Muista merkeistä: täst mie tykkäisin

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Muista merkeistä: täst mie tykkäisin

Viesti Kirjoittaja alfista »

Jos unohdeaan järki, hyvityshinnat ja Volvo :wink: , niin tälläisestä autosta minä tykkäisin! (Lähde: http://www.auto-motor-und-sport.de )

Kuva
Kuva

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

täytyy kyllä myöntää että aika kyrväkkään näköinen peli.. :wink:
lottovoiton jälkeen tuommoista voisi harkita lukuisten italoklassikoitten viereen samaan talliin.. 8)

ja kun brittiautoista puhutaan niin tässäpä eräs brittiklassikko joka istuu allekirjoittaneen silmään erityisen hyvin..

http://www.austin-healey-club.ch/Bccm04.jpg

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Tolla ei vissiin pääse kuin joko ihan **tunlujaa tai sitten ei ollenkaan.. Tai sitten joku on unohtanut asentaa polkimet siihen.. :mrgreen:
156 2.0 TS ['98]

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

ahma kirjoitti:.. Tai sitten joku on unohtanut asentaa polkimet siihen.. :mrgreen:
Perinteet velvoittavat. Briteissä. :lol:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Nyt vasta itsekin huomasin, että missäs ne polkimet on.
Joku punanen nappi siellä on, täytyy olla tarkka jalka sitä painellessa.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

90 kirjoitti:täytyy kyllä myöntää että aika kyrväkkään näköinen peli.. :wink:
lottovoiton jälkeen tuommoista voisi harkita lukuisten italoklassikoitten viereen samaan talliin.. 8)

ja kun brittiautoista puhutaan niin tässäpä eräs brittiklassikko joka istuu allekirjoittaneen silmään erityisen hyvin..

http://www.austin-healey-club.ch/Bccm04.jpg
Yes please! Itse olen katsellut näitä, koska niitä löytyisi todella tuoreenakin:
http://www.rpiv8.com/Gallery/MG-Chris-Longo.jpg

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

itsellä iskee lähinnä tuo Austin Healey 3000:n nimenomaan korin muotojen ja moottorin takia.. :)
tuossa Healeyssä on rivi kutonen ja äänet ovat avaralla putkistolla ihan omaa luokkaansa.

eikös tuossa uudemmassa MG:ssä ole käytetty sama roverin kasia joka löytyy mm rangesta..vanhoissa oli muistaakseni pienempi motti..

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kyllä, V8 malleja tehtiin juuri ennen vanhan mallin tuotannon loppumista. Ovat vain näköjään melko hyvissä hinnoissa tällä hetkellä. Vielä jokin aika sitten niitä mielestäni sai edullisesti... pirskatti.

Ajatuksissa siintää pieni kotikokoelma: Alfa 2000 Spider, Fiat 124 Spider, Triumph Spitfire, MG V8... Näihin ei menisi ihan omaisuuksia, mutta ehkä kaikki aika.

Edit: Esimerkki hyvästä rahantuhlauskohteesta
http://www.mobile.de/SIDOOSvHZd7-APXcAe ... 1152868285&

Edit:Edit: Hitto, olikin niin hyvä esimerkki, että pitäisi oikeastaan poistaa tuo linkki ja käydä itse hakemassa... no, olkoon.

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

Britti klassikoista itsellä oli loppusuoralla juuri Austin-Healey. Jaguar XK120 tipahti listalta hinnan takia. Austinin lisäksi loppuvalintoihin yltivät '57 Fiat 1100 Spider ja Alfa Giulietta Spider.

Kaupat tuli sitten tehtyä Alfasta, jonka seurauksena olen alkanut seuraamaan tätäkin palstaa. :wink:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

todella nätti fiude..tuommoinen olisi jo tosiaankin jotain, hinnatkaan eivät vielä päätä huimaa..tosin tuossa linkin yksilössä on nuo rumat jenkkipuskurit...

täällä kotikylällä eräällä keskikäisellä herralla on projektina Triumph spitfire GT, suoralla kutosella ja ja umpikorilla, kolmella kaksikurkuisella kaasarilla-> on meinaan kivat imuäänet.. :)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tsav kirjoitti:Britti klassikoista itsellä oli loppusuoralla juuri Austin-Healey. Jaguar XK120 tipahti listalta hinnan takia. Austinin lisäksi loppuvalintoihin yltivät '57 Fiat 1100 Spider ja Alfa Giulietta Spider.

Kaupat tuli sitten tehtyä Alfasta, jonka seurauksena olen alkanut seuraamaan tätäkin palstaa. :wink:
asiallinen lista ja todella asiallinen
valinta tuo Alfa siitä listalta, en pistä kyllä yhtään vastaan... :wink:

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

90 kirjoitti:asiallinen lista ja todella asiallinen
valinta tuo Alfa siitä listalta, en pistä kyllä yhtään vastaan... :wink:
Katsotaan nyt sitten minkälainen siitä tulee kun on ensin upotettu repullinen rahaa ja parin vuoden vapaa-ajat. Tuntuu nimittäin kaikki osat maksavan, mutta niitä kuitenkin saa, toisin kuin Galaxieni tapauksessa.

Tuo mobile.de:n Fiat on itseasiassa edullinen jos on puoleksikaan niin hyvässä kunnossa kuin kuvissa. Paljonkohan tuolle "arvottaisiin" veroja tullin arvonnassa.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Köyhän miehen Mc Laren :)

No kyllä kelpais! :-D
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

kterkkila kirjoitti:Köyhän miehen Mc Laren :)

No kyllä kelpais! :-D
Tosi köyhän miehen :lol: . Tässä Lotuksessa ei todennäköisesti ole tekniikka ja rakennettu vain nätti kori show autoksi. Tämä tosin vain arvailuna tuosta isosta vetokorvakkeesta maskissa ja sisustasta. Lotukset on kyllä oikeasti nopeita kamppeita.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No ei se nyt ihan köyhän miehen auto ole, onhan siinä sentään 400hv V6. Katso linkki kuvan ylä puolelta.
156 V6 SW -02, 155Q4 vm-93,

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »


Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jes tuo Vector on kipeä kampe..vieläköhän noita lienee tehdään.. :)

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

sataviisviis kirjoitti:No ei se nyt ihan köyhän miehen auto ole, onhan siinä sentään 400hv V6. Katso linkki kuvan ylä puolelta.
No jos verrataan tuohon McLareniin niin nettitietojen mukaan tuotanto Lotus Exiden saa £20 - 30 000 ja McLareneiden hinnat pyörii £400 000 - 1M.

Eli kyllä voidaan hyvinkin sanoa tosi köyhän miehen McLaren.

Zippo
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Marras 2004, 18:06
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Zippo »

http://www.carclassic.com/html/DS98.htm

Tässä autossa on kaikki mitä voi toivoa:
Italialainen muotoilu ja ajettavuus sekä kisävireä jenkki kasi.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Jeps, se fordin jenkkikasi onkin se ainoa häiriötekijä :)

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

tsav kirjoitti:No jos verrataan tuohon McLareniin niin nettitietojen mukaan tuotanto Lotus Exiden saa £20 - 30 000 ja McLareneiden hinnat pyörii £400 000 - 1M.

Eli kyllä voidaan hyvinkin sanoa tosi köyhän miehen McLaren.
Juuri tuo karu kisalook Exidessä kiinnostaakin. Eipä ole mitään turhaa maksettavaa... noh paitsi suomen autovero tuon mainitsemasi hinnan päälle. Saakohan tuon kilpiin suomessa.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

GAMMA500 kirjoitti:Jeps, se fordin jenkkikasi onkin se ainoa häiriötekijä :)
no ei kait se nyt mikään häiriötekijä ole..jenkkitekniikka ja italialainen muotoilu = hjyva yhdistelmä... :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

alfista kirjoitti:Saakohan tuon kilpiin suomessa.
Eiköhän kaikki EU:n tyyppihyväksynnän omaavat autot saa kilpiin tavalla tai toisella Suomessakin. Jo ihan "tavallista" Elisea kehuttu ainakin top gearissä.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

GAMMA500 kirjoitti:Jeps, se fordin jenkkikasi onkin se ainoa häiriötekijä :)
Jos mä saisin raiskata ton laitteen, niin tuon patarautakimpaleen tilalle vaihtuis alumiininen Jaguarin V12. Semmosen koneen mä joskus vielä hommaan, vaikken vielä tiedä mitä sillä edes tekisin :crazyeyes:
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

kterkkila kirjoitti:Jos mä saisin raiskata ton laitteen, niin tuon patarautakimpaleen tilalle vaihtuis alumiininen Jaguarin V12. Semmosen koneen mä joskus vielä hommaan, vaikken vielä tiedä mitä sillä edes tekisin :crazyeyes:
Taitaa mennä Panteran konehuone ahtaaksi Jagen koneella (pituus). Eikä tuossa Voortin pikkulohkossa ole mitään vikaa. On nimittäin yksi halvimmista virittää, jos siis haluaa lisäpotkua. Eikä tuo pikkulohko nyt niin painava ole. Kaikki on suhteellista. Galaxiessani 390cid isolohkossa esim. pelkkä imusarja painaa 40kg. :shock:

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

tsav kirjoitti:Taitaa mennä Panteran konehuone ahtaaksi Jagen koneella (pituus).
Vois se tila toki ahtaaksi käydä, jos edes sopisikaan.
tsav kirjoitti:Eikä tuossa Voortin pikkulohkossa ole mitään vikaa. On nimittäin yksi halvimmista virittää, jos siis haluaa lisäpotkua.
Ei suoranaista vikaa, mutta on se melkoisen tavallinen moottori. Vähän sama kuin vertaisi Fordin Kenttiläistä Alfan TC-perheeseen.. Jenkeissä muuten vaihtavat jonkin verran Jaguarin XJS:iin Chevyn pikkulohkoja halpojen varaosien ja käyttökustannusten vuoksi.. Pitäisköhän tiputtaa tuon 75:n kolmitonnisen tilalle vaikka Chryslerin 3.3 työntötanko V6 :silly:
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Voihan sinne Panteran konehuoneeseen laittaa vaikka tälläisen.

Kuva


Vähän lisää juttua projektista http://kotisivu.mtv3.fi/jalai/
Viimeksi muokannut jknracing, 18 Tammi 2005, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
tsav
Viestit: 672
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

jknracing kirjoitti:Voihan sinne Panteran konehuoneeseen laittaa vaikka täälläisen.
Kyllähän sinne voi laittaa tuollaisenkin, mutta mielestäni tuollaiset urheiluautot kannattaisi kuitenkin pitää orkkiksena. Orkiksena noin kaunis auto pitää arvonsa paremmin kuin millään koneswapilla ja senkin paukut riittää vallanmainiosti suomen hyville "urattomille" teille.

Nämä on nyt tietenkin makuasioita ja jokainen saa oman autonsa "tuunata" niinkuin parhaaksi näkee. Onnea vain projektille. Joko on suomen kilvissä?

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

samaa mieltä tsavin kanssa orkkis on aina orkkis ja varsinkin kun puhutaan suhteellisen harvinaisista autoista.
mutta kyllähän tuota fordin 351:stä voisi toki remmiahtimella ryydittää.. 8)
Viimeksi muokannut 90, 18 Tammi 2005, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

tsav kirjoitti:Joko on suomen kilvissä?
Eipä ole tietoa tuon projektin edistymisestä. Mahtaisko kyseessä olla sama Pantera joka oli esittelyssä Mobilistissa muutama vuosi sitten.

Itse olen sitä mieltä, että hienompi tuollainen auto on ihan alkuperäisessä asussaan. Mutta jos muutokset jättää sille tasolle, että auto on helposti palautettavissa alkuperäiseksi ja säästää ne orkkisosat niin miksikäpä ei.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Juu kyllä ääni täältäkin alkuperäiselle, tarkoituksenani oli vain sanoa että muuten ihan hieno auto mutta tuo tanarin kone itseäni häiritsee hieman

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jknracing kirjoitti:Eipä ole tietoa tuon projektin edistymisestä. Mahtaisko kyseessä olla sama Pantera joka oli esittelyssä Mobilistissa muutama vuosi sitten.
juu näyttäisi kyllä aika vahvasti samalta moblan yksilöltä..
pienempi paha tuo bemarin kasi on muuten kuin jaguarin V12...
mutta kyllähän se ferrarin kone on ainoa oikea tuonne panteran konehuoneeseen jos kerta yleensä moottori pitää vaihtaa.. 8)

Coupe
Viestit: 136
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 15:28
Paikkakunta: Kangasala

DeTomason takavalot AR 2000 Berlinasta

Viesti Kirjoittaja Coupe »

Zippo kirjoitti:http://www.carclassic.com/html/DS98.htm

Tässä autossa on kaikki mitä voi toivoa:
Italialainen muotoilu ja ajettavuus sekä kisävireä jenkki kasi.
Katsokaapas tarkkaan DeTomason perää, siinä on Alfankin osia, nimittäin takavalot ovat samat kuin AR 2000 Berlinassa vai olisiko Alfa lainannut ne DeTomasolta, mene ja tiedä. Tämän totesin taannoin myös Bella italiassa.

bellaitalia84
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 21:38
Paikkakunta: helsinki

jaa aaa

Viesti Kirjoittaja bellaitalia84 »

jos ois vaan ajokortti joskus niin autobianchi-82 ja ford escort mk1-mk2 olisivat suomessa varmasti nättejä
eiks sammyki ajanu alfaa

bellaitalia84
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 21:38
Paikkakunta: helsinki

tossa

Viesti Kirjoittaja bellaitalia84 »

tälläisten autojen kyydissä lista voisin istua < taikka tietysti myöh v ajaakkin. FORD GRANADA. LADA 1200L. SAAB 900 GLE. NISSAN CEDRIC,.DATSUN CEDRIC. ALFA ROMEO 2000 GTV JA NO ONHAN NÄITÄ. LANCIA ON MYÖS KAUNIS
eiks sammyki ajanu alfaa

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Mulla on tuollainen lelu tekeillä ensi kesäksi.
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2221

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Onnea ja menestystä rojektille!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

minissä on munaa... :wink:

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

tsav kirjoitti: Kyllähän sinne voi laittaa tuollaisenkin, mutta mielestäni tuollaiset urheiluautot kannattaisi kuitenkin pitää orkkiksena. Orkiksena noin kaunis auto pitää arvonsa paremmin kuin millään koneswapilla ja senkin paukut riittää vallanmainiosti suomen hyville "urattomille" teille.
Noin mäkin luultavasti toimisin, jos tuommoisen käsiini saisin. Vaikkei valurautaveekasit erityisemmin sytytäkkään.
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

90 kirjoitti:minissä on munaa... :wink:
Juu näin on :) . Meidän perheessä on noita ollut 60 luvulta lähtien ja tuosta tulee mulle eka oma . Mini on sympaattinen pikku kärry, joka on niin erilainen, kuin mikään muu. Se kai siinä viehättääkin .

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

kiva vehje olisi minikin kaverilta semmoinen löytyy on tosin varustettu MG metron koneella ja melkoisilla jenkkakoneilla, pistän tähän linkin ja tuolta löytyy kyseisestä ministä kuvia cars osiosta: http://www.teamkorhonen.com/

no meikäläinen ajatteli että kunhan saa tuon lancia theman nippuun joskus niin voisi sen vaihtaa toiseen tosi sympaattiseen autoon eli kuusataseen fiudeen..semmoista on halunnut jo jonkin aikaa johtuen siitä että pompannapin kyydissä tuli istuttua polvenkorkuisena aika useasti koska isäukolta löytyi joskus 70 luvulla moinen... :)
Viimeksi muokannut 90, 20 Tammi 2005, 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Mulla on sellainen kuussatanenkin :lol: . On vaan aika terminaali tilassa :oops:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

vai että terminaalitilassa... :-D
no joo pitäisi löytää semmonen yksilö että olisi suorilta valmis ajoon..

Vastaa Viestiin