^
Joo, ei mitään suoraa kutosta vastaan, ko. konstruktiolla varustettuja hienoja koneita on useita. Jeep, Jaguar, Alfa Romeo nyt ainakin.
Sen poikittain sovittaminen sitten oma lukunsa
Ja sitten niitä murheita: kohta vuosikymmenen on Standard of the World katsastettu samalla asemalla. Tänään yllättäen inssi löysi ongelman: turvavyön lukituspalan suojamuovi puuttuu. On muuten puuttunut ainakin koko minun omistusaikani - molemmilta puolilta, nyt moinen törkeä turvavarustepuute johti hylkäykseen.
Mutinaani, että voi olla vaikea löytää tuohon osa, sain kohtalaisen ylimielisen äyskäisyn "luuletko tosiaan, että jenkit eivät ole käyttäneet moista samaa osaa vaikka missä" En luule, tiedän. Normi GM kiinnike on sivustaladattava ja laukaistava. Tässä nuo ovat euro-tyyliin päältä kytkeytyvät ja aukeavat, jenkkisoljella. GM käyttänyt tasan Allantessa - paitsi viimeisenä vuonna jolloin halpuuttaminen toi tullessaan normi Cadillac jakkarat
-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk