heh, ei tää mikään sen superimpi auto/volvo ole kuin muutkaan, samaa rautaa eri paketissa mutta ei niin huono kuin monet luulevat (mun oma mielipide)Maho kirjoitti:Kyllä se näin on että paska ei mielipiteistä muutu miksikään. Paska on paskaa jo ulostullessaan
Mutta minähän vain kuulun tähän pers'aukisten jengiin. Ajan vanhalla paskalla Alfalla. Ei ole varaa ostaa oikeata Autoa. Joten minun kommentit varmaan voi hypätä yli suoralta kädeltä.
Juuri tästä kyseisestä supervolvostahan ei voi kellään muulla olla paljon kokemuksia kuin MM:llä. Mutta mitä itse on tullut pörrättyä muutamilla 850:llä. Niin kyllähän siitä vähän samoja fiiliksiä sai kun Hiacestakin. Voi ajaa vaikka rukkaset kädessä ja luistimet jalassa ilman että tarvii pelätä rikkovansa mitään.
GTA on mainio laite ja erinomainen aihio, suurimmat onnitteluni niille onnellisille joilla sellainen on tai on tulossa. Tekivät erinomaisen päätöksen ja samanlaisen erinomaisen päätöksen itsekin omasta mielstäni tein kun löysin nykyisen koslani, perus 850 ei voi verrata näihin rajoitetun valmistusarjan R malleihin aaivan kuten ei normaalia 156 voi verrata GTA malleihin
totta höpäjät, paska on paskaa ulostullessaan muoto ja väri saattavat vähän tilanteiden mukaan vaihdella