Aivan s-tanan vaikeasti, siinä kun ei ole karmeja. Yläreunan etu- ja takastoppareilla, ikkunan nostimeen kiinnittävillä pulteilla, nostinta ikkunakiskoon tukevien korvakkeiden kiilapaloja säätämällä jne. ja yhden säädön muuttaminen vaikuttaa tietysti kaikkiin muihin. Henkimaailman hommia sanon minä.
Jos joku haluaa tietää hommasta jotain niin nakatkoon PM:ää, tai sitten toinen ketju pystyyn.
Olikos se mml kun oli jonkun miespuolisen henkilön kanssa Auranlaakson ABC:n valoissa joskus yhden jälkeen? Komeasti auto heijasti valoa, olit sitten sinä tai et...
Vittorio Jano kirjoitti:Nelli tänään telkkarissa? Näin pätkän jotakin paritusohjelmaa, jossa yhtenä kokelaana oli moottoripyöräilyä harrastava Nelli. Oliko se meidän Nelli?
En ainakaan tietääkseni ole ollu telkkarissa, elleivät sitte ole salaa kuvanneet
Porissa länsiporin yläasteen kohdalla eilen illalla n. klo 19 Kaabun GTV. Tai ainakin samanlainen, kuin noissa Scuoren kuvissa. Itse olin jalkamiehenä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
tää tulee vähän myöhään, mutta kysytään nyt kuitenkin.
oisko ollu joku foorumilta 156:lla perjantaina joskus 22 jälkeen lippajärvi/järvenperä liikenneympyrän kohalla?
en tiiä näkykö lapa, kun oli jo sen verta pimiää
carlos bongattu epäilyttävissä puuhissa varaosa-alfani kimpussa irroitteli vanhoja osia ja lahjoitti aerosolipulloja
ai niin, käsi nousi oikeaoppisesti
MarcusV kirjoitti:Hmm.. Sitten sotken, kukas se sitten oli.. Metallinharmaa GTA, samanlainen kuin sinun..
Meinasin jo parkasta, kun olin Larussa niihin aikoihin ja autokin on vaihteeks harmaa
Sitten luin loppuun asti ja totesin että, hei, enhän mä aja GTA:lla
MarcusV kirjoitti:Nelli, en muistakaan näinkö matkallani yhtään 164:sta, alfoja kyllä tuli vastaan ainakin viis 156:Sta ja muutama 155:nen
No, sanoisin että jos ehtii sen näkemään niin kyllä sen huomaa. Olethan tuon nähnyt, livenä, katseen kääntäjä, positiivisessa mielessä
Taas, välillä Itäkeskus-Ilola, Vantaa, monta Alfaa mutta ei ensimmäistäkään handua
Nelli kirjoitti:
Taas, välillä Itäkeskus-Ilola, Vantaa, monta Alfaa mutta ei ensimmäistäkään handua
Mä olen huomannut samaa, ilmeisesti kaupunkialueella Alfa kuskit ei halua
tulla ulos kaapista, eikä moikkaa toisille Alfakuskeille, ettei muut huomaa,
että ajaa Alfalla
Tänään reilu tunti sitten mentiin punaisen kolmekolmosen kanssa peräkanaa Kehä ykköstä länteen Tuusulanväylältä eteenpäin. Leppävaaran kohdalla pääsin rinnalle ja morjestamaan. Sama väri, sama malli ja melkein peräkkäiset rekisteritunnukset. Toisessa vain enemmän ruostetta takapuolessa Tunnistaako joku itsensä?
Just vähän aikaa sitten puolenkymmentä vaahtosammuttimen kokosta miespuolista henkilöä jähmettyi paikalleen alfan lipuessa ohi. Noin puolella nousi lapa mallikkaasti pystyyn Ihan selkeesti tulevia alfisteja
8-tiellä Kristiinankaupungin jälkeen eilen klo 15:15 ajoi 156 Sportwagon hopea ja puhdas yksilö ohitseni, linja-autoa ajelin Poriin päin. L-rekkarit oli Alfassa. Naisväkeä repsikan paikalla, anteeksi jos tuijotin, toljotin kyllä AUTOA
Aamulla bongattu Seinäjoella Areenan risteyksessä ennen kahdeksaa ihmeellisen sininen 147, itse liikuin vain polkupyörällä kun auto on vielä seisonnassa
Olipa hyvä reissu Saarijärvelle ja takaisin; kolme 156 sedania tuli vastaan ja kaikista nousi kämmen vastaan. Eka Saarijärventiellä, toinen 4-tiellä Puuppolan tietämillä ja kolmas Jyväskylässä Taulumäen paikkeilla.
Ihme on tapahtunut. Imatralla bongattu eilen illalla ja tänään päivällä metallinsininen GT. Piti ihan hiljentää ja ihailla parkkeerattua Alfaa. On se vaan nätti. Näinköhän on tulevia foorumilaisia?
Hämeenlinnassakin vilkasta. Eilen kauppareissulla ensin punainen 33:n, grafiitinharmaa uusinenäinen Sportwagon ja lopuksi kirkkaanpunainen GT. Kaksi ekaa eivät noteeranneet, mutta GT:stä taidettiin morjestaa.
Ihan äsken tumma 147 pyyhälsi ohi, kun peruutin autoa pihaan. Tervehdykseeni vastattiin.
Tunnistiko joku itsensä? Ei muuten, mutta kun yleensä täällä saa ajaa viikkokausia ilman ainuttakan bongausta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
MarcusV pöllähti espoon Motonetin pihalle just kun olin lähdössä jatkamaan jarruremppaa. Äänestä ei voinut erehtyä... Oot vissiin laittanut putkistoo uusiksi?
Mikkelissä viime vkl bongattu punanen 75 juurin kun tuli todettua ettei täällä landella taida alfoja paljon olla Tänään ensimmäistä kertaa 4 vuoden alfa urallani morjesti 156 kuski ~18 aikaan kaivokselassa tojota putiikin luona. Muutama ölppä sen kunniaksi Foorumilaisia?
Turkkusessa tuli tänään käytyä ja kylläpä näkyi Alfoja! Yksi sentään nosti lapasensakin eli metallinvihreä 156 Raisiossa kun olin poistumassa Myllyn alueelta siellä toispuol ohitustiet. Hopeanvärinen V6 helmoilla varustettuna oli parkissa kaivokadusta seuraavalla kadulla mikä lie nimeltään. Punainen 156 tuli vastaan 8:n jälkeen kun olin juuri pääsemässä 9-tielle pois keskustasta, pari 147:aa ja pari 155:takin tuli spotattua. Kai nyt joku mustan 156 SW:ni huomasi??
Kaunista katseltavaa oli tänään Ylöjärvi centrumissa puoli kuuden maissa illalla, kun oltiin emännän kanssa kävelyllä. Viiden minuutin sisään ainakin neljä toistaan kauniimpaa 156:sta kiisi pitkin kuruntietä Mahtoiko kukaan heistä olla foorumilaisia ?
EVO kirjoitti:MarcusV pöllähti espoon Motonetin pihalle just kun olin lähdössä jatkamaan jarruremppaa. Äänestä ei voinut erehtyä... Oot vissiin laittanut putkistoo uusiksi?
Ahaa Missäköhän kohtaa itse olitkaan.. Ajoin vieläpä sportwagonin eteen parkkiin, en tiedä oliko meikäläisiä..
Joo Olen kuullut että äänet ovat mielenkiintoiset.. Vähän pientä putkistoremonttia olen tehnyt tässä talven aikana
Oltiin siellä takarivissä lähellä ulosmenoa. Vähän oli kiire ton rempan kanssa niin en tullu juttelemaan. Haukilahdessa keretään sitten jauhaa legendaa