Kyllä minä Cromalla tuota väliä aamulla cruisailin.Albertolli kirjoitti:Tazion perässä taisin ajella hetken aikaa Kaivoksela - Kehä 1 välillä.
Millä itse olit liikenteessä?
-Tazio
Valvoja: Moderators
Kyllä minä Cromalla tuota väliä aamulla cruisailin.Albertolli kirjoitti:Tazion perässä taisin ajella hetken aikaa Kaivoksela - Kehä 1 välillä.
Tänään hää oli karvan aikaisemmassa. Ei paljoa, mutta vähän.Vittorio Jano kirjoitti:Guenevere kiihdyttelemässä motarille about varttia vaille kahdeksan.
Joo, huomasin Pandan kyllä! Se on oikeasti tyylikäs peli!Albertolli kirjoitti:^^Istuinpaikat neljälle ja tavaratilaan mahtuu kaksi ostoskassia = Italialainen urheiluauto häikäisevän valkoisella värillä?
Nuova Panda siis...
Jooh, tais olla kahtakytä vaille tänäänPolforea kirjoitti:Tänään hää oli karvan aikaisemmassa. Ei paljoa, mutta vähän.Vittorio Jano kirjoitti:Guenevere kiihdyttelemässä motarille about varttia vaille kahdeksan.
Moro vaan, Kävi kyllä mielessä olitko sinä, mutta en ollut varma.RikunAlfaRomeo kirjoitti:Ipi76 ja Alfa romeo Gt nähty aamulla klo 5 jälkeen kyröskosken liikenneympyröissä! Itse olin kakkosautolla liikenteessämukava piristys aamutuimaan
Ei ole ja eikä tule olemaan, en mä niin epätoivoinen ole että golffilla ajelisin!Ipi76 kirjoitti:Moro vaan, Kävi kyllä mielessä olitko sinä, mutta en ollut varma.RikunAlfaRomeo kirjoitti:Ipi76 ja Alfa romeo Gt nähty aamulla klo 5 jälkeen kyröskosken liikenneympyröissä! Itse olin kakkosautolla liikenteessämukava piristys aamutuimaan
Onko sulla muuten ollut kolffikin käytössä vai oonko erehtynyt tosi pahasti henkilöstä?
Polforea kirjoitti:Garmund tuli Q4:lla vastaan 130:llä Hyvinkään kohdalla joskus viiden ja kuuden välillä iltapäivällä.
Taisi olla poika menossa kouluun.Suba kirjoitti:Aamulla n7.45 morot vaihdettu upean vanhemman giuliettan 2.0 kuskin kanssa kehä 1:lla.
Noita ei todellakaan näe liikenteessä edes joka kesä joten näky oli ilo silmälle.
HEH,HEHVittorio Jano kirjoitti:RIPAlta oppikirjanmukainen kahden käden morjestus Kankaantaustantien risteyksessä!
Joo, nuorempi kaveri oli ruorissa.Quattroruote kirjoitti:Taisi olla poika menossa kouluun.Suba kirjoitti:Aamulla n7.45 morot vaihdettu upean vanhemman giuliettan 2.0 kuskin kanssa kehä 1:lla.
Noita ei todellakaan näe liikenteessä edes joka kesä joten näky oli ilo silmälle.
Jep, moro vaan täältäkin. Kukas muuten ajeli tänään illan suussa Loinalahdentietä 156 GTA farkulla? Kovasti näytti yhdeltä K:lla alkavalta nimimerkiltä, mutta en arvaile enempiä.Guenevere kirjoitti:Poksun kanssa moroteltiin tänään motarilla jossain Hyvinkään huudeilla.
Parikin juttua ei täsmää ja yks niistä väri, loput selviää samalla tavalla kuin vastasin edelliseen bongaukseenVittorio Jano kirjoitti:RIPA tänään GM:n parkkihallissa? Harmaa GTA kaukana taustapeilissä.