Jukolan avausosuus kunnialla läpi Ekaa kertaa eläissäni yösuunnistusta, yllättävän helppoo. Kunto vaan loppu kesken, meni välillä kävelyksi. Mutta tavoite saavutettu, koko joukkuellee hyväksytty suoritus
vesamaan kirjoitti:Jukolan avausosuus kunnialla läpi Ekaa kertaa eläissäni yösuunnistusta, yllättävän helppoo. Kunto vaan loppu kesken, meni välillä kävelyksi. Mutta tavoite saavutettu, koko joukkuellee hyväksytty suoritus
Hieno juttu! Jukola on kesän ykköstapahtumia kuntourheilun saralla. Olen itse avannut kaksi kertaa pelkällä led-otsavalolla, mut seuraavalle kerralle pitää kyl saada kunnon lamppu. Lopussa tahtoo tulla turhan pimeä
vesamaan kirjoitti:Jukolan avausosuus kunnialla läpi Ekaa kertaa eläissäni yösuunnistusta, yllättävän helppoo. Kunto vaan loppu kesken, meni välillä kävelyksi. Mutta tavoite saavutettu, koko joukkuellee hyväksytty suoritus
Hieno juttu! Jukola on kesän ykköstapahtumia kuntourheilun saralla. Olen itse avannut kaksi kertaa pelkällä led-otsavalolla, mut seuraavalle kerralle pitää kyl saada kunnon lamppu. Lopussa tahtoo tulla turhan pimeä
Tää tais olla kuudes Jukola mulle, aiemmin ollut kutososuus mutta nyt ei löytynyt muita avaajia. Jännitti vähäsen Sain yhdeltä lamppukauppiaalta testiin kuulemma markkinoiden parhaan lampun , kyllä näki
No niin, Europatrip 2015 ohi ja kissalla käytiin seitsemässä maassa, käytettiin neljää valuuttaa, kilsoja tuli 5671, 723.5 litraa paloi V-Poweria ja kuskille annettiin muutama litra vehnäolutta.
Kelitkin suosi ja tuoreita mansikoita sai ostaa suoraan teiden varsilta. Varsin onnistunut reissu jälleen ja kissan luotettava kyyti maistuu edelleen vaikka kahdeksas ajokausi jo samalla autolla alkoi..
Enpä huomannu käytännössä mitään eroa mutta pumpuilla tosiaan eri kamaa ainakin merkintöjen mukaan näyttää olevan. Jos oikein muistan niin Puolassa taisi olla oktaanit merkitty "vain" 95+, Saksassa taasen luki 100+ Racing...
Juhako kirjoitti:Mitä ongelmia.oli kotimaisella 98E5 kanssa.
Kävi huonosti eikä ollut vetoja. Vaati pari tankillista ja purkillisen jotain kaasarinpuhdistusainetta bensan sekaan.
Tästä viisastuneena olen pistänyt syksyllä jotain liqui moly säilöntöainetta tankkin ja sen kanssa ollut ok.
Juhako kirjoitti:Mitä ongelmia.oli kotimaisella 98E5 kanssa.
Kävi huonosti eikä ollut vetoja. Vaati pari tankillista ja purkillisen jotain kaasarinpuhdistusainetta bensan sekaan.
Tästä viisastuneena olen pistänyt syksyllä jotain liqui moly säilöntöainetta tankkin ja sen kanssa ollut ok.
Samaan ongelmaan törmäsin.
Tankissa 50 litraa (3/4 osaa) tai enemmän 98E5:ta.
Molyn säilöntäainetta ja 2 purkkia masinolia auttoivat.
Kävi kuin sytytyshäiriöinen tai, että jako olisi vähän lipsahtanut.
26.1 kuluvaa vuotta raapustin Ensimmäinen etappi nyt on saada polvi normaali elämää kestävään kuosiin ilman leikkausta ja tekoniveltä. Sitten takaisin salille.
Syväkyykky ei minulle sovi, kunhan reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalta alittaa polven yläpinnan - tai vyöllä pinkeäksi vedetty power belly (TM) hämää sen verran, että moinen efekti syntyy - riittää.
Joka tapauksessa, esim. Lilly tuli takaisin. Ja niin tulen minäkin.
Minä en ole Lilly, ei ole Brandonin henkistä kanttia, fysiikkaa eikä ravintoterapeuttia.
Näin ollen viimeisen parin tunnin aikana asetettu henkilökohtainen kuntoutumistavoite on ennen ensi tammikuussa olevaa 50-vuotis päivää taas kyykätä ja vetää raakana yli kaksi markkaa.
Se riittäköön tästä lähtien. Painoa ei varmaan uskalla ottaa, jopa pieni kiristely voi olla tarpeen, mutta vain ja ainoastaan jos semikuntoutuminen sitä vaatii.
Sanottu, saas nähdä tulenko myöhemmin itkemään kipulääkityksen vaikutusta ajatustoimintaan .
Kyykkäsin aamusella 2x170, 2x200 ja 1x210. Polvilämppäreillä ja vyöllä.
Takakireä IPF dumarien rivistö olisi todennäköisesti antanut kaksikin punavaloa, mutta eivät nuo nyt mitään lätkäjamppojen pyllistyksiäkään olleet.
Tekniikka vähän hakusesa ja siitä jothuen korkeus hivenen neuvoteltavissa, mutta kehtaa ainakin taas tehdä veto- ja kyykkytreeniä Chuck Jordaneilla
Taidan sytyttää R&J #2:n, katsoa onko Brunello Grappaa vielä pullon pohjalla, ladata grillin ja samaan konkurssiin polttaa todennäköisesti Euroopan viimeiset pari Bull Durham savuketta
^^^Noin sitä pitää! Polvet on kyllä niin viheliäät ja tuntuu että melkein joka toisella on noiden kanssa ongelmaa. Tuo tunne kun homma rupeaa taas toimimaan kuten pitää on aivan uskomaton kuten kokemuksestanikin tiedän! Aivan mahtavaa lukea tuollaista
Siideri katselmoitu, tällä kertaa vain kuukautta myöhässä. Onneksi meni puhtain paperein läpi kun ajoaikaakaan ei olisi herunut. Sen verran tosin joutui fuskaamaan että päästötestiä varten piti aavistuksen korottaa tyhjäkäyntiä että häkä saatiin alle rajojen. Taitaisi muutenkin olla taas kaasareiden säädön aika.
Aika pienellä ylläpidolla tuo on näyttänyt tulevan toimeen ja hyvä niin, siihen pieneenkin kun tuntuu olevan aika sitkeässä löytää aikaa.
Ensimmäistä kertaa on nyt mahdollisuus valita millä kinnerillä lähtee aamulla töihin Ennen oman tallin käyttöönottoa kun ei kaikkia romuja mahtunut pihassa säilyttämään niin aina joku oli X kilometrin päässä vuokratallilla. Nytkin tosin on Seiskavitskasta öljyt ja vedet sekaisin joten sillä ei tarvitse mihinkään lähteä mutta valikoima kolme neljästä on sekin paremmin kuin koskaan ennen.
Ei mikään. Paitsi että hain rouvalle eilen unelmien uimapuvun ja rantamekon paikallisesta liikkeestä (Lara's secrets). Sillä on -50 ja -70 % alennuksella osa tuotteista. Joo lähtöhinnatki on aika kovat, mutta palvelu on ystävällistä ja perusteellista eikä ole markettikamaa...
Aquatica kirjoitti:JTD:n romun hinaus järkätty alkuviikkoon...
Vieläkun joku haluis luopua jostain n. 100euron romusta, jossa ois leimaa vielä vaikka kuukaus ja ois about ajokunnossa :p
Kahtelinkin tuota viime viikolla, mutta maltoin mieleni enkä alkanut yön tunteina tunkkaamaan ylös lähempää tarkastelua varten, kun ei ollut lupaa. Kovasti kiinnosti että mikä sieltä pamahti.. Kyllähän näitä laittais ihan huvikseen, jos jostain sais 50-tuntisia vuorokausia.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Tällä hetkellä kivaa: sairauskuluvakuutus on ihan kiva olla olemassaan. Sähköinen korvaushakemus ja rahat takaisin 1-2 arkipäivän kuluessa. Omavastuun se maksaa kerran vuodessa/tapaus, mutta voi mennä yksityiselle näyttämään vaivaansa, eikä tarvi kunnallisen jonoissa odotella.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Semmosta tahtia on painettu töitä viimeset pari viikkoo (kiitos näitten festareitten) et edessä olevat pari vapaata tulee enemmän kun tarpeeseen ! Ja hei, eihän tässä oo kun reilu kaks viikkoo niin mulla alkaa 3 viikon loma!
^Niin siinähän on Himos lähellä?
Viime vkon loppuna järjestelyt oli ok, paitsi lauantain sade ja naisten wc-jonot olivat aika pitkät. Onneksi järkkärit ohjasivat daameja pois miesten puolelta.
Ja se maanantain varausrumba
Edit: Siellähän oli punainen 156 parkissa, siinä liikenneympyrän vieressä hiekkaparkkisella.
^Jep, meiltä on himoksee n.20km. Joo, vessajonot on varmaan ollu taas melkoset.
On niissä varauksissa joo hommansa, kun kuitenki näille kaikille festareille (juhannus,iskelmä,jysäri) koko majotuskapasiteetti (n.400mökkiä+patiksen motellit) meillä täynnä.
Hmm, taitaa olla mun auto sitten, jos maanantaina oli siin himoscentterin luona vai ?