Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 22 Heinä 2003, 22:13
http://www.padina666.com/alfa/alfa.html
Oikeestaan tuossa ei taida paljon 156:tta olla... Aika sigamagee silti
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 22 Heinä 2003, 22:40
Jakke kirjoitti: Aika sigamagee silti
salmiakki
Viestit: 52 Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja salmiakki » 23 Heinä 2003, 00:31
Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 23 Heinä 2003, 01:06
Niinkuin Jakke itse jo sanoikin, ei tuossa paljoa 156:sta jäljellä ole. Auto lienee tehty samassa hengessä kuin 164:sta ulkoisesti muistuttanut legendaarinen
ProCar 164 , jossa oli 340 km/h:n huiput ja V10-kone akseleiden välissä. Ei siis ihan jokapojan "tuunaamista"...Ulkonäkö on tässä tapauksessa sivuseikka.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
salmiakki
Viestit: 52 Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja salmiakki » 23 Heinä 2003, 02:00
Vittorio Jano kirjoitti: Niinkuin Jakke itse jo sanoikin, ei tuossa paljoa 156:sta jäljellä ole. Auto lienee tehty samassa hengessä kuin 164:sta ulkoisesti muistuttanut legendaarinen
ProCar 164 , jossa oli 340 km/h:n huiput ja V10-kone akseleiden välissä. Ei siis ihan jokapojan "tuunaamista"...Ulkonäkö on tässä tapauksessa sivuseikka.
Aika peli kulkemaan tuo ProCar, täytyy myöntää...
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 23 Heinä 2003, 03:29
Kyllä nyt joutuu vetämään kotiin päin; minusta se 164 Procar oli
paljon tyylikkäämpi. Alkuperäisiä linjoja ei ollut runneltu, vain se hassunnäköinen (ja varmaan tehokas) tarjoilupöytä takakontin päällä. 156 taas ei todellakaan ole enää se da Silvan luomus, mihin minä ihastuin... Varmaan nopea, mutta...
Oikein arvasitte: En
tietenkään huolisi tuollaista jos joku tulisi tyrkyttämään
- Epäkelpokeräilijä -
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 23 Heinä 2003, 07:44
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Oikein arvasitte: En
tietenkään huolisi tuollaista jos joku tulisi tyrkyttämään
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 23 Heinä 2003, 22:15
salmiakki kirjoitti: Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
No joo eihän tuo kaunis ole jos Waltterin alkuperäisteokseen vertaa. Mutta siinä mielessä oikeaoppinen "tuunaus", että tekniikka on ulkonäön mukainen.
Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
salmiakki
Viestit: 52 Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja salmiakki » 23 Heinä 2003, 23:30
Jakke kirjoitti: salmiakki kirjoitti: Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
No joo eihän tuo kaunis ole jos Waltterin alkuperäisteokseen vertaa. Mutta siinä mielessä oikeaoppinen "tuunaus", että tekniikka on ulkonäön mukainen.
Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
EHHEHEHHEEEEEE.. puuttuis astrasta enää karvanopat tuulilasista, totta puhut.
Onhan se menevän ja myrkyllisen näköinen... on on *nyökkii*
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 23 Heinä 2003, 23:34
Jakke kirjoitti: Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
Saisi olla vielä mahdollisimman avonaiset nuo vanteet, että Astran massiiviset rumpujarrut olisivat hyvin esillä....
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 24 Heinä 2003, 04:08
Scuore sportivo kirjoitti: Saisi olla vielä mahdollisimman avonaiset nuo vanteet, että Astran massiiviset rumpujarrut olisivat hyvin esillä....
Kilpa-autovaikutelman kruunaa vielä niiden rumpujärkäleiden maalaaminen punaisiksi
- Epäkelpokeräilijä -