Tosin jos tuo on oikeasti maalattu, eikä teipattu, niin sitten pinnalle pitäisi tehdä vähän enemmänkin. Samoin hirveät kultaiset dekalit pitäisi poistaa välittömästi.
Edit. typoja
Tuo on just noita ilmoituksia, jotka kierrän aina mahdollisimman kaukaa... miksi kaveri pudottaa roimasti hintaa kolmeksi päiväksi.... muka..... ja sitten tuo "erikoistarjous" yleensä uusiutuu säännöllisin väliajoin... autohan voi olla ihan hyväkin.
Lisäksi ei myynti-ilmossa kannata HUUTAA.....
jt
On siisti peli, teipit on "helppo" poistaa jos ei miellytä, mutta mielestäni nekin on ihan siistit, vanteita ja sivupeilejä lukuunottamatta.
Tosin jos tuo on oikeasti maalattu, eikä teipattu, niin sitten pinnalle pitäisi tehdä vähän enemmänkin. Samoin hirveät kultaiset dekalit pitäisi poistaa välittömästi.
Edit. typoja
Tuo on just noita ilmoituksia, jotka kierrän aina mahdollisimman kaukaa... miksi kaveri pudottaa roimasti hintaa kolmeksi päiväksi.... muka..... ja sitten tuo "erikoistarjous" yleensä uusiutuu säännöllisin väliajoin... autohan voi olla ihan hyväkin.
Lisäksi ei myynti-ilmossa kannata HUUTAA.....
jt
On siisti peli, teipit on "helppo" poistaa jos ei miellytä, mutta mielestäni nekin on ihan siistit, vanteita ja sivupeilejä lukuunottamatta.
Jos moista mielii, niin en ees vilkaisis Suomen täysin järjettömiä hintoja.......Saksasta suurinpiirtein vastaava DuoSelect huoltohistorialla n. 20000e, ja saa jo tosi mukavan yksilön!........Verot kotimaahan ei todellakaan ole 30000e eli säästö näissä todellakin melkoinen...
Juhako kirjoitti:Neljän istuttaa kyllä tarvis, saattaa olla ettei jalkojen lyhentäminen Brera kohdalla riittää.
Oman kokemuksen mukaan tuo Breran takapenkki on kyllä ainoastaan jalattomille. Varsinkin jos 190cm ahtautuu kuskin paikalle niin ei tarvitse edes pikkulasta sovittaa taakse. Joskus omassa oli yksi aikamies takapenkillä ja joutui poikittain kun edessä ollut kaksikko oli n.176 cm heppuja. Pelkästään takse kömpiminen ja pois on jokinlainen voimistelusuorite.
Juhako kirjoitti:Neljän istuttaa kyllä tarvis, saattaa olla ettei jalkojen lyhentäminen Brera kohdalla riittää.
Oman kokemuksen mukaan tuo Breran takapenkki on kyllä ainoastaan jalattomille. Varsinkin jos 190cm ahtautuu kuskin paikalle niin ei tarvitse edes pikkulasta sovittaa taakse. Joskus omassa oli yksi aikamies takapenkillä ja joutui poikittain kun edessä ollut kaksikko oli n.176 cm heppuja. Pelkästään takse kömpiminen ja pois on jokinlainen voimistelusuorite.
GT jos oli listoilla, niin siihen mahtuu kyllä kaksi aikuista, kaksi lasta ja tavarat. Jos ihan pakko on, niin saa siihen laitettua 4 aikuistakin, mutta takapenkki alkaa jossain vaiheessa jupisemaan. Neljää miehenkokoista miestä siihen ei mahdu. Kolme on aikoinaan omassa kulkineessa ollut, takana sitten heikoin raukka poikittain.
Juhako kirjoitti:GT jos oli listoilla, niin siihen mahtuu kyllä kaksi aikuista, kaksi lasta ja tavarat. Jos ihan pakko on, niin saa siihen laitettua 4 aikuistakin, mutta takapenkki alkaa jossain vaiheessa jupisemaan. Neljää miehenkokoista miestä siihen ei mahdu. Kolme on aikoinaan omassa kulkineessa ollut, takana sitten heikoin raukka poikittain.
GT on kyllä yllättävän tilava coupeeksi: mun autossa oli kerran viisi yli 183 cm ukkoa kyydissä, kaikki yli 90 kg. Ahdasta oli, mutta lyhyt matka hoitui. Kahdelle aikuiselle erinomaisen tilava auto. Monikäyttöinen tuo on, sillä penkit saa nurin kahdessa osassa. Ja kun hattuhyllyn ottaa pois, niin tilaa on (melkein) kuin farkussa.
^Siinä oli kyllä kaikilla sipaistuna Rexonaa kainaloon! Sinänsä on erittäin totta, että GT on tilava, itsellä tuota seurasi MiTo - ja tila oli siinä paljon enemmän kortilla.
Oli kyllä hinta kohdallaan. Eihän se ihan viatonkaan vissiin ollut, mutta tuohon rahaan olisi voinut itse tehtynä tehdä isompaakin remppaa ja silti olis ollut edullinen.
Harmi kun tuli joku viikko sitten poistettua hakuvahti noiden 156 dieseleiden osalta. No, säästyipähän ostopäätökseltä (joka oli kyllä jo aikalailla taputeltuna takaraivossa).
Jarsan kirjoitti:Oli kyllä hinta kohdallaan. Eihän se ihan viatonkaan vissiin ollut, mutta tuohon rahaan olisi voinut itse tehtynä tehdä isompaakin remppaa ja silti olis ollut edullinen.
Harmi kun tuli joku viikko sitten poistettua hakuvahti noiden 156 dieseleiden osalta. No, säästyipähän ostopäätökseltä (joka oli kyllä jo aikalailla taputeltuna takaraivossa).
EmmiMaria kirjoitti:No oli kyllä melkonen asenne... jos toi oli sen näkemys hauskasta myynti ilmosta. ..
Taitaa olla niitä, jotka hakevat Saksasta ruuvattuja "premiumeja" ja kuvittelevat niiden olevan maailman parhaimpia. Ainakin minä sain tälläisen käsityksen kun liikkeen muita ilmoituksia katselin.
Tuli saksata uitetuista premiumeista mieleen kun työnpuolesta päässyt sivusta seuraamaan noita saksasta uitettuja mersuja. Kehitys on viimeisenä kahtena vuotena mennyt erikoiseen suuntaan kun osa uitetuista autoista on huonommilla varusteilla kuin suomi-autot .......kai se on tää taloustilanne.
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
Jarsan kirjoitti: Harmi kun tuli joku viikko sitten poistettua hakuvahti noiden 156 dieseleiden osalta. No, säästyipähän ostopäätökseltä (joka oli kyllä jo aikalailla taputeltuna takaraivossa).
Tampereen Epilässä, Jarcon Oy -nimisen liikkeen pihassa on seisonut ainakin puoli vuotta, varmaan kauemmankin 156 SW 2,4 FL. Auto ei ole liikkeen myynti-ilmoituksissa. Sitä voisi joku dieselhimoinen kysäistä.
^Mä oon ihmetellyt kanssa samaa että mikä sen auton tarina on. Tuli ekana mieleen että se on asiakkaan mutta "kanissa" kun ei ole maksanut laskujaan tms.
No ei tuota kalliina voi pitää kun on leimaakin hyvin. Kannattaa käydä katsomassa kun asut lähelläkin. Haalarit päälle ja pohjaa katsomaan..voi olla rapea. Mut onhan sulla tuttavapiirissä hitsaustaitoisia ja -intoisia (alfissimo)!
^ Muistaakseni, siis MUISTAAKSENI kävin tätä yksilöä katsomassa Etelä-Suomen suunnalla liikkeessä joskus vuosia ja vuosia sitten kun mittarissa oli jotain 160000km......Rek nro ainakin kilistää kelloja. Oli aivan karmeassa kunnossa pinnoiltaan ja hyvin epäilyttävä tuolloin muutenkin. Saatan tietysti muistaa rekkarin väärin joten tästä ei kannata päätellä mitään auton nykykunnosta. Kuitenkin oli leimaamattomana myynnissä jo tässä aiemmin halvalla ja nyt siis ilmeisesti leimattu ja hihna laitettu. Henk.kohtaisena mielipiteenä sanoisin kuitenkin että vaikka kyseessä onkin hieno Alfa-malli, niin mikäli ei ole omia tallitiloja/pääsyä muitten nurkkiin ja jakoavain ei pysy tukevasti kädessä niin jättäisin kyllä puolentoistatonnin kuuskutosen rauhaan.........Ajokunto varmasti on, mutta vikoja ja korjauskohteita löytynee riittämiin.....