Sapporonkin ohi haluttavuudessa kiilaa Starionlerppu kirjoitti:Heti Sapporon jälkeen haluttavin vekotin Mitsulta ikinä.

Valvoja: Moderators
Sapporonkin ohi haluttavuudessa kiilaa Starionlerppu kirjoitti:Heti Sapporon jälkeen haluttavin vekotin Mitsulta ikinä.
Kiitos RasvisRasvis kirjoitti: Haluttavimmasta Mitsusta esitän eriävän mielipiteen. Mulle tietysti Evo 0 kiitos.
Auton mallinimen piti tarinan mukaan olla Stallion, mutta L:n ja R:n ääntämys lienee ollut hieman haasteellista ja autosta tuli Starion.Oleino kirjoitti:Sapporonkin ohi haluttavuudessa kiilaa Starion
Juu, se on varmasti ainoa syy. Luotettavan auton maineella, ahtailla sisätiloilla ja takakontilla tuskin oli mitään vaikutusta taksarien valitaanPolforea kirjoitti:^^Toki, molempia on valmistettu vaihteistolla varustettuna. Sen sijaan köyhäinbensan ja jakolaatikon väliin ei mehumaijaa ole tarjottu - ilmeisesti tämän takia 159 Q4:ia on näkynyt niin vähän taksikäytössä.
Hankalasti sijoitettu ja muotoiltu voimansiirtopaketti taitaa sulkea vanhan dieselöintiklassikon eli Datsunin dieselin pois vaihtoehdoista.Polforea kirjoitti:Kulutushan tuossa on järjetön, mutta onneksi tuonikäinen auto on pykälien puolesta helppo dieselöidä.
Jos Brera olisi tehty Busso V6 3.2 -moottorilla (ja kunnollisilla penkeillä), niin kyllä olisi autokuumetta herättävä kinneri.hagger16 kirjoitti:Taas olisi Brera tarjolla:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/brera/7684071
Onko Breran penkit huonommat kuin 159:n? Johtuuko tuosta kiinteästä niskatuesta?155156 kirjoitti:Jos Brera olisi tehty Busso V6 3.2 -moottorilla (ja kunnollisilla penkeillä), niin kyllä olisi autokuumetta herättävä kinneri.hagger16 kirjoitti:Taas olisi Brera tarjolla:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/brera/7684071
Ihan sama auto kuten Aqu totesi. Samat vanteet myös kesärenkaissa ja vikassa kuvassa näkee myös että on ruskea.winorloose kirjoitti:Siis miten näissä autoissa voi olla sama rekisterinumero?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/7671459
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/7691057
Suosittelen lämpimästi Alfa Romeo -merkkistä autoa Busso V6 -moottorilla eli GT:n tapauksessa V6 3.2 -mallia.Juhako kirjoitti:Vertaistuen perusteella pitänee ostaa ihan joku muu merkki kuin AR.
Rauhoitu hyvä mies - ei täällä sentään ihan joka hetki päivystetäJuhako kirjoitti:^ Neuvoja tulikin kebabia paljon.
Nyt pitäis vielä löytää selespeed malli tuohon JTS:n kaveriksi.![]()
Vertaistuen perusteella pitänee ostaa ihan joku muu merkki kuin AR.
Makuasioita, mutta mielestäni 140- 180 hp Mjetti ei Q2:sta tarvitse. Vääntömomentti rules näillä Alfan riisseleillä. V6 toki sielukkain ja sopivin vaihtoehto coupeen.Juhako kirjoitti:JTS:ää parjattiin niin pahasti kebabia, että jos tämän uudemman Bertone GT haluaa, niin vaihtoehdoiksi jää 1.9 dieseliin, 1.8 bensa tai 3.2 bensa, tai kebabille ei ole enään asiaa. Yhtään noista edellä mainituista ei ole tällä hetkellä myynnissä Suomessa. 1,9 dieseliä on viimeisimmät mallit myös varustettu Q2:lla.
Saksassa näyttäisi olevan, mutta ympäri maata. Aika arpapeliä on mennä katsomaan. Eikä ne ole sielläkään ilmaisia.
Tosin kebabilla suositeltu JTS + selespeed mallin hinta-alkaen oli jotain 2,5 k€, tosin ajettu vasta 250 tkm. Jos sen tuo niin tulli antaa varmaan säälistä pari-kolme tonnia korjausavustusta.
Pari esimerkkiä mobilesta:
1.8 keskikulutus 8,5 L.
3.2 keskikulutus 12,4 L.
1,9 keskikulutus 6,2 L.
Hauskuus mene varmasti 3.2 ja tylsyys palkinto menee tasan 1.8 ja 1.9 kesken.
Jotenkin omaa pidempiaikaista käyttötarkoitusta ajatellen tuo 1.8 houkuttelisi.
Toisaalta 1.9 dieseliin kulutus houkuttelee, jos unohtaa Q2 niin vaihtoehtoja on paljon enemmän ja edullisempia.
Toisaalta 1.9 diesel tarviiko se Q2, no tuskin oikeesti.
Juhako kirjoitti:JTS:ää parjattiin niin pahasti kebabia, että jos tämän uudemman Bertone GT haluaa, niin vaihtoehdoiksi jää 1.9 dieseliin, 1.8 bensa tai 3.2 bensa, tai kebabille ei ole enään asiaa. Yhtään noista edellä mainituista ei ole tällä hetkellä myynnissä Suomessa. 1,9 dieseliä on viimeisimmät mallit myös varustettu Q2:lla.
Saksassa näyttäisi olevan, mutta ympäri maata. Aika arpapeliä on mennä katsomaan. Eikä ne ole sielläkään ilmaisia.
Tosin kebabilla suositeltu JTS + selespeed mallin hinta-alkaen oli jotain 2,5 k€, tosin ajettu vasta 250 tkm. Jos sen tuo niin tulli antaa varmaan säälistä pari-kolme tonnia korjausavustusta.
Pari esimerkkiä mobilesta:
1.8 keskikulutus 8,5 L.
3.2 keskikulutus 12,4 L.
1,9 keskikulutus 6,2 L.
Hauskuus mene varmasti 3.2 ja tylsyys palkinto menee tasan 1.8 ja 1.9 kesken.
Jotenkin omaa pidempiaikaista käyttötarkoitusta ajatellen tuo 1.8 houkuttelisi.
Toisaalta 1.9 dieseliin kulutus houkuttelee, jos unohtaa Q2 niin vaihtoehtoja on paljon enemmän ja edullisempia.
Toisaalta 1.9 diesel tarviiko se Q2, no tuskin oikeesti.
palkus kirjoitti:Pakko heittää tähän vähän kommenttia: Ei jtässää kannata peljätä, pääsee mutkasta tietä näkymättömiin kummasti. Gt:n jts on uudempaa versiota ja joidenkin pelkäämät laajakaistojen liittimet on erilaiset ( ainakin 3/2005->) 10w60 pääasiallisen käytön vain varmistaa ja vaihtaa heti puolat (jos uusimatta) ja Alfa cuppiin taistelemaan jts-valtikasta. Tupaöljy sopii koppaan vähän huonosti, eikä oikein meekää mihkään, toki "lastutus" auttaa. Isobusso on tietysti hienoin vaihtoehto, mutta seuraavaksi tulee kyllä jts, perkele.
Nonnih. Nyt Juhako sitten äkkiä kaupoille ja GT persiin alle.palkus kirjoitti:X2 - GT (2003-2010)
125.335.0.0 - 2.0 JTS 165CV 121KW C.M. 5M PROGRESSION
Engine: 4570543 Vehicle: 00043880 Prod. date: 25/10/2005
Eli uusilla liittimillä. Ne tosiaankin vaihtus vissiin huhti-toukokuussa 2015.
Aij juma, sopisi maajussillekin. Onkohan alv. vähennyskelpoinen155TS kirjoitti:Mobile.de:stä bongattu... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3#
Tahtoo tuollaisen
MwSt. nicht ausweisbar = Ei alv vähennyskelpoinenRolle kirjoitti:Aij juma, sopisi maajussillekin. Onkohan alv. vähennyskelpoinen155TS kirjoitti:Mobile.de:stä bongattu... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3#
Tahtoo tuollaisen
Näinköhän saan tässä heti kepaasilaisilta porttarin Hyrylään - ei se JTS mikään kakkalaitos ollut! Ihmettelin tuota mainetta silloin kun sellasen käskyttäjänä olin ja ihmettelen yhäti. Kahteen vuoteen ei mahtunut murheita moottorin osalta. Termarin vaihdatin, mutta ei kai se JTS:n vika ole? Nii, ja hihnan apulaitteineen, mutta kilsat oli tulossa täyteen. Paikallinen Fixus teki, kuten öljytkin (ei tarvittu Milanolaista shamaania). Ja niitäkin laittelin ihan "mitä sattuu", kunhan vaihdoin useasti. Ei tuntunut ajossa mitään karstoittumisen merkkejä eikä öljyä myöskään kulunut, lainkaan. Käytännössä tykkäsin moottorin luonteesta, oli se "hauskempi" kuin omat kokemukset MA:n tai T-Jetin omistajana.Juhako kirjoitti:Olin liian hidas meni lauantaina toiseen kotiin. Myyjän mukaan ko. Alfa oli kuulemma erittäin haluttu ja kysytty auto. No itse yritin käydä katsomassa kolme kertaa ja aina Bertone oli toisen myyjän ajossa jossakin (varmaan korjamolla virheilmoituksia nollattavana, jos kebab kerholaiset on uskominen), ei siis ollut JTS minulle tarkoitettu.Ciancarlo kirjoitti:Nonnih. Nyt Juhako sitten äkkiä kaupoille ja GT persiin alle.palkus kirjoitti:X2 - GT (2003-2010)
125.335.0.0 - 2.0 JTS 165CV 121KW C.M. 5M PROGRESSION
Engine: 4570543 Vehicle: 00043880 Prod. date: 25/10/2005
Eli uusilla liittimillä. Ne tosiaankin vaihtus vissiin huhti-toukokuussa 2015.
Tuo on just noita ilmoituksia, jotka kierrän aina mahdollisimman kaukaa... miksi kaveri pudottaa roimasti hintaa kolmeksi päiväksi.... muka..... ja sitten tuo "erikoistarjous" yleensä uusiutuu säännöllisin väliajoin... autohan voi olla ihan hyväkin.Farina kirjoitti:Nyt alkaa olemaan hinta kohdallaan:
http://www.nettiauto.com/maserati/quattroporte/7392324
Tosin jos tuo on oikeasti maalattu, eikä teipattu, niin sitten pinnalle pitäisi tehdä vähän enemmänkin. Samoin hirveät kultaiset dekalit pitäisi poistaa välittömästi.
Edit. typoja
Rautaesiripun vapaalta puolelta 15keur:Farina kirjoitti:Nyt alkaa olemaan hinta kohdallaan:
http://www.nettiauto.com/maserati/quattroporte/7392324
Tosin jos tuo on oikeasti maalattu, eikä teipattu, niin sitten pinnalle pitäisi tehdä vähän enemmänkin. Samoin hirveät kultaiset dekalit pitäisi poistaa välittömästi.
Edit. typoja
Suomi on hieno maa. Varsinkin autoverotuksen osalta.mattijus kirjoitti:Rautaesiripun vapaalta puolelta 15keur:Farina kirjoitti:Nyt alkaa olemaan hinta kohdallaan:
http://www.nettiauto.com/maserati/quattroporte/7392324
Tosin jos tuo on oikeasti maalattu, eikä teipattu, niin sitten pinnalle pitäisi tehdä vähän enemmänkin. Samoin hirveät kultaiset dekalit pitäisi poistaa välittömästi.
Edit. typoja
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =219104116