Klapikone on jo valmiiksJiitee kirjoitti:^ ei sull oo klapivärkkiä katkomatta,,,, tuossahan nyt on oiva peli siihen...

Valvoja: Moderators
Klapikone on jo valmiiksJiitee kirjoitti:^ ei sull oo klapivärkkiä katkomatta,,,, tuossahan nyt on oiva peli siihen...
Minkälaiset jarrut Thesiksessä sitten on alunperin? Luulin että tuon kokoisessa autossa olisi ollut jo 4-mäntä Brembot ennestäänkin?pitkämies kirjoitti:Nyt ne ovat alla. Poljintuntuma hyvä. Selkeästi mukavan "pehmeä" jarru, mutta nyt tuntuu siltä että voimaa on takana.... Ammattikuski osaa painaa varpaalla, jotta pysähtyy nyökkimättä, mutta jos runttaa kovemmin niin alkupuraisu on selkeästi vihaisempi. Pysäyttävät suoraan ja ilman täristystä. Olen erittäin tyytyväinen! Viritys onnistui. Teho ei laskenut.....
- satulat: Alfa-Romeo 166 nelimäntä-Brembo (uudet männät/tiivisteet plus KAIKKI muut rojut)
- levyt: Brembo 310mm (Alfa 166)
- palat: TRW (Alfa 166)
- letkut: Bosch (Fiat Ducato......6cm pidemmät kuin orkkikset, joten aavistuksen hankalammat reitittää)
- 5mm spacerit
- 6x 0,5mm shimmi-levyt per puoli auttamaan jarrulevyn keskityksessä täsmälleen satulan keskelle
- pidemmät pyöränpultit
- uudet Dot4:set
- riittävä määrä "säätöä"
Kiitokset Parkanoon! Pitkä päivä, mutta hauskaa oli! Olen useammat kahvit velkaa...
PS: talvikiekkojen läpi noita ei edes näe, joten otetaan kuva sit kesävanteissa.....
Ehjä käsijarru ei jumita edes pitkällä seisotuksella.jyrkip kirjoitti:Meillä tuli poika vkl vapaalle intistä. Auto piti kummaa ääntä. Jarrulevy ei ehkä pyöri oli diagnoosi, pihalla käytyäni näkyi vasen takapala raudalla. Ei kai pitäis käyttää käsijarrua kun auto seisoo viikot... Oikea liki täydessä pinnassa.
Joo, jos kuivassa sisätilassa seisottaa kuivana ja puhtaana sinne vietyä autoa. Käytössä olevaa suomen talvessa suolattua, voisin väittää että varmasti jumii mikä vaan....Aquatica kirjoitti: Ehjä käsijarru ei jumita edes pitkällä seisotuksella.
Sanonpahan vaan
Jos äänestetään niin ylempi. Mutta ittelleenhän nämä tehdään...Jalamari kirjoitti:Korjasin GTVn takaiskareittein pohjaanlyöntikumien rungot. Noiden takia Konit antaui 10tkm ajolla.Torstaina pyyhittiin pari sarjaa vanteita uuteen väriin. Kummat laitetaan alle?
Mun makuun alemmat ehdottomasti.Jalamari kirjoitti:Korjasin GTVn takaiskareittein pohjaanlyöntikumien rungot. Noiden takia Konit antaui 10tkm ajolla.Torstaina pyyhittiin pari sarjaa vanteita uuteen väriin. Kummat laitetaan alle?
Millä tavalla kumit olivat hajalla?Jalamari kirjoitti:Korjasin GTVn takaiskareittein pohjaanlyöntikumien rungot. Noiden takia Konit antaui 10tkm ajolla.![]()
Onko millanen? 2-mäntänen?Jalamari kirjoitti:Asensin GTVhen Dumpin kun semmonnen tuli laatikosta vastaan. Toivottavasti teho ei kauheesti laskenut.
Raikkoo kirjoitti:159 2.4 JTDm pahamaineinen laturi tallin pöydällä, diodit irti. Sparetolta odotellaan uutta laturia ja kumilankaa, yritetään myös orientoitua uuden asentamiseen