Autonvaihtoketju
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 1690
- Liittynyt: 09 Heinä 2009, 13:14
- Car(s): 159 2.4JTDm Q2 -06, 156 SW 2.0JTS sele -05, GTV6 projekti, Fiat barchetta ja C5 sitikka*2
- Paikkakunta: Rauman seutu
Re: Autonvaihtoketju
... ja tuo meän c5 ei ole vaihtoehto - vaik sill pienehköä hevosta kuskais. Edes farmarina isommalleki hevoiselle.
Lie kevättä rinnuksilla, ku muka auto mukamas pitäs ostaa...
Lie kevättä rinnuksilla, ku muka auto mukamas pitäs ostaa...
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
Tolleen saa penkit nurin ja hattuhyllykin lähtee veks. Referenssinä sarja 16" teledialeja koslassa.jalittam kirjoitti:Anteeksi maalaisuuteni, mut saako GT:ssä (alfa) kaadettua takapenkit ja hattuhyllyn mäjelle?
Jos noin, ni onko se sit pikkufarkku?
Eli jos sais sinne vaik custom made koirahäkin tungettua takaloosteriaukosta?
Toho 159 konttiperäseen saa sisällä kasattua ns. pehmohäkin takapenkille, mut ankea ja ehkä liian pien kahdelle pumille ja matkapahoinvointi taattu.
C6 sitikkaan ei saane sen seksikkäämpää viritystä?
Vaikko https://m.nettiauto.com/alfa-romeo/156/ ... 0&vifNav=Y?
Onko joku jo käyny pohjaa pökkimässä?
Tai 159 automaattifarkku...
Eli automaatti, mihi koiruuksetki sais tungettua maisemia kattelemaan.
Selen hommaaminen lie joku perverssi missio...
Ja ihan työmatkakulkinetta ko laitos pääosin toimittaisi.
- Liitteet
-
- Penkit nurin.jpg
- (48.66 KiB) Tiedosto ladattu 7946 kertaa
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
Olen ajanut Giuliettaa - suht pitkään oli avaimet mokomaan eteisessä. Jos ja kun aikaisemmin päädyit ajettavuuden vuoksi valikoimaan f30 - jolloin joutuu hieman joustamaan mukavuudesta ja käytännöllisyydestä tarkan ajettavuuden alttarilla (joskin f30/31 on hermostuneempi kuin esim Giulia), niin en voi rehellisesti suositella Giuliettaa. Erinomaisen sielukas käyttöpeli on pikku g - mutta ajettavuudeltaan esim. MiTo on parempi. Jos taas haluaa kompaktin kauppakassin takaovilla, Giuliettaa on vaikea ohittaa hintaluokassaan - varsinkin jos ei nykäise uutta pakasta. Minulla oli autoparina Giulietta T-Jet ja e84 (2.0d xDrive 6-lovinen automaatti) - näistä mieluummin hyppäsin kyllä Giuliettan puikkoihin. Nämä kaksi vaihtuivat 1kpl f31 - jota pidin molempia tylsempänä, joskin laadukkaampana. F31 ei kauaa minulla vanhentunut kun pistin kiertoon ja otin f34, joka istuu mieltymyksiini kuin nenä päähän (rujo nenä, mutta ei tässä missikisoihin olla menossakaan).mcjones kirjoitti:Työajossa satunnaisesti ollut F34 ja F11... ehkä sitä ei ole ajaessa miettinyt samankaltaisuutta, mutta kun nyt sanot, niin kieltämättä näin on. F1x on tokin kuitenkin leveämpi. F34 on tosin tietääkseni eri alusta (sama kuin aasialainen 3-sarjan Lang-versio).lerppu kirjoitti:^Kokeile f34 ja vertaa f10. Yllätyt - Paljolti sama alusta ja ulkomitat f10/f34:
Ajoin F30, F10 ja F34 peräjälkeen edellistä liisaria hankkiessa ja päädyin F31:een. Varmaan yksi tekijä on, että F34 on kuitenkin korkeampi.lerppu kirjoitti:F34 ajokokemus enemmän f10 kuin f30/31. Paitsi että ite tykkään f34 enemmän. Täydellinen perheauto ja kompromissi asioiden suhteen.
Ur-Allroadia tuli käytyä koestamassa ja kieltämättä se oli paperilla hyvä, mutta aika keinuvalerppu kirjoitti:EDIT: Faijalla oli A6 allroad. Big no-no. Viel problem. Kein erfolg. Nyt sillä on A8, se on parempi. Mutta se A6. En edes jaksa listata miksi vastaus mokomaan on iso EI.
Näköjään tuo nykyinen Audi on saanut vihiä siitä, että saattaa joutua vaihtoon ja aloitti vastatoimet. Kuskin ikkuna jäi yläasentoon
SCC:llä näytti olevan reilu valikoima vuoden ikäisiä Giuliettoja, ehkä niissä voisi olla. En ole Giuliettaa ajanut, joten sikälikin kiinnostaa.
Re: Autonvaihtoketju
Kävin koeistumassa Giulian ja kieltämättä tuntuman puolesta hyväksyttävä laitos, voisi käydä siis ajamassakin. Tosin edelleenkin on fiilis se, että n. 5-vuotias F11/C7 n. 300-hevosvoimaisella pensapannulla nelivetoisena on paras optimointipiste omaan käyttöön pitäytyen vielä siedettävissä kuluissa. Lähelle samoja menisi uusista Seat Leon ST Cupra, mutta jotenkin semmoinen tuntuu rihvelimmältä kuin nuo isommat Audit/Bemarit. Seatilla ehkä kehtaisi käydä vielä tosin vaikka Ahvenistollakin, joskin siihen touhuun on jo muut vehkeet olemassa.
Ajojen jakaminen kahdelle autolle helpottaisi optimointia, eikä välttämättä olisi kovasti kalliimpi vaihtoehto, mutta hieman vaikea kyllä perusteltava näillä käyttömäärillä. RR Evoque tuli myös koeistuttua, mutta jotenkin vierastan ajatusta citymaasturiin ratkeamisesta.
Ajojen jakaminen kahdelle autolle helpottaisi optimointia, eikä välttämättä olisi kovasti kalliimpi vaihtoehto, mutta hieman vaikea kyllä perusteltava näillä käyttömäärillä. RR Evoque tuli myös koeistuttua, mutta jotenkin vierastan ajatusta citymaasturiin ratkeamisesta.
Re: Autonvaihtoketju
Huomasin tässä ajautuneeni itsesuggestiossa semmoiseen moodiin, jonka pohjalta saan sentimentin kääntymään Giuliettaa kohti myönteiseksi... joten ei auta kuin etsiä fundamentit tekemään päätöksestä rationaalisen
Giulietassa on kuulemma hyvät valot, hieman lyhyt istuinosa ja jos vaikka noista SCC:n jahreswageneista löytyisi sopiva, olisi Joku Muu ajanut kalleimmat kilsat alta jo pois, mutta autohan olisi vielä jotakuinkin uusi.
Giulietassa on kuulemma hyvät valot, hieman lyhyt istuinosa ja jos vaikka noista SCC:n jahreswageneista löytyisi sopiva, olisi Joku Muu ajanut kalleimmat kilsat alta jo pois, mutta autohan olisi vielä jotakuinkin uusi.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
^ tuo on hyvä periaate, ja varsinkin Alfoilla havaittu toimivaksi. Meidän hybridihankinnassa tosin sitten kävi niin, että aluksi katsomamme n. 30- 40tkm:ä ajetut pari vuotta vanhat 1.sukupolven autot olivat vain n. pari tonnia halvempia kuin uusi facelifti 3 vuoden takuulla ja n. samoilla varusteilla...
Tilanteeseen osasyy on alle 90 g CO2/km uusien autojen joka vuosi alentunut autovero.
Ei ollut nyt vaikeata tehdä erilaista hankintapäätöstä
Tilanteeseen osasyy on alle 90 g CO2/km uusien autojen joka vuosi alentunut autovero.
Ei ollut nyt vaikeata tehdä erilaista hankintapäätöstä
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Autonvaihtoketju
Xenonit on hyvät, mutta halogeenit ei suunnattoman ihmeelliset, vaikka niitäkin ehkä polttimon valinnalla saanee kohennettua. Jos kyse oli Espoon SCC:n autoista, niin siellä ei taida xenonit olla kuin QV:ssä. Halogeenit tunnistaa mm. manuaalisesta korkeudensäädöstä (asetus näkyy ajotietokoneen näytöllä).mcjones kirjoitti:Giulietassa on kuulemma hyvät valot
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Re: Autonvaihtoketju
Eli paluu lähtöruutuun...insinörtti kirjoitti:Xenonit on hyvät, mutta halogeenit ei suunnattoman ihmeelliset, vaikka niitäkin ehkä polttimon valinnalla saanee kohennettua. Jos kyse oli Espoon SCC:n autoista, niin siellä ei taida xenonit olla kuin QV:ssä. Halogeenit tunnistaa mm. manuaalisesta korkeudensäädöstä (asetus näkyy ajotietokoneen näytöllä).mcjones kirjoitti:Giulietassa on kuulemma hyvät valot
Re: Autonvaihtoketju
Kävin hakemassa kylmät tyypit BMW G30:sta eli uudesta vitosesta. Not my type of car. Sikälikin lähtöruutuun paluu tapahtui, että nyt aktiivisesti hierotaan kauppaa F30 M-Sportista.mcjones kirjoitti:Eli paluu lähtöruutuun...
- Auristo
- Viestit: 385
- Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
- Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01 - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Autonvaihtoketju
Nyt ei ole Alfaa kun 166 tuli myytyä forumilaiselle.
Ykkösajokkina toimii toistaiseksi Pösön 407 Coupe 2.7 Hdi ja kakkosautoksi ostettiin Fiat 500 1.4 Sport.
Fiat on pikkuautoksi tosi hauska ja hyvä ajettava, varusteita on todella hyvin.
Tuohon on raksittu Sportin vakiovarusteiden lisäksi kattoluukku, peruutustutka yms.
Alfakantaan on tarkoitus palata kun lompakko pystyy käytettyyn Giuliaan.
Ykkösajokkina toimii toistaiseksi Pösön 407 Coupe 2.7 Hdi ja kakkosautoksi ostettiin Fiat 500 1.4 Sport.
Fiat on pikkuautoksi tosi hauska ja hyvä ajettava, varusteita on todella hyvin.
Tuohon on raksittu Sportin vakiovarusteiden lisäksi kattoluukku, peruutustutka yms.
Alfakantaan on tarkoitus palata kun lompakko pystyy käytettyyn Giuliaan.
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
Re: Autonvaihtoketju
Minultakin meni alfa alta, kun kyllästyin alkavaan maalin lohkeiluun 159:ssäni. Toistaiseksi huristelu käy Toyota gt86:lla, joka on toki hauska peli. Ehkä jos Giulia tai Stelvio joskus tulevat sopivanhintaisina käytettyinä vastaan, voisi vielä palata alfakantaan?
Re: Autonvaihtoketju
Kaupathan syntyi jo joku aika sitten ja nyt ollut about viikon verran wanha käyttö-Audi myynnissä merkkifoorumilla. En ole tähän ikään mennessä vielä itse koittanut autoa myydä, mutta sekin päivä on nyt koittanut. Ehkä olisi pitänyt antaa vaihdossa pois, joten sitä korjaamaan näköjään tulee nyt katsottua, josko 916 Spider pitäisi saada... tai wanhempi avokki. Pikkuauton kokoinen tallipaikkakin olisi saatavillamcjones kirjoitti:Kävin hakemassa kylmät tyypit BMW G30:sta eli uudesta vitosesta. Not my type of car. Sikälikin lähtöruutuun paluu tapahtui, että nyt aktiivisesti hierotaan kauppaa F30 M-Sportista.
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Re: Autonvaihtoketju
Täältä Spideri alle .
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Re: Autonvaihtoketju
Ei ole kovinkaan vastuullista ilmoitella tuollaisia, kun Jiitee saattaa tulla lahkeeseen..ladyalfa kirjoitti:Minultakin meni alfa alta, kun kyllästyin alkavaan maalin lohkeiluun 159:ssäni. Toistaiseksi huristelu käy Toyota gt86:lla, joka on toki hauska peli. Ehkä jos Giulia tai Stelvio joskus tulevat sopivanhintaisina käytettyinä vastaan, voisi vielä palata alfakantaan?
Senza cuore saremmo solo macchine
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
Hyvä yritys Hagger.hagger16 kirjoitti:Ei ole kovinkaan vastuullista ilmoitella tuollaisia, kun Jiitee saattaa tulla lahkeeseen..ladyalfa kirjoitti:Minultakin meni alfa alta, kun kyllästyin alkavaan maalin lohkeiluun 159:ssäni. Toistaiseksi huristelu käy Toyota gt86:lla, joka on toki hauska peli. Ehkä jos Giulia tai Stelvio joskus tulevat sopivanhintaisina käytettyinä vastaan, voisi vielä palata alfakantaan?
Samaa täkyä koitti meille Auris Hydridin ladymyyjäkin piruillakseen, koska tiesi alfasairaudestani entisenä Deltan Alfa-ja Kiakonkarimyyjänä JOS pitäisi nyt olla vain yksi auto talossa niin GT86 olisi listan kärjessä, onhan se myönnettävä. Makea ajettava todellakin.
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Autonvaihtoketju
Saako siihen Toyotan badgeilla vetokoukkua? Subarun vastaus oli ainakin aiemmin ei.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Autonvaihtoketju
Vinkkinä sitten, että huolto-osat yms kannatta hakea subaruliikkestä.
Aika hyvin kyllä tojotisteille subaru maistuu. Boxeri ja kaikki muu.
Aika hyvin kyllä tojotisteille subaru maistuu. Boxeri ja kaikki muu.
"puhun niin totta kuin osaan"
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Autonvaihtoketju
Eihän siinä taida paljonkaan Toyotaa lopulta olla. Merkit ja iso kasa projektin rahoitusta.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Autonvaihtoketju
Ja eikös tossa kuitenkin kannata maksaa BRZ:sta, joka on reippaasti halvempi ko GT86 - vaikka auto 100% sama?
Re: Autonvaihtoketju
+ eikä tarvitse näyttäytyä Toyotan ratissa..Aquatica kirjoitti:Ja eikös tossa kuitenkin kannata maksaa BRZ:sta, joka on reippaasti halvempi ko GT86 - vaikka auto 100% sama?
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
http://shop.ttnordic.fi/Toyota-Varusteet/GT86Polforea kirjoitti:Saako siihen Toyotan badgeilla vetokoukkua? Subarun vastaus oli ainakin aiemmin ei.
Eipä taida saada... no sitten kun tarvitaan koukkuautoa niin vaikka vuokrataan.
Ei taida mitään 2-ovisia coupeja olla käytännössä isoina määrillä koukulla varustettuja/pilattuja ( yliviivaa tarpeeton)
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Autonvaihtoketju
Je, eli ei ole siinäkään etua Toyotalla Subaruun nähden. Osui vaan huomioon tuo mainitasi potentiaalisesta ainoasta käyttöautosta, jolloin asialla voisi olla merkitystä. Etenkin kun mitä pienempi käyttöauto on, sitä herkemmin kuljetuskapasiteettia tarvii lisätä.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
Jep, mutta harvoin nyt tarvitsemme mummuna ja paappana vaimon kanssa kaksin isoa kuljetuskapasiteettia oikeasti. Subaru on kyllä samana autona parempi diili.Polforea kirjoitti:Je, eli ei ole siinäkään etua Toyotalla Subaruun nähden. Osui vaan huomioon tuo mainitasi potentiaalisesta ainoasta käyttöautosta, jolloin asialla voisi olla merkitystä. Etenkin kun mitä pienempi käyttöauto on, sitä herkemmin kuljetuskapasiteettia tarvii lisätä.
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Re: Autonvaihtoketju
Otapa tuo A4 vaihdossa, niin kätellään kaupatIlkkaL kirjoitti:Täältä Spideri alle .
Awdissa on neliveto ja ihan alfistinkin kommenttien perusteella hyvät murinat
Re: Autonvaihtoketju
Käytettynä ei kyllä ollut hintaetua Subarulla. Minua ei kyllä haittaa Toyotan logo keulilla:-)Aquatica kirjoitti:Ja eikös tossa kuitenkin kannata maksaa BRZ:sta, joka on reippaasti halvempi ko GT86 - vaikka auto 100% sama?
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Re: Autonvaihtoketju
Harmi mr mcjones, kun mulla pihassa toi Brera Q4. Joka sekin taitaa kyl mennä myyntiin.... . Mut eikös Auditkin kauppansa tee . Varmaan helpomminkin kun Italian ihmeet.
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Olisiko tuollainen Opel Astra J 1.6 turbo (132kW) automaattina ihan pöllö ostos? Manuaalilaatikolla noita J-astroja ei kannata ostaa koska se on M32, mutta tuollaisen 1.6 turbon perässä on 6T45 -koodin omaava kuusivaihteinen momentinmuunninlaatikko. Jakopää on hihnalla, paha sanoa onko se hyvä vai huono asia...
En itselle ole hankkimassa mutta lähipiirissä on tarvetta tuon kokoluokan alle 15k automaattivaihteselle bensa-autolle. Edulliset huoltokulut on plussa.
Giuliettat on vielä liian kalliita. Halvin on luokkaa 18k. https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8574194
En itselle ole hankkimassa mutta lähipiirissä on tarvetta tuon kokoluokan alle 15k automaattivaihteselle bensa-autolle. Edulliset huoltokulut on plussa.
Giuliettat on vielä liian kalliita. Halvin on luokkaa 18k. https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8574194
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Autonvaihtoketju
Hyi. Liian lulla, yliavustettu ja tehostettu, halvan oloinen muovinen kikotin. Ovet rämähtää kuin vanhassa ladassa. Kokemukset 1.4 turbosta vinkuvalla manuaali laatikollaTeroPee kirjoitti:Olisiko tuollainen Opel Astra J 1.6 turbo (132kW) automaattina ihan pöllö ostos? Manuaalilaatikolla noita J-astroja ei kannata ostaa koska se on M32, mutta tuollaisen 1.6 turbon perässä on 6T45 -koodin omaava kuusivaihteinen momentinmuunninlaatikko. Jakopää on hihnalla, paha sanoa onko se hyvä vai huono asia...
En itselle ole hankkimassa mutta lähipiirissä on tarvetta tuon kokoluokan alle 15k automaattivaihteselle bensa-autolle. Edulliset huoltokulut on plussa.
Giuliettat on vielä liian kalliita. Halvin on luokkaa 18k. https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8574194
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Kiitos analyysistä. Mikä olisi suosituksesi? Tuleva käyttäjä ei ole kiinnostunut pätkän vertaa autoista mutta omaa silti (vahvoja) mielipiteitä.jkk kirjoitti:Hyi. Liian lulla, yliavustettu ja tehostettu, halvan oloinen muovinen kikotin. Ovet rämähtää kuin vanhassa ladassa. Kokemukset 1.4 turbosta vinkuvalla manuaali laatikollaTeroPee kirjoitti:Olisiko tuollainen Opel Astra J 1.6 turbo (132kW) automaattina ihan pöllö ostos? Manuaalilaatikolla noita J-astroja ei kannata ostaa koska se on M32, mutta tuollaisen 1.6 turbon perässä on 6T45 -koodin omaava kuusivaihteinen momentinmuunninlaatikko. Jakopää on hihnalla, paha sanoa onko se hyvä vai huono asia...
En itselle ole hankkimassa mutta lähipiirissä on tarvetta tuon kokoluokan alle 15k automaattivaihteselle bensa-autolle. Edulliset huoltokulut on plussa.
Giuliettat on vielä liian kalliita. Halvin on luokkaa 18k. https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8574194
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Autonvaihtoketju
Oma suositukseni toki kiertää tuo malli. Mutta eihän asioita kannata itse kokeilematta tyrmätä.TeroPee kirjoitti:Kiitos analyysistä. Mikä olisi suosituksesi? Tuleva käyttäjä ei ole kiinnostunut pätkän vertaa autoista mutta omaa silti (vahvoja) mielipiteitä.jkk kirjoitti:Hyi. Liian lulla, yliavustettu ja tehostettu, halvan oloinen muovinen kikotin. Ovet rämähtää kuin vanhassa ladassa. Kokemukset 1.4 turbosta vinkuvalla manuaali laatikollaTeroPee kirjoitti:Olisiko tuollainen Opel Astra J 1.6 turbo (132kW) automaattina ihan pöllö ostos? Manuaalilaatikolla noita J-astroja ei kannata ostaa koska se on M32, mutta tuollaisen 1.6 turbon perässä on 6T45 -koodin omaava kuusivaihteinen momentinmuunninlaatikko. Jakopää on hihnalla, paha sanoa onko se hyvä vai huono asia...
En itselle ole hankkimassa mutta lähipiirissä on tarvetta tuon kokoluokan alle 15k automaattivaihteselle bensa-autolle. Edulliset huoltokulut on plussa.
Giuliettat on vielä liian kalliita. Halvin on luokkaa 18k. https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/giulietta/8574194
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Re: Autonvaihtoketju
Tälle kohderyhmälle olen juurikin ehdottanut Opeleita ja monesti näihin on päädyttykin.TeroPee kirjoitti:Tuleva käyttäjä ei ole kiinnostunut pätkän vertaa autoista
Lähtökohtana ei voi pitää omia mieltymyksiä, vaan yrittää arvioida toisen tarpeiden mukaan. Luotettavuus ja edullisuus varmaan ne tärkeimmät.
Käykää kokeilemassa.
Senza cuore saremmo solo macchine
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Siksipä tuossa tuo Opel onkin listalla kun se voisi olla sopivan luotettava olematta kuitenkaan ihan nissancorolla. Vaikka hyviähän nekin toki on, mutta tuossa hintaluokassa tuppaavat olemaan aika vanhanaikaisilla nelivaihteisilla automaateilla (etenkin korealaiset) tai robottilaatikoilla (ranskikset, vanhemmat Opelit). VAG-kaksoiskytkintä ei voi suositella mitenkään vaikka toimiessaan siinä onkin paljon hyviä puolia.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
No arvatkaa meikän ehdotushagger16 kirjoitti:Tälle kohderyhmälle olen juurikin ehdottanut Opeleita ja monesti näihin on päädyttykin.TeroPee kirjoitti:Tuleva käyttäjä ei ole kiinnostunut pätkän vertaa autoista
Lähtökohtana ei voi pitää omia mieltymyksiä, vaan yrittää arvioida toisen tarpeiden mukaan. Luotettavuus ja edullisuus varmaan ne tärkeimmät.
Käykää kokeilemassa.
: Jos oppelibudjettin lisää 2-3 tonttua.... ToyotahondakiahyundaiFORD
ja jos tyytyy vähän vanhempaan niin tälle kohderyhmälle sopii Mercedes oikein hyvin.
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Jos tädillä olisi munat, se olisi setä.
Nyt ei tässä tilanteesa ole mahdollisuutta nostaa budjettia 20 prosenttia.
Nyt ei tässä tilanteesa ole mahdollisuutta nostaa budjettia 20 prosenttia.
Re: Autonvaihtoketju
Joskus juuri tuollaista astraa harkitsin. Kulutus on ainakin aika paljonkin kovempi mitä tehdas lupaa eikä suoritus kyky tehoihin nähden ollut mitenkään sporttinen, mutta pysyi muun liikenteen mukana ilman ongelmia. Muuten oli asiallisen jämäkkä tapaus oli. Sekalaisessa ajossa oli reilu 9 litraa kun oli päivän ajossa. Rauhallista ajoa ja muutama ripeämpi kiihdytys. Kulutus oli tuolloin deal breaker. Eli ainakin jos kaupunkiajoa tulee paljon niin en suosittele. Varsinkin jos käyttö kustannuksia haluaa pitää vähäisinä.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
Tojolla näemmä aika kovat piipussa haipriitmarkkinoinnissa :
https://youtu.be/cXzrmwDYRXA
https://youtu.be/X9yZGT3LbiA
https://youtu.be/kWnqtwlwwno
https://youtu.be/cXzrmwDYRXA
https://youtu.be/X9yZGT3LbiA
https://youtu.be/kWnqtwlwwno
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Janne
- Viestit: 2015
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Re: Autonvaihtoketju
Heh, tehtiin väliaikaisratkaisu perheen liisarin osalta. Huomenna tulee Mazda CX-5 skyactiv-d sendo edition 2.2 litraisella mosalla.
Alfa Romeo 155 V6 1992
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Re: Autonvaihtoketju
^^ Hyvät videot . Naapurin saabistikin hankki perheeseensä farkku-auriksen ja kehuu sitä kovasti. Auris vaikuttaa tosiaan kivalta, vaikka en toyotaa ole ikinä omistanutkaan. Noh.. ajellaan nyt Oculla ja MiTo:lla ensin. Auton vaihto tulee ajankohtaiseksi toivottavasti vasta 2-3 vuoden päästä, jos silloinkaan.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Autonvaihtoketju
^on se kokeilemisen arvoinen, saattaa ennakkoluulot romuttua
-
- Viestit: 264
- Liittynyt: 25 Syys 2016, 17:11
- Car(s): Mito QV '10
360 Modena F1 '01
ex. 911 '08 & Fiat 500 '10 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Autonvaihtoketju
Nyt näyttää pahasti siltä, että saksalainen harrasteauto vaihtuu italialaiseen kaunottareen ja sen vuoksi italialainen käyttöauto vaihtuu pois... Oikeastaan vain välirahaneuvotteluita vaille, harrasteautoyksilöllä josta olen käynyt viikon verran neuvotteluita sekä penkonut asioita on meidän mittakaavassa jäätävän hyvä historia (leimat huoltokirjassa jokaiselta vuodelta!!) sekä siinä on muutamia todella harvinaisia varusteita, joita ko. merkin suurimmalla kansainvälisellä keskustelupalstallakin on kehuttu.
Saapa nähdä, tiistaina olisi tuomiopäivä tämän suhteen.
Sitten käyttöautosta, onkohan kenelläkään mitään kokemusta joko mk.II Focuksesta eli tälläisestä:
Tai vastaavasti Pösön 207:sta eli tälläisestä:
Focuksissa on vissiin se perinteinen ovien alareunojen ruosteherkkyys? Mutta toisaalta Focuksen 1.6 moottori pitäisi olla melkein pomminvarma?
Pököteissä se 1.6 moottori on sama kuin Mineissä eli jakoketjun kiristäjä tyyppivikana?
Onko muita mielenkiintoisia käyttöautoehdotuksia hintaluokassa max. 5ke, uudehko & vähän kuluttava ja ilmastointi.
Saapa nähdä, tiistaina olisi tuomiopäivä tämän suhteen.
Sitten käyttöautosta, onkohan kenelläkään mitään kokemusta joko mk.II Focuksesta eli tälläisestä:
Tai vastaavasti Pösön 207:sta eli tälläisestä:
Focuksissa on vissiin se perinteinen ovien alareunojen ruosteherkkyys? Mutta toisaalta Focuksen 1.6 moottori pitäisi olla melkein pomminvarma?
Pököteissä se 1.6 moottori on sama kuin Mineissä eli jakoketjun kiristäjä tyyppivikana?
Onko muita mielenkiintoisia käyttöautoehdotuksia hintaluokassa max. 5ke, uudehko & vähän kuluttava ja ilmastointi.
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Autonvaihtoketju
-08 farkku focus FL oli viime kesän eli 15tkm ajan. Tämä 1,8tdci joten bensakoneesta ei käryä.
Mittarissa oli 150tkm ostettaessa.
+Ajolleen asiallinen
+Penkistä löytyi hyvä asento
+Nahkaratti sopivan paksuinen ja kokoinen
+automaattikylmästöityä ei paljon tarvinnut säädellä
-Meluisa (rengasäänet)
-Alatukivarret (taaemmat puslat) loppu
-Moottoritukikumit kulutustavaraa. Ainakin yksi oli kalliimpi.
-Farmareissa takaluukun listan ympärys herkkä ruostumaan (ainakin kromiversioissa)
Ovissa ei ollut mitään moitittavaa.
Tässä yksilössä oli edellisistä omistajista johtuvaa ylimääräistä harmia, jota ei voi laittaa auton viaksi. Ilman niitä olisi se edelleen meillä.
Mittarissa oli 150tkm ostettaessa.
+Ajolleen asiallinen
+Penkistä löytyi hyvä asento
+Nahkaratti sopivan paksuinen ja kokoinen
+automaattikylmästöityä ei paljon tarvinnut säädellä
-Meluisa (rengasäänet)
-Alatukivarret (taaemmat puslat) loppu
-Moottoritukikumit kulutustavaraa. Ainakin yksi oli kalliimpi.
-Farmareissa takaluukun listan ympärys herkkä ruostumaan (ainakin kromiversioissa)
Ovissa ei ollut mitään moitittavaa.
Tässä yksilössä oli edellisistä omistajista johtuvaa ylimääräistä harmia, jota ei voi laittaa auton viaksi. Ilman niitä olisi se edelleen meillä.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Autonvaihtoketju
Rönö? https://www.nettiauto.com/renault/clio/8496270
Yhdellä tutulla tuollainen, enkä ainakaan ole pahaa sanaa kuullut.
Yhdellä tutulla tuollainen, enkä ainakaan ole pahaa sanaa kuullut.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 264
- Liittynyt: 25 Syys 2016, 17:11
- Car(s): Mito QV '10
360 Modena F1 '01
ex. 911 '08 & Fiat 500 '10 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Autonvaihtoketju
Rönö ois muuten soiva peli, mutta viime syksynä Fiat 500:kin vaihtui pois sen vuoksi, että sen ns. käytännön suorituskyky (eli ei pelkkä 0-100 kiihtyvyys vaan liittymiset ison teiden rampeilta, moottorin pakollinen vingutus että edes etäisesti jotain tapahtuisi ym.) oli aivan jäätävän kehno
Melkein pitäisi olla se Focuksen 1.6L / 100hv ja bensa koska ajoa tulee käyttöautolle juuri ja juuri 15tkm vuodessa.
207 Pösöjä saa yllättävän edullisesti (ikä suhteessa kilsat suhteessa moottorin koko), mutta onkohan ne sitten se todellinen pään hakkaaminen seinään? Alfan kanssa tuli 3kk ostosta iskariongelma, joka toivottavasti on pelkät kiihtyvyysantureiden sähköjohdotukset (niin kuin eräällä toisella Mitoilijalla), mutta silti ärsyttää. Varsinkin jos sieltä paljastuu jotain kalliimpaa.
vm.2007 Pösö 207 tehokkaammalla 1.6 moottorilla (120hv) ja 135tkm ajettuna maksaa saman verran kuin 200tkm ajettu vm.2005 Focus perus 1.6 bensakoneella ja ilmastoinnilla, hmm...
Melkein pitäisi olla se Focuksen 1.6L / 100hv ja bensa koska ajoa tulee käyttöautolle juuri ja juuri 15tkm vuodessa.
207 Pösöjä saa yllättävän edullisesti (ikä suhteessa kilsat suhteessa moottorin koko), mutta onkohan ne sitten se todellinen pään hakkaaminen seinään? Alfan kanssa tuli 3kk ostosta iskariongelma, joka toivottavasti on pelkät kiihtyvyysantureiden sähköjohdotukset (niin kuin eräällä toisella Mitoilijalla), mutta silti ärsyttää. Varsinkin jos sieltä paljastuu jotain kalliimpaa.
vm.2007 Pösö 207 tehokkaammalla 1.6 moottorilla (120hv) ja 135tkm ajettuna maksaa saman verran kuin 200tkm ajettu vm.2005 Focus perus 1.6 bensakoneella ja ilmastoinnilla, hmm...
- Janne
- Viestit: 2015
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Re: Autonvaihtoketju
Pirunmoinen pettymyshän tämä on jo nyt. Ainoat positiiviset seikat on alhainen kulutus, isommat tilat verrattuna aiempaan A4 avanttiin ja ihankiva ulkonäkö.Janne kirjoitti:Heh, tehtiin väliaikaisratkaisu perheen liisarin osalta. Huomenna tulee Mazda CX-5 skyactiv-d sendo edition 2.2 litraisella mosalla.
Auto on meluisa, peltinen laatikko. Alusta on pintakova ja auto kiikkerä ja sivutuuliherkkä ajaa. Tehoa 2.2 koneessa 150 heppaa...heh. Laatikko on epämääräinen japanilainen lötkö, keppi keskittää kuin 80-luvun sunnyssä. Ja koko ajan saa olla pykältämässä.
Ainut lohtu tässä on, että auto on vain väliaikainen.
Alfa Romeo 155 V6 1992
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Autonvaihtoketju
Vieläkös ne Mk II:ssakin saadaan päästötestistä läpi vain tasan oikeilla öljyillä ja taikakeinoilla, vai onko tuo saatu korjattua?billy kirjoitti:Focuksissa on vissiin se perinteinen ovien alareunojen ruosteherkkyys? Mutta toisaalta Focuksen 1.6 moottori pitäisi olla melkein pomminvarma?
Järkiautoilija
- -TTY-
- Viestit: 1442
- Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
- Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00 - Paikkakunta: Mikkeli
Re: Autonvaihtoketju
Työkaverilla oli tuommoinen 2.gen Focus jonkun aikaa. Joku 1.6 Sport tms. Omat havainnot oli että sisustan osat (mm. radion voluuminappi, vaihdekepin "kärki") olivat käteen jäävää sorttia ja sitä sporttia oli se, että luistoneston sai pois suoraan yhdestä nappulasta painamalla ja 17" vanteet...
Edit : autocorrect
Edit : autocorrect
Mikä piru sieltä taas on rikki?
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Meillä oli aiemmin kakkos-sukupolven Focus vaimon/perheautona. Tarkemmin mallia STW 2.0 Ghia. Taisi olla pari-kolme vuotta vanha kun meille ostettiin ja kolmisen vuotta oli meillä. N. 15 tkm vuodessa taisi tulla mittariin.billy kirjoitti:...
Sitten käyttöautosta, onkohan kenelläkään mitään kokemusta joko mk.II Focuksesta eli tälläisestä...
Tuon kokemuksen perusteella aivan passeli käyttöauto. Meidän yksilömme oli hyvin vähävikainen, en muista tuossa olleen mitään erityistä vikaa. Bensaa vaan tankkiin ja määräaikaishuoltoja. Vaimon tuota edeltävä auto oli ykköspolven Focus ja siinä oli sitä ovien alareunojen ruostumisongelmaa, mutta lieneekö se enää suuremmin kakkospolvea vaivannut?
Ajo-ominaisuudet noissa Focuksissa ovat erinomaiset. Moottoreiden ominaisuudet puolestaan eivät kovin ihmeellisiä noissa olleet aikalaisiinkaan verrattuna. Kun vaimolle ostettiin tuon jälkeen Focus III 1.6 EcoBoost -koneella, niin siinä vaiheessa moottorin ominaisuudet tekivät merkittävän hyppäyksen ylöspäin.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 264
- Liittynyt: 25 Syys 2016, 17:11
- Car(s): Mito QV '10
360 Modena F1 '01
ex. 911 '08 & Fiat 500 '10 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Autonvaihtoketju
Noniin, suuret kiitokset. Juuri tälläistä omaa kokemusta hain. Pari Focusta on kiikarissa ja yksi 207. Hyvin pitää kyllä nämä hintansa vs. Pösöt...Portti kirjoitti:Meillä oli aiemmin kakkos-sukupolven Focus vaimon/perheautona. Tarkemmin mallia STW 2.0 Ghia. Taisi olla pari-kolme vuotta vanha kun meille ostettiin ja kolmisen vuotta oli meillä. N. 15 tkm vuodessa taisi tulla mittariin.billy kirjoitti:...
Sitten käyttöautosta, onkohan kenelläkään mitään kokemusta joko mk.II Focuksesta eli tälläisestä...
Tuon kokemuksen perusteella aivan passeli käyttöauto. Meidän yksilömme oli hyvin vähävikainen, en muista tuossa olleen mitään erityistä vikaa. Bensaa vaan tankkiin ja määräaikaishuoltoja. Vaimon tuota edeltävä auto oli ykköspolven Focus ja siinä oli sitä ovien alareunojen ruostumisongelmaa, mutta lieneekö se enää suuremmin kakkospolvea vaivannut?
Ajo-ominaisuudet noissa Focuksissa ovat erinomaiset. Moottoreiden ominaisuudet puolestaan eivät kovin ihmeellisiä noissa olleet aikalaisiinkaan verrattuna. Kun vaimolle ostettiin tuon jälkeen Focus III 1.6 EcoBoost -koneella, niin siinä vaiheessa moottorin ominaisuudet tekivät merkittävän hyppäyksen ylöspäin.
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Autonvaihtoketju
Kyllä minä antaisin mahdollisuuden ranskalaiselle. Pienemmällä rahalla saa paljon enemmän autoa kuin saksalaisen ostamalla. Enkä tietenkään 207:aa ole ajanut muutta kyydissä olen ollut ja yllättävän modernilta tuntui jotenkin Focukseen verrattuna. Ja eikös 207 ole yllättävän luotettavaksikin kehuttu?