Eilen vähän Karkkilasta etelään porintiellä punainen 75 vähän yli neljän! Hämmästyin niin etten edes morottanut. Vähän sen jälkeen tumma Giulietta joka tulee liki aina jos neljältä pääsen vastaan.
Kunnon Alfa aamu tänään! Ensin noin 08:15 Radiokadulla Pasilassa tumma 159 sedan, ei moroa. Heti perään Hartwall areenan kulmalla toinen tumma 159 josta nousi lapa ja viininpunainen Giulietta josta ei moroa näkynyt. Sitten vielä Vuosaaren sataman ABCn pihalla parkissa musta MiTo QV sekä punainen Giulietta, joka on ilmeisesti jonkun työntekijöistä.
Iltapäivällä vielä musta Giulietta Vantaan Motonetin parkkiksella. Ihmettelin ensin miksi ei valot vilku kun painoin avaimesta, mutta totesin sitten rekisterinumeron nähtyäni että oma auto onkin neljä ruutua oikealle Samanlaiset vanteet ja kaikki..
AuliJ kirjoitti:Hetki sitten banditbusa nähty heilumassa rautalapion kanssa Koskenpääntien varressa? En kyl ollut minä,mun talo ei oo ihan tien lähellä. Koskenpään välillä kyl muuten, et ohi ajelitte kumminkin.
Ja juuri äsken Jämsän keskustassa seisoi parkissa musta 166 V6 3.0
AuliJ kirjoitti:Hetki sitten banditbusa nähty heilumassa rautalapion kanssa Koskenpääntien varressa? En kyl ollut minä,mun talo ei oo ihan tien lähellä. Koskenpään välillä kyl muuten, et ohi ajelitte kumminkin.
No hitsit! Oli kyllä erehdyttävän paljon samaa näköä parrassa Ja oltiin Keltsin kanssa ihan samaa mieltä bongauksesta, vaikka juteltiin havainnosta vasta ohimarssin jälkeen...
No hitsit! Oli kyllä erehdyttävän paljon samaa näköä parrassa Ja oltiin Keltsin kanssa ihan samaa mieltä bongauksesta, vaikka juteltiin havainnosta vasta ohimarssin jälkeen...
No täällä mehtäkylissä kaikki näyttää joulupukeilta talviasussa
Pari seksikästä bongausta tällä viikolla. Tänään iltapäivällä ohitin länsiväylällä punaisen Giulian ja maanantaina parkkeerasin punaisen GT:n viereen Iso Omenassa.
Nimim. Keltsi on bongaantunut useasti iltapäivällä 130-tiellä, välillä Jeepin ja välillä Unon ratista. Itse olen liikkunut anonyymisti ranskalaisella matkasohvalla.
Tässä kuussa bongasin myös 130-tiellä ekaa kertaa liikenteessä Giulian. Punainen Giulia on tyylikäs ja erottuva likaisenakin.
^Ai? Profiilista vakoilin sijainnin, kuvittelin paikalliseksi kauppakeskukseksi... Noh, tällä puolella rajaa kuitenkin. Korjataan - Hyvä Tampere, nääs! 166 on kyllä hieno kuraisenakin.
Xehpuk kirjoitti:Nimim. Keltsi on bongaantunut useasti iltapäivällä 130-tiellä, välillä Jeepin ja välillä Unon ratista. Itse olen liikkunut anonyymisti ranskalaisella matkasohvalla.
No hitto, eihän tuollaista osaa katsoa! Hyvä kun muistaa morottaa vastaan tulevaa farkku-Astraa Astran kuljettaja tuli 2015 CMS:ssa juttusille, kun tunnisti edellisellä viikolla vastaan ajaneen Arnan. Kuulemma oli jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota suunnilleen samoilla kohdin aamuisin vastaan tulevat hieman erikoisempiin kulkuneuvoihin...
Noin 20min sitte punase giuliettan kuski hämmästeli valkosta bemaria (?) treen keskustassa, kun se tulikin vastaan jakajan väärää puolta. Kummanki nopeus vähäinen ja pysähtyivät ennen muovikontaktia.
Pääsin takaisin kiinni Alfakantaan. Jos vastaan tulee punainen pikku G lasikatolla (MLO-jotain), niin tänne sopii raportoida. Ja morottaakin saa. Itsellä voi olla vielä vähän ruosteessa...
Macela kirjoitti:Eile koskikeskukses bongaus (oik), tunnistaako joku omakseen Vähä pesua ne kaipais..
Joo,tunnistaa. Ei kovin edustavassa kunnossa oo.. Ennen oli aikaa pestä kerran viikossa käsin. Enää ei ole ja harjakone ei ole vaihtoehto. Onneks kohta on jo kesä.
On tullut viitisen vuotta asuttua noin kilometrin päässä jääradasta ja jo tänään sain aikaiseksi käydä ensimmäisen kerran katselemassa meininkiä. Kannatti. Rataa kiisi myös Rothmansin väreissä oleva hieno 75; kävin ihailemassa myös varikolla ja jutustelemassa kuljettajienkin kanssa. Ei tullut tosin foorumi-nicit puheeksi, mutta terve nyt sitten tätäkin kautta jos osuu.
Macela kirjoitti:Eile koskikeskukses bongaus (oik), tunnistaako joku omakseen Vähä pesua ne kaipais..
Joo,tunnistaa. Ei kovin edustavassa kunnossa oo.. Ennen oli aikaa pestä kerran viikossa käsin. Enää ei ole ja harjakone ei ole vaihtoehto. Onneks kohta on jo kesä.
Kappas. No joo, näillä keleillä melkei vois olla vaikka edellisenä päivänä pesty, onneks tosiaan jo voiton puolella tältä talvelta..
Oiskos kello ollut 16:46 Tuusulassa (ja ehkä jossain muuallakin), bongattu harmaa 159. Taistelin lämppärin kanssa, niin en nähnyt tuliko moroja ... Nyt unohdin jo tarkan paikankin, mutta välimaastossa Tie 45 - Tie 148. :p
-TTY- kirjoitti:On tullut viitisen vuotta asuttua noin kilometrin päässä jääradasta ja jo tänään sain aikaiseksi käydä ensimmäisen kerran katselemassa meininkiä. Kannatti. Rataa kiisi myös Rothmansin väreissä oleva hieno 75; kävin ihailemassa myös varikolla ja jutustelemassa kuljettajienkin kanssa. Ei tullut tosin foorumi-nicit puheeksi, mutta terve nyt sitten tätäkin kautta jos osuu.
Tässä toinen kuskeista. Oikein hyvin soveltu 75 TS muiden kiusaamiseen. Sitten vielä kuva komistuksesta, tosin eri radalta
Olin varmaan minä kun ajelin giulialla vastaan giulia liikkunut ennen enemmän turun suunnassa mutta jatkossa voi bongata porista ei tule paljoa foorumille kirjotettua mutta luettua tulee useasti.
Olin varmaan minä kun ajelin giulialla vastaan giulia liikkunut ennen enemmän turun suunnassa mutta jatkossa voi bongata porista ei tule paljoa foorumille kirjotettua mutta luettua tulee useasti.
Oho, täytyypä morotella jos näen vie uudelleen, tämä bongaus oli töistä ikkunan takaa
Alkumatkasta vastaan tulleesta valkoisesta Giuliettasta en moroa erottanut. Tampereen pohjoispuolella tuli vastaan punainen FL156SW, josta taisi käsi heilahtaa.
Ihan loppumatka ajettiin sitten peräkanaa harmaan 159SW:n kanssa, josta moroteltiin kun erkanin ulos Hämeenlinnan eteläisestä liittymästä.
Täältä joku?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Roikuin 147:n perässä ykköskehältä tuusulanväylälle Tammiston liittymään saakka. Entä kukas pyöri yhtenä päivänä mein pihalla hopeisella neljäseiskalla, joka oli sisäänajettu molemmista päistä.