EVO, jos teillä on kerran themoja enemmänkin niin onko faijallas myös turbo thema?? Juttelin eilen yhden paikallisen kanssa jolla thema oli jättänyt tuohon tielle, sanoi omistavansa kaksi themaa ja ajaneensa lancialla 70 luvultaEVO kirjoitti:Viddu kyllä väsyttää...700 kilometriä ajoa tänään tuolla sohjossa, tuli käytyä Jyväskylässä hakemassa yksi Thema lisää
Lancia Thema
Valvoja: Moderators
- MarcusV
- Viestit: 1028
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
- Paikkakunta: Espoo
Lancia Thema
Ei ole Turbo Themoja. Kaikki on 8 venasia vapareita. Sunnuntaina vietiin yksi Thema lepäilemään mökille odottelemaan museo-rekisteröintiä jonain päivänä.MarcusV kirjoitti:EVO, jos teillä on kerran themoja enemmänkin niin onko faijallas myös turbo thema?? Juttelin eilen yhden paikallisen kanssa jolla thema oli jättänyt tuohon tielle, sanoi omistavansa kaksi themaa ja ajaneensa lancialla 70 luvulta
550000km rullannut ja koneesta mennyt vain yksi pakoventtiili paskaks! Kestävä tuo kone ja taitaa noilla öljyillä olla myös jotain merkitystä.
Tarkoitus olis vielä hommata tuommonen 16V Thema -93/94 vuosilta. Nuo 16 venaset ei vaan ole niin luotettavia kuin 8 venaset. Mutta jos vaan sunnuntai peliksi...
Jos rahkeet riitää niin tuollainen Thema 8.32 olisi aika asiaaEVO kirjoitti:Ei ole Turbo Themoja. Kaikki on 8 venasia vapareita. Sunnuntaina vietiin yksi Thema lepäilemään mökille odottelemaan museo-rekisteröintiä jonain päivänä.MarcusV kirjoitti:EVO, jos teillä on kerran themoja enemmänkin niin onko faijallas myös turbo thema?? Juttelin eilen yhden paikallisen kanssa jolla thema oli jättänyt tuohon tielle, sanoi omistavansa kaksi themaa ja ajaneensa lancialla 70 luvulta
550000km rullannut ja koneesta mennyt vain yksi pakoventtiili paskaks! Kestävä tuo kone ja taitaa noilla öljyillä olla myös jotain merkitystä.
Tarkoitus olis vielä hommata tuommonen 16V Thema -93/94 vuosilta. Nuo 16 venaset ei vaan ole niin luotettavia kuin 8 venaset. Mutta jos vaan sunnuntai peliksi...
mulla on ollut sellainen 15 vuotta sitten euroopassa vuokra-autona..oli muuten miehekäs vehje kun Ferrarin V8 ryki, ärjyi ja riehui keulilla. Oli niitä harvoja autoja jotka on jäänyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi..sen verran suuri oli kiksi kerroin
Menee jo OT, mutta tosiaan tuommonen Thema 8.32 voisi harrastepelinä olla aika muikee. Varaosat saattaa tosin hieman maksaa. Muutama 8.32 on kuulemma suomeenkin saakka tullut.MM kirjoitti:Jos rahkeet riitää niin tuollainen Thema 8.32 olisi aika asiaa
mulla on ollut sellainen 15 vuotta sitten euroopassa vuokra-autona..oli muuten miehekäs vehje kun Ferrarin V8 ryki, ärjyi ja riehui keulilla. Oli niitä harvoja autoja jotka on jäänyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi..sen verran suuri oli kiksi kerroin
Onnittelut! Tuo lukema on minun käsittääkseni tuolle koneelle jo semmonen mistä kannattaa huudella kylillä jos tosiaan kk-laakerit on alkuperäiset . Meidän 8V vaparissa cromassa on nyt 350.000 mittarissa ja tuntuu ( ja myös kuulostaa, ainakin naapureiden mielestä ) että kone on kyllä aika lailla tiensä päässä vaikka se on viimiset 200.000km saanut erittäin hellää hoitoa osakseen ja öljyt/suodattimet vaihdettu ain viimeistään 10000km jälkeen. Ja vieläpä tuo 200000km on ollut käytännössä pelkästään mutsin lokoisaa maantieajoa Helsinki-Porvoo -välilläEVO kirjoitti: 550000km rullannut ja koneesta mennyt vain yksi pakoventtiili paskaks! Kestävä tuo kone ja taitaa noilla öljyillä olla myös jotain merkitystä.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ulkoiset erot rajoittunevat maskiin, takaluukun automaattiseen spoileriin ja juuri noihin mainitsemiisi 8.32 kyltteihin..Originali kirjoitti: Taitaa yhdellä työkaverillani sitten olla 50% Suomen kannasta. Espoon suunnassa sitä näkee kauniina kesäpäivinä. Ulkoisesti ei kovin helposti erota 2.0ie:stä. Helmassa muistaakseni on paljastava teksti 8.32
Kiitoksia. Koneeseen ei ole tosiaan muuta tehty kuin tuo yksi pakoventtiili vaihdettu. Koneen äänet on terveet edelleen joten varmaan sillä vielä muutaman satatonnia olisi voinut ajella... Auto on ollut melkein uudesta saakka faijalla, vuosimallia -87. Taitaapa jopa olla ekoja Themoja joita maahan tuli? Oli aikanaan Moottori lehdessä esittelyssä tämä yksilö.J. S. kirjoitti:Onnittelut! Tuo lukema on minun käsittääkseni tuolle koneelle jo semmonen mistä kannattaa huudella kylillä jos tosiaan kk-laakerit on alkuperäiset . Meidän 8V vaparissa cromassa on nyt 350.000 mittarissa ja tuntuu ( ja myös kuulostaa, ainakin naapureiden mielestä ) että kone on kyllä aika lailla tiensä päässä vaikka se on viimiset 200.000km saanut erittäin hellää hoitoa osakseen ja öljyt/suodattimet vaihdettu ain viimeistään 10000km jälkeen. Ja vieläpä tuo 200000km on ollut käytännössä pelkästään mutsin lokoisaa maantieajoa Helsinki-Porvoo -välillä
Ja kojelauta taitaa olla sitä Ferrari mallia? Tuolla nettiautossa on yksi -94 Thema LX turbokoneella myynnissä jossa on tuollainen kojelauta. Sitä kuulemma on saanut viimeisiin Themoihin jos on halunnut.90 kirjoitti:ulkoiset erot rajoittunevat maskiin, takaluukun automaattiseen spoileriin ja juuri noihin mainitsemiisi 8.32 kyltteihin..Originali kirjoitti: Taitaa yhdellä työkaverillani sitten olla 50% Suomen kannasta. Espoon suunnassa sitä näkee kauniina kesäpäivinä. Ulkoisesti ei kovin helposti erota 2.0ie:stä. Helmassa muistaakseni on paljastava teksti 8.32
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
jeps ja eikös omistajakin ole pitkän linjan lancia harrastaja..EVO kirjoitti: Sitähän tässä ollaan muutama kerta kuolattu. Kyllä kovasti tekisi mieli käydä hakemassa pois...aina tollaselle pelille tilaa tallista löytyy. Kuulemma tuotu Italiasta käytettynä tuo yksilö aikanaan.
auto on kyllä nätti kuin sika pienenä..
isäukolle koettanut tyrkyttää tuota jo pitkään mutta pelkäsi sähköalustaa ja kiinnostus lopahti sitten siihen mikä on kyllä melkoinen harmi..
- lanciay10
- Viestit: 21
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 07:06
- Paikkakunta: Marling, Italia / Isokyrö Pohojanmaa
Ja viisipulttisiin pyöriin, jos oikein pilkkua viilataan Taitaa niitä yli kaksi kappaletta Suomessakin olla, mutta ei paljon, muutama lienee oikeahko määrä.90 kirjoitti:ulkoiset erot rajoittunevat maskiin, takaluukun automaattiseen spoileriin ja juuri noihin mainitsemiisi 8.32 kyltteihin..Originali kirjoitti:...Helmassa muistaakseni on paljastava teksti 8.32
Lancioita + Trabant Punto Evo
- lanciay10
- Viestit: 21
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 07:06
- Paikkakunta: Marling, Italia / Isokyrö Pohojanmaa
tässä vielä Fiat Forumin vastaavaa aihetta käsitellyt topicci, yhden rähjäkuntoisen (viininpunainen by the way, mutta siis varmaankin eri, kuin Gamman ja 90:sen tarkoittama) sijainnin tosiaan tiedän itse, se nyt ei ainakaan pariin vuoteen ole liikenteessä ollut
Viimeksi muokannut lanciay10, 25 Tammi 2005, 22:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lancioita + Trabant Punto Evo
Onkos tuota Thema Ferraria tehty kolmoskoriselle versiolle? Minä muistaisin että viimeiset tehtiin tuolle II-koriselle? mobile.de sivuilla myynnissä yksi III-korinen.
Liekkö aito? Valaiskaa viisaammat, on tuo saksa taas hieman ruosteessa.
http://www.mobile.de/SIDej-xzYQwoasLXqI ... 1126962717&
Liekkö aito? Valaiskaa viisaammat, on tuo saksa taas hieman ruosteessa.
http://www.mobile.de/SIDej-xzYQwoasLXqI ... 1126962717&
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Hain itse tuon thema turbon vantaalta ja täytyy sanoa että helmeltä hintansa nähden tähän mennessä vaikuttaa Katselin alunperin vastaavaa edesmennyttäni ja sittemmmin rupesin katsomaan turpo ysitonnareita mutta kun vaikutin oivaan sauman pääsevän menin ostamaan tämän sekotuksen eli tonnarin ulkonäkö 164:n sisältö, noin suurinpiirtein, mutta lähempänä tämän foorumin tyyliä sentään Uteliaille mainittakoon että 2 tonniin lähti vaikka kuulemma olisi ollut toinen ostaja 2500e muttakun meni lupaamaan jo minulle tuohon hintaan ja olin ekana paikalla Linkki nettiautosta on jo poistettu, edesmeinneistä löytynee. ohjekirjasta ei ainakaan heti iskenyt silmään vaihdekepin edessä olevan lumihiutalenapin tarinaa, myyjä epäili että on luistonesto muttei ainakaan toiminut. vm. on -89 löytyykös tietoo? heh EDIT: Nappi liittyy ilmeisesti ilmastointiin.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER