Bible and sword! Tuohan on kaunis. Kevyt (nykyvessaksi) takaveto ja kova aski, beaty is not just skin deep

-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
Valvoja: Moderators
Onhan "hainevä" antennissa se hyvä puoli, että se ei ole niin pahasti lumiharjalla suoritettavan lumen harjauksen esteenä, jos vertaa perinteiseen antenniin.Kivijärvi kirjoitti:^ jää Nuova Giuliakin sitten ostamatta ja koko foorumi kokee hitaan ja pitkän kuoleman kun evättömiä malleja ei enää ole tarjolla...
Perkele, ei tässä nyt pitäny vielä uutta autokuumetta saada...155156 kirjoitti:FIAT 124 Spider: http://www.fiatpress.com/press/article/117404
Miulla pelaa paremmin 155:sen antenni, kuin 156:sen.155156 kirjoitti: Onhan "hainevä" antennissa se hyvä puoli, että se ei ole niin pahasti lumiharjalla suoritettavan lumen harjauksen esteenä, jos vertaa perinteiseen antenniin.
ps. Ainakaan 155:n takalasiantennilla ei tehnyt yhtään mitään.
No niin kun oon täällä ennenkin sanonut ; ei Toyota ole mikään Alfa, josta saa kiksit.Kivijärvi kirjoitti:kaikkeen sitä Youtuben ehdottamien videoiden kanssa päätyykin...
Toyota Prius 2016: https://www.youtube.com/watch?v=9MDa51y13uE
Onhan tuo niin ruma, että melkein haluttavaksi muuttuu. Mutta voisi olla ns. "järkipeli" ja merkin mielenkiintoisin auto kotimaan vinkkelistä katsoen. Sopiva ulkoväri ja sisusta, kaipa se siitä. Pitänee tutustua tarkemmin..
Vähällä menee Multijettikin näköjään. Se ero mitä nyt äkkiseltään keksin tohon Hybridiin eroa on se (kokemuksella myös ei hybridin ajamisesta), ettei sillä tarvitse mitenkään pingottamalla pingottaa sitä ajamista, että saa kulutuksen alas. Se järjestelmä hoitaa ite itttensä, ja et välttämättä ees huomaa onko sähkö vai bensa käytössä. Sitten jos ajamista haluaa vielä seuraaville tasoille - niin sitä säästöä voi tehdä litran helposti. Vähän miettien ja ennakoiden tien profiilia ja tulevia liikenne tapahtumia.Kivijärvi kirjoitti:^ paha juttu tosiaan kun on totuttanut itsensä pienellä kulkevaan 500 Multijettiin. Todelliset kulutukset ovat luokkaa 4.0 - 5.0l/100km suunnilleen vuodenajasta ja ajotavasta riippumatta. Ei se seuraavakaan juuri enempää saisi viedä.
Ovat kuulemma 2016 Priusta viilanneet enemmän vaihtoehdoksi kaikille, ei pelkästään niille, joita hybridi/säästö/eko-meno kiinnostaa. Sikäli pitää kyllä poiketa kokeilemassa onko puheille katetta. Omaan silmään uuden muotoilu on aika haastavaa tosin. Ennen Toyotat olivat vain mauttomia ja tylsiä, nyt taas enemmän muotoiltuja, mutta ei todellakaan euromakuun suunnitellusti.. Mirai, Prius, Iq... onhan näitä mielipiteenjakajia jo.
Aamuisella työmatkallani haaveilin Opel Amperasta, joten pohja uudelle Priuksellekin on tavallaan olemassa.
OK no sitä minäkin, että ihme hommaa JOS ei ole tota tätä järjestelmää.jaacco kirjoitti:On siinä se, sekä rullauksessa että jarrutuksessa. Määrän (moottorivastuksen rullatessa) pystyy myös säätämään itse.
OT, mutta BMW E31:n voisin omistaa. Mmmm... Ja sitte toki Z3 Coupe olis myös aika siisti peli, sekä Z8 joka onki sitte jo värä eri hintaluokas.Aquatica kirjoitti:i8 on hieno, joo. Tekninen mestariteoskin, voisi sanoa.
Mut koska se on peeänvee, ni ei. Penarista mulle kelpais joku öö, 2002GT (vai mikä se vanha kantti-kertaa-kantti vehje oli vuodelta nakki). Tai joku muu sen aikakauden takatuuppari-teinivehkeistä.
Vihdoinkin Italialaista automuotoilua! Valmis klassikko! Siisti, haluan.Stilo kirjoitti:Perkele, ei tässä nyt pitäny vielä uutta autokuumetta saada...155156 kirjoitti:FIAT 124 Spider: http://www.fiatpress.com/press/article/117404
Psst. Nyt varovaisesti, herra hagger16hagger16 kirjoitti:Mietin, olisiko tämä pitänyt laittaa Vitsit-ketjuun: http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20151 ... 6_v1.shtml
Pujazuba kirjoitti:^Dartti on Giuliettan alustalle tehty.
Tai Corsa on pieni etuvetoinen Renegade...sämpy kirjoitti:Eli Jeep Renegade on nelivetoinen Opel Corsa. Ehkei kauhean myyvä argumentti.
No, eipä Delta Integraleakaan ole kuvailtu nelivetoisena Ritmona (tai Ibizana), vaikka yhtälailla samaa platformia ovatkin.sämpy kirjoitti:Eli Jeep Renegade on nelivetoinen Opel Corsa. Ehkei kauhean myyvä argumentti.
Betan alustahan se on ainakin taka-akseliston osalta periytynyt 156:eenkin.Vode kirjoitti:Eli Ritmon pohjalevy mutta Betan alusta.
Kyllä se taitaa olla aika liki kappassakin, toki edessä tukivarret on paksumpaa tavaraa.mutt kirjoitti:Betan alustahan se on ainakin taka-akseliston osalta periytynyt 156:eenkin.Vode kirjoitti:Eli Ritmon pohjalevy mutta Betan alusta.
Vai ymmärsinkö mä ton viimisen lauseen väärin?sämpy kirjoitti:Ritmo on kumminkin selkeä A111/128 perillinen ja linja jatkuu Ibizaan, Delta taas suoraan Betan jälkikasvua, niin korin kuin alustan osalta.
Sen jälkeen Lanciat onkin olleet ihan vaan Fiatin rinnakkaismalleja. Olkoon kuinka samalta tuotantolinjalta, jos hatchback-korimuotoilu sen mahdollistaa.
Onko noi edelleenkin muovisia ja rämiseviä kippoja, vai onko laadulle tehty vihdoinkin jotain? Muistan aikoinani kuinka pettynyt olin Minin sisustan laatuun. Alta 100tkm ajettu auto ja meininki oli kuin jossain vm-96 Puntossa. Vähän irvestee sieltä ja täältä, rätisee ja ritisee, ei oikein sellaista laadun korkeaa fiilistä saanut. Hyundaissa ja Kiassakin asia oli paremmalla tolalla. Muutenhan kiva auto.Vittorio Jano kirjoitti:Jos olisin nyt vaihtamassa, niin...
(kun niitä käytettyjä neliapiloita ei saa mistään)