http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/7483893
Meikäläisen ensiauto jonka ansiosta/takia näihin hurahdin.
Väitän että jos ei ole tässä kahden vuoden ja 22tkm aikana ihan kaltoin kohdeltu niin varmasti yksi siisteimmistä ja vähiten ajetuista varttikutosista mitä nettiautosta löytyy.
Isä osti joskus noin kymmenen vuotta sitten auton 40tkm ajettuna, ajeli sillä itse noin kuusi vuotta ja 40tkm, jonka jälkeen antoi minulle 18v syntymäpäivälahjaksi. Itse ajelin tyytyväisenä 1,5 vuotta ja 25tkm kunnes piti laittaa kilometrien kasvaessa kiertoon.
Ainoat viat mitä tuosta tulee mieleen mitä oli kun auton myin niin helmoista korjailin alkavaa ruostetta mitä näissä lienee kaikissa ja se suurempi mikä itseä v*tutti oikein urakalla niin katossa apukuskin yläpuolella ja takaluukussa on maali haalistunut kun intin ajaksi ostin Biltemasta peitteen, jolla peitin aina auton kun se jäi kotiin seisomaan ja kerran kun kesällä otin peitteen pois, oli näkyvissä selkeät haalistumat.
Liekö sitten tuo peite vaikuttanut kun näytti ihan kuin maali olisi hävinnyt lakan alta tjs..
Siinä kuitenkin varmasti jollekin tuohon rahaan todella hyvä peli. Toivottavasti pääsisi hyvään kotiin!