Ajattelin kokeilla mahtaisiko ooppelin saada leimattua pienemmillä pyörillä, jos ne ei ottaisi kiinni rakenteisiin. Aikaisempina vuosina tuo on pienemmillä pyörillä leimattu ongelmitta. Pienempikin pyörä kuitenkin ottaa kiinni tukivarteen, eli kyllä tuo ohjaus pitää säädättää keskelle ennen kuin leimaa voi hakea.
Kun ilman pyörää kääntää pyörät linkkuun, niin raidetangonpää kääntyy niin pitkälle, että se ottaa kiinni vakaajatankoon ja koiranluuhun:
Tämän verran näkyy raidetangon säätökierrettä oikealla:
Ja tämän verran näkyy säätökierrettä vasemmalla:
Vasemmalla kierrettä näkyy siis yli tuplaten oikeaan puoleen verrattuna. Ratti on silti tosiaan suoraan ajaessa keskellä, eli mielenkiintoinen juttu. Tekisi mieli käydä kysymässä asentajalta, että mitä vittua.