Olen tuossa ruvennut miettimään, mahtaisikohan olla kannattavaa tuoda tuolta saksasta tuollainen gtv 2.0TS jostain vuodelta 95-97. Kun katselin hintoja tuolta Mobile.de osoitteesta ja eivät tuntuneet mitenkään pahoilta.
Ja sitten katsoin yhdeltä sivulta noita veropäätöksiä ja siellä oli tuollainen gtv ja veroa sille oli tullut http://www.autoverotus.net/haevero.asp? ... bmitti=Hae Eli mitkä mahtaisivat olla todelliset kulut jos tuollaisen toisi suomeen? Entä millainen auto mahtaa olla muuten? Huollot ja mahdolliset tyyppiviat? Pistäkää viestiä tulemaan niin saadaaan vähän aikaan keskustelua aiheesta. Tuollaisen hakeminen saattaisi olla mahdollista ensi keväänä.
Alfa Romeo gtv Saksasta.
Valvoja: Moderators
- Alfa 33 QV
- Viestit: 113
- Liittynyt: 13 Huhti 2003, 11:49
- Car(s): Alfa Romeo 33 16v QV ,91
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ,99
Alfa Romeo GTV 2,0 TS ,95
Alfa Romeo 147 1,6 TS ,02
Alfa Romeo 156 2.0 JTS , 03
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 09 - Paikkakunta: Köyliö
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Verotusarvo 5400 €? Mistäpäin Suomea tuommoisia muka saa tuohon hintaan? Mulle heti kaksi! Vai käsitinkö taas jotain väärin?
Mullakin on GTV poltellut jo pitemmän aikaa, tosin kovin hinku kohdistuu -99 3,0 24v 6-vaihteiseen. Taitaisi Saksasta haku kannattaa, autoja on Suomessa vain kourallinen ja pyyntihinnat melkoisia.
Epäkäytännöllisiähän nuo ovat, kurkkaa vaikka huviksesi Spiderin tavaratilaan mutta tuskin ylläpito muuten on ylivoimaista. Pohjalevy on 155:sta kotoisin, joten alustan palikoita luulisi saavan. Neloskone on sama kuin 155/156:ssa ja kuutosetkin adoptoitu muista malleista, joten eiköhän noidenkin huolto ja korjaus onnistu.
Mullakin on GTV poltellut jo pitemmän aikaa, tosin kovin hinku kohdistuu -99 3,0 24v 6-vaihteiseen. Taitaisi Saksasta haku kannattaa, autoja on Suomessa vain kourallinen ja pyyntihinnat melkoisia.
Epäkäytännöllisiähän nuo ovat, kurkkaa vaikka huviksesi Spiderin tavaratilaan mutta tuskin ylläpito muuten on ylivoimaista. Pohjalevy on 155:sta kotoisin, joten alustan palikoita luulisi saavan. Neloskone on sama kuin 155/156:ssa ja kuutosetkin adoptoitu muista malleista, joten eiköhän noidenkin huolto ja korjaus onnistu.
- Epäkelpokeräilijä -