä verrata vastaavaan koko/teholuokan autoon?
Ei enää Alfaa... eipä

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Pakko heittää tämmönen universaali heitto, koska pari ihmistä ei nyt bonjaa.

Isommat autot, ovat kalliimpia kuin pienemmät! Oli merkki mikä tahansa.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Vetäsimpä vaan,kun alunperin oli kyse noista kahesta Volvo malleista ;)
Eikä nelikymppisestä.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Sam69 kirjoitti:
rim kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:Alfa Romeo plussat ja miinukset:
-saa mulkun maineen :fist:
Kuinka tätä haluaisit perustella ?
Huomaahan tuon jo metrien päästä.
Saa sellasen kässän että jos ei vahingossa satukaan pitämään alfoista,niin jo rupeaa herjoja satelemaan :mrgreen:
Ei toki kaikki alfistit ole mulkkuja :wink:
Ei nyt kannata ehkä muodostaa mielipidettä millään automerkillä ajavista tämän ketjun perusteella, minä en ole tehnyt niin älä tee sinäkään. Olen myös aivan varma siitä että jos minä lähden uhoamaan Alfan hyviä ominaisuuksia Volvoa vastaan tuonne Volvolandiaan niin tulos ei paljon tästä poikkea.

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Juu, voisihan sitä verrata vaikka Alfa Aerodinamicaa Volvo XC70:n kalleimpaan malliin. Volvoja saisi vaikka kuinka paljon tuon Alfan hinnalla. Pakko myöntää, että ei oo varaa ja kateellinen oon...


Autoa[S40] ja mopoa[156] ..... juuh, nyt meni taso tosi alas kun ruvetaan jopa 40:siä Volvoja kehumaan :crazyeyes:
Viimeksi muokannut Giri, 05 Tammi 2005, 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Vaikkakin tämäkin Volvo topikki on taas jälleen kerran lähtenyt lapasesta, niin haluan onnitella Sam69:iä äärimmäisen upeasta ja loistavasta autovalinnasta oli Volvo kumpi tahansa. Tehoa, kokoa, näköä ja ominaisuuksia piisaa ja sen voin sanoa että ilo alkaa kun rattiin istuu ja käskee väkivahvaa turbomoottoria :)
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 09:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
heh, mutta kyllä noi Alfat ovat ainakin mun mielestä upeita laitoksia ja edustaa itselle niitä harvoja automerkkejä joita arvostan :)
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

MM kirjoitti:Vaikkain tämä Volvo topikki on taas jälleenkerran lähtenyt lapasesta, niin haluan onnitella Sam69 äärimmäisen upeasta ja loistavasta autovalinnasta oli Volvo kumpi tahansa. Tehoa, kokoa, näköä ja ominaisuuksia piisaa ja sen voin sanoa että ilo alkaa kun rattiin istuu ja käskee väkivahvaa turbomoottoria :)
Kiitoksia 8)
Tosin,en vielä ole autoa vaihtamassa,mutta noista jompikumpi tulee olemaan seuraava autoni :wink:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
Jos ajetaan lentokentällä suoraa tietä niin näinhän se on. Ensimmäinen mutka kun tulee, jatkaa sinun Auto suoraan, kun mopo kääntyy mutkan mukaisesti tietä pitkin :mrgreen:

Tää on niin hienoa, jatketaan samaan malliin. Mikään voita kunnon juupas/eipäs väittelyä :wink:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
Nyt alkaa viestien taso jo vaikuttamaan siltä, ettei Sam69:llä ole Alfaa (/autoa) ollenkaan. Osuinko oikeaan?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Joo, mielestäni moderaattori voisi pistää tän jo lukkoon. Noista Volvoista vielä: tehoa ja kokoa kyllä, ominaisuuksia ja näköä ei. Tai ehkä jotain ominaisuuksia, tiedätte kyllä mitä tarkoitan :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Toisen rahoista olin kateellinen viimeksi ala-asteella. Sen jälkeen ymmärsin että isälläni joka on minua vajaa 30v vanhempi on hieman eri asemassa.

Ihmettelen miten sam pysyy hengissä, sinunhan on pakko olla kateellinen tällä hetkellä joka toiselle siellä Ruotsissa? Toivottavasti pääset tuon yli kun kasvat, ja huomaat, että voi olla myös iloinen toisten puolesta. Täälläkin ihmiset ovat iloisia Scuorelle ja muille joilla on GTA, ihan eri hintainen kuin esim. minun vanha 155:nen.

Vaikea on muuten tuota V70 T5 AWD:n hintaa löytää kun ei tunnu sellaista Ruotsissakaan olevan mutta mitä minä nyt tietäisin..

Saisinko vielä selvityksen siitä että kenen kuuluisi nyt olla kateellinen kenelle? Eli Scuorella on uusin ja kallein tällä hetkellä, samillä on V6:nen '04 joo...MM tippuu nyt aika pahasti, äkkiä kauppaan hakemaan lainaa..minä olenkin sitten täällä pohjalla. Näin, nyt kaikki kirkastuu ja ymmärrän maailmanmenon ihan eri tavalla, autoihinhan ne rahat piti laittaa että itsetunto kohoaa (netissä) ja ei tarvitse enää olla kateellinen.

Olo on kuin uudestisyntyneellä, mitä olisinkaan tehnyt ilman materialistisen volvistin valaistusta.

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Sam69 kirjoitti:
MM kirjoitti:Vaikkain tämä Volvo topikki on taas jälleenkerran lähtenyt lapasesta, niin haluan onnitella Sam69 äärimmäisen upeasta ja loistavasta autovalinnasta oli Volvo kumpi tahansa. Tehoa, kokoa, näköä ja ominaisuuksia piisaa ja sen voin sanoa että ilo alkaa kun rattiin istuu ja käskee väkivahvaa turbomoottoria :)
Kiitoksia 8)
Tosin,en vielä ole autoa vaihtamassa,mutta noista jompikumpi tulee olemaan seuraava autoni :wink:
Olen kumpaakin noista ajanut sekä S40 T5 ja komeita vehkeitä ovat. Ajettavuus on huippuluokkaa ja sitä voi parantaa alustasarjalla. Itsellä on tuommoinen vanhempi turbo traktori, mutta kivahan tuolla 350hp ja 500Nm tehoilla on hyvä kyykytellä (eilenkin M3 jäi katsomaan takavaloja kun 120kmh nopeudessa iskin tallan pohjaan) :)

mutta edelleenkin yksi suurista haaveistani on Alfa GTV 3L tai 3.2 koneella..wau!
Viimeksi muokannut MM, 05 Tammi 2005, 09:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Vittorio Jano kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
Nyt alkaa viestien taso jo vaikuttamaan siltä, ettei Sam69:llä ole Alfaa (/autoa) ollenkaan. Osuinko oikeaan?
Etpä osunut,et :D
Testailin vaan teikäläisiä,miten kestätte sen,että Alfaakin haukutaan :-D
Mut keväämmällä voikin olla,ettei alfaa enää olekaan.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Joo,se olikin 2.5T AWD :oops: hyvä minä :mrgreen:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Originali kirjoitti:Joo, mielestäni moderaattori voisi pistää tän jo lukkoon. Noista Volvoista vielä: tehoa ja kokoa kyllä, ominaisuuksia ja näköä ei. Tai ehkä jotain ominaisuuksia, tiedätte kyllä mitä tarkoitan :-D
Mun mielestä Alfa ja Volvo on sikäli mielenkiintoisia autoja että kummassakin niistä on onnistuttu säilyttämään ilahduttavasti vanhat perinteet ja filosofia jonka pohjalta näitä autoja on aikojen alusta tehty vaikka markkinat ja omistajat ovat kummassakin vaihtuneet (hatun noston paikka). Kunnioitetaan näitä autoja sekä nautitaan vapaudesta sekä harrastuksestamme. Hienoja autoja ei koskaan ole liikaa :)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
juu alkoi tosiaan allekirjoittaneestakin tuntumaan että tuskinpa sinulla autoa ollenkaan...taidat olla sittenkin vain jokin yläasteikäinen pikkupoju joka lämpimikseen täällä kirjoittelee..alkaa jutut olla jo sitä luokkaa..

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

MM kirjoitti:
Originali kirjoitti:Joo, mielestäni moderaattori voisi pistää tän jo lukkoon. Noista Volvoista vielä: tehoa ja kokoa kyllä, ominaisuuksia ja näköä ei. Tai ehkä jotain ominaisuuksia, tiedätte kyllä mitä tarkoitan :-D
Mun mielestä Alfa ja Volvo on sikäli mielenkiintoisia autoja että kummassakin niistä on onnistuttu säilyttämään ilahduttavasti vanhat perinteet ja filosofia jonka pohjalta näitä autoja on aikojen alusta tehty vaikka markkinat ja omistajat ovat kummassakin vaihtuneet (hatun noston paikka). Kunnioitetaan näitä autoja sekä nautitaan vapaudesta sekä harrastuksestamme. Hienoja autoja ei koskaan ole liikaa :)
Samaa mieltä,vaikkei siltä ole aina vaikuttanutkaan :mrgreen:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

MM kirjoitti:Mun mielestä Alfa ja Volvo on sikäli mielenkiintoisia autoja että kummassakin niistä on onnistuttu säilyttämään ilahduttavasti vanhat perinteet ja filosofia jonka pohjalta näitä autoja on aikojen alusta tehty
Etuvetoja pukkaa molemmilta, ei näin :evil:

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

90 kirjoitti:
Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
juu alkoi tosiaan allekirjoittaneestakin tuntumaan että tuskinpa sinulla autoa ollenkaan...taidat olla sittenkin vain jokin yläasteikäinen pikkupoju joka lämpimikseen täällä kirjoittelee..alkaa jutut olla jo sitä luokkaa..
Joskus pikkupoikana saatoin tuota harrastaakin,ne leikit on tosi jo jääneet kauas lapsuuteen,joten se siitä sitten.

Alfa on hyvä auto,sille ei mahda mitään,mutta niin on myös Volvokin,molemmissa on sitä jotain :wink:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Vittorio Jano kirjoitti:Nyt alkaa viestien taso jo vaikuttamaan siltä, ettei Sam69:llä ole Alfaa (/autoa) ollenkaan. Osuinko oikeaan?
Siltä vaikuttaa. Tännehän on vapaa pääsy.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Sam69 kirjoitti: Joskus pikkupoikana saatoin tuota harrastaakin,ne leikit on tosi jo jääneet kauas lapsuuteen,joten se siitä sitten.

Alfa on hyvä auto,sille ei mahda mitään,mutta niin on myös Volvokin,molemmissa on sitä jotain :wink:
no otappa sitten selvää..välillä se tuntuu mielestäsi hyvältä ja välillä se on taas mopo.. :roll:

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Rolle kirjoitti:
MM kirjoitti:Mun mielestä Alfa ja Volvo on sikäli mielenkiintoisia autoja että kummassakin niistä on onnistuttu säilyttämään ilahduttavasti vanhat perinteet ja filosofia jonka pohjalta näitä autoja on aikojen alusta tehty
Etuvetoja pukkaa molemmilta, ei näin :evil:
niinpä. Vaikka itse olen tottunut etuvetoisiin, niin kyllä saisi olla kardaanilla varustettu malli molemmilla merkeillä myynnissä. Etuveto on aina kompromissi mutta peruskarjulle (kuten minä) helpompi käsitellä kun aikaa takavetoisen hanskaamisesta on yli 10 vuotta :oops:

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

90 kirjoitti:
Sam69 kirjoitti: Joskus pikkupoikana saatoin tuota harrastaakin,ne leikit on tosi jo jääneet kauas lapsuuteen,joten se siitä sitten.

Alfa on hyvä auto,sille ei mahda mitään,mutta niin on myös Volvokin,molemmissa on sitä jotain :wink:
no otappa sitten selvää..välillä se tuntuu mielestäsi hyvältä ja välillä se on taas mopo.. :roll:
No läppähaukut johtunee toisaalta kyllä siitä,että autot eivät ole kuin kasa peltiä,ja niistä on aina heitetty huoletonta läppää,oli kyse mistä autosta tahansa.
Se on hyvä auto,nyt ja aina,mutta en tiedä sitten,kun vertailee T5:seen,niin silloinhan kyse on moposta,ei muuten :wink:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

MM kirjoitti:Mun mielestä Alfa ja Volvo on sikäli mielenkiintoisia autoja että kummassakin niistä on onnistuttu säilyttämään ilahduttavasti vanhat perinteet ja filosofia jonka pohjalta näitä autoja on aikojen alusta tehty
no tässä olen täysin erimieltä alfassa perinteet näkyy tosin muussa kuin tekniikassa koska alkup kutosenkin valmistus juuri loppui, nyky volvoista taas ei perinteikkyyttä löydy hakemallakaan jos verrataan vanhempiin volvoihin..
niinpä. Vaikka itse olen tottunut etuvetoisiin, niin kyllä saisi olla kardaanilla varustettu malli molemmilla merkeillä myynnissä.:
tästä olen taas samaa mieltä MM:n kanssa koska takaveto on olennainen tekijä kummankin menneisyydessä..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sam69 kirjoitti:En kyllä vertailis S40 ja 156(vaikka samaan kokoluokkaan kuuluvatkin),häpeällistä verrata Autoa[S40] ja mopoa[156] :lol:
Hävettikö pahastikin kun kävit Alfan ostamassa vai oliko lääkkeet jäänyt ottamatta? :mrgreen:
Etuveto on aina kompromissi mutta peruskarjulle (kuten minä) helpompi käsitellä kun aikaa takavetoisen hanskaamisesta on yli 10 vuotta
Sanon vaan että takaveto missä on lukko on kyllä niin luonnollinen ajaa että tuntuu heti kuin olisi kotona. Toki voi varomattomalla kaasunkäytöllä pyörähtää vaikka suoralla mutta sen takia on nilkka keksitty. Etuvedossa ei ole sitten mitään sanomista, kun mennään niin mennään. Mutta on se totta ettei joudu yhtä helposti vaikeuksiin etuvedolla, mutta kun joutuu niin ei ole mitään tehtävissä.. Toivotaan että tulee vielä kardaania ettei tarvitse bemaria mennä ostamaan, kalliita kun ovat niin olisi maailmassa taas liuta kateellisia lisää :wink:

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Rolle kirjoitti:Hävettikö pahastikin kun kävit Alfan ostamassa vai oliko lääkkeet jäänyt ottamatta? :mrgreen:
Ei yhtään 8)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Mielestäni tuo Alfan V6:nen on todella pirteä kone vapariksi. En lähtisi nimittelemään mopoksi.
Maho kirjoitti:Jos ajetaan lentokentällä suoraa tietä niin näinhän se on. Ensimmäinen mutka kun tulee, jatkaa sinun Auto suoraan, kun mopo kääntyy mutkan mukaisesti tietä pitkin
Pitää hyvin paikkansa :mrgreen:

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Tässä ois kuva omasta Alfastani:
Kuva
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

No johan on jutut :lol:

Jatkakaa samaan malliin :mrgreen:

Avatar
Sam69
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Tammi 2005, 09:22
Paikkakunta: Stokkis

Viesti Kirjoittaja Sam69 »

Abarth kirjoitti:No johan on jutut :lol:

Jatkakaa samaan malliin :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V -04

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

MM kirjoitti:Ei tuo sun profiilin Alfa ja Pököttikään niitä muotoilun kukkasia ole :mrgreen:
Pösöhän on jo tehtaalla suunniteltu niin, että miellyttäisi mahd. monia ja ärsyttäisi mahd. harvoja. Peruskulkine jonka ei ole tarkoituskaan herättää tunteita kenessäkään.

164 on muotoilullisesti kaikessa yksinkertaisuudessaan kenties parhaimman näköinen sedan Alfa :wink: , mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. (kun vielä saisin tuon oman ristisiitokseni valmiiksi :oops: )
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Näin carfreaks.net-käyttäjä omasta Volvostaan. Aika hyvin kiteytetty.

Volvo S60 2.4T AWD
Owner's comments ( docjones )
My previous BMW had proven to be a great drivers car but what it had in performance was lost on reliability. Wanting to leave all the problems behind I bought my current Volvo. It has proved to be excellent daily driver with all the little features you could want. At the same time it is refined but not quite gracefull, fast but not quite sporty, nice but not quite enjoyable. All in all, a good compromise.. but not quite there. Having previously tasted the sweet juice of true drivers car, there's no hope for me anymore, I have to have it back.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tästähän kehkeytyi loistava ketju, älkää vaan laittako lukkoon!
Sam69 kirjoitti:Taitaa vaan kyse olla siitä suomalaisten perussairaudesta,kateudesta..
Tämä vahvistaa käsitystäni, että Volvomiehet oikeasti kuvittelee porukan olevan heille kateellisia. :lol: Säälittäviä otuksia.
Jokaisella Alfistilla olisi varmasti varaa ostaa Volvo.. Jos ei uutta, niin ainakin vanha.
..ja mopoa[156]
Vai mopoa.. Tervetuloa mutkatielle. Saat vapaasti valita T6:n, 2.5T AWD:n, T5:n tms.. :twisted: Kyllähän noilla suoraa tietä pääsee kovaa, mutta mutkat on sitten eri asia, niinkuin Maho jo totesikin.

Ja MM:lle. En todellakaan pysty uskomaan, että 350hv etuvetoinen 850:n olisi hyvä ajettava. Täytyisi tehdä hieman suurempia muutoksia kuin jousien ja iskareiden vaihto.. Mutta kyllä kai paskaankin tottuu, kun sitä aikansa syö.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Alfissimo kirjoitti:
MM kirjoitti:Ei tuo sun profiilin Alfa ja Pököttikään niitä muotoilun kukkasia ole :mrgreen:
Pösöhän on jo tehtaalla suunniteltu niin, että miellyttäisi mahd. monia ja ärsyttäisi mahd. harvoja. Peruskulkine jonka ei ole tarkoituskaan herättää tunteita kenessäkään.

164 on muotoilullisesti kaikessa yksinkertaisuudessaan kenties parhaimman näköinen sedan Alfa :wink: , mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. (kun vielä saisin tuon oman ristisiitokseni valmiiksi :oops: )
Saat jostain syystä tukea mielipiteellesi ainakin täältä. :wink:
Alfa 164 Superin ostopäätöksen yksi monista vaikuttimista oli nimenomaan klassisen kaunis muotoilu. Saman pohjalevyn omaavat Tipo4:n muut autot, Croma, 9000 sekä Thema eivät taas erinäisistä syistä oikein muotoilullisesti sytytä.

Oma Pösöä taas ei muotoilullisesti voi ainakaan silmiähivelevän kauniiksi sanoa, lähinnä tulee mieleen pesukone pyörillä. Käytännöllisyys kun on ajanut kauneusarvojen edelle.

Volvoista tasapainoisimman näköinen on nykymalleista V70, jota voi mielestäni sanoa jo aika hyvän näköiseksi.
S80 näyttää käyrältä banaanilta, S60 was cool about nanosecond ja uusi pikkuvolvo on jotenkin hassun näköinen töpö molemmista päistä. Varsinkin puskurien alahelmojen puuttuminen ja sivujen jyrkkä sisäänpäinveto saa auton näyttämään tasapainottomalta kokonaisuudelta. Samoin takaäänenvaimentimen ihmeellisen iso, poikittain sijoitettu pönttö paistaa rumasti esiin peräpäästä ja näyttää kutakuinkin väkisin asennetulta.

Volvojen yliarvostus on tavallaan ymmärrettävää täällä kuituslandiassa, Ruotsissa tilanne on toisenlainen. Siellä verotukselliset syyt kotimaisuuden ohella saa ihmiset sankoin joukoin ostamaan näitä kansanautoja. Ja miksi eivät näin tekisikään.
Rehellinen kilpailuasetelmakin on jotain ihan muuta kuin täällä meillä:
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 77,00.html

MM
Viestit: 143
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 00:48

Viesti Kirjoittaja MM »

Cuore Sportivo kirjoitti:
Ja MM:lle. En todellakaan pysty uskomaan, että 350hv etuvetoinen 850:n olisi hyvä ajettava. Täytyisi tehdä hieman suurempia muutoksia kuin jousien ja iskareiden vaihto.. Mutta kyllä kai paskaankin tottuu, kun sitä aikansa syö.
paskahan tää volvo ei ole siitä ei ole kysymys, paskanmakuhan on mielipide/makuasia kuten persereikä jokaisella siis omansa.

Mä olen ajanut yllättävän monia Alfoja ja todettava on että hyviä ne on ajaa, GTA todella hyvä, mutta sen verran täytyy tätä mun kinneriä puolustaa että nykyiselllä alustalla joka tässä on, niin ei häpeä piiruakaan Alfalle, ei vetele ja potkua on kivasti. Onpa tullut kisattua GTA kanssakin eikä tarvinnut edes nöyrtyä, mutta Alfa nöyrtyi woiman edessä :wink:

Ainakin tässä mun laitteessa alusta ja alustan komponentit ja alustageometria on aivan toisella tasolla kuin perusvolvoissa, sama GTA Alfassakin..ei voi verrata perus 156:ta GTA:han.

Muutenkin oon sitä mieltä että jos ei oo omakohtaista kokemusta ja fiilikset perustuu mutuun niin parempi vain pitää mölyt mahassaan. kaikella kunnioituksella, mutta joskus se paska osuu jokaisen flektiin 8)

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Kyllä se näin on että paska ei mielipiteistä muutu miksikään. Paska on paskaa jo ulostullessaan :wink:

Mutta minähän vain kuulun tähän pers'aukisten jengiin. Ajan vanhalla paskalla Alfalla. Ei ole varaa ostaa oikeata Autoa. Joten minun kommentit varmaan voi hypätä yli suoralta kädeltä.

Juuri tästä kyseisestä supervolvostahan ei voi kellään muulla olla paljon kokemuksia kuin MM:llä. Mutta mitä itse on tullut pörrättyä muutamilla 850:llä. Niin kyllähän siitä vähän samoja fiiliksiä sai kun Hiacestakin. Voi ajaa vaikka rukkaset kädessä ja luistimet jalassa ilman että tarvii pelätä rikkovansa mitään.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Sam69 kirjoitti: En lähtis vertailemaan Alfaa ja Volvoa,molemmat on sen verran erilailla muotoiltu,Alfat eivät ole kovin ihmeellisen näköisiä ulkoisesti,tavallisia.
Ennen kuulumaton kommentti sellaiselta joka alfan omistaa/on joskus omistanut. Kyllä on tullut jutusteltua semmosten kanssa jotka talvella/kehonsiirtimenään ajavat volvoa, saabia yms. mutta ei yhtäkään semmoista joka tämäntyyppistä vekotintaan arvostaisi selvästi alfan yli. No, ei kai kaikki voi olla sitten kovin intohimoisia alfan suhteen. Tavanomaiseksi muotoilultaan alfoja on kyllä todella vaikea mieltää, varsinkin muuten yleensä niiin perus-OKmitäänsanomattomien nykyautojen seassa... :roll:

P.S. Laittaisin kyllä tuon mopoksi tituleeratun 156:n ehdottomasti top10 jos pitäs rustata kaikkien aikojen parhaimman näköisten autojen listaa.
Viimeksi muokannut J. Saari, 05 Tammi 2005, 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu