

Valvoja: Moderators
Kokemuksia 159:n pulteista, etenkin takana:jkk kirjoitti:Tai no, viinaa tässä melkeen tarvitsisi, oli meinaan urakka. Oli joku rasvakäpälä sitten vetänyt pultit niin saatanan tiukkaan. Polte tuntui helvetiltä latissimus dorsissa ja gluteus maximuksessa.
Aquatica kirjoitti:Kokemuksia 159:n pulteista, etenkin takana:jkk kirjoitti:Tai no, viinaa tässä melkeen tarvitsisi, oli meinaan urakka. Oli joku rasvakäpälä sitten vetänyt pultit niin saatanan tiukkaan. Polte tuntui helvetiltä latissimus dorsissa ja gluteus maximuksessa.
Sellattii 3metrinen jatkovarsi ja meikäläisen 100kg elopaino hyppimällä, ennenku aukes. Ja kuulemma momenttiin ol laitettu O_o
Käypä kysymässä Autotekiltä Vantaan Petikossa. Niillä ainakin aiemmin oli sirompia ratkaisuita tarjolla, mulle möivät TVR:n talvirenkaita varten pitkät mutterit sisäpuolisella kannalla (olisikohan XZN, ainakin monisakarainen on), enkä yhtään ihmettelisi jos pultteja löytyisi kuusiokolona tahi vastaavana.Garmund kirjoitti: On kyllä ton terranon vakiovanteissa ärsyttävän pienet kolot pyöränmuttereille, ei mahdu tuommoinen pyöränpulttihylsy, missä on muovinen naarmuttamissuoja sen suojan kanssa koloihin ja ilmankin tiukkaa tekee. Pitää etsiä, jos saisi pienemmällä kannalla pyöränpultit siihen.
Se on sataviisysi....Vaimon autossa (159) oli etupyörät todella tiukassa. Sai 4-5 sekuntia jyrryyttää sähköpulttipyssyllä, että lähti.Aquatica kirjoitti:^
Viisysissä on aika tyypillinen ongelma tuo jämähtäminen. Syytä en tiedä, mutta todella moni siitä on raportoinut.
Kokeiles Wurthin, Mag toolsin tms tarjontaa. Ainakin ohuita tuollaisia on, missä on kuminen suoja.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/381190/H ... -Xena-XX14Garmund kirjoitti:Uudetkin häkkivarastos?
Itse en ole uskaltanut paljoa tyhjiä pahvilaatikoita arvokkaampaa niissä säilyttää.
Tyylikkäät vanteet, mutta onko oikeasti made in Italy? Useimmat lienee nykyään valettu jossain päin kaukoitää. Oman 7-vuotiaan 159:ni talvivanteet alkaa olla sen verran hapettuneet suht ahkerasta pesemisestä huolimatta, että laatu ei liene länsimaista peräisin. Ainakin jos vertaa aiempiin kokemuksiin.fahlsjy kirjoitti:... Alfan omat vanteet made in italy...
Ensikokemukset lumelta: ei herramajösses että voi talvigummissa olla pitoa. Tähän asti siis varsin positiivista kokemusta (pl. hinta), jäitä vielä odotellessa.Polforea kirjoitti:Nyt alla on kuitenkin Continentalin kitkat, isona tekijänä tuo äänipuoli. Enkä paheksu sitäkään, että nuo CVC6:t pyörivät alla melko kevyen tuntuisesti - kesärenkailta ensituntumalla on kulutus tippumassa yli 0,5l/100km.
Vastuullinen kuski myös;jkk kirjoitti:Eiks vastuullinen, itsensä & muut huomioiva autoilija nyt kuitennkin pidä huolta että alla olisi kunnollinen rengastus jos tuolla sohlaa?
Alfissimo kirjoitti:Kiittää tarjonnasta, mutta pienet ovat.
*tuttaa taas tällainen, kun ei ollut niinkään suunnitelmissa just tähän väliin, mutta ilman pitoakaan ei viitsisi luistella.
Osta hankookin piikit 185/65-15 ne saa varmaan kärkkäiseltä kolmeen sataan, itse kyselin 185/60-15 kokoa alfaan, tosin kitka ja hinta 303e. 65 sarja on edullinen koko, tuskin 195 leveyskään hintaa juuri nostaa.Alfissimo kirjoitti:Sitä tuossa samaa katselin, että 300€ on aika paljon pinnatusta gummista. Olkoonkin, että sisältää kaikki työt yms. mutta ei silti.
Ja ihan 15" perustassut hakusessa.