Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
J-H
Viestit: 256 Liittynyt: 06 Elo 2014, 22:13
Car(s): 156 V6 2001 EX 155, 156, 156, 156, Kappa, Prisma...
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja J-H » 24 Joulu 2014, 21:24
Macela kirjoitti: Nooni, heitetään täältä sitten tämmöstä keksintöä:
Oli hyvää kinkkua.
Nissan Pulsar. Itse arvuuttelin aikaisemmin kyseistä autoa takalampun perusteella
E: Ja kinkku oli erittäin maukasta, tänäkin vuonna.
Croise
Viestit: 108 Liittynyt: 07 Huhti 2012, 15:03
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Croise » 24 Joulu 2014, 21:39
Ja proto malli, joskus oli jotain puhetta, jotta laitettettaisiin tunnistettavaksi vain tuotantomalleja?
Edit: no juuh olihan moista tosiaan ihan tuotannossa, eli unohtakaa edellinen lauseeni
Viimeksi muokannut
Croise , 25 Joulu 2014, 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 25 Joulu 2014, 03:17
On muuten ollut ihan tuotannossakin tuommoisenaan. Mielenkiintoinen tuote, ei vaan sovi nykymaailmaan kun joka korimallilla pitää pystyä rahastamaan erikseen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_EXA
Mikä piru sieltä taas on rikki?
Macela
Viestit: 2365 Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): . 166 2.5 V6 -01 156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Macela » 25 Joulu 2014, 08:42
Autohan on siis Nissan EXA
Toisaalta "Also called: Nissan Pulsar NX"
J-H:lle vai TTY:lle piste, päättäkää te
Noni
J-H
Viestit: 256 Liittynyt: 06 Elo 2014, 22:13
Car(s): 156 V6 2001 EX 155, 156, 156, 156, Kappa, Prisma...
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja J-H » 25 Joulu 2014, 13:24
Juu unohdin että japanissa myytiin Exa nimellä. Gran Turismosta tuttu
Mutta -TTY- saa heittää seuraavan
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 25 Joulu 2014, 16:11
En jaksa tällä kännykällä ruveta säätämään, J-H anna mennä vaan. Vastaushan oli käytännössä jo valmiina minulle.
E: No laitetaan nyt sitten kun tän koneen käynnistin. Joulun kunniaksi helppo.
Tällainen löytyisi Ilomantsin suunnalta navetan ylisiltä jos jotain kiinnostaisi ruveta projektoimaan.
Liitteet
Arvaa kuka.jpg
(191.86 KiB) Tiedosto ladattu 4593 kertaa
Mikä piru sieltä taas on rikki?
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 25 Joulu 2014, 18:24
Jaa. Onkos tuo Mazda 919 faikku, vai onko tässä taas joku kompa kun on joku Amerikan malli?
EDIT: eikun 818:han se vanhemman mallin tyyppi taisi olla. Ja amerikan malli taitta olla 818 Estate.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 25 Joulu 2014, 18:43
Ei ihan . Polttaa
Mikä piru sieltä taas on rikki?
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 25 Joulu 2014, 18:48
Jaa olikos wankelmallilla joku oma nimi? RX-5 kun tais olla vaan cosmo-coupe korilla?
EDIT: no jos paiskotaan niin Mazda grand Familia, Mazda Savanna/RX-3 ollen wankelmallin nimi, mutta eikö niissä ollut toisenlaiset kapselit. Familiaa taas myytiin 808 sekä 818 nimillä
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Croise
Viestit: 108 Liittynyt: 07 Huhti 2012, 15:03
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Croise » 25 Joulu 2014, 18:57
Jos tuollainen 929 farmari Mazda löytyy Suomesta, ja olis kohtuullisella vaivalla kunnostettavissa, niin voisi jopa hiukan minua kiinnostaa?
. Tämä siis OT, eli kait tämä tuli jo tunnistettua, vaikka numerot ei osunutkaan ihan.....
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 25 Joulu 2014, 19:06
Äsh, niinpäinkös se meni. Hemmetti kun ei voi edes nettiin luottaa. Muistin että joku juttu noissa oli ettei mennyt loogisesti 616 mallisarjan kanssa tuo numerointi kuten myöhemmin 626/929. No netissä tietty oli kuvia muka "818 coupesta" tuolla keulalla mutta 929 se mallimerkintä taisi oikeasti olla, siis vientimarkkinoilla. No aina ei voi voittaa.Tulipahan virkistettyä muistia näistäkin, 20 vuoden tauon jälkeen
http://worldcarslist.com/page/mazda-818 ... fault.html
Viimeksi muokannut
sämpy , 25 Joulu 2014, 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 25 Joulu 2014, 19:28
Juu 929 oli siis kyseessä. Kuvan auton värinen, ajamalla aikanaan ylisille viety. Maalipinta suhteellisen huonossa kunnossa, mut muuten ei pitäisi olla mitään muuta kaiken yleisen laittelun lisäksi mitä useamman vuoden seisotus tuo tullessaan. Aattelin käydä kuvia ottamassa tässä joulun pyhinä.
Mikä piru sieltä taas on rikki?
Croise
Viestit: 108 Liittynyt: 07 Huhti 2012, 15:03
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Croise » 25 Joulu 2014, 19:38
Jeps laita Sämpy vaan uutta kuvaa, kyllä tuo sinun vastaus sen verran likelle oikeaan osui
.
Ja -TTY- laita privaan kuvia, ja tietoja Mazdasta, josko vaikka innostuisin moisesta
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 26 Joulu 2014, 08:15
Eikös pari vuotta sitten ollut norjassa myynnissä RX-3 farmari--
No jos tuollaista ihmettelisi:
Metsään haluat mennä nyt, mutta mikä on oikeastaan mallinimi?
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 26 Joulu 2014, 09:41
504 Break Dangel?
- Epäkelpokeräilijä -
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 26 Joulu 2014, 13:47
504 ja Dangel on avainsanoja. Liekö tuollaista suomessa?
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
peksu
Viestit: 556 Liittynyt: 08 Helmi 2011, 11:55
Car(s): Alfa Romeo 75 2.0 -87 ex. Alfa Romeo Giulia Super 1600 -69 ex. Giulietta MA -11 ex. 147 1,6 -02 Opel Manta A 1900 DeLuxe -71 BMW 218i Active Tourer -15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja peksu » 26 Joulu 2014, 20:14
Peugeot-kerhon lehdessä oli juttu pari vuotta sitten, kun joku kerholainen haki tuollaisen Ranskasta - ajamalla. Oli muistaakseni jonkin asteen seikkailu sekin. Ostaja taisi olla Porin seudulta (Ulvila; ehkä...).
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 26 Joulu 2014, 21:43
Tämmöistä vekotinta tuli joskus pienenä poikana näyttelyssä ihmeteltyä. Maantiellä ei ole juuri tainnut silmiin osuakaan.
- Epäkelpokeräilijä -
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 26 Joulu 2014, 21:50
Onko Grand national?
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 26 Joulu 2014, 21:54
Natikkahan se on. Ja minä kun luulin jo hiukan haastavaksi...
- Epäkelpokeräilijä -
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 27 Joulu 2014, 11:15
^Tuo menikin arvauksen puolelle. Turbo ja konehuoneen järjestys antoi vähän vinkkiä.
Mistäs kulkupelistä löytyy tällainen keskikonsolin takaosa?
Liitteet
robotti ruttunen.jpg
(56.89 KiB) Tiedosto ladattu 4243 kertaa
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
pitkämies
Viestit: 2457 Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): .................... - Maserati 222 SE - Maserati Quattroporte - Lancia Thesis - Jaguar XJR - Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pitkämies » 27 Joulu 2014, 23:34
166?
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 28 Joulu 2014, 00:27
Nope. Alfissimon pitäisi tietää.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 28 Joulu 2014, 00:35
Peugeot 3008
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Joulu 2014, 09:19
Eilen katsoin, että ihan kuin, mutta jätin sitten epävarmana edes arvaamatta
. Imurointeja lukuunottamatta tuli takapenkillä kovin vähän oltua.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 28 Joulu 2014, 09:43
3008 on oikein.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 28 Joulu 2014, 10:12
Tollanen konehuone.
Liitteet
konetila.jpg
(400.27 KiB) Tiedosto ladattu 4088 kertaa
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 28 Joulu 2014, 10:31
Saba 99?
Mikä piru sieltä taas on rikki?
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 28 Joulu 2014, 10:54
Ei.
Dio Natale
Viestit: 833 Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
Paikkakunta: Hackensack NJ
Viesti
Kirjoittaja Dio Natale » 28 Joulu 2014, 10:58
Mösse?
molex to sata, lose all your data.
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 28 Joulu 2014, 11:02
Nyt parempia arvauksia.
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Joulu 2014, 11:19
Lada?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
TeroPee
Viestit: 1128 Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeroPee » 28 Joulu 2014, 12:12
BMW E10, mahdollisesti 2002.
sämpy
Viestit: 2440 Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos
Viesti
Kirjoittaja sämpy » 28 Joulu 2014, 12:17
Ai, minä olen luullut kaikesta hehkutuksesta päätellen, että niissä olisi sentään hammastanko-ohjaus. Taas oppi jotain. Hienosti tunnistettu, taisi osua?
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Joulu 2014, 14:05
Olihan Penarilla ohjaussimpukoita vielä 80-luvun puolivälissäkin E28:ssa. Vaan Alfallapa oli vielä 90-luvulla, Spiderissä nimittäin.
- Epäkelpokeräilijä -
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 28 Joulu 2014, 15:32
Rasvis kirjoitti: Olihan Penarilla ohjaussimpukoita vielä 80-luvun puolivälissäkin E28:ssa. Vaan Alfallapa oli vielä 90-luvulla, Spiderissä nimittäin.
Oon siinä luulossa, että BMW käytti simpukkaa vielä 90-luvulla V8-koneisissa 500srj:n malleissa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 28 Joulu 2014, 16:43
2002 on kyseessä, eli TeroPee jatkaa.
TeroPee
Viestit: 1128 Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeroPee » 28 Joulu 2014, 21:49
Näyttääkös tällainen tutulta?
Liitteet
WP_20131102_003.jpg
(52.86 KiB) Tiedosto ladattu 3844 kertaa
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 28 Joulu 2014, 21:55
Audi Quattro. Olisiko vielä jenkkimalli 5000 CS Turbo Quattron kajuutta?
TeroPee
Viestit: 1128 Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeroPee » 28 Joulu 2014, 22:20
Ei ole Audi Quattro eikä ole jenkkimalli.
Edit: Mutta pakko on hyväksyä 5000 CS turbo quattro sillä siinä on samanlainen tuo osuus kojelaudasta kuin kuvassa olevassa vuoden 1986 Audi 200:ssa (joka on omassa tallissa).
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 28 Joulu 2014, 22:43
Joo, muotoilin vastauksen alun vähän kömpelösti. Lötköstähän tässä oli koko ajan tarkoitus puhua ja tuo jenkkimallin vetäsin mukaan kun en muistanut, millainen ilmastointilaite 200:ssa on. -näytti jotenkin ämericän herkulta tuo pieni nappulapiperrys.
Siitä seuraava:
TeroPee
Viestit: 1128 Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeroPee » 28 Joulu 2014, 22:56
GM:n valmistetta tuo automaattinen ilmastointilaite onkin noissa vanhemmissa lötköissä, siis myös euromalleissa.
Macela
Viestit: 2365 Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): . 166 2.5 V6 -01 156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Macela » 28 Joulu 2014, 23:04
Ssangyong Korando?
Kyllä taas niin geneerinen keskikonsoli, kaikki Fordit ja Hyundait piti käydä eka läpi..
Noni
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 28 Joulu 2014, 23:21
Oikein.
Kohtahan näitä näkyy meidäkin raiteilla..huoh.
-ja kiitos TeroPee valistuksesta..
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 29 Joulu 2014, 10:16
Näkyyhän niitä Korandoja nytkin, tosin vain viikoittain.
Macela
Viestit: 2365 Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): . 166 2.5 V6 -01 156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Macela » 29 Joulu 2014, 11:35
Jahas, siittä seuraavaa sitten:
Noni
pitkämies
Viestit: 2457 Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): .................... - Maserati 222 SE - Maserati Quattroporte - Lancia Thesis - Jaguar XJR - Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pitkämies » 29 Joulu 2014, 11:46
Superjagge äksjii 220
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
Macela
Viestit: 2365 Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): . 166 2.5 V6 -01 156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Macela » 29 Joulu 2014, 11:51
Noni
pitkämies
Viestit: 2457 Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): .................... - Maserati 222 SE - Maserati Quattroporte - Lancia Thesis - Jaguar XJR - Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pitkämies » 29 Joulu 2014, 11:59
Katotaan löytyykö mitään..
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
pitkämies
Viestit: 2457 Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): .................... - Maserati 222 SE - Maserati Quattroporte - Lancia Thesis - Jaguar XJR - Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pitkämies » 29 Joulu 2014, 12:08
Jos tän tunnistaminen menee alta minuutin niin lopetan nää touhut( todennäköistä siis..)....Eli mihinkä auton kuuluu moinen työkalusetti? Merkki ja mallisarja kitoos....
Liitteet
004.jpg
???? (117.99 KiB) Tiedosto ladattu 3657 kertaa
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....