Katos, sulla ilmeisesti sama puppuvalumies kuin oli itselläni...pilasi esteettisesti lattian mastertoppien osalta ja selitteli täysiä puppuja.Rasvis kirjoitti:Valumies selitti että vesi pääsee EPS:n läpi mutta ei uretaanin. Urtsaa oli siinä laatanvahvennuksen kohdalla missä siis muutenkin kakku on paksuin ja vettäkin silloin eniten. En tiedä meneekö tosiaan noin mutta paha on tältä pohjalta ammattimiehelle vastaankaan väittää.
Näin jälkiviisaana olisi kannattant ottaa lattia jostain "avaimet käteen" eikä hommata erikseen miestä, kuraa ja pinnoitetta. Eipä vaan tullut mieleen että hommassa olisi jotain ongelmaa kun sama kaveri teki aikaisemmin taloon hyvän lattian. Ei tarvinnut juuri korjailla vaikka aika neuroottisesti sitä linjarilla hieroin.
Onnea Garrettin huoltorakennukselle, toivottavasti sujuu paremmin kuin oman kanssa on mennyt.
Eli, mulle tuli 20cm laatta johon piti hiertää Mastertoppi (terrakotan punainen) pintaan, siitä piti tulla lasimainen kiiltävä pinta...tuli himmeä laikukas, nehän nyt oli kuulemma ihan sama....
Homma meni siinä perseelleen että kun soittelin näitä lattiamiehiä oli niillä joko liikaa töitä tai ei vaan Mastertoppihommat kiinnostaneet...no tämä "löytö" sitten halusi 800€ pimeenä (kysyin puhelimessa kaikilta mieluummin kuitilla, ei käynyt)...pakkohan oli joku saada joten tehtiin diili.
Heppu tuli ja turasi lattiat (talo+talli) täysin, Scottin edustajakin nauroi selityksille joita lattiamies minulle puhelimessa jälkeenpäin sepitti, "menee pari kolme kk kun alkaa kiiltää ja laikut katoaa"....voi vittu. Soitin lattiamiehelle ja reklamoin pariinkertaan, toisella löi luurin korvaan saatesanoin "en mä edes ole sun työmaalla ollut"...tarkoitti siis että asiasta ei enää keskustella, kiitos.
Mulle ei vittuilla!.
Pistin lattiamiehelle txt viestin, "kyselen verottajalta huomenna yrityksesi tietoja viitaten siihen ettet jostakin syystä ole toimittanut kuittia minulle, liitän tiedusteluuni kuvaamani videon tekemästäsi työstä"....meni 5sek ja puhelin soi, kaskas lattiamieshän siellä... .
Totatota, kuis mää selviäisin tästä ilman verotutkintaa ?.....- no jos vaikka pistät mun tilille veloittamasi summan, betonien hinnan ja Mastertoppien hinnan...totatota, paljos se olis?....4000€....totatota, pistätkö tilinron?...pistän.
Näin meillä.