"Pienet omaperäiset pikkuviat ovat osa italialaisten autojen viehätystä" , tottahan tämä , eikö ?
Ilmossa pitäisi lukea vielä " ei tosikoille ja italouskovaisille " Hinnassa taitaa pilkku puuttua ...
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Itsekin seurailen noita Breroja ja tosiaan ovat vähentyneet. Oman kokemuksen pohjalta ihan hieno kokonaisuus tuo 3.2, mutta kyllähän valtio on tehnyt kaikkensa käyttömaksun ja bensan hinnan puolesta, että ei ole enää ainakaan itsellä varaa ajaa tuollaisella ympäristöteolla eikä nuo maksut varmaan ole pienenemässä. Tuo hopeinen yksilö on kyllä hieno ja pienillä kilsoilla. Jos vain hupikäyttöön voisi ostaa niin se olisi jo täällä, mutta ei tuolla viitti 20k ajaa työmatkaa vs. mini cooper d jolla ne nyt taittuu.
Onkohan paha jos mun 156:een ei oo tehty 150:ssa mm jarrunesteen kurlausta eikä männänrenkaiden kiillotusta 166:een tulee pian kampiakselin ylikellotus...
Nojoo, nyt kun kerkesi paremmalla ajalla tutkimaan koko sivuston. On sitä tosin nähty tuollaisia Alfan myynti-ilmoituksia oikeidenkin autokauppojen sivuilla
Jos jollain löytyy ylimääräistä tililtä, niin Japanissa olisi tarjolla 4951km ajettu Delta Integrale. Arvioiden perusteella täysin uutta vastaavassa kunnossa.
Olen aivan satavarma, että tuon hp. oli ennen sen häviämistä tonnin enemmän. Itsekin seurailin ko. autoa, mutta nyt taitaa sittenkin päivittyä harrasteauto, joten Brera / Spider jää muille.
Kävin ko. Breraa ajeluttamassa tossa muutama viikko sitten. Normi-breralta vaikutti as Far as I can tell. Öljylämpömittari sipissä niinkun näissä yleensä. Lisäksi väläytteli moottorivikavaloa kylmänä, oisko näissä tällainen ominaisuus? Ei paha muttei kyl hyväkään. Nederlandiasta löytyi paljon parempi, aika lailla samalla hinnalla veroineen ( jossei Anne-täti sitten päätä yllättäen jotain muuta )
Niin ja hinta oli tosiaan 14900 silloin. Mut näinhän tää passaa mulle verottajaa silmälläpitäen! Ja varmaan muillekin;)
IlkkaL kirjoitti:Kävin ko. Breraa ajeluttamassa tossa muutama viikko sitten. Normi-breralta vaikutti as Far as I can tell. Öljylämpömittari sipissä niinkun näissä yleensä. Lisäksi väläytteli moottorivikavaloa kylmänä, oisko näissä tällainen ominaisuus? Ei paha muttei kyl hyväkään. Nederlandiasta löytyi paljon parempi, aika lailla samalla hinnalla veroineen ( jossei Anne-täti sitten päätä yllättäen jotain muuta )
Niin ja hinta oli tosiaan 14900 silloin. Mut näinhän tää passaa mulle verottajaa silmälläpitäen! Ja varmaan muillekin;)
Kehtaako kysellä paljonko tuli veroja? Entä paljonko välittäjä otti vaivasta? Vai onko näille autonhakuhommeleille jokin oma lankansa täällä?
Lankoja saattaa jostain löytyä mutta voin lyhyen pätkän tähänkin kai:
Veroja ei ole vielä langetettu, varmaan otan auton ajoon joskus keväällä. Mutta jos entisiä muistelee ja käytäntöjä niin epäilisin sen olevan 3000-3500 välillä. Itse ajattelen että kaikki alle 3250 on plussaa . Saabin hain tossa syksyllä ni se arvaus heitti 20 euroa. Jonkun arvionhan saa tuolta tullin/verottajan sivuiltakin. Autohan maksoi just liki kympin.
Itse en ole välittäjiä näissä hakukeikoissa käyttänyt. Halvimmillaan selviää lentojen ja lautan kanssa alle 500€, riippuu hiukan tuleeko pitkältä Saksan puolelta ja tietty Suomenkin pään ajot. Toki tossa on se ongelma että suoraa kauppaa ei kovinkaan moni tee ja se vähän kaventaa valikoimaa. Mutta jokainen värkki on toistaiseksi ollut aikalailla sellainen kuin on luvattu. Tuskin tämä sikäläinen kaupanteko kovasti Nettiauton toiminnasta eroaa .
Syyskuussa -16 on verotettu yksi Brera 3.2 nelivetoisena. Ensirekkaus 03/06, kilsat 79tkm, verotusarvo 12 368e, veroprossa 27 ja verot 3339 euroa. Tämän vuoden keväällä verotusarvo voisi olla vähän alempi ja sitä kautta verojen määräkin pikkuisen pienempi.
Eli 60 juuroo plussaa
Toivotaan nyt että tämä pysyy myynnissä kevääseen asti. En o varma katsooko verottaja vanhojakin myyntejä vaiko vain myynnissä olevia? Sitten seuraavan hintahan pompsahtaakin jo 17790 . Eli pitäiskös lyödä laput sisään jo nyt ???!!!? Tuolla hinnalla verot nousee 900€.... Toki toi on aavistuksen tuoreempi. Sehän tässä vähän on että Anne-tädin työryhmä saattaa keksiä tolle autoverolle jotain. Muttei ehkä kuitenkaan näille enemmän savuttaville....Damned!
IlkkaL kirjoitti:Kävin ko. Breraa ajeluttamassa tossa muutama viikko sitten. Normi-breralta vaikutti as Far as I can tell. Öljylämpömittari sipissä niinkun näissä yleensä. Lisäksi väläytteli moottorivikavaloa kylmänä, oisko näissä tällainen ominaisuus? Ei paha muttei kyl hyväkään. Nederlandiasta löytyi paljon parempi, aika lailla samalla hinnalla veroineen ( jossei Anne-täti sitten päätä yllättäen jotain muuta )
Niin ja hinta oli tosiaan 14900 silloin. Mut näinhän tää passaa mulle verottajaa silmälläpitäen! Ja varmaan muillekin;)
Kannattaa ennen ostopäätöstä selvittää miksi vikavalo syttyy. Ei ole mikään ominaisuus mutta koodit lukemalla selvinnee. Kalleimmillaan voi varautua jakoketjujen vaihtoon.
Siinä olisi pienillä kilometreillä, en sitten tiedä onko hinta kohdallaan.
Jotenkin tuntuu että on konevikaisena?
Itse koittanut kaupitella ehjää kaksilitraista 160 tonnia ajettua sw TS:sää vähän korkeammalla hinnalla, mutta kait se pitää rikkoa, ennenkuin sen saa myydyksi?
Siinä olisi pienillä kilometreillä, en sitten tiedä onko hinta kohdallaan.
Jotenkin tuntuu että on konevikaisena?
Itse koittanut kaupitella ehjää kaksilitraista 160 tonnia ajettua sw TS:sää vähän korkeammalla hinnalla, mutta kait se pitää rikkoa, ennenkuin sen saa myydyksi?
Ipi76 kirjoitti:Missä on Busso GT:t, ei ole aikoihin näkynyt Nettiautossa yhtään yksilöä?
Taitaa hinnat kääntyä kohta nousuun
Saman olen pistänyt merkille. Taitaa hinnat olla tällä hetkellä sitä luokkaa että moni on ajatellut pitää auton mielummin itse kuin myydä 7-9 tonnilla. Onhan siinä siihen rahaan kyllä paljon autoa. 3.2 Bussoa, Brembon isoa jarrua, Bosea, useimmissa Q2 asennettuna jne.
Älä kasvata pojastasi ituhippiä.
Vie kahvipöytään pullaa ja pyydä anteeksi heän ankeuttaan.
Toosan saanti ei ole autosta kiinni.
Ja jos suuntaus toinen, ni tuskin vaikuttaa GT siihenkään - ellei jopa positiivisesti...
Mä skippasin äskettäin GT:n, ku penkki ei sovi mun selälle (sattuu).
No sit tuliki 156sw - sattuu vähemmän (159:ssä liki optimijakkara mun selälle)... No kaikkeen sitä ryhtyy - kysymättä lupaa ees töissä.
Valkoinen vuoden 2015 170 hv:n MT6-Giulietta punaisilla nahoilla. Jos olisi automaatti, niin ottaisin yhteyttä. Mutta esteettisenä kokemuksena ihan 3/5-kokonaisuus. Kojelaudan väritys laskee kokonaispisteitä kuitenkin jonkun verran.
Minä en välttämättä näkisi manuaaliaskia tuossa Giuliettassa huonona juttuna. Se on omien kokemusten mukaan kiva ja sukkela laatikko käyttää. Automaatillakin on tullut ajettua enkä tykännyt. Tuleehan tuon manuaalin myötä myös rutkasti hienoa ajamisen fiilistä mikä sopii merkkiin.
Hieno auto. Sopii makuuni, mutta ei lompakolle . Muuten, miten tuo voi kiihtyä 0 - 100km/h 0.5s nopeammin kuin MiTo QV? Molemmissa on täysin sama kone. Giulietta on kuitenkin reilut 100 kiloa painavampi.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila