Onko kukaan tilannut viimeaikoina Alfastumperista tavaraa? Laitoin tilauksen jo 6.8., sen jälkeen kysellyt muutaman kerran perään ja lopulta viikko sitten laitoin spostissa tilauksen peruutuksen.
Eivät ole vastanneet yhteenkään meiliin. Puhelimitse en ole vielä koittanut tavoitella.
Alfastumper toiminnassa?
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): 159 2.4JTDm '07
Re: Alfastumper toiminnassa?
Moro
saitko yhteyttä k.o puljuun?
itse yritin pari viikkoa sitten tilata roiskeläppiä ja tilaus on edelleen statuksella "waiting" .
yhteydenottoihin (form alfastumper sivulla ja maili) ei ole vastattu.
Pitänee soittaa seuraavaksi
itse yritin pari viikkoa sitten tilata roiskeläppiä ja tilaus on edelleen statuksella "waiting" .
Oma tilaukseni on tehty 29.10.14 ja pari viikkoa meni niin, että tilaus oli waiting tilassa. Laittelin sähköpostia perään 11.11.14 ja kyselin milloinkahan ehtisivät postittaa tilaukseni.
Sain samana päivänä sähköpostiin vastauksen, että verkkokaupassa oli ollut joku häikkä ja tilaukseen sekä maksuun ei ollut tullut toimituskulujen osuutta ollenkaan ja vielä ohjeet sen maksamiseen erikseen.
Maksoin sen ja tavara lähti matkaan samana päivänä. Perille se tuli 14.11.14.
Lähetyksessä oli mukana kuitti vain alkuperäisestä maksusta, mutta ei mitään tositetta jälkimmäisestä maksusta joten laitoin sähköpostia perään ja pyysin heitä lähettämään kuitin.
Sen jälkeen ei ole kuulunut enää mitään... Pari sähköpostia olen lähettänyt asiasta, joista viimeisimmän 21.11.14.
Sain samana päivänä sähköpostiin vastauksen, että verkkokaupassa oli ollut joku häikkä ja tilaukseen sekä maksuun ei ollut tullut toimituskulujen osuutta ollenkaan ja vielä ohjeet sen maksamiseen erikseen.
Maksoin sen ja tavara lähti matkaan samana päivänä. Perille se tuli 14.11.14.
Lähetyksessä oli mukana kuitti vain alkuperäisestä maksusta, mutta ei mitään tositetta jälkimmäisestä maksusta joten laitoin sähköpostia perään ja pyysin heitä lähettämään kuitin.
Sen jälkeen ei ole kuulunut enää mitään... Pari sähköpostia olen lähettänyt asiasta, joista viimeisimmän 21.11.14.
-
- Car(s): 159 2.4JTDm '07
Olin jo unohtanut koko jutun. Mitään vastausta en ikinä saanut, laitoin nyt vielä yhden eemelin juuri äsken.AnttiM kirjoitti:Moro
Tilaus on edelleen "waiting" tilassa ja en todellakaan halua että se vielä jonain päivänä tulee ja veloitus lähtee luottokortilta.
Roiskeläppiä tilasin muuten itsekin, mielenkiintoinen yhteensattuma kun meanwhile SMa ilmeisesti nyt ainakin tavaransa sai ja oikeaan hintaan, vaikkei tuo aspan taso siinäkään keississä tunnu päätä huimaavan.
Sain vajaa kuukausi sitten tilaukseni moitteetta.
Koitin viime viikolla soittaa täältä http://www.bmcairfilter.com/dealer_view ... height=350 löytyvään numeroon, ei vastausta.
eikä mitään vastausta mailiin ja tilaus edelleen waiting statuksella. Ilmeisesti on uskottava että k.o puljusta ei ainakaan roiskeläppiä saa
eikä mitään vastausta mailiin ja tilaus edelleen waiting statuksella. Ilmeisesti on uskottava että k.o puljusta ei ainakaan roiskeläppiä saa