Pistin tonne albumiini muutaman kuvan eilisestä ratapäivästä. Niinhän siinä tietenkin käy, kun muistaa ottaa kameran mukaan niin akku loppuu ja vara-akku on unohtunut kotiin.
Tuli muuten ABS:iin jotain häikkää eilen muutaman nopean kierroksen jälkeen, jarrut oli niin kuumat että savu nousi ja ABS:ien merkkivalo syttyi. Kokeilin jarruttaa hiekalla eikä ABS:t toimineet. Jännä juttu oli kun illalla kotona lähdin liikenteeseen merkkivalo sammui ja ABS:t toimivat taas. Olisko niin, että noi anturit ei tykkää liiasta lämmöstä?
Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle.
Alfaholisti kirjoitti:Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle.
Noin nyt kannattaa tehdä joka autolla jossa ei ole jarruja paranneltu, ettei tule mitään romuaradalle.com meininkiä. Renkaatkaan ei sula alle.
Niinpä, sitä vaan tuli ajettua ehkä yks kierros liikaa, kun noi jarrut ei antaneet merkkiäkään häipymisestä. GTV:llä pystyi ajamaan kaks nopeeta ja sen jälkeen alkoi jo polkimessa tuntumaan, että nyt jäähdytellen varikolle.
Rolle kirjoitti:No onhan vanteet malli Alessio Spider Samaa mietin minäkin, joskin tuo väri ainakin kuvissa näyttää hieman ihmeelliseltä..
Eikös se väri ole Alfan oma Giallo Prototipo tai joku sentapainen? On noita nykymuodin mukaisia sävyjä ollut ennenkin, esmes yhden tutun vimosen päälle nysvätyn Minin Wild Lemon -väri ei ole kovin kaukana "T5R-keltaisesta". On tosin nätimpi, vähemmän harmahtava.
Alfaholisti kirjoitti:En minäkään vapaalla ollut, asiakaskäynnin järkkäsin lähistölle ja tein lyhyemmän päivän
Niin no, olisinhan minäkin voinut tulla Scania 113:lla ja laulattaa MIGiä Affeniston parkkipaikalla. Yhdistelmä huvia ja hyötyä Miltähän olisi tuntunut taivuttaa turistibussia suolenkillä?
Rolle kirjoitti:Mää oisin sitten voinu tulla nostamaan sut pystyyn trukilla kun kaataisit sen heti ekassa mutkassa
Eipä sitten ihan pikkutrukki riitäkään
Eihän se nyt mihinkään kaadu, on tullut joskus ajettua mutkapätkää aika lailla ylikovaa mutta ei vaan nyrjähdä! Ja onhan siinä klassinen urheiluautorakenne takamoottoreineen, turbokin on jo jonkin kokoinen
--------------------------------------------------------------------------------
Siellähän oli yllättävän paljon porukkaa, nähtävästi minä olen ainoa joka joutuu olemaan töissä arkikeskiviikkona
Mahtoiko tuo radalle pyrkivä punainen 75 olla Toronadon?
Keltainen Spider on oikein namun näköinen, itse tosin vaihtaisin nuo vanteet "oikean" ikäisiin.
Scuore sportivo kirjoitti:Miksi ihmeessä GTA:ssa on tuollaiset vanteet...
Itse en ottaisi GTA:ta edes ilmaiseksi, jos en saisi niitä "reikävanteita" mukaan...
Ööö, nuohan ovat kauniimmat kuin ne persoonattomat vakiovanteet. Ja varmaan myös kevyemmät.
Taisi olla aika kuuma ilma keskiviikkona? Miten moottorilämpöjen kanssa kävi? Oliko ongelmia jäähdytellä? Itse olin alfojen maassa käymässä, joten en päässyt paikalle sulattamaan euromastereita vaihtokuntoon
Toivottavasti motoparkkiin pääsee paikalle, se on erinomaisen hieno rata ajaa.
Scuore sportivo kirjoitti:Miksi ihmeessä GTA:ssa on tuollaiset vanteet...
Itse en ottaisi GTA:ta edes ilmaiseksi, jos en saisi niitä "reikävanteita" mukaan...
Ööö, nuohan ovat kauniimmat kuin ne persoonattomat vakiovanteet. Ja varmaan myös kevyemmät.
Mielestäni nuo ovat juuri persoonalliset, ja sopivat hyvin Alfaan. Tuollaisia vanteita, jotka ovat "ahveniston GTA:ssa" näkyvät jokaisessa madalletussa civikissä....
Alfaholisti kirjoitti:Pistin tonne albumiini muutaman kuvan eilisestä ratapäivästä. Niinhän siinä tietenkin käy, kun muistaa ottaa kameran mukaan niin akku loppuu ja vara-akku on unohtunut kotiin.
Tuli muuten ABS:iin jotain häikkää eilen muutaman nopean kierroksen jälkeen, jarrut oli niin kuumat että savu nousi ja ABS:ien merkkivalo syttyi. Kokeilin jarruttaa hiekalla eikä ABS:t toimineet. Jännä juttu oli kun illalla kotona lähdin liikenteeseen merkkivalo sammui ja ABS:t toimivat taas. Olisko niin, että noi anturit ei tykkää liiasta lämmöstä?
Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle.
Scuore sportivo kirjoitti:Mielestäni nuo ovat juuri persoonalliset, ja sopivat hyvin Alfaan. Tuollaisia vanteita, jotka ovat "ahveniston GTA:ssa" näkyvät jokaisessa madalletussa civikissä....
No joo, onhan noi vähän civikit, mutta sentään 18 tuumaset. GTAn vakioissa on se vika että niitä on kaikilla onnellisilla GTAn omistajilla. Persoonallista ilmettä peliin!
Sassicaia kirjoitti:No joo, onhan noi vähän civikit, mutta sentään 18 tuumaset. GTAn vakioissa on se vika että niitä on kaikilla onnellisilla GTAn omistajilla. Persoonallista ilmettä peliin!
Ai ihan tosissasi olit, minä kun luulin että basic 5-puolavanteiden persoonallisuus oli vitsi
Minusta kyllä ne alkuperäiset toimivat paljon paremmin GTA:n muotoiluun. Autohan on kokoelma kauniita kaaria, eihän siihen nyt passaa kanttipuolavanteita nakata. Se nyt on ihan sama ovatko 17- vai 18-tuumaiset, määrä ei korvaa laatua.
Tuskin noita orgispyörilläkään varustettuja GTA-versioita ihan joka liikennevaloissa seisoo
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Ai ihan tosissasi olit, minä kun luulin että basic 5-puolavanteiden persoonallisuus oli vitsi
Minusta kyllä ne alkuperäiset toimivat paljon paremmin GTA:n muotoiluun. Autohan on kokoelma kauniita kaaria, eihän siihen nyt passaa kanttipuolavanteita nakata. Se nyt on ihan sama ovatko 17- vai 18-tuumaiset, määrä ei korvaa laatua.
Tuskin noita orgispyörilläkään varustettuja GTA-versioita ihan joka liikennevaloissa seisoo
Kyllä se paljolti kauniimpi on siroilla puolavanteilla, esim Alfan omat 16-puolaiset. Ja niillähän kengitettynähän GTA tuli aikanaan ensimmäisissä kuvissa julkisuuteen. Mielipidekysymyksiä tietenkin, mutta minun mielipiteeni on oikeampi kuin muiden.
Carfin sivuilla on näköjään ratapäivän kuvia ja kierrosaikoja. Alle 1:40:n siis parhaimmillaan mentiin, mikä lienee kova aika melkein missä seurassa tahansa. Olisivat vaan voineet niitä autojakin kuvata, aika rumia äijiä...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."