Ei oo kuin viis vaihdetta eteenRasvis kirjoitti:Tuulilasin lapussakin lukee jotta 2.5 V6. Joku uittanut JTS:n veekutosena vaihdossa?

Valvoja: Moderators
Ei oo kuin viis vaihdetta eteenRasvis kirjoitti:Tuulilasin lapussakin lukee jotta 2.5 V6. Joku uittanut JTS:n veekutosena vaihdossa?
Tästä kutosesta saattaa löytyä ihan uusia "ominaisuuksia".Rasvis kirjoitti:Tuulilasin lapussakin lukee jotta 2.5 V6. Joku uittanut JTS:n veekutosena vaihdossa?
Sullon vaan silmät yhtä auki kuin muulloinkin Alfoja bongatessaAquatica kirjoitti:Öhm.
nyt katsoin juuri niin ihan oikealta näytti speksit? V6 ja JTS:ää ei mainittu missään ym...?
JTS on riski, mutta toimiessaan erinomainen. Jos mahdollista, aja koeajo ECU-skanneri kiinni ja katso kuinka paljon kone saa ilmaa. Kunnossa ollessaan pitäisi olla n. 460 kg/h. Jos paljon vähemmän, siellä on paikat tukossa ja/tai nokka-akseli kulunut --> jätä ostamatta. Samoin jos se koeajossa on selkeästi laiskan tuntuinen.savijo-r kirjoitti:JTS:lle ei nyt ole oikeasti keinoa millä siitä saisi hyvän moottorin.
Tämä nyt ei ole oikein niitä viimesiä. 2003 kesän jälkeen alettiin tekemään viimestä korimallia ja se viimeinen versio on mallivuosi 2004, jonka valmistus alko joskus kesällä 2004. Sähköpedaalilla ovat boseliftistä lähtien (my2002), toki on jotain väestönrikastuttaja-malleja joihin vakkarin viikseä ei ole laitettu. Mahdollisimman uusi niin ei tartte heti alkaa hitsaamaan, pidosta tietysti kiinni tuo ruostuminenkin. Jts on oiva moottori ehjänä, kuten JaniW kertoi.sämpy kirjoitti:Luulisi viimeisten olevan parhaita. Mahtaako olla parempi ruostesuojauskin. Moottorilla ei niin väliä kunhan on bensa, ajoa ei tule paljoa. Tuossa on aika mukavat varusteet, kaukolukitus, webasto, vakkari.. liekö tehdasvakkari, muissa SW:issä ei tuollaista juurikaan mainostettu? Onko -04:set sitten jo sähköpedaalilla? Eibach alustasarja? + nuo vanteet, mikä lie melutaso.. no sunnuntaina selviää. Yhdessä yksilössä puhuttiin Nivomateista, onko näissä siis ajovalojen korkeussäätöä vai automaattinen tasonsäätö? Joka ei tietenkään näillä iskareilla toimine..
saa kommentoida, mutta itsehän toki kannan vastuun päätöksistäni. Hiukan huolettaa laadukkaan osatarjonnan hiipuminen Jarkon kautta, mutta ehkä sitten hänen uuden kuvion kautta ja onhan tämä jo miltei yleinen auto, toisin kuin, vaikka, Kappa SW..
Kerroppas joku muu paikka, kun tuo heikka on tainnut laittaa piilit pussiin.Aquatica kirjoitti:JTS:ssä tosiaan VAIN JA AINOASTAAN 10W-60 öljyjä. Seleniaa saa Suomesta helposti, monestakin paikasta, joten se ei ole ongelma. Moni käyttänyt Valvoline VR1 Racingia, joka on edullista ja ilmeisesti myös toimivaa. Ja toki on Castrolit ja kaikki muut sikakalliit, jos niitä tahtoo käytellä... Seleniaa saa btw. mm. http://www.heikka.fi ihan järkihintaan.
No niin, multiecuscan 2.1 ladattu ja löytyyhän sieltä air quantity. Onko tuo ilmamäärä muuten mitattu kaasu pohjassa kierrokset tapissa? Ja mahtaako lopuillaan oleva ilmamäärämittari jotenkin erotettavissa nokka/imusarjavioista? Sehän kai kanssa tekee yläkierroksilla hengettömäksi.JaniW kirjoitti:JTS on riski, mutta toimiessaan erinomainen. Jos mahdollista, aja koeajo ECU-skanneri kiinni ja katso kuinka paljon kone saa ilmaa. Kunnossa ollessaan pitäisi olla n. 460 kg/h. Jos paljon vähemmän, siellä on paikat tukossa ja/tai nokka-akseli kulunut --> jätä ostamatta. Samoin jos se koeajossa on selkeästi laiskan tuntuinen.savijo-r kirjoitti:JTS:lle ei nyt ole oikeasti keinoa millä siitä saisi hyvän moottorin.
Lisää aiheesta täällä
Joo, vedossa ja kierrokset tapissa. Osien hintoja voi katsella esim. täältä Mahdollisen ilmamäärämittariongelman voisi kai poissulkea kokeilemalla vetääkö paremmin johto irti.sämpy kirjoitti:No niin, multiecuscan 2.1 ladattu ja löytyyhän sieltä air quantity. Onko tuo ilmamäärä muuten mitattu kaasu pohjassa kierrokset tapissa? Ja mahtaako lopuillaan oleva ilmamäärämittari jotenkin erotettavissa nokka/imusarjavioista? Sehän kai kanssa tekee yläkierroksilla hengettömäksi.JaniW kirjoitti:JTS on riski, mutta toimiessaan erinomainen. Jos mahdollista, aja koeajo ECU-skanneri kiinni ja katso kuinka paljon kone saa ilmaa. Kunnossa ollessaan pitäisi olla n. 460 kg/h. Jos paljon vähemmän, siellä on paikat tukossa ja/tai nokka-akseli kulunut --> jätä ostamatta. Samoin jos se koeajossa on selkeästi laiskan tuntuinen.
Lisää aiheesta täällä
Ainakin helmat massattu eli voisi äkkiä veikata niiden olevan ruosteessa...sämpy kirjoitti: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/6786478
Minun JTS on nimim. alfa 156 V6:n remppaama ja ei syö öljyä. Itse olen vaihtanut stoichiometricin mainitseman jäähdytysnesteputken. Ja yhden puolan.sämpy kirjoitti: Männänrengasongelma onkin vähän ikävämpi, onko kukaan uudelleenrengastanut omaansa ja vaikuttiko öljynkulutukseen?