Foorumilaisten bongausketju part x
Valvoja: Moderators
- Ricambi
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Valkoinen 156 (taisi olla pieni spoikka takaluukussa?) tulee aina aamuisin vastaan pispalan valtatiellä n. klo.07:30 aikoihin, ja taitaa moikkailla, sikäli kun ehdin havainnoida foorumilaisia kenties? Oma on tuo punainen 156.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
Mäkin hurruutin viikonloppuna yhden tuhannen lähemmäs seuraavaa huoltoa. Salossa tuli muutama 156 hanska ojossa vastaan perjantai-aamupäivällä ja Hartolassa ei vissiin oltu koskaan nähty Alfaa aikasemmin..EVO kirjoitti:Viddu kyllä väsyttää...700 kilometriä ajoa tänään tuolla sohjossa, tuli käytyä Jyväskylässä hakemassa yksi Thema lisää
156 2.0 TS ['98]
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Hämis
- Car(s): MB GLE 500e
- MB GLC 220d,
- BMW 328i (F30),
- Chrysler Voyager Signature Edition,
- 159 Q4 JTDm,
- 156 TS Selespeed SW - Paikkakunta: Hämeenlinna
Jep jep. Itse en huomannut ajaessa mitään kun koitin epätoivon vimmalla löytää ruutua mahdollisimman läheltä ovia. Sisälle kävellessäni ajoit ohi sitä paikkaa edelleen etsien.Vittorio Jano kirjoitti:Jokohan onnistuin bongaamaan Sportwagonin? Punainen Sportwagon Tiiriössä CM:n parkkipaikalla eilen neljän-viiden nurkilla. Ajelin pari metriä ihan perässä parkkipaikkaa etsiessäni.
Allekirjoittaneen punainen paholainen oli noihin aikoihin siellä. Tuli käytyä American Dinersissa aterioimassa terveysruokaa.....KJS kirjoitti:Olikohan paltalaisten autoja 28.1 Tampereella Plevnan parkkihallissa illalla seitsemän jälkeen? Pongasin hallin sisällä 2 kpl 156:sia ja niillä nurkilla hallin ulkopuolella parkissa vielä yhden. Itse en ollut Alfalla liikenteessä.
Skoda Octavia 1.8T Combi -03
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
OT: Siellähän minäkin kävin aterioimassa. Ruuassa ei sinänsä ollut mitään moittimista, mutta henkilökuntaa oli vähänlaisesti, tai ainakin tarjoilijaa sai odottaa etenkin laskua tilatessa.Homeboy kirjoitti: Allekirjoittaneen punainen paholainen oli noihin aikoihin siellä. Tuli käytyä American Dinersissa aterioimassa terveysruokaa.....
Alfaholismia vuodesta 2001
- KJS
En sattunut huomaamaan, mutta kuvauksesta päätellen olin minä-Tomi- kirjoitti:Tänään siinä vähän ennen viittä tuli vastaan tampereen lielahden kurvissa 156:n (hopeinen, tummat lasit ja helmat). Mahtoiko olla foorumilaisia? Vastaasi tuli koko lailla saman näköinen peli
Ei löytynyt morjestavaa hymiötä......
Edit: Nyt löyty
Viimeksi muokannut KJS, 31 Tammi 2005, 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- KJS
Piti kyllä ottaa tuossa viikonloppuna, kun hain sen perjantaina maalarilta (maalattiin helmat ja peilit), mutta ottamatta jäi ja tänään taas lensi kura mutta jossain vaiheessa täytyy noita kuvia tuonne albumiin päivittää-Tomi- kirjoitti:
KJS: ei sulla sattuis oleen päivän tasalla olevaa kuvaa alfastasi?
Näkisi paremmin, että mikä helmi sitä oikein ohi vilahtikaan
Eilen illalla hiukan ennen kymmentä joku pipopää oli parkkeerannu mustan 166:n vastapäisen talon eteen, ja oli tekemässä lähtöä samaan aikaan kuin minä. Vaikutti semmoselta kaverilta, joka saattaisi olla foorumilaisia.
Samaisella iltakävelyllä satuin kävelemään 10 min. aikana kahdesti saman punaisen GTV:n ohi. Ensimmäisellä kerralla en huomannut mitään erikoista, mutta tovin kuluttua kun kävelin takaisinpäin oli bensaluukku auki. Mahtaako olla joku jäätymisenestokikka vai ovatko bensavarkaat käyneet jo näin röyhkeiksi? Samassa parilitraisessa oli lisäksi luukun päällä taakkateline.
Samaisella iltakävelyllä satuin kävelemään 10 min. aikana kahdesti saman punaisen GTV:n ohi. Ensimmäisellä kerralla en huomannut mitään erikoista, mutta tovin kuluttua kun kävelin takaisinpäin oli bensaluukku auki. Mahtaako olla joku jäätymisenestokikka vai ovatko bensavarkaat käyneet jo näin röyhkeiksi? Samassa parilitraisessa oli lisäksi luukun päällä taakkateline.
Jos oli maanantaina, niin taisi olla meikäläisen savenharmaa kulkine jonka onnistuit bongaamaan...hiukan ihmettelinkin ikkunasta valuvaa kuolaa.TKalfa kirjoitti:Prisman pihalla musta 156gta sw. Kaukaa katsoin, että on hienot nahkajakkarat (P****t , kuolasin lasissa kiinni! )
Sen kurakerroksen alla oleva väri on muuten tummansininen, tuossa kunnossa mahdoton tunnistaa. Harmaa 156 SW parkkirivin päässä taisi sitten kuulua sinulle?
-Brera 3.2 JTS V6 Q4-
Itse asiassa 164 ja QV, vaikka luukussa onkin Q4:sen merkki. Jos olit liikkeellä sillä punasella 155:lla niin huomasin ihan liian myöhään sen jos taas tummanpunainen GTV oli kyseessä, niin yritin kyllä morjestaa (Stockan kohdilla jo tajusin ) voi olla ettei käsi noussut näkyville. Yritän opetella tälläkin moikkailemaan kunnolla, Kuplalla olen siihen kyllä tottunut.
Carf:in tarra? Pitääpä muuten kattoa autoa vähän tarkemmin *nolona*
Ja nimenomaan tarraviritys, ei mun autossa vedä kun kaks pyörää
Edit : Tyhmä minä, tajusin just allekirjotuksesta että sehän oli se GTV
Carf:in tarra? Pitääpä muuten kattoa autoa vähän tarkemmin *nolona*
Ja nimenomaan tarraviritys, ei mun autossa vedä kun kaks pyörää
Edit : Tyhmä minä, tajusin just allekirjotuksesta että sehän oli se GTV
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
- MarcusV
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
hah, sori.. kuusnepa piti kirjoittaa.. Ei todellakaan uuskoppa kuuskutonen, eipä ole muutenkaan kuuskutosia nelivedolla tullu vastaan kovin montaa Mutta sen siitä saa kun kahentoista jälkeen päästää koneelle
Jep, liikkeellä olin sillä proteuksen punaisella gtv:llä missä on sellainen epä-alfamainen DTM ulostulo sekä tietysti lehmä hattuhyllyllä
Joohh, Carfin tarra vai Arefin tarra vai mikä siinä on?? Eli ei oikea neliveto
Olivatko helmat kumminkin noviteccia??
Eipä siinä kummempia, morjenstellaan Ps.Nelli, saattaa olla että kyselit joskus mopostani eräällä toisella forumilla ellen ihan väärin muista. Sattuu olemaan sama pyörä itsellä toistaiseksi
Jep, liikkeellä olin sillä proteuksen punaisella gtv:llä missä on sellainen epä-alfamainen DTM ulostulo sekä tietysti lehmä hattuhyllyllä
Joohh, Carfin tarra vai Arefin tarra vai mikä siinä on?? Eli ei oikea neliveto
Olivatko helmat kumminkin noviteccia??
Eipä siinä kummempia, morjenstellaan Ps.Nelli, saattaa olla että kyselit joskus mopostani eräällä toisella forumilla ellen ihan väärin muista. Sattuu olemaan sama pyörä itsellä toistaiseksi
No, näitä sattuu. En tosiaan muuten tiedä mikä se "kärmes"-tarra oikeastaan on, ei ole oma asennus.
Helmat on tietääkseni ihan alkuperäiset QV:n varusteet, kun tuo peltilehmä on todellakin QV-versio, tarravirityksistä huolimatta. Ei oo neliveto, edestä repii, ja lujaa
Helmat on tietääkseni ihan alkuperäiset QV:n varusteet, kun tuo peltilehmä on todellakin QV-versio, tarravirityksistä huolimatta. Ei oo neliveto, edestä repii, ja lujaa
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16