Kimppatilaus shop.alfisti.net
Valvoja: Moderators
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Hitaimman tuotteen mukaan kun tulee kaikki niin se vähän kestää, taitaa tulla osa vaatteista Alfalta Italiasta joten ei mikään ihme että kestää..
Alkupään viivästystä täytyy ottaa osittain omaan piikkiin mutta sen jälkeen kun olen rahoja kerännyt niin asiat ovat ollut out of my hands. Mitään epäilystä ei ole etteikö sieltä tavaraa tulisi.
Alkupään viivästystä täytyy ottaa osittain omaan piikkiin mutta sen jälkeen kun olen rahoja kerännyt niin asiat ovat ollut out of my hands. Mitään epäilystä ei ole etteikö sieltä tavaraa tulisi.
Ei teillä nyt vielä ole aihettakaan harkita hätääntymistä. Joskus tilailin erään suomalaisen liikkeen kautta itselleni italialaisen levyjarrun fillariin, Liike sanoi että viikko pari menee maksimissaan. Kesti yli 3 kuukautta tulla tänne saakka, ja joka viikko sain kuulla uuden aikataulun: "Ens viikol tulee ihan saletisti, olen varma".
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- MarcusV
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
No vituttaahan se nyt pienempääkin miestä jos on lähettänyt etuvertaisen summan rahaa jonnekin supikoirien seksielämän laadunedistämiskeskukselle pohjois-mongoliaan ja vastineeksi ei tulekaan mitään
Pitäähän sitä nyt jotain suuntaa saada milloin kamat on haettavissa..
Kaikki tänne ja heti stna! (Vanha PK seudun sananlasku) jos ei kamat tule heti, ne ei tule ollenkaan Nimim. Oven avausvaijeri 5 kk tilauksessa kahdesta eri paikasta ja maasta
Ei sieltä mitään elämää tärkeämpää tule mutta haluan sen osan viimeinkin
Odotellaan odotellaan
Pitäähän sitä nyt jotain suuntaa saada milloin kamat on haettavissa..
Kaikki tänne ja heti stna! (Vanha PK seudun sananlasku) jos ei kamat tule heti, ne ei tule ollenkaan Nimim. Oven avausvaijeri 5 kk tilauksessa kahdesta eri paikasta ja maasta
Ei sieltä mitään elämää tärkeämpää tule mutta haluan sen osan viimeinkin
Odotellaan odotellaan
- Rolle
- Site Admin
Viime kimppatilauksesta opittiin se, että pitää saada rahat etukäteen. Tästä opitaan taas se että pitää laittaa K20 ikäraja.
Kun ei siellä yläasteella vielä olla opeteltu sitä lukemista niin voin kertoa että suurimmalla osalla tuotteista on 2 viikon toimitusaika. Jos maksoin 22.3 niin eihän siitä ole kuin juuri mennyt se kaksi viikkoa, ja jos tarkkoja ollaan niin rahahan näkyi heillä vasta toissa päivänä. Jos olisivat samanlaisia valtakunnan skeptikoita kuin sinä, niin tässähän menisi vielä viikkoja ennenkuin kamat tulisi, mutta onneksi heillä oli sen verran luottamusta että laittoivat tilaukseen kamoja ennenkuin raha näkyi.
Mutta kerro toki mistä päättelet ettei sieltä mitään kamaa tule, kun ei kukaan muu tunnu ressaavan.
PS. Maksat seuraavalla kerralla, kun itse tilaat, remburssimaksun niin voit nukkua yösi hyvin
Kiitos, lämmittää mieltä kuulla kun tekee kaiken tämän aivan ilmaiseksi harrastajien eduksi.MarcusV kirjoitti:No vituttaahan se nyt pienempääkin miestä jos on lähettänyt etuvertaisen summan rahaa jonnekin supikoirien seksielämän laadunedistämiskeskukselle pohjois-mongoliaan ja vastineeksi ei tulekaan mitään
Kun ei siellä yläasteella vielä olla opeteltu sitä lukemista niin voin kertoa että suurimmalla osalla tuotteista on 2 viikon toimitusaika. Jos maksoin 22.3 niin eihän siitä ole kuin juuri mennyt se kaksi viikkoa, ja jos tarkkoja ollaan niin rahahan näkyi heillä vasta toissa päivänä. Jos olisivat samanlaisia valtakunnan skeptikoita kuin sinä, niin tässähän menisi vielä viikkoja ennenkuin kamat tulisi, mutta onneksi heillä oli sen verran luottamusta että laittoivat tilaukseen kamoja ennenkuin raha näkyi.
Mutta kerro toki mistä päättelet ettei sieltä mitään kamaa tule, kun ei kukaan muu tunnu ressaavan.
PS. Maksat seuraavalla kerralla, kun itse tilaat, remburssimaksun niin voit nukkua yösi hyvin
- MarcusV
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Ota nyt vielä vähän lisää palkovihanneksia...
Rolle arvoisa foorumiveli, ei ollu sulle henk koht kritiikkiä eikä sitä etten luottaisi sinuun Olen kiitollinen sinulle että laitoit homman liikkeelle ja niin edespäin ja kaljat/sidukat/viskit sekä sikarin voin tarjota siitä hyvästä
En tässä missään vaiheessa epäile sitä ettetkö sinä olisi rehti ja hoitanut homman kunnolla kotiin mutta tosta gyntherifirmasta en ole niinkään varma että kaikki menevät ihan putkeen, ensimaku ei ainakaan ole ollut turhan hyvä vai mitä kerroit jostain työntekijän kämmäyksestä?
Tottakai rahat pitää saada etukäteen ei muuten tulisi yhtään mitään!
Ja asiasta kukkaruukkuun jos ei puolessa vuodessa saa autovalmistaja varaosiaan perille niin onko kohtuullista toimintaa?? Mitä jos sinä et tee duunejasi ennenkuin puolen vuoden päästä toimeksiannosta.tms??
Pakko noissa hommissa on vaatia eikä kuunnella puolta vuotta sitä että "ensi viikolla tulee" etenkin jos on sattunut maksamaan etukäteen.. Ei se mitään, ollaan hyväuskosia, ventataan sitten vaikka siihen asti kun Alfa Romeo julkaisee suihkumoottorilla varustetun urheiluauton..
Olkaa hyvä ventatkaa ja vatvokaa niitä osianne vaikka ensi vuosituhannelle mutta minä en sitä tee..
Kokemus osoittaa silti että nämä kaikki nettikaupat eivät ole yhtä luotettavia, toivon että tästä tulee poikkeus..
Ole hyvä laita ihan mitkä ikärajat haluat, ei paljon minua paina.. Tai sitten voidaan tehdä niin että sinä et ota itseesi jokaista kommenttia missä mietitään millon kamat tulevat??? Siitähän tästä on kyse, ei siitä että olisin kiittämätön tai pitäisin sinua epäluotettavana!
Olen hyvin pahoillani jos olen loukannut sinua henkilökohtaisesti sillä sitä en ole missään vaiheessa tarkoittanut
Mutta ei muuta kun venaillaan :>
Onko pipo vähän turhan tiukalla taas itse kullakin täällä foorumilla??
Rolle arvoisa foorumiveli, ei ollu sulle henk koht kritiikkiä eikä sitä etten luottaisi sinuun Olen kiitollinen sinulle että laitoit homman liikkeelle ja niin edespäin ja kaljat/sidukat/viskit sekä sikarin voin tarjota siitä hyvästä
En tässä missään vaiheessa epäile sitä ettetkö sinä olisi rehti ja hoitanut homman kunnolla kotiin mutta tosta gyntherifirmasta en ole niinkään varma että kaikki menevät ihan putkeen, ensimaku ei ainakaan ole ollut turhan hyvä vai mitä kerroit jostain työntekijän kämmäyksestä?
Tottakai rahat pitää saada etukäteen ei muuten tulisi yhtään mitään!
Ja asiasta kukkaruukkuun jos ei puolessa vuodessa saa autovalmistaja varaosiaan perille niin onko kohtuullista toimintaa?? Mitä jos sinä et tee duunejasi ennenkuin puolen vuoden päästä toimeksiannosta.tms??
Pakko noissa hommissa on vaatia eikä kuunnella puolta vuotta sitä että "ensi viikolla tulee" etenkin jos on sattunut maksamaan etukäteen.. Ei se mitään, ollaan hyväuskosia, ventataan sitten vaikka siihen asti kun Alfa Romeo julkaisee suihkumoottorilla varustetun urheiluauton..
Olkaa hyvä ventatkaa ja vatvokaa niitä osianne vaikka ensi vuosituhannelle mutta minä en sitä tee..
Kokemus osoittaa silti että nämä kaikki nettikaupat eivät ole yhtä luotettavia, toivon että tästä tulee poikkeus..
Ole hyvä laita ihan mitkä ikärajat haluat, ei paljon minua paina.. Tai sitten voidaan tehdä niin että sinä et ota itseesi jokaista kommenttia missä mietitään millon kamat tulevat??? Siitähän tästä on kyse, ei siitä että olisin kiittämätön tai pitäisin sinua epäluotettavana!
Olen hyvin pahoillani jos olen loukannut sinua henkilökohtaisesti sillä sitä en ole missään vaiheessa tarkoittanut
Mutta ei muuta kun venaillaan :>
Onko pipo vähän turhan tiukalla taas itse kullakin täällä foorumilla??
- Rolle
- Site Admin
Niin siis kaveri ei tajunnut yhdistää kahta tilausta, tai ei tiennyt meidän kimppatilauksesta. Eihän siitä mitään vaaraa aiheutunut muuta kuin että kesti ennenkuin itse tajusin sinne soittaa ja selvittää. Alussa otti päähän hidas vastaaminen mailehin, mutta ei mikään ihme kun tulivat useamman viikon viiveellä. Senkin olisi voinut ratkaista soittamalla, mutta samanlainen teiniuho mullakin oli päällä kuin sullakin, ja eihän siitä tule mitään.MarcusV kirjoitti:mutta tosta gyntherifirmasta en ole niinkään varma että kaikki menevät ihan putkeen, ensimaku ei ainakaan ole ollut turhan hyvä vai mitä kerroit jostain työntekijän kämmäyksestä?
Jos minuun luotat niin ei sitten ole huolta. En minä sinne olisi niitä rahoja työntänyt ellen olisi uskonut että sieltä jotain tavaraakin tulee.
- EdotL
- Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
- Viesti:
Itse itseäni lainaten... jäitä hattuun.EdotL kirjoitti:Poikien toiminta on vähän hidasta. Aikoinaan oman tilauksen saapuminen kotiovelle kesti tilauksen sisäänjättöpäivästä n. kuukauden ja viikon.
Oman viivästyksensä hommaan tuo pankkien välinen liikenne, saksalaisille kun ei luottokortit kelpaa.
Jos tiedosta mitään hyötyä on, yhteyshenkilöni saksan päässä oli André niminen hemmo. Toiminnasta muuten ei ole pahaa sanottavaa, tarjosivatpa vielä omatoimisesti halvempaa toimitustapaa.
Eiköhän jokainen tilaaja ole mukana ns. omalla riskillään...Rolle kirjoitti:... mutta niin rikas en ole että olisin moisen riskin uskaltanut ottaa.
Rollehan vaan hoitaa tilausta eteen päin ja neuvotteli kimppa-alennukset. Rollea on turha pommittaa ja syyttää, jos tavaraa ei tipukkaan, riskit on samat kuin itse tilatessa...
Voihan aina jättäytyä pois, jos kantti ei kestä ulkomailta tilaamisen "jännitystä"
nim. merk. En tilannu mitään
- Rolle
- Site Admin
Luuletteko että ne tulee jotenkin nopeammin jos tänne itkee? Epäilen että käy äkkiä toisinpäin..
Tänään lähti eka satsi, meidän rakas Alfa Romeo Italiasta ei ole toimittanut kaikkia vaatteita, ne lähtee heti kun tulevat alfisti.netin jätkille.
Mutta tuo eka setti on perillä tällä viikolla/ensi viikon alussa, en tiedä miten hidas tuo kuljetus on.
Tänään lähti eka satsi, meidän rakas Alfa Romeo Italiasta ei ole toimittanut kaikkia vaatteita, ne lähtee heti kun tulevat alfisti.netin jätkille.
Mutta tuo eka setti on perillä tällä viikolla/ensi viikon alussa, en tiedä miten hidas tuo kuljetus on.
- Rolle
- Site Admin
Juuei, kyllä kaikki kamat lähtee niin nopeasti kuin ne tänne kotiin saapuu, sanoinpa sitten mitä vaan. Heidän tiedottaminen, tai tarkemmin sen puute, ei kyllä nosta pisteitä. Ja kyllä, sinne olisi voinut soittaa jo aiemmin ja sanoa että laittakaa eka erä tulemaan
Mulla oli tuo teidän nykyinen vitutus odottamisen suhteen jo kuukausia sitten, joten olen ihan mielisairaalakamaa kunhan tavarat on saatu eteenpäin.
Mulla oli tuo teidän nykyinen vitutus odottamisen suhteen jo kuukausia sitten, joten olen ihan mielisairaalakamaa kunhan tavarat on saatu eteenpäin.
- MarcusV
Juu ei todellakaan ole, mutta onhan nämä jo kohtuuttomia odotusaikoja eikä vain?ahma kirjoitti:Rolle kirjoitti:Epäilen että käy äkkiä toisinpäin..
Närkästymisemme pitkiin toimitusaikoihin ei ole missään muodossa osoitettu sinulle.
Nykyään on kaikki postipakettejen jäljityspalvelut joten ei pitäs olla noillakaan kova homma olla tiedottaa hiukan..
Mutta toivotaan että kanssa sitten tulee tällä viikolla, ens viikolla
- Rolle
- Site Admin
Onhan ne, mutta miksi siitä tänne valitat? Ei siitä ole mitään iloa. Soita alfistille tai jos oikeasti haluat vaikuttaa niin soitat suoraan Italiaan ja haukut ne perkeleet pystyyn. Minä en ole mikään alfistin edustaja joten tätä kautta ei saa mitään aikaiseksi, tai no, tietenkin tätä ainaista itkuvittuilufiilistelyä mitä on kimpassa kiva harrastaa foorumeilla aina kun oletetaan että on jotain syytä epäillä/valittaa jotain/jostain.MarcusV kirjoitti:Juu ei todellakaan ole, mutta onhan nämä jo kohtuuttomia odotusaikoja eikä vain?
Sama koskee erinäisiä epäilyjä siitä etteikö sieltä mitään tulisi. Jos ei minuun luota niin voi itse soittaa sinne ja jututtaa niitä.
Katsotaan tuota sitten, jos vaikka kulkisi ihan ilmaiseksi jos siellä tulee käytyä.Roach kirjoitti:Kannattaisiko sinun Rolle lähettää ne tavarat tänne kauemmas kuitenkin yhdessä erässä?
- PPT
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
kimppatilaus
Mites jos faksaisi niille,että osan tavaroista on tilannut Rump Driwers Traditional Finland,sekä Sprint Shotgun Menace Finland!Siinä saattaisi pojilla olla pakkaus haluja nopsaan!!
Toiminta on taikasana!
- MarcusV
Rollella on luottoa tännekin mutta alfisti.netillä ei näytä olevan
Soittaa voisi toki, mutta vaikeahkoa sillä minä kun en ole kamppeita tilannut
Kyllä se ikäväkyllä on yksi tämän kevään tärkeimmistä rakentelupalikoista mulle mikä tuolta nyt tulee, että sikäli haluaisin sen ennen tapahtumia itselleni..
Mutta jos siellä nyt on joku muutos tapahtunut niin venaillaan että jos vaikka tulisi..
Soittaa voisi toki, mutta vaikeahkoa sillä minä kun en ole kamppeita tilannut
Kyllä se ikäväkyllä on yksi tämän kevään tärkeimmistä rakentelupalikoista mulle mikä tuolta nyt tulee, että sikäli haluaisin sen ennen tapahtumia itselleni..
Mutta jos siellä nyt on joku muutos tapahtunut niin venaillaan että jos vaikka tulisi..
- PPT
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
kimppatilaus
Sehän on selvää,ettei mikään firma pidä varastossa tuollaista tavara määrää! Hommahan menee näin,kun tilaus tulee"kauppias" tilaa tavarat esim,vaatteet valmistajalta,sitten lisätään painatukset,broderaukset ym.Ja sehän on aikaa vievää hommaa! Ei ole kiire minunkaan tilauksella,tulee sitten kun tulee!
Toiminta on taikasana!
Tuo soi ihan Alfa meetingin äänellä Tässäpä hyvä syy kokoontumiseen keväällä... tai ennen joulua ( hehe, en voinut vastustaa )Rolle kirjoitti:Katsotaan tuota sitten, jos vaikka kulkisi ihan ilmaiseksi jos siellä tulee käytyä.Roach kirjoitti:Kannattaisiko sinun Rolle lähettää ne tavarat tänne kauemmas kuitenkin yhdessä erässä?
Mutta mitä sanotte? Tarkoittaako tuo kauemmas kehä kolmosta vai Tamperetta... Oulua?
- Rolle
- Site Admin
Viiden pisteen vihjealfista kirjoitti:Tarkoittaako tuo kauemmas kehä kolmosta vai Tamperetta... Oulua?
Roach
Mutta ei mikään estä sopimasta miiteistä muuallekin.
Alfistilla taitaa olla kaikkea muuta varastossa paitsi Alfa Romeo Sports Collectionia. Luulisi että Alfalla siellä Italiassa nyt olisi jotain varastossa. Mutta jos Luigia vituttaa kun viini on loppu niin kai ne tavarat lähtee just silloin kun sopii. Kritiikkiä voi toki esittää siitä etteivät lähettäneet osaa kamoista aikaisemmin, mutta jos italiaanot koko ajan lupaavat että tulee ensi viikolla niin siinä äkkiä menee aikaa.. Nyt kuitenkin suostuivat ne lähettämään vaikka taas luvattiin ensi viikoksi loput paidat.PPT kirjoitti:Sehän on selvää,ettei mikään firma pidä varastossa tuollaista tavara määrää!
Marcus voisi soittaa sinne Italiaan ja sanoa että heittävät huvikseen sen vaijerin sinne samaan lastiin