Muista merkeistä: täst mie tykkäisin
Valvoja: Moderators
Muista merkeistä: täst mie tykkäisin
Jos unohdeaan järki, hyvityshinnat ja Volvo , niin tälläisestä autosta minä tykkäisin! (Lähde: http://www.auto-motor-und-sport.de )
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
täytyy kyllä myöntää että aika kyrväkkään näköinen peli..
lottovoiton jälkeen tuommoista voisi harkita lukuisten italoklassikoitten viereen samaan talliin..
ja kun brittiautoista puhutaan niin tässäpä eräs brittiklassikko joka istuu allekirjoittaneen silmään erityisen hyvin..
http://www.austin-healey-club.ch/Bccm04.jpg
lottovoiton jälkeen tuommoista voisi harkita lukuisten italoklassikoitten viereen samaan talliin..
ja kun brittiautoista puhutaan niin tässäpä eräs brittiklassikko joka istuu allekirjoittaneen silmään erityisen hyvin..
http://www.austin-healey-club.ch/Bccm04.jpg
Yes please! Itse olen katsellut näitä, koska niitä löytyisi todella tuoreenakin:90 kirjoitti:täytyy kyllä myöntää että aika kyrväkkään näköinen peli..
lottovoiton jälkeen tuommoista voisi harkita lukuisten italoklassikoitten viereen samaan talliin..
ja kun brittiautoista puhutaan niin tässäpä eräs brittiklassikko joka istuu allekirjoittaneen silmään erityisen hyvin..
http://www.austin-healey-club.ch/Bccm04.jpg
http://www.rpiv8.com/Gallery/MG-Chris-Longo.jpg
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
itsellä iskee lähinnä tuo Austin Healey 3000:n nimenomaan korin muotojen ja moottorin takia..
tuossa Healeyssä on rivi kutonen ja äänet ovat avaralla putkistolla ihan omaa luokkaansa.
eikös tuossa uudemmassa MG:ssä ole käytetty sama roverin kasia joka löytyy mm rangesta..vanhoissa oli muistaakseni pienempi motti..
tuossa Healeyssä on rivi kutonen ja äänet ovat avaralla putkistolla ihan omaa luokkaansa.
eikös tuossa uudemmassa MG:ssä ole käytetty sama roverin kasia joka löytyy mm rangesta..vanhoissa oli muistaakseni pienempi motti..
Kyllä, V8 malleja tehtiin juuri ennen vanhan mallin tuotannon loppumista. Ovat vain näköjään melko hyvissä hinnoissa tällä hetkellä. Vielä jokin aika sitten niitä mielestäni sai edullisesti... pirskatti.
Ajatuksissa siintää pieni kotikokoelma: Alfa 2000 Spider, Fiat 124 Spider, Triumph Spitfire, MG V8... Näihin ei menisi ihan omaisuuksia, mutta ehkä kaikki aika.
Edit: Esimerkki hyvästä rahantuhlauskohteesta
http://www.mobile.de/SIDOOSvHZd7-APXcAe ... 1152868285&
Edit:Edit: Hitto, olikin niin hyvä esimerkki, että pitäisi oikeastaan poistaa tuo linkki ja käydä itse hakemassa... no, olkoon.
Ajatuksissa siintää pieni kotikokoelma: Alfa 2000 Spider, Fiat 124 Spider, Triumph Spitfire, MG V8... Näihin ei menisi ihan omaisuuksia, mutta ehkä kaikki aika.
Edit: Esimerkki hyvästä rahantuhlauskohteesta
http://www.mobile.de/SIDOOSvHZd7-APXcAe ... 1152868285&
Edit:Edit: Hitto, olikin niin hyvä esimerkki, että pitäisi oikeastaan poistaa tuo linkki ja käydä itse hakemassa... no, olkoon.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
todella nätti fiude..tuommoinen olisi jo tosiaankin jotain, hinnatkaan eivät vielä päätä huimaa..tosin tuossa linkin yksilössä on nuo rumat jenkkipuskurit...
täällä kotikylällä eräällä keskikäisellä herralla on projektina Triumph spitfire GT, suoralla kutosella ja ja umpikorilla, kolmella kaksikurkuisella kaasarilla-> on meinaan kivat imuäänet..
täällä kotikylällä eräällä keskikäisellä herralla on projektina Triumph spitfire GT, suoralla kutosella ja ja umpikorilla, kolmella kaksikurkuisella kaasarilla-> on meinaan kivat imuäänet..
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
asiallinen lista ja todella asiallinentsav kirjoitti:Britti klassikoista itsellä oli loppusuoralla juuri Austin-Healey. Jaguar XK120 tipahti listalta hinnan takia. Austinin lisäksi loppuvalintoihin yltivät '57 Fiat 1100 Spider ja Alfa Giulietta Spider.
Kaupat tuli sitten tehtyä Alfasta, jonka seurauksena olen alkanut seuraamaan tätäkin palstaa.
valinta tuo Alfa siitä listalta, en pistä kyllä yhtään vastaan...
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Katsotaan nyt sitten minkälainen siitä tulee kun on ensin upotettu repullinen rahaa ja parin vuoden vapaa-ajat. Tuntuu nimittäin kaikki osat maksavan, mutta niitä kuitenkin saa, toisin kuin Galaxieni tapauksessa.90 kirjoitti:asiallinen lista ja todella asiallinen
valinta tuo Alfa siitä listalta, en pistä kyllä yhtään vastaan...
Tuo mobile.de:n Fiat on itseasiassa edullinen jos on puoleksikaan niin hyvässä kunnossa kuin kuvissa. Paljonkohan tuolle "arvottaisiin" veroja tullin arvonnassa.
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Tosi köyhän miehen . Tässä Lotuksessa ei todennäköisesti ole tekniikka ja rakennettu vain nätti kori show autoksi. Tämä tosin vain arvailuna tuosta isosta vetokorvakkeesta maskissa ja sisustasta. Lotukset on kyllä oikeasti nopeita kamppeita.kterkkila kirjoitti:Köyhän miehen Mc Laren
No kyllä kelpais!
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
No jos verrataan tuohon McLareniin niin nettitietojen mukaan tuotanto Lotus Exiden saa £20 - 30 000 ja McLareneiden hinnat pyörii £400 000 - 1M.sataviisviis kirjoitti:No ei se nyt ihan köyhän miehen auto ole, onhan siinä sentään 400hv V6. Katso linkki kuvan ylä puolelta.
Eli kyllä voidaan hyvinkin sanoa tosi köyhän miehen McLaren.
http://www.carclassic.com/html/DS98.htm
Tässä autossa on kaikki mitä voi toivoa:
Italialainen muotoilu ja ajettavuus sekä kisävireä jenkki kasi.
Tässä autossa on kaikki mitä voi toivoa:
Italialainen muotoilu ja ajettavuus sekä kisävireä jenkki kasi.
Juuri tuo karu kisalook Exidessä kiinnostaakin. Eipä ole mitään turhaa maksettavaa... noh paitsi suomen autovero tuon mainitsemasi hinnan päälle. Saakohan tuon kilpiin suomessa.tsav kirjoitti:No jos verrataan tuohon McLareniin niin nettitietojen mukaan tuotanto Lotus Exiden saa £20 - 30 000 ja McLareneiden hinnat pyörii £400 000 - 1M.
Eli kyllä voidaan hyvinkin sanoa tosi köyhän miehen McLaren.
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Taitaa mennä Panteran konehuone ahtaaksi Jagen koneella (pituus). Eikä tuossa Voortin pikkulohkossa ole mitään vikaa. On nimittäin yksi halvimmista virittää, jos siis haluaa lisäpotkua. Eikä tuo pikkulohko nyt niin painava ole. Kaikki on suhteellista. Galaxiessani 390cid isolohkossa esim. pelkkä imusarja painaa 40kg.kterkkila kirjoitti:Jos mä saisin raiskata ton laitteen, niin tuon patarautakimpaleen tilalle vaihtuis alumiininen Jaguarin V12. Semmosen koneen mä joskus vielä hommaan, vaikken vielä tiedä mitä sillä edes tekisin
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Vois se tila toki ahtaaksi käydä, jos edes sopisikaan.tsav kirjoitti:Taitaa mennä Panteran konehuone ahtaaksi Jagen koneella (pituus).
Ei suoranaista vikaa, mutta on se melkoisen tavallinen moottori. Vähän sama kuin vertaisi Fordin Kenttiläistä Alfan TC-perheeseen.. Jenkeissä muuten vaihtavat jonkin verran Jaguarin XJS:iin Chevyn pikkulohkoja halpojen varaosien ja käyttökustannusten vuoksi.. Pitäisköhän tiputtaa tuon 75:n kolmitonnisen tilalle vaikka Chryslerin 3.3 työntötanko V6tsav kirjoitti:Eikä tuossa Voortin pikkulohkossa ole mitään vikaa. On nimittäin yksi halvimmista virittää, jos siis haluaa lisäpotkua.
Kimmo / alfatune.fi
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Voihan sinne Panteran konehuoneeseen laittaa vaikka tälläisen.
Vähän lisää juttua projektista http://kotisivu.mtv3.fi/jalai/
Vähän lisää juttua projektista http://kotisivu.mtv3.fi/jalai/
Viimeksi muokannut jknracing, 18 Tammi 2005, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Kyllähän sinne voi laittaa tuollaisenkin, mutta mielestäni tuollaiset urheiluautot kannattaisi kuitenkin pitää orkkiksena. Orkiksena noin kaunis auto pitää arvonsa paremmin kuin millään koneswapilla ja senkin paukut riittää vallanmainiosti suomen hyville "urattomille" teille.jknracing kirjoitti:Voihan sinne Panteran konehuoneeseen laittaa vaikka täälläisen.
Nämä on nyt tietenkin makuasioita ja jokainen saa oman autonsa "tuunata" niinkuin parhaaksi näkee. Onnea vain projektille. Joko on suomen kilvissä?
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
samaa mieltä tsavin kanssa orkkis on aina orkkis ja varsinkin kun puhutaan suhteellisen harvinaisista autoista.
mutta kyllähän tuota fordin 351:stä voisi toki remmiahtimella ryydittää..
mutta kyllähän tuota fordin 351:stä voisi toki remmiahtimella ryydittää..
Viimeksi muokannut 90, 18 Tammi 2005, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Eipä ole tietoa tuon projektin edistymisestä. Mahtaisko kyseessä olla sama Pantera joka oli esittelyssä Mobilistissa muutama vuosi sitten.tsav kirjoitti:Joko on suomen kilvissä?
Itse olen sitä mieltä, että hienompi tuollainen auto on ihan alkuperäisessä asussaan. Mutta jos muutokset jättää sille tasolle, että auto on helposti palautettavissa alkuperäiseksi ja säästää ne orkkisosat niin miksikäpä ei.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
juu näyttäisi kyllä aika vahvasti samalta moblan yksilöltä..jknracing kirjoitti:Eipä ole tietoa tuon projektin edistymisestä. Mahtaisko kyseessä olla sama Pantera joka oli esittelyssä Mobilistissa muutama vuosi sitten.
pienempi paha tuo bemarin kasi on muuten kuin jaguarin V12...
mutta kyllähän se ferrarin kone on ainoa oikea tuonne panteran konehuoneeseen jos kerta yleensä moottori pitää vaihtaa..
DeTomason takavalot AR 2000 Berlinasta
Katsokaapas tarkkaan DeTomason perää, siinä on Alfankin osia, nimittäin takavalot ovat samat kuin AR 2000 Berlinassa vai olisiko Alfa lainannut ne DeTomasolta, mene ja tiedä. Tämän totesin taannoin myös Bella italiassa.Zippo kirjoitti:http://www.carclassic.com/html/DS98.htm
Tässä autossa on kaikki mitä voi toivoa:
Italialainen muotoilu ja ajettavuus sekä kisävireä jenkki kasi.
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 19 Tammi 2005, 21:38
- Paikkakunta: helsinki
jaa aaa
jos ois vaan ajokortti joskus niin autobianchi-82 ja ford escort mk1-mk2 olisivat suomessa varmasti nättejä
eiks sammyki ajanu alfaa
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 19 Tammi 2005, 21:38
- Paikkakunta: helsinki
tossa
tälläisten autojen kyydissä lista voisin istua < taikka tietysti myöh v ajaakkin. FORD GRANADA. LADA 1200L. SAAB 900 GLE. NISSAN CEDRIC,.DATSUN CEDRIC. ALFA ROMEO 2000 GTV JA NO ONHAN NÄITÄ. LANCIA ON MYÖS KAUNIS
eiks sammyki ajanu alfaa
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi
Mulla on tuollainen lelu tekeillä ensi kesäksi.
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2221
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2221
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Noin mäkin luultavasti toimisin, jos tuommoisen käsiini saisin. Vaikkei valurautaveekasit erityisemmin sytytäkkään.tsav kirjoitti: Kyllähän sinne voi laittaa tuollaisenkin, mutta mielestäni tuollaiset urheiluautot kannattaisi kuitenkin pitää orkkiksena. Orkiksena noin kaunis auto pitää arvonsa paremmin kuin millään koneswapilla ja senkin paukut riittää vallanmainiosti suomen hyville "urattomille" teille.
Kimmo / alfatune.fi
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
kiva vehje olisi minikin kaverilta semmoinen löytyy on tosin varustettu MG metron koneella ja melkoisilla jenkkakoneilla, pistän tähän linkin ja tuolta löytyy kyseisestä ministä kuvia cars osiosta: http://www.teamkorhonen.com/
no meikäläinen ajatteli että kunhan saa tuon lancia theman nippuun joskus niin voisi sen vaihtaa toiseen tosi sympaattiseen autoon eli kuusataseen fiudeen..semmoista on halunnut jo jonkin aikaa johtuen siitä että pompannapin kyydissä tuli istuttua polvenkorkuisena aika useasti koska isäukolta löytyi joskus 70 luvulla moinen...
no meikäläinen ajatteli että kunhan saa tuon lancia theman nippuun joskus niin voisi sen vaihtaa toiseen tosi sympaattiseen autoon eli kuusataseen fiudeen..semmoista on halunnut jo jonkin aikaa johtuen siitä että pompannapin kyydissä tuli istuttua polvenkorkuisena aika useasti koska isäukolta löytyi joskus 70 luvulla moinen...
Viimeksi muokannut 90, 20 Tammi 2005, 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi