GhostZigga kirjoitti:orkkis turboahdettu 924. Hauska auto
Hieno vehje, nuo penkit on mahtavat. Itsellä oli myös aikaisemmin kapeakylkinen, tosin S-merkinnällä ja 0.5 litraa isommalla tilavuudella. Niin ikään flat-discit alla, tosin 928:sta porrastettuina.
Hienoja autoja nuo 924 ja rubasu. Asiallista. Ja äh, meikäläinen on entistä enempi ruvennut tykkäämään tuosta 156:sen ulkonäöstä. JMC:n yksilölle peukut!
Alfan kuvan löytää käyttöharraste -säikeestä mutta tässä tuo toinen eli orkkis turboahdettu 924. Hauska auto
Siisti 924! Tuollainen auto kannattaisi varmaan ottaakin talteen. Näyttää hyvältä harrastuskohteelta, aijai.. Mulla on vuoden -77 Audi 100, jossa on tuo sama perusmoottori kaasuttimella 115 hv. Myllyn tunnistaa helposti samaksi tuolta Porschenkin konehuoneesta. Tosin kaikkea muuta sälää on ympärillä enemmän. Näitähän oli VW LT pakussakin vielä matalaviritteisempänä.
Mulle tulee mieleen joku vasarahai tuosta 166:sta ja se on hyvä juttu. No ei se toki siltä hirveesti näytä mutta "silmät" etäällä toisistaan tms. Työkaverilla (foorumilainen Moritz) on upea manuaali 166 3.0 24V.
Milano Torino on pesty ja vahattu. Ihan vielä ei ole aika siirtyä kesälomalle. Vanha sotaratsu kävi pienellä lenkillä verryttelemässä jäseniä. Ylimääräinen vinkuna ilmaantui moottoriin talven aikana.
Oli pakko yrittää ikuistaa paikallisen kebab-ravintolan ikkunan läpi Alfonsoa kauniina kesäiltapäivänä. Tietenkään kännykän kamera ei tee mittasuhteille ja muodoille oikeutta...
1. Vaahto päälle (Bilt Hamberin Auto Foam, kun sitä on kovasti kehuttu).
2. Huuhtelu
3. Kinnastelu yhden pyyhkäisyn ja kahden ämpärin taktiikalla, pyyhkäisyt ilmavirran suuntaisesti paneelin mittaisina, shampoona Dodo Juicen Sour Power, joka sisältää hieman carnaubaa ja mainostekstin mukaan näin ollen parantaa kiiltoa.
4. Huuhtelu
Näillä eväillä Silver Seal 2k -nanopinnoite näyttää 37122km ja n. 11kk jälkeen tältä:
Ei varmaan tartte kertoa tyytyväisyydestä pinnoitteeseen. Ei tartte vahata ja on edelleen helppo pestä niin että jopa minä saan autosta puhtaan näköisen.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Tuli omakin nyt pestyä ja vahattua talven jäljiltä. Ihan mukavan kiillon sai ihan carnubaa sisältävällä Turtlewaxillakin. Samalla tuli talvella irronnut keulamerkki korvattua mustavalkoisella versiolla, joka ainakin omaan silmään sopii alkuperäistä paremmin tuohon väriyhdistelmään. Tuli samalla kyllä myös tilattua uuden mallinen merkkikin, jonka voi sitten vaihtaa tilalle jos tuohon kyllästyy. Nuo keulamerkit kun maksoivat kahden kappaleen pusseissa postikuluineen huimat 2,50€ kiinasta ja tuntuvat olevan ihan hyvää kamaa.
PS. G voisi olla myös myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa tai vaihto Mitoon, 147:aan
^Olit vissiin sinä tänään turunväylällä, n. 10km ennen Helsinkiä? Kello oli jotain kahdeksan pintaan. Ainakin väri, vanteet ja putkenpää täsmäävät. Olin kaverin ämmällä liikenteessä.
uniiq kirjoitti:^Olit vissiin sinä tänään turunväylällä, n. 10km ennen Helsinkiä? Kello oli jotain kahdeksan pintaan. Ainakin väri, vanteet ja putkenpää täsmäävät. Olin kaverin ämmällä liikenteessä.
Jos tää oli minulle niin en ollut lähelläkään turunväylää koko päivänä, eikä tietääkseni autokaan. Se kun käväsi tänään auto milanossa huollossa...
Yleensä tulee koko kuva näkyviin jos suoraan kuvan linkkaa mutta ei oikein tuo aijjaa ole paras kuvanjakosivusto. Muutamia nyt ainakin Imgur on helppo, Flickr on todella hyvä jos käyttää paljon..
^ Tuli päivitettyä kuva, muistin että Imgur vaatii käyttäjätunnuksen muttei nähtävästi. Täytyykin jatkossa käyttää tuota
Maalipinnoiltaan tuo on tosiaan vielä yllättävän siistissä kunnossa, toki väri antaa hieman naarmuja anteeksi mutta ei se kyllä puhtaanakaan ole läheskään niin hyvän näköinen kuin esimerkiksi musta tai Alfa Red Käytettyyn autoon kuitenkin ihan hyvä väri.
Griffithillä on mahtava auto ja kuvatkin ovat tosi hyviä, joten ei tarvitse pahoitella.
Jotenkin olen ajatellut, että e46 ///M3:n pitää olla kultainen, mutta tuohan on aivan upea myös mustana. Onkohan tuo "Schwartz II" vai "Carbonschwartz"?